جاهای دیدنی قشم در شب که باید آن‌ها را ببینید!

جاهای دیدنی قشم در شب

جاهای دیدنی قشم در شب را به هیچ وجه از دست ندهید! شب‌ها در جزیره قشم تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب را به گردشگران ارائه می‌دهد و با داشتن آب و هوای گرم و خشک اغلب مسافران ترجیح می‌دهند شب‌ها به گشت و گذار و خرید در قشم بپردازند. مکان‌های دیدنی قشم در شب متفاوت و شگفت‌انگیز است و خاطره آن هیچ‌گاه از ذهن‌تان پاک نمی‌شود. پس اگز قصد سفر با تور قشم را دارید، ادامه این مطلب از مجله تورگردان را بخوانید تا با جاهای تفریحی و مناطق دیدنی جزیره قشم در شب آشنا شوید.

فهرست مطالب

پارک‌های ساحلی قشم برای شب‌گردی

 

سواحل قشم در شب به قدری جذاب و دیدنی هستند که گردشگران را برای تماشای غروب آفتاب و شب‌نشینی دعوت می‌کند. علاوه بر این پارک‌های ساحلی قشم نیز با امکانات فراوان از بهترین مکان‌های دیدنی قشم در شب به شمار می‌روند و محل خوبی برای برپایی چادر و  پیک‌نیک‌های خانوادگی است. بهترین پارک‌های ساحلی قشم برای شب‌گردی را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

پارک ساحلی زیتون

 

آدرس: قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون

هزینه ورودی: رایگان

زمان بازدید: در هر ساعت از شبانه روز

 

پارک ساحلی زیتون از مکان‌های دیدنی قشم برای تفریحات شبانه
شب گردی در پارک ساحلی زیتون قشم - منبع گوگل مپ

 

اگر بخواهیم بهترین جای دیدنی قشم در شب را معرفی کنیم، پارک ساحلی زیتون اولین پیشنهاد ما به شماست. این پارک در شمال جزیره قشم واقع شده و برای تفریحات خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه بسیار محبوب است. پارک ساحلی زیتون با فضای سبز زیبا و امکاناتی همچون آلاچیق، سکوهای مناسب برای برپایی چادر مسافرتی، مسیرهای دورچرخه سواری و پیاده‌روی، زمین‌های ورزشی، فضای بازی کودکان، نورپردازی مناسب در شب و سایر امکانات رفاهی مکانی عالی برای تفریح‌های شبانه در قشم است.
همچنین آلاچیق‌های این پارک رو به دریا قرار گرفته‌اند و می‌توانید در آرامش به تماشای غروب آفتاب بنشینید و از موسیقی زنده که شب‌ها از رستوران شب‌های طلایی و مکان‌های اطراف به گوش می‌رسد، لذت ببرید. راستی اگر می‌خواهید با تفریحات آبی مهیج در مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم که در نزدیکی این پارک قرار دارد، سرگرم شوید باید تا قبل از غروب آفتاب و تاریکی هوا به این ساحل پارک زیتون بروید.

پارک ساحلی سینما دریا

 

آدرس: قشم، انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینما دریا‌

هزینه ورودی: رایگان

زمان بازدید: در هر ساعت از شبانه روز

 

پارک ساحلی سینما دریا از جاهای دیدنی شهر قشم در شب
پارک ساحلی سینما دریا - منبع گوگل مپ

 

اگر برای ماه عسل به قشم سفر کرده‌اید و به دنبال یک مکان دیدنی رویایی و عاشقانه در شب هستید، پارک ساحلی سینما دریا را به خاطر بسپارید. پارک سینما دریا از زیباترین پارک‌های ساحلی قشم است که با نیمکت‌های رو به دریا به سینمای جذابی تبدیل شده که امواج آب‌های نیلگون خلیج فارس را به نمایش گذاشته و به عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم برای قرارهای عاشقانه شناخته شده است.

این پارک در انتهای بلوار امام قلی خان واقع شده و با مساحت حدود 20 مترمربع از بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره قشم است. از مهم‌ترین امکانات پارک سینما دریا نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ، سرویس  بهداشتی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

مکان‌های دیدنی قشم در شب که باید از آن‌ها بازدید کنید!

 

به جز سواحل قشم و پارک‌های ساحلی، جاهای تفریحی قشم در شب یا سایر مناطق دیدنی که در شب جلوه‌ای دیگر دارند را باید به لیست شب‌گردی در قشم اضافه کنید. پس ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید!

بام قشم

 

آدرس: قشم، نزدیک روستای سلخ و طبل، بام قشم

هزینه بازدید: رایگان

 

مناطق دیدنی جزیره قشم در شب، بام قشم
بام قشم از بهترین مکان‌های دیدنی قشم در شب - منبع گوگل مپ

 

زیباترین و بهترین مکان هر شهر برای تفریح و گشت و گذار در شب، بام آن شهر است. بام قشم نیز از بهترین مناطق دیدنی قشم در شب به شمار می‌رود؛ با این تفاوت که در بام قشم به جای تماشای چراغ‌ها و شلوغی شهر، نظاره‌گر آسمان پر ستاره در فضایی ساکت و آرام هستید و محال است این تصویر خارق‌العاده را از یاد ببرید.

بام قشم بخشی از ژئوپارک قشم است که قدمت صخره‌های با عظمت آن چندین میلیون سال بوده و اگر در روز به این بخش مرتفع جزیره صعود کنید، از تماشای جنگل‌های حرا و آب‌های خلیج فارس که زیر پاهایتان قرار دارد شگفت‌زده خواهید شد.

دره ستارگان

 

آدرس: قشم، روستای برکه خلف، دره ستارگان

هزینه بازدید: رایگان

زمان بازدید: در هر ساعت از شبانه روز

 

دره ستارگان بهترین جای دیدنی قشم در شب
دره ستارگان قشم در شب - منبع گوگل مپ

 

دره ستارگان در شب یک تجربه فوق العاده و جذاب است. وقتی تاریکی شب فرا می‌رسد، این دره زیبا با صدها و هزاران ستاره در آسمان خود، مسحور کننده می‌شود. دره ستارگان در شب با نورهای طبیعی و شگفت انگیز به یک نمایشگاه هنری زنده تبدیل می‌شود. ستارگان در آسمان آرامش و شگفتی را به چشمان شما منتقل می‌کنند و به معنای واقعی احساس می‌کنید که در یک جادوگری عجیب قرار دارید.

دره ستارگان، از بهترین جاهای دیدنی قشم در شب است که با هوای خنک و صاف خود، مکانی عالی برای پیاده‌روی بوده و لحظاتی را در آرامش و سکوت استراحت کنید. شب‌ها در این دره به علت پیچیدن باد میان صخره‌ها صداهایی به گوش می‌رسد که شاید برای بعضی افراد ترسناک باشد و به همین علت بومیان قشم به آن دره ارواح هم می‌گویند.

بازارگردی شبانه در جزیره قشم

 

از بهترین تفریحات شبانه قشم به خصوص برای خانم‌ها، رفتن به مراکز خرید قشم و بازارهای درگهان است. با اینکه مراکز خرید قشم مجهز به کولر هستند و روزها گرمای بیرون را در مراکز خرید حس نخواهید کرد، اما باز هم عده‌ای ترجیح می‌دهند شب‌های قشم را به خرید و بازارگردی بگذرانند. از بهترین بازارهای قشم و درگهان که در شب می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و خرید خوبی داشته باشید عبارت‌اند از:

سیتی سنتر قشم

 

آدرس: قشم، پایین‌تر از میدان امام قلی خان، بازار سیتی سنتر قشم

ساعت کاری: روزهای عادی از ساعت 10:00 تا 14:00 و 17:00 تا 00:00 - روزهای شلوغ و تعطیلات نوروز از ساعت 9:30 تا 00:00

تلفن: 07635241501

 

شب‌گردی در مراکز خرید قشم
تفریح و خرید در سیتی سنتر برای شب‌های قشم - منبع گوگل مپ

 

سیتی سنتر قشم بزرگ‌ترین و بهترین مرکز خرید قشم است که علاوه بر غرفه‌های تجاری بسیار زیاد، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی نیز برای گردشگران فراهم کرده است. این بازار دو فاز 1 و 2 دارد که در دو طرف بلوار دریا قرار گرفته‌اند و توسط یک پل هوایی به هم متصل شده و با یکدیگر در ارتباط‌اند. سیتی سنتر 2 از فاز 1 آن لوکس‌تر و شیک‌تر است و همه افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای اقلام مورد نظر خود را در این بازار پیدا می‌کنند.

در این مرکز خرید که از جاهای دیدنی شهر قشم در شب نیز شناخته می‌شود، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، مبلمان و سرویس چوب، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، انواع شکلات و قهوه‌های خارجی، زیورآلات و بدلیجات، وسایل الکترونیکی و دیجیتال و... پیدا می‌شود. از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی سیتی سنتر قشم نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، فست فود، سالن بولینگ و سالن بیلیارد، شهربازی و سینما 4 بعدی اشاره کرد.

بازار بزرگ ستاره قشم

 

آدرس: قشم، بالاتر از میدان گلها، بین بازار خلیج فارس و مجتمع فردوسی، بازار ستاره قشم

ساعت کاری: 9:00 تا 24

 

اگر به دنبال یک بازار همه چیز تمام برای بازارگردی در شب‌های قشم می‌گردید، به بازار بزرگ بین المللی ستاره بروید. در این مرکز خرید هر چیزی که بخواهید از پوشاک گرفته تا لوازم آشپزخانه با بهترین قیمت و کیفیت بالا پیدا می‌شود و در آن بیش از 750 فروشگاه به چشم می‌خورد.

علاوه بر این مرکز خرید ستاره مکان مناسبی برای تفریحات شبانه در جزیره قشم است؛ چرا که امکانات رفاهی و تفریحی متعدد مانند رستوران، کافی شاپ، موزه حیوانات تاکسی درمی، مجموعه بازی‌های کامپیوتری، سالن بیلیارد، فضای بازی مخصوص کودکان، سالن آرایش و زیبایی برای آقایان و بانوان و... فراهم شده و لحظات خاطره‌انگیزی را در این مجموعه سپری خواهید کرد.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

شب در قشم کجا بریم؟ این سوال پرتکرار‌ترین سوال مسافران جزیره قشم است. اگر بگوییم قشم‌گردی در شب جذاب‌تر از روز است بیراه نگفته‌ایم. گشت و گذار در جزیره قشم که آب و هوایی گرم دارد در روز دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای گردش در عصر و شب‌های قشم برنامه‌ریزی می‌کنند. از بهترین جاهای دیدنی قشم در شب می‌توان به پارک ساحلی زیتون، پارک ساحلی سینما دریا، پارک ساحلی هلر، تماشای غروب آفتاب در پارک ساحلی لافت، دره ستارگان، بام قشم، مجتمع تفریحی هامون، ساحل جزیره هنگام، جزایر ناز، ساحل نقره‌ای، ساحل لارک و بازارگردی در مراکز خرید قشم اشاره کرد.

انتشار :  23 مهر 1402 به روزرسانی :  23 مهر 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
مناطق دیدنی جزیره قشم در شب، بام قشم
  • مناطق دیدنی جزیره قشم در شب، بام قشم
  • پارک ساحلی زیتون از مکان‌های دیدنی قشم برای تفریحات شبانه
  • دره ستارگان بهترین جای دیدنی قشم در شب
  • پارک ساحلی سینما دریا از جاهای دیدنی شهر قشم در شب
  • شب‌گردی در مراکز خرید قشم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد