هتل‌های نزدیک به مراکز خرید قشم؛ معرفی هتل و رزرو + نقشه

هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم

هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم با موقعیت جغرافیایی مناسب، به مسافران و گردشگران عزیز این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با دسترسی آسان به مراکز خرید و فروشگاه‌های محلی، دسترسی داشته باشند با لذت به خرید در قشم بپردازند. با رزرو تور قشم و اقامت در هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم، می‌توانید سفری راحت و لذت‌بخش را در کنار خرید در این جزیره تجربه کنید. در این مطلب از مجله تورگردان با هتل‌های لوکس با امکانات ویژه تا هتل‌های مقرون به صرفه در نزدیکی بازارهای قشم آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

لیست بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید قشم

 

در جدول زیر لیست بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید قشم به همراه آدرس و موقعیت مکانی هر یک آورده‌ایم تا در یک نگاه با بتوانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در تورگردان امکان رزرو تمامی هتل‌های نزدیک به بازارهای جزیره قشم با بهترین خدمات و کمترین قیمت وجود دارد. کافی است پس از بررسی تور مورد نظر خود و امکانات آن، برای استعلام قیمت دقیق تور و تکمیل خرید با کارشناسان تورگردان به شماره 02147627800 تماس حاصل فرمایید. در ادامه نیز به بررسی مفصل هر یک از این هتل‌ها پرداخته‌ایم.

 

 

هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم

آدرس

هتل آوینا قشم  (4 ستاره)

بلوار باهنر، هتل آوینا

هتل آتامان (4 ستاره)

میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

هتل آرتا (4 ستاره)

بلوار شهید بهشتی، روبه روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

هتل دیاموند (3 ستاره)

بازار بزرگ قدیم، جنب پاساژ طلا و جواهر

هتل دیانا پلاس (3 ستاره)

بلوار آزادگان، نبش میدان شهدا، هتل دیانا پلاس

هتل آرکا (3 ستاره)

بلوار صیادان، بعد از اداره ی برق

هتل بهشت (3 ستاره)

چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، مقابل استادیوم تختی

هتل ریحان (3 ستاره)

چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵

هتل آرام (3 ستاره)

بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

هتل ویهان (3 ستاره)

چهار راه پردیس، روبروی استادیوم ورزشی تختی

هتل شمس (3 ستاره)

چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین

هتل آپارتمان سما 2  (2 ستاره)

بلوار آزادگان، خیابان سام و زال، ورودی دوم

هتل آپارتمان قباد (2 ستاره)

خیابان فلسطین، ابتدای خیابان طالقانی، جنب هتل ایرسا

هتل سان سیتی (2 ستاره)

چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش سینا ۱

هتل شادناز 1 (2 ستاره)

چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، مقابل پاساژ فردوسی

هتل بوتیک ایرمان

نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

هتل دریتا

بلوارخليج فارس، جنب سيتي سنتر ١

هتل آپارتمان پلاس

میدان امام خمینی ( شهرداری سابق)، جنب بانک شهر

 

هر یک از هتل‌های جزیره به کدام مراکز خرید قشم نزدیک‌ترند؟

 

هتل آوینا قشم (لوکس‌ترین هتل 4 ستاره نزدیک به بازار قدیم)

 

اگر بخواهیم یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های 4 ستاره قشم نزدیک به مراکز خرید را معرفی کنیم که رزرو بسیار زیادی هم دارد، بدون شک هتل آوینا همان هتل محبوب از نظر گردشگران است. این هتل فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و در خیابان باهنر واقع شده است. موقعیت مکانی بسیار خوب هتل سبب شده میهمانان به راحتی به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید‌ دسترسی داشته باشند.

هتل آوینا در 7 طبقه بنا شده و 40 واحد اقامتی با ظرفیت‌های 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره را در خود جای داده که با کامل‌ترین امکانات رفاهی توانسته رضایت میهمانان خود را به‌دست آورد. هتل آوینا از بهترین هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم است که کمترین فاصله را تا بازار قدیم دارد. به طوری که با 7 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به این بازار برسانید.

 


برای رزرو تور قشم هتل آوینا از تهران با تخفیف ویژه با کارشناسان ما به شماره 02147626262 تماس بگیرید.


هتل آرتا قشم (4 ستاره نزدیک به سیتی سنتر 1 و 2)

 

مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 از معروف‌ترین بازارهای قشم هستند و اغلب افراد به دنبال این هستند که در اقامتگاه‌های نزدیک به این بازارهای اقامت داشته باشند. هتل آرتا یکی دیگر از بهترین هتل‌های قشم نزدیک بازار سیتی سنتر 1 و 2 است که حدود 700 متر تا این مراکز خرید فاصله دارد. 

هتل 4 ستاره آرتا در سال 1396 افتتاح شده و دارای 48 اتاق و سوئیت دو تخته تا چهارتخته است که برخی از آن‌ها با چشم‌انداز رو به دریا طراحی شده‌اند. این هتل در بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب قرار گرفته و علاوه بر فاصله کم تا مراکز خرید سیتی سنتر، به بازارهای ستاره، مرکز خرید خلیج فارس، پارک زیتون و مرکز غواصی و تفریحات آبی نگین نیز بسیار نزدیک است.

 


تور قشم هتل آرتا از تهران به صورت اقامت با صبحانه یا به صورت هافبرد (صبحانه و ناهار) به انتخاب مسافر توسط تورگردان برگزار می‌شود.

برای رزرو تور و اقامت در هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم با کارشناسان ما تماس بگیرید.


هتل آتامان قشم (4 ستاره پر طرفدار)

 

از دیگر هتل‌های نزدیک به مراکز خرید قشم که به دلیل فاصله کوتاهش تا بازارهای سیتی سنتر 1 و 2 بسیار محبوب است، هتل آتامان قشم است. این هتل تا مراکز خرید سیتی سنتر تنها 600 متر به صورت پیاده فاصله دارد و در کمترین زمان ممکن می‌توانید خود را به سیتی سنتر 1 برسانید.

هت آتامان از سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده و در بلوار گلستان واقع شده است. از این رو دسترسی به مراکز خرید سیتی سنتر، بازار بزرگ ستاره و مرکز خرید خلیج فارس را برای میهمانان به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. این هتل 4 طبقه و 58 واحد اقامتی دو تخته و سه تخته دارد و با امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و… پذیرای میهمانان و مسافران عزیز است. 

 


شما می‌توانید تور قشم هتل آتامان از تهران را در ایام مختلف سال با تماس با کارشناسان ما، رزرو نمایید.


وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم را می‌شناسید؟ جزیره قشم بهترین مقصد گردشگری برای خرید در ایران است. اغلب افراد با هدف داشتن خریدی ارزان و دلچسب راهی جزیره می‌شوند و به دنبال هتل‌های نزدیک مراکز خرید قشم می‌گردند تا به راحتی به بازار بروند و پس از آن خریدهای خود را به محل اقامت خود بیاورند. از بهترین هتل‌های نزدیک به مراکز خرید معروف جزیره قشم می‌توان به هتل آوینا، هتل آتامان، هتل بوتیک ایرمان، هتل دیانا پلاس، هتل دیاموند، هتل آرتا، هتل ریحان، هتل دریتا، هتل شمس، هتل آرکا، هتل ویهان و هتل سان سیتی اشاره کرد.

انتشار :  20 مهر 1402 به روزرسانی :  18 فروردین 1403 نویسنده :   زهرا بادفرسا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد