راهنمای بهترین هتل‌های نزدیک به بازار قدیم قشم

هتل‌های نزدیک بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم یکی از بهترین مراکز خرید قشم و از جاذبه‌های گردشگری محبوب است و هتل‌های نزدیک به آن اهمیت بسیاری دارند. در این مقاله از مجله تورگردان، به بررسی و معرفی هتل‌های مناسب و با کیفیت نزدیک به بازار سنتی قدیم قشم در این منطقه می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید تا با امکانات هر هتل، موقعیت جغرافیایی، قیمت‌ها و... بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

معرفی بازار قدیم قشم و اجناسی که در آن به فروش می‌رسد!

 

بازار قدیم قشم از جمله بازارهای سنتی و سرپوشیده جزیره است که از سال‌ 1290 تا به حال فعال بوده و از محبوب‌ترین مراکز خرید ارزان قشم است. بازار سنتی جزیره بخش‌های مختلفی دارد. در این بازار می‌توانید انواع اجناس نظیر پارچه‌های ساده و محلی سوزن‌دوزی شده، کیف و کفش، انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، چمدان‌های خارجی، لوازم ورزشی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع ملحفه و روتختی، لوازم منزل و بلورجات و... را پیدا کنید.
در این بازار می‌توانید به صورت عمده یا خرده‌فروشی خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این اجناس و اقلام در این بازار با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌شوند و خریدی دلچسب را تجربه خواهید کرد. هتل‌های زیادی در نزدیکی بازار قدیم قشم قرار دارند که شما با اقامت در آن‌ها می‌توانید دسترسی راحت‌تری به این بازار داشته باشید.

بهترین هتل‌های نزدیک بازار قدیم قشم برای اقامت راحت و لذت‌بخش

 

در نزدیکی این بازار قدیمی سنتی و سرپوشیده هتل‌های زیادی از جمله هتل‌های 2 ستاره تا 4 ستاره و هتل آپارتمان‌های لوکس وجود دارد که با امکانات متعدد و پرسنل حرفه‌ای، میزبان گردشگران عزیز هستند. برخی از هتل‌های نزدیک به بازار سنتی و قدیم قشم عبارت‌اند از:

  • هتل آوینا
  • هتل دیاموند
  • هتل آسماری
  • هتل سارینا
  • هتل سما 1
  • هتل کارا
  • هتل رخسار
  • هتل الوند 1
  • هتل مروارید
  • هتل آپارتمان پلاس
  • هتل آپارتمان دنیز
  • هتل آپارتمان کاوان

هتل آوینا قشم (4 ستاره لوکس)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

قیمت اتاق دو تخته استاندارد (اقامت صبحانه): ۳,۳۱۷,۴۱۵ تومان

 

اگر به دنبال هتلی لاکچری با امکانات عالی برای اقامت در قشم می‌گردید و می‌خواهید به بازار قدیم هم نزدیک باشد، هتل آوینا اولین پیشنهاد ما به شماست. این هتل 4 ستاره از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با امکانات و خدمات رفاهی که ارائه می‌دهد، در بین گردشگران بسیار محبوب است و رضایت میهمانان خود جلب کرده است.

هتل آوینا قشم در 7 طبقه ساختمان بنا شده و دارای 40 باب واحد اقامتی متنوع است. اتاق‌های دو تخته استاندارد، دو تخته اکونومی رو به پاسیو و سوئیت‌های دو نفره تا چهار نفره با چشم‌اندازهای مختلف از جمله واحدهای اقامتی این هتل هستند که با صبحانه بوفه رایگان قابل رزرو هستند. از امکانات ویژه هتل آوینا نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت 50 نفر، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان نامحدود، کافی نت، گشت نیم‌روزی (با هزینه و هماهنگی) و... اشاره کرد.

فاصله هتل آوینا تا بازار سنتی قدیمی قشم حدود 600 متر است و تنها 9 دقیقه پیاده تا این مرکز خرید راه است. همچنین این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی قشم و سایر مراکز خرید مانند قلعه پرتغالی‌ها، پارک زیتون، بازار بزرگ بین المللی ستاره، مجتمع تجاری سیتی سنتر و... نیز بسیار نزدیک است.

 


برای رزرو تور قشم هتل آوینا از تهران و از سایر شهرهای کشور و مشاوره با کارشناسان با شماره 02147626262 تماس بگیرید و سفری لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.


هتل دیاموند قشم (3 ستاره با کیفیت)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بازار بزرگ قدیم، جنب پاساژ طلا و جواهر

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۶۰۰,۰۰۰ تومان

 

هتل دیاموند از دیگر هتل‌های نزدیک به بازار قدیم در جزیره قشم است که هم کیفیت و خدمات خوبی دارد و هم قیمت آن بسیار مناسب است. این هتل در سال 1399 افتتاح شده و 40 اتاق دو تخته و سوئیت یک‌خوابه دو تخته تا پنج تخته را در 6 طبقه جای داده است. با رزرو هتل دیاموند صبحانه رایگان به میهمانان ارائه می‌شود؛ اما چون این هتل رستوران ندارد، باید وعده ناهار و شام را در رستوران‌های اطراف نوش‌جان کنید. 

فاصله هتل دیاموند تا بازار قدیم تقریبا 180 متر است و با 3 دقیقه پیاده‌روی خود را در این بازار سنتی می‌بینید. علاوه بر این هتل دیاموند به راحتی به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی دارد و می‌توانید از تماشای غروب آفتاب در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

هتل سما قشم (3 ستاره با لوکیشن عالی)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوار وليعصر، چهار راه رسالت، مقابل خیابان دانش

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته باشد و علاوه بر نزدیکی به بازار قدیم قشم، به سایر مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره نیز به راحتی دسترسی داشته باشید، در انتخاب هتل 3 ستاره سما شک نکنید. این هتل در بلوار ولیعصر، بهترین نقطه شهر واقع شده است. هتل آخرین بازسازی خود را در سال 1394 به پایان رسانده و دارای 29 اتاق با ظرفیت‌های 2 نفره تا 5 نفره است. کیفیت و تمیزی اتاق‌ها نیز رضایت میهمانان تور قشم هتل سما را جلب کرده و با توجه به قیمت ارزش انتخاب دارد.

در این هتل صبحانه به صورت رایگان برای میهمانان سرو می‌شود؛ اما به دلیل نداشتن رستوران، وعده ناهار و در این هتل ارائه نمی‌شود. از خدمات و امکانات رفاهی هتل می‌توان به کافی شاپ، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، خدمات لاندری (خشکشویی)، آسانسور، نمازخانه، گیم نت و... اشاره کرد.

فاصله هتل سما تا بازار سنتی و قدیمی قشم به صورت پیاده حدود 900 متر است و تقریبا 12 دقیقه در راه خواهید بود. با خودرو نیز باید مسیری به طول ۴/۱ کیلومتر را طی کنید و حدود 4 دقیقه بعد به بازار می‌رسید.

هتل آسماری قشم (2 ستاره ارزان)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: جزیره قشم، میدان پاسداران(بازار قدیم)، جنب مسجد صاحب الزمان، هتل آسماری

قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): ۴۸۰,۰۰۰ تومان

 

هتل آسماری برای اقامت‌های ارزان و سفرهای خانوادگی، از بهترین هتل‌های نزدیک به بازار قدیم قشم به شمار می‌رود. این هتل از سال 1392 به بهره‌برداری رسیده و پذیرای گردشگران عزیز است. هتل 2 ستاره آسماری از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و 14 باب واحد اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته را در 4 طبقه جای داده است. تور قشم هتل آسماری به صورت اقامت با صبحانه قابل رزرو است و وعده ناهار و شام را می‌‌توانید در رستوران باکیفیت هتل با ظرفیت 40 نفر میل کنید. اینترنت رایگان نامحدود در لابی، خدمات لاندری (خشکشویی)، آسانسور، نمازخانه و... از دیگر امکانات رفاهی هتل آسماری هستند.

هتل آسماری در کم‌ترین فاصله از بازار قدیم قرار گرفته و به راحتی به این مکان دسترسی دارد. به‌طوری‌که با 3 دقیقه پیاده‌روی و طی کردن مسیری به طول 260 متر می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

یکی از بهترین مراکز خرید قشم، بازار قدیم قشم است. این بازار به دلیل اجناس باکیفیت و ارزان قیمت در میان گردشگران بسیار محبوب است. به همین دلیل به دنبال هتل‌های نزدیک بازار قدیم قشم برای اقامت می‌گردند تا به راحتی به بازار بروند و بعد از خریدی دلچسب در کوتاه‌ترین زمان و به راحتی به محل اقامت خود بازگردند و استراحت کنند. از هتل‌های نزدیک به بازار سنتی قدیم قشم می‌توان به هتل آوینا، هتل دیاموند، هتل کارا، هتل آسماری، هتل سما، هتل سارینا، هتل رخسار، هتل آپارتمان پلاس، هتل آپارتمان کاوان و هتل آپارتمان دنیز اشاره کرد. برخی از این هتل‌ها آنقدر به بازار قدیم نزدیک‌اند که با کمی پیاده‌روی می‌توانید به آن‌جا بروید. تعدادی دیگر از هتل‌ها نیز حدود 2 تا 3 دقیقه با خودرو از این بازار فاصله دارند و اقامتی عالی را برایتان رقم می‌زند.

انتشار :  25 مهر 1402 به روزرسانی :  7 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد