معرفی هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم، تجربه‌ای آسوده و لذت‌بخش

بازار فردوسی قشم

آیا به دنبال اقامت در هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم هستید؟ مرکز خرید فردوسی قشم یکی از جاذبه‌ها و بازارهای دیدنی و پرطرفدار در جزیره قشم است. به همین دلیل اقامت در هتل نزدیک به بازار فردوسی قشم و چگونگی دسترسی به آن برای تجربه یک سفر راحت و لذت‌بخش با تور قشم بسیار مهم است. اقامت در هتل‌های نزدیک بازار فردوسی به گردشگران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به بازار دسترسی داشته باشند یا خریدهای خود را در کمترین زمان به هتل منتقل کنند. در این مقاله از مجله تورگردان به بررسی بهترین هتل‌های قشم که در نزدیکی بازار بزرگ فردوسی قرار دارند، پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

فهرست مطالب

1- هتل آراکتا، اولین هتل 5 ستاره تازه تاسیس در قشم

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی، هتل آراکتا قشم

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

بهترین هتل‌ نزدیک به بازار فردوسی قشم
نزدیک‌ترین هتل 5 ستاره به بازار فردوسی قشم - منبع گوگل مپ

 

نزدیک‌ترین هتل 5 ستاره به بازار بزرگ فردوسی کدام هتل است؟ اگر می‌خواهید حتما در لوکس‌ترین هتل 5 ستاره قشم اقامت داشته باشید و دسترسی خوبی هم به بازار فردوسی داشته باشد، هتل آراکتا در حال حاضر تنها انتخاب شماست. این هتل جدیدترین و اولین هتل 5 ستاره در جزیره قشم است که در سال 1402 افتتاح شده و برای کسانی که می‌خواهند اقامتی لاکچری را تجربه کنند، بهترین گزینه موجود است.

هتل آراکتا به عنوان گران‌ترین هتل قشم امکانات متعددی نظیر جکوزی، صندلی ماساژ، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان نامحدود، فضای سبز، اتاق بازی و... را برای رفاه میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل لوکس در 3 طبقه بنا شده و دارای 95 باب واحد اقامتی متنوع از جمله اتاق یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته کینگ، دو تخته دبل تراس‌دار، اتاق سه تخته تریپل، سوئیت دو نفره، سوئیت رویال یکخوابه سه نفره و... است که اقامت در آن‌ها با صبحانه بوفه رایگان همراه خواهد بود.

 

قیمت هتل آراکتا در قشم

 

هتل آراکتا در حال حاضر لوکس‌ترین هتل 5 ستاره قشم است و با توجه به خدمات و امکاناتی که به میهمانان خود ارائه می‌دهد هزینه بیشتری نسبت به سایر هتل‌های جزیره دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل حداقل ۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته و حدود ۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان برای اتاق دو تخته دبل است. اتاق دو تخته دبل کینگ تراس‌دار نیز با قیمت ۵,۸۸۶,۰۰۰ تومان گران‌ترین اتاق دو تخته در این هتل است. حاکثر هزینه اقامت در هتل آراکتا نیز حدود ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای یک شب اقامت در سوئیت رویال یک خوابه سه نفره است.

 

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید فردوسی قشم
منبع گوگل مپ

 

فاصله هتل آراکتا قشم تا مرکز خرید فردوسی

 

از هتل آراکتا تا بازار فردوسی قشم حدود 4 کیلومتر و 600 متر راه است که این فاصله با خودرو تقریبا 9 دقیقه به طول می‌انجامد.

هتل آرتا قشم، 4 ستاره لوکس

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۲,۴۳۵,۰۰۰ تومان

 

نزدیک‌ترین هتل 4 ستاره به بازار فردوسی قشم
بهترین هتل 4 ستاره در نزدیکی بازار بزرگ فردوسی - منبع گوگل مپ

 

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم که برای اقامت به افراد سخت‌پسند پیشنهاد می‌شود، هتل 4 ستاره آرتا است. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده و موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به بازارها، جاهای دیدنی قشم و ساحل زیبای خلیج فارس دارد. هتل آرتا دارای 7 طبقه است و 48 اتاق دو تخته دبل و توئین، دو تخته دریا، سه تخته و سوئیت یکخوابه چهار نفره را با بهترین امکانات رفاهی برای میزبانی از مسافران عزیز مهیا کرده است. از بهترین خدمات عمومی این هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، وسایل بدنسازی و... اشاره کرد.

 

قیمت هتل 4 ستاره آرتا

 

در حال حاضر هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته این هتل به ازای هر شب حدود ۲,۴۳۵,۰۰۰ تومان و بیشترین قیمت مربوط به سوئیت یکخوابه چهارنفره با قیمت ۴,۲۷۰,۰۰۰ تومان است.

برای رزرو تور قشم هتل آرتا با کارشناسان ما به شماره 02147627800 ارتباط بگیرید. در تورگردان امکان رزرو تمام هتل‌های نزدیک به بازار فردوسی قشم وجود دارد. همچنین می‌توانید از مبادی مختلف کشور تور مورد نظر خود را با اقامت در هر یک از این هتل‌ها رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

هتل آرتا، از هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم
منبع گوگل مپ

 

فاصله هتل آرتا تا بازار بزرگ فردوسی

 

این هتل تا بازار فردوسی حدود 1 کیلومتر و 400 متر فاصله دارد که اگر پیاده بخواهید به آن‌جا بروید حدود 19 دقیقه و با خودرو 2 دقیقه در راه خواهید بود. 

هتل مارینا 2 قشم، نزدیک‌ترین هتل به بازار فردوسی

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، خیابان فارس، مقابل درب جنوبی بازار ستاره

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

 

بهترین هتل‌ها در نزدیکی بازار فردوسی قشم
هتل سه ستاره ارزان نزدیک بازار فردوسی قشم - منبع گوگل مپ

 

نزدیک‌ترین هتل به پاساژ فردوسی قشم، هتل مارینا 2 است که در چند قدمی این مرکز خرید واقع شده و با کمی پیاده‌روی می‌توانید خود را در این بازار ببینید. هتل 3 ستاره مارینا 2 آخرین بازسازی خود را در سال 1397 به پایان رسانده و دارای 25 اتاق یک تخته تا شش تخته در 3 طبقه است. از این رو برای سفرهای خانوادگی گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. از بهترین امکانات این هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، گشت نیم‌روزی و... اشاره کرد.

 

قیمت هتل مارینا 2 در جزیره قشم

 

هزینه اقامت در این هتل برای کسانی که می‌خواهند سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند، بسیار مناسب است. قیمت هتل مارینا 2 به ازای هر شب اقامت در اتاق دو تخته حدود ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان، اتاق سه تخته ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان و تا اتاق شش تخته به همین ترتیب 200 هزار تومان به قیمت هر نوع اتاق اضافه می‌شود. به‌طوری‌که هزینه اتاق شش تخته به ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان برای یک شب می‌رسد.

 

هتل‌های نزدیک به پاساژ فردوسی در جزیره قشم
منبع گوگل مپ

 

فاصله هتل مارینا 2 تا بازار فردوسی

 

برای رفتن به بازار فردوسی از هتل مارینا 2 کافی است مسیری به طول 350 متر را در عرض 5 دقیقه طی کنید. به همین راحتی!

هتل آرام قشم، 3 ستاره ارزان قیمت

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۹۰۰,۰۰۰ تومان

 

کدام هتل‌ها به بازار فردوسی قشم نزدیک‌ترند؟
هتل‌های نزدیک به بازار فردوسی قشم - منبع گوگل مپ

 

از دیگر هتل‌های قشم که در فاصله بسیار کوتاهی بازار بزرگ فردوسی واقع شده، هتل 3 ستاره آرام است. این هتل در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات رفاهی خوبی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. علاوه‌براین هتل آرام از هتل‌های ارزان قشم با کیفیت مناسب است و می‌توان سفری کم هزینه را با تور قشم هتل آرام از شهرهای مختلف کشور تجربه کرد.

این هتل دارای 4 طبقه است که با داشتن آسانسور دغدغه‌ای بابت افراد مسن و میانسال وجود ندارد. هتل آرام 23 واحد اقامتی نظیر اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه چهار نفره دارد که برای میزبانی از گردشگران عزیز آماده‌اند.

 

قیمت هتل آرام قشم

 

هتل آرام به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره و ارزان قشم، طرفدار زیادی دارد. در حال حاضر هزینه یک شب اقامت در این هتل به همراه صبحانه حداقل ۹۰۰,۰۰۰ تومان برای اتاق دو تخته و حداکثر ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان برای سوئیت‌های یک‌خوابه چهارنفره است.

 

هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم
منبع گوگل مپ

 

فاصله هتل آرام تا بازار فردوسی قشم

 

هتل آرام تا بازار فردوسی فاصله چندانی ندارد و با طی کردن مسیری به طول 450 متر در کمتر از 5 دقیقه به صورت پیاده می‌توانید خود را به این بازار بزرگ برسانید.

معرفی کامل مرکز خرید ازار فردوسی قشم

 

جزیره قشم به اجناس ارزان و باکیفیت و بازارهای پرطرفدارش معروف است. در این میان بازار بزرگ فردوسی از بهترین مراکز خرید قشم است که در بلوار ولیعصر واقع شده و موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به هتل‌های معروف جزیره و جاهای دیدنی قشم دارد. این مرکز خرید سه طبقه دارد که دو طبقه اول آن حدود 450 فروشگاه را در خود جای داده و طبقه سوم شامل 180 واحد تجاری و مسکونی است. 

در مرکز خرید فردوسی جزیره قشم هر کالایی که بخواهید را پیدا می‌کنید و دست خالی بیرون نخواهید آمد. از جمله فروشگاه‌هایی که در پاساژ فردوسی قشم وجود دارد می‌توان به مغازه‌های پوشاک آقایان و بانوان، پوشاک بچگانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم برقی و خانگی، فروشگاه‌های دوچرخه فروشی و ماشین‌های برقی و شارژی کودکان و... اشاره کرد. در کافه رستوران این مجموعه نیز می‌توانید خستگی خود را از تن بیرون کنید و با فراغ بال به ادامه خریدتان بپردازید.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بازار بزرگ فردوسی یکی از مراکز خرید مهم قشم است که گردشگران داخلی و خارجی را برای خریدی دلپذیر به خود جذب می‌کند. این بازار با محصولات متنوع و جذاب و فضایی شیک و چشم‌نواز به یک مقصد محبوب برای خرید و تفریح تبدیل شده است. به همین دلیل اقامت در هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر باشد. از بهترین هتل‌های نزدیک به بازار فردوسی قشم می‌توان به هتل مارینا 2، هتل آرام، هتل بهشت، هتل ویهان، هتل ریحان، هتل شمس، هتل آپارتمان کاوان، هتل سان سیتی، هتل آپارتمان قباد، هتل بوتیک ایرمان، هتل سما 1، هتل آرتا و هتل 5 ستاره آراکتا قشم اشاره کرد.

انتشار :  7 آبان 1402 به روزرسانی :  11 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
هتل‌های نزدیک به مرکز خرید فردوسی قشم
  • هتل‌های نزدیک به مرکز خرید فردوسی قشم
  • بهترین هتل‌ها در نزدیکی بازار فردوسی قشم
  • هتل‌های نزدیک به پاساژ فردوسی در جزیره قشم
  • کدام هتل‌ها به بازار فردوسی قشم نزدیک‌ترند؟
  • هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم
  • بهترین هتل‌ نزدیک به بازار فردوسی قشم
  • نزدیک‌ترین هتل 4 ستاره به بازار فردوسی قشم
  • هتل آرتا، از هتل‌های نزدیک بازار فردوسی قشم
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد