هتل‌های نزدیک سیتی سنتر قشم؛ معرفی 7 تا از بهترین هتل‌های نزدیک به به سیتی سنتر ۱ و ۲

سیتی سنتر (شیک‌ترین و لوکس‌ترین بازار قشم)

جزیره قشم با طبیعتی استثنایی، تاریخ و فرهنگی کهن و همچنین داشتن مراکز خرید ارزان و باکیفیت به عنوان یکی از مقصدهای محبوب گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی جزیره در تور قشم، بازار سیتی سنتر ۱ و ۲ است که بسیاری از افراد دوست دارند برای راحتی بیشتر، در هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم اقامت داشته باشند؛ اما پیدا کردن یک هتل مناسب و نزدیک به مجتمع تجاری سیتی سنتر ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. در این مقاله از مجله تورگردان، به شما بهترین هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر  در جزیره قشم را معرفی خواهیم کرد که با طراحی‌های مدرن، امکانات رفاهی برجسته و خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند.

فهرست مطالب

معرفی مجتمع تجاری سیتی سنتر 1 و 2 جزیره قشم

 

هدف بیشتر گردشگران از سفر به قشم در وهله اول خرید است و بس! مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ از بهترین مجتمع‌های تجاری قشم است که هم برای خرید و هم تفریح در بین مسافران بسیار محبوب است. سیتی سنتر ۱ و ۲ در دو طرف بلوار دریا در بخش جنوب شرقی جزیره واقع شده‌اند و توسط یک پل هوایی مسقف که به «پل هنر» شهرت دارد، به یکدیگر متصل‌اند و با عبور از آن چشم‌انداز بی نظیری از آب‌های نیلگون خلیج فارس را خواهید دید. در نتیجه شما با رفتن به سیتی سنتر ۱ می‌توانید به راحتی به سیتی سنتر ۲ بروید و از امکانات این مرکز خرید نیز استفاده کنید. 

 

عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
معرفی هتل‌های نزدیک سیتی سنتر قشم - منبع گوگل مپ

 

بازار سیتی سنتر ۲ جدیدتر و مدرن‌تر از سیتی سنتر ۱ است و به همین دلیل امکانات تفریحی آن نظیر شهربازی، سالن بیلیارد، بولینگ، سینما ۴ بعدی، کافی شاپ، رستوران و... بیشتر است. مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار زیادی در این دو مجموعه با تنوع بالای اجناس فعالیت دارند و انواع کالای ارزان و لوکس برای هر بودجه و سلیقه‌ای در این بازارها پیدا می‌شود. فروشگاه‌های پوشاک تولید داخل و برندهای معروف خارجی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال با کمترین قیمت، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی مانند موبایل، لپتاپ و...، انواع اسباب بازی، خوراکی‌ها، شکلات‌ها و قهوه‌های خارجی، زیورآلات، صنایع دستی، مبلمان، وسایل تزئینی و اکسسوری، لوازم ورزشی و... از جمله اجناسی هستند که می‌توانید در سیتی سنتر ۱ و ۲ با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

از این رو اغلب گردشگران برای دسترسی راحت به این بازار به دنبال هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم می‌گردند. اگر شما هم به دنبال نزدیک‌ترین هتل‌ها به این مرکز خرید هستید، در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

هتل آتامان قشم

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

فاصله هتل آتامان تا سیتی سنتر قشم: حدود ۶۰۰ متر (با خودرو کمتر از دو دقیقه و به صورت پیاده حدود 9 دقیقه)

 

نزدیک‌ترین هتل به مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم، هتل آتامان است. این هتل ۴ ستاره از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و از باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره به شمار می‌رود که توانسته رضایت میهمانان خود را با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی جلب نماید. هتل آتامان در ۴ طبقه بنا شده و ۵۸ باب اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، چهار تخته، سوئیت‌های یک خوابه دو نفره، سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره و سوئیت‌های سه نفره vip را با چشم‌انداز‌های مختلف رو به خیابان و رو به پاسیو برای پذیرایی از میهمانان آماده است.

از امکانات رفاهی این هتل نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی، کافی شاپ، اینترنت رایگان نامحدود، فروشگاه صنایع دستی، آسانسور، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، خدمات لاندری و... اشاره کرد. هتل آتامان در بلوار گلستان واقع شده و موقعیت مکانی مناسب آن سبب شده به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 قشم به راحتی دسترسی داشته باشید.

هتل دریتا 

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوارخليج فارس، جنب سيتي سنتر ١ ، روبروي گلدن فود سايت سمن، روبروي پارك زيتون

فاصله هتل دریتا تا سیتی سنتر قشم: حدود ۱ کیلومتر  (با خودرو حدود ۴ دقیقه و به صورت پیاده حدود 14 دقیقه)

 

اگر می‌خواهید هتل‌تان هم تازه تاسیس و جدید باشید و هم فاصله کمی تا سیتی سنتر ۱ و ۲ داشته باشد، تور قشم هتل دریتا را با کمترین قیمت رزرو کنید. این هتل در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در همین مدت کوتاه توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند. هتل دریتا دارای ۸ طبقه و ۶۲ باب واحد اقامتی است که ۶۰ اتاق آن با ظرفیت‌های یک تخته تا سه تخته و چشم‌انداز رو به خیابان، دریا و پاسیو طراحی شده و ۲ واحد آن vip است که تراس اختصاصی مشرف به آب‌های نیلگون خلیج فارس دارند.

اقامت در هتل دریتا با صبحانه بوفه رایگان دارد و میهمانان می‌توانند وعده ناهار و شام را در رستوران هتل میل کنند یا به رستوران‌های معروف اطراف هتل بروند و از طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی لذت ببرند. کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۲ خودرو، اینترنت رایگان، لاندری، آسانسور، نمازخانه و... از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌روند.

همچنین با اقامت در این هتل لوکس، امکان دسترسی به جاهای دیدنی قشم، مراکز خرید معروف مانند بازار ستاره و مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲، پارک ساحلی زیتون، کلوپ غواصی و تفریحات آبی قشم و... وجود دارد.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم کدامند؟ مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱ و ۲ به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی جزیره قشم، همواره مورد توجه گردشگران بوده و از طرفی اقامت در نزدیکی این مراکز خرید برای برخی افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب بهترین هتل‌ها که فاصله کمی تا این بازارها دارند را به شما معرفی کنیم. هتل بوتیک ایرمان، هتل آتامان، هتل آرتا، هتل دریتا، هتل مارینا 2 و هتل آپارتمان سما 2 از بهترین هتل‌های نزدیک سیتی سنتر قشم به شمار می‌روند که علاوه بر فاصله کوتاه تا این مراکز خرید، خدمات و امکانات بسیار خوبی را برای رفاه میهمانان خود فراهم کرده‌اند.

انتشار :  2 آبان 1402 به روزرسانی :  2 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
  • عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد