بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل؛ عکس و لوکیشن

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 25 مهر 1403 به روزرسانی : 25 مهر 1403
بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل

جزیره قشم با سواحل شنی نرم، آب‌های نیلگون و چشم‌اندازهایی بی‌نظیر، فضایی آرام و رمانتیک را برای زوج‌ها فراهم می‌کند. بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل، لوکس‌ترین و حتی قیمت‌مناسب‌ترین آن‌ها را برای شروع سفر در رمانتیک‌ترین روزهای زندگی‌تان را در ادامه معرفی و بررسی کردیم. با به اشتراک گذاشتن این مطلب می‌توانید سهم بسزایی در رقم خوردن بهترین خاطرات زندگی مشترک عزیزانتان داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل با ویوی دریا

هتل‌های ساحلی قشم با موقعیت بی‌نظیرشان رو به دریای نیلگون خلیج فارس، انتخابی ایده‌آل برای زوج‌های جوان به منظور گذراندن ماه عسلی رویایی هستند. این هتل‌های پیشنهادی برای ماه عسل با امکاناتی لوکس و چشم‌اندازهای ساحلی بکر، فضایی رمانتیک و موردپسند را برای زوج‌ها فراهم می‌کنند. دسترسی آسان به ساحل، امکانات تفریحی متنوع مانند استخر روباز، اسپا و رستوران‌های ساحلی و همچنین برگزاری مراسم‌های ویژه مانند شام رمانتیک در ساحل از جمله عواملی هستند که هتل‌های ساحلی را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل در ایران تبدیل کرده‌اند. معروف‌ترین هتل‌های مناسب برای گذراندن سفر ماه عسل را در ادامه معرفی و بررسی کردیم.

هتل ارم قشم

 

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل ارم

عکس هتل ارم؛ یکی از بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل

از بهترین هتل‌های قشم رو به دریا برای ماه عسل می‌توانیم هتل ارم را معرفی کنیم. این هتل، چهار ستاره دارد و از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد. با انتخاب این هتل رو به دریا در قشم می‌توانید در اتاق‌هایی با چشم‌انداز آبی موج‌ها اقامت کنید، طلوع و غروب خورشید در قلب دریا را ببینید و خیالتان از بابت امکانات در دسترس‌تان، راضی باشید. اتاق‌های دوتخته برای ماه عسل در این هتل شامل فهرست زیر است: 

  • اتاق دو تخته دبل رو به دریا
  • اتاق دو تخته توئین رو به دریا
  • اتاق دو تخته توئین
  • اتاق دو تخته دبل

این پیشنهادها، سفرتان را بهتر می‌کنند: بهترین هتل‌های کیش رو به دریا


هتل ساحل طلایی قشم


آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل ساحل طلایی

عکس ساحل طلایی قشم؛ یکی از خوب ترین هتل های کیش برای ماه عسل

از اسم هتل ساحل طلایی قشم مشخص است که این مجموعه، ساحل اختصاصی دارد و برای حضور زوج‌های جوان در ماه عسل، عالی‌ترین موقعیت مکانی را دارد. از طرفی، ساحل طلایی یکی از بهترین هتل‌های قشم از نظر مسافران و کاربران به شمار می‌آید. در واقع، این مجموعه سال‌هاست که خوش‌حساب بودنش برای هر مسافری اثبات شده است. 

در گذشته، ساحل طلایی به نام پلاژ سیمین در قشم شناخته می‌شد. اگر بخواهید تمیزترین هتل قشم برای اقامت در نزدیکی ساحل را پیدا کنید، ساحل طلایی می‌تواند انتظارات شما را برطرف کند. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که فاصله داشتن از بازارها باعث شده که هتل ساحل طلایی در لیست هتل‌های نزدیک به مراکز خرید قشم قرار نگیرد.

برای اقامت دونفره در این هتل، اتاق‌های دوتخته با راعایت استانداردهای کامل در اختیارتان قرار می‌گیرند. 

هتل بوتیک فولتون


آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل بوتیک فولتون

عکس هتل بوتیک فولتون؛ یکی از عالی ترین هتل های قشم برای ماه عسل

اگر به دنبال هتلی رویایی در قشم برای ماه عسل و اولین خاطره از آغاز زندگی مشترک خود هستید، هتل بوتیک فولتون، انتخابی بی‌نظیر است. این هتل ساحلی است و به واسطه معماری و موقعیت قرارگیری‌اش، فضایی رمانتیک و آرام را برای زوج‌های جوان فراهم کرده است. اتاق دوتخته توئین و دبل، واحدهای ویژه بوتیک فولتون برای اقامت دونفره هستند.

مجموعه فولتون از سه بخش مجزا شامل سوئیت‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاهای ساحلی تشکیل شده است. ویلاهای ساحلی این هتل با طراحی مدرن و لوکس، محیطی خصوصی و دلنشین را برای اقامت زوج‌ها فراهم می‌کنند. تصور کنید در ویلای این بوتیک هتلی، با نمایی بی‌نظیر از دریا، به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید و لحظات شیرین زندگی مشترک را جشن بگیرید. صدای دلنشین امواج دریا، نسیم خنک ساحل و چشم‌انداز بی‌کران دریا، تجربه اقامت در فولتون را به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.


این مطلب را فقط زوج‌ها بخوانند: بهترین هتل‌های کیش برای ماه عسل


هتل آرتا


آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل آرتا

عکس هتل آرتا از هتل های خوب قشم برای ماه عسل

هتل آرتا، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم برای ماه عسل با سبک معماری کلاسیک و عربی‌اش، قابی رویایی را به زوج‌های جوان ارائه می‌کند. این هتل پنج ستاره که از سال 1395 به روی مهمانان خود گشوده شده، با 20 واحد اقامتی متنوع از اتاق‌های دنج تا سوئیت‌های لوکس، پذیرای زوج‌هایی است که به دنبال آرامش و زیبایی در کنار ساحل هستند. 

اتاق دو تخته دبل رو به دریا و اتاق‌های دبل عادی از واحدهایی هستند که برای اقامتتان می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید.

فاصله 500 متری هتل تا ساحل، امکان شنیدن صدای دل‌نشین امواج و تماشای طلوع و غروب خورشید را از اتاق‌ها فراهم کرده است. طراحی داخلی هتل آرتا با الهام از معماری سنتی، فضایی گرم و صمیمی را برای زوج‌ها ایجاد کرده و فرصتی بی‌نظیر برای ثبت لحظات شیرین ماه عسل در قالب عکس‌های یادگاری است. دسترسی آسان به جاهای دیدنی قشم در شب همچون پارک ساحلی زیتون و بازار ستاره، شما را به این اطمینان می‌رساند که اقامت در هتل آرتا برای ماه عسل، بهترین کاری بوده که می‌توانستید انجام بدهید. 

لوکس‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل و سفر دوتایی

برای معرفی لوکس‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل، به جز هتل آراکتا و آتامان به هتل دیگری نمی‌توان اشاره کرد. آراکتا و سپس آتامان از بهترین هتل‌های قشم به شمار می‌آیند که زوج‌های جوان برای ثبت خاطرات خوش‌شان می‌توانند روی عالی بودنش حساب باز کنند. توضیحاتی بیشتر راجع به لوکس‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل را در ادامه معرفی و بررسی آوردیم تا قبل از سفرتان از بابت همه‌چیز خیال‌جمع باشید.  
 

هتل آراکتا قشم

 

آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی، هتل آراکتا قشم

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل آراکتا

عکس هتل آراکتا؛ لوکس‌ترین قشم برای ماه عسل

آراکتا، یکی از هتل‌های نوساز قشم است که اتاق‌هایی کاملا نو با امکاناتی مدرن و تازه برای پذیرایی از زوج‌ها ارائه می‌دهد. هتل آراکتا در سال 1402 به مرحله بهره‌برداری رسید. بهترین واحدهای اقامتی هتل آراکتا برای پذیرایی از زوج‌ها در ماه عسل‌شان شامل فهرست زیر می‌شود:

  • اتاق دوتخته دبل کینگ تراس‌دار رو به لابی
  • سوئیت یکخوابه دونفره
  • اتاق دوتخته توئین پنجره روبه پاسیو
  • اتاق دوتخته توئین محوطه
  • اتاق دوتخته دبل
  • اتاق دوتخته دبل کینگ

در حال حاضر، آراکتا از بهترین و گرانترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید و قیمت رزرو اتاق برای یک زوج از 5 میلیون به بالاست. پیشنهاد آراکتا برای اولین هتل ماه عسل در جزیره قشم به دلیل داشتن 5 ستاره است؛ چون در سال 1403، اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره قشم، همین هتل آراکتا است.  

هتل آتامان

 

آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل آتامان

عکس هتل آتامان؛ بهترین هتل قشم برای عروس و دامادها

آیا به دنبال مکانی رویایی برای آغاز زندگی مشترک خود هستید؟ مجموعه آتامان قشم، با طراحی مدرن و امکانات بی‌نظیرش می‌تواند هتلی رویایی برای ماه عسل خانواده دونفره‌تان باشد. این هتل چهارستاره که در سال 1397 افتتاح شده، با 58 واحد اقامتی متنوع، از اتاق‌های دنج تا سوئیت‌های لوکس به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات شیرین ماه عسل را به شیرین‌ترین شکل تجربه کنید.

اتاق‌هایی با دو تخت که تمیزترین ملحفه‌ها و لوازم خواب می‌توانید در تور ماه عسل رزرو کنید، در بخش زیر آمده است:

  • اتاق دو تخته دبل با نمای پاسیو
  • اتاق دو تخته دبل با نمای خیابان
  • سوئیت یک خوابه دو نفره (رو به پاسیو)
  • اتاق دو تخته توئین با نمای خیابان

آتامان از هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم است و برای خرید سوغاتی در سفر دونفره‌تان، خیلی راحت می‌توانید در مسیر باشید. 

ارزانترین هتل‌های قشم برای ماه عسل

در ارزانترین هتل‌های قشم هم می‌توانید روزهای سفر ماه عسل را سپری کنید، اگر تمیزترین مجموعه‌ها را بشناسید. دیاموند، خلیج فارس و سینگو از مناسب‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل زوج‌ها به شمار می‌آیند که قیمت خوبی هم دارند. توضیحاتی بیشتر برای معرفی هر کدام را در ادامه آوردیم.
 

هتل سینگو قشم


آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل سینگو

عکس هتل سینگو؛ ارزانترین هتل قشم برای ماه عسل و عروس و دامادها

در منطقه درگهان قشم هم می‌توانید بهترین روزهای سفرتان را بگذرانید. سینگو از بهترین هتل‌های درگهان قشم، به دلیل موقعیت خوبی که دارد، خوب‌ترین و ارزانترین هتل در قشم برای عروس و دامادهاست. این هتل، سه ستاره دارد و با رفتن به مجتمع دریا می‌توانید اتاقی دوتخته با نمای دریا بگیرید. 
 

هتل خلیج فارس قشم

 

آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل خلیج فارس

عکس هتل خلیج فارس از ارزانترین هتل‌های قشم برای سفر ماه عسل

خلیج فارس، یکی از ارزانترین هتل‌های قشم برای روزهای ماه عسل عروس و دامادهاست. در ارزانترین زمان‌های سفر به قشم، درست آن موقعی که جزیره خالی از مسافرهاست یا حداقل میزان سفرها به جزیره کمتر است، با مبلغی کمتر از یک میلیون تومان هم می‌توانید سفر ماه عسل را سبک و ارزانتر شروع کنید و به پایان برسانید. 
اتاق دوتخته دبل، همان واحدی است که برای استراحت و گذراندن شبانه روز می‌توانید آن را انتخاب کنید.

هتل دیاموند قشم


آدرس: قشم، بازار بزرگ قدیم، جنب پاساژ طلا و جواهر

ورود به صفحه رزرو هتل: تور قشم هتل دیاموند

عکس هتل دیامون قشم؛ یکی از هتل‌های خوب جزیره برای ماه عسل

دیاموند از هتل‌های خوب قشم برای گذراندن روزها و شب‌ها در سفرهای ماه عسل زوجین است. این مجموعه از هتل‌های نزدیک به بازار قدیم قشم است و دسترسی راحتی را برای رفت و برگشت به مراکز خرید مهم جزیره ایجاد می‌کند. دیاموند در سال 99 افتتاح شد و بسیاری از مسافران از وضعیت اقامتی‌شان و تمیز بودن اتاق‌ها، رضایت بالایی داشتند.

سوئیت و اتاق دوتخته در هتل دیاموند از جمله واحدهایی هستند که برای ماه عسل‌تان می‌توانید رزرو کنید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

ارم، ساحل طلایی، بوتیک فولتون و آرام از بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل هستند. از میان لوکس‌ترین هتل‌های قشم برای ماه عسل می‌توانیم به هتل آراکتا و آتامان اشاره کنیم. در رده ارزانترین هتل‌های قشم برای سفر عروس و دامادها هم می‌توانیم هتل سینگو، خلیج فارس و دیاموند را نام ببریم.

تصاویر مرتبط
  • عکس هتل خلیج فارس از ارزانترین هتل‌های قشم برای سفر ماه عسل
  • عکس هتل آتامان؛ بهترین هتل قشم برای عروس و دامادها
  • عکس هتل آرتا از هتل های خوب قشم برای ماه عسل
  • عکس هتل ارم؛ یکی از بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
  • عکس هتل سینگو؛ ارزانترین هتل قشم برای ماه عسل و عروس و دامادها
  • عکس هتل آراکتا؛ لوکس‌ترین قشم برای ماه عسل
  • عکس ساحل طلایی قشم؛ یکی از خوب ترین هتل های کیش برای ماه عسل
  • عکس هتل بوتیک فولتون؛ یکی از عالی ترین هتل های قشم برای ماه عسل
  • عکس هتل دیامون قشم؛ یکی از هتل‌های خوب جزیره برای ماه عسل
  • بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
  • بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
  • بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
  • بهترین هتل‌های قشم برای ماه عسل
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد