هزینه سفر به کیش: قیمت اقامت، غذا تا تفریحات

هزینه سفر به کیش

هزینه سفر به کیش به این دلیل خیلی پرس‌و‌جو می‌شود که جزیره کیش در منطقه آزاد قرار دارد و مسافرت‌ به آن‌جا، هزینه‌های بیشتری را روی دستتان می‌گذارد. برای مثال، قیمت‌ هتل‌ 5 ستاره و دریایی ترنج برای هر شب اقامت، واقعا بالاست. حتی هزینه رفت‌و‌آمد درون شهری کیش هم دست‌خوش تغییرات قیمتی منطقه آزاد تجاری می‌شود. عمده هزینه‌های کیش، مربوط‌به پرواز و هتل یا بسته‌های لازم برای سفر با تور کیش است. هزینه کیش رفتن با تور برای 2 شب بین 3 میلیون‌ تومان تا 20 میلیون تومان است. به‌طور کلی باید بگوییم که قیمت سفر به کیش در سال 1402 الزاما گران نیست و با هزینه‌ای معقول هم می‌توانید سفرتان را شروع کنید و خوش‌بگذرانید.

 

قیمت اعلام‌شده برای تور کیش، حدودی است. با شماره‌گیری 02147627800 می‌توانید هزینه سفر به کیش در سال ۱۴۰۲ و تاریخ موردنظرتان با تورهای مسافرتی را از تیم پشتیبان سایت تورگردان بپرسید. در این مطلب از مجله تورگردان، هزینه‌های سفر به کیش در سال 1402 را باتوجه‌به عوامل مختلف به صورت تقریبی بررسی کردیم. تمام قیمت‌هایی که در این مطلب بررسی شده‌اند، مربوط‌به نیمه دوم سال 1402 است.

فهرست مطالب

هزینه سفر به کیش با هواپیما

 

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه‌های سفر به کیش، قیمت بلیط رفت‌و‌برگشت است. راه‌های متعددی برای این سفر وجود دارد. معقولانه‌ترین وسیله حمل‌ونقل برای سفر به جزیره کیش، هواپیماست. برای مسافرهای پایتخت‌نشین، بلیط هواپیما ارزان به کیش، همه‌روزه قابل رزرو است. اگر در کلان‌شهرها هم باشید، از قبل می‌توانید بلیط پرواز بگیرید. با‌توجه‌به تنوع بالای برنامه پروازی برای بسیاری‌از ایرلاین‌ها، بازه قیمتی بلیط کیش هم در طیف سیعی قرار می‌گیرد. 

  • قیمت بلیط ارزان کیش (از تهران) در شرایط عادی و ایام بدون تعطیلی، یک‌میلیون و 500 هزار تومان است. 

  • در مقابل، بیشترین قیمت بلیط هواپیما کیش هم حدودا دومیلیون و 900 هزار تومان می‌باشد. 

هزینه سفر به کیش با هواپیما

 

هزینه کیش رفتن با هواپیما در روزهای تعطیل، بیشتر از این‌هاست و مشخص نیست که حداقل و حداکثر قیمت در آن بازه، دقیقا چقدر باشد. به‌صورت کلی، حداقل و حداکثر قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش رفت‌وبرگشت به‌ترتیب، سه‌میلیون و پنج‌میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

برخی‌از مسافران، سفر به کیش با پرواز را به‌صرفه‌ترین روش می‌دانند. چرا که با استفاده از پرواز، مستقیما وارد جزیره می‌شوید و نیازی‌به طی کردن مسیر آبی به طور جداگانه ندارید. برای مثال، پرداخت یک میلیون و 400 هزار تومان برای بلیط رفت، گزینه خوبی است. اگر تمایل دارید تا کمتر از این هزینه را بپردازید، بلیط‌های لحظه آخری تا 500 هزار تومان هم به فروش می‌رسند! 

یک نسخه تجویزی کمک‌کننده برای کمتر کردن هزینه سفر به کیش را پیشنهاد می‌کنیم: ارزان‌ترین زمان کیش را انتخاب کنید. بعد از تعطیلات نوروز در بهار و آخرین ماه از تابستان، هزینه‌های مسافرت به کیش ارزان‌تر از هر زمان دیگری هستند.

قبل‌از اینکه کاغذ بردارید تا هزینه‌های کیش رفتن را یک حساب سرانگشتی کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا به قیمت تورهای کیش نگاهی بیندازید. احتمال خیلی زیادی وجود دارد که بتوانید یک تور قیمت‌مناسب برای مسافرت به کیش پیدا کنید. چون تورگردان، مجری اصلی ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی است. این مجموعه توانسته تا نوسانات قیمتی را به طور قابل توجهی به حداقل برساند. 

هزینه سفر به کیش با تور

 

تنوع تورهای کیش بسیار بالاست و قیمت آن‌ها براساس تعداد روزها و مبدا سفر، پرواز، هتل و نوع خدمات تعیین می‌شود. راستش را بخواهید، هزینه کیش رفتن با تورهای مسافرتی، خیلی دقیق‌تر قابل محاسبه‌اند و خلاصه، همه دخل‌وخرج‌تان را یک‌جا می‌توانید ببینید. در سال ۱۴۰۲، طبق تعرفه‌های زیر که در سایت تورگردان آمده، هزینه مسافرت کیش با تور برای 2 شب بین سه‌میلیون تا بیست‌میلیون تومان است. 

 

مبدا - مقصد

اسم هتل

شروع قیمت بلیط تور کیش ۱۴۰۲ برای یک‌نفر

صفحه رزرو تور

الان رزرو می‌کنید؟

تهران-کیش

ترنج (5ستاره)

19 میلیون تومان

تور کیش هتل ترنج تماس با کارشناس تور

تهران-کیش

شایان (5ستاره)

11 میلیون و 800 هزار تومان

تور کیش هتل شایان

تماس با کارشناس تور

تهران-کیش

مارینا (5ستاره)

11 میلیون و 500 هزار تومان

تور هتل مارینا کیش

تماس با کارشناس تور

تهران-کیش

پالاس (5ستاره)

11 میلیون و 400 هزار تومان

تور کیش هتل پالاس

تماس با کارشناس تور

تهران-کیش

آرامیس پلاس (5ستاره)

10 میلیون و 700 هزار تومان

تور کیش هتل آرامیس پلاس

تماس با کارشناس تور

تهران-کیش

ویدا (5ستاره)

11 میلیون و 800 هزار تومان

تور کیش هتل ویدا

تماس با کارشناس تور

 

 قیمت تور در سال 1402، حدودی است. برای اطلاع از جدیدترین هزینه‌های سفر به کیش با تور حتما با تیم پشتیبانی تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید. 

به طور کلی، هزینه‌های سفر به کیش با تور نسبت به تمامی روش‌ها، اقتصادی‌تر است و خودتان هم دغدغه کمتری برای زمان رفت‌و‌برگشت دارید. در واقع همه چیز از قبل مشخص است؛ هم قیمت را می‌دانید، هم زمان و نحوه ترددتان را. به‌علاوه، انتخاب تور کیش با خدماتی مثل گشت شهری، ترنسفر فروگاهی و صبحانه رایگان همراه است.

 

قیمت سفر به کیش

هزینه سفر به کیش با قطار

 

 

مبدا-مقصد

نوع قطار

قیمت بلیط در سال 1402

تهران-بندرعباس

4 ستاره 4 تخته غزال

472,100 تومان

تهران-بندرعباس

4 ستاره 4 تخته غزال با عصرانه

628,300 تومان

تهران-بندرعباس

4 ستاره 4 تخته ارگ

650,350 تومان

مشهد-بندرعباس

4ستاره 4 تخته غزال با پذيرايی ويژه

656,300 تومان

مشهد-بندرعباس

4 ستاره 4 تخته غزال

583,550 تومان

اصفهان-بندرعباس

3 ستاره 4 تخته البرز

353,850 تومان

 

در شرایط فعلی، هزینه سفر به کیش با قطار به‌صرفه است و کیش‌رفتن‌با قطار هم روشی اقتصادی محسوب می‌شود. برای سفر با قطار به کیش، ابتدا می‌بایست از شهر مبدا تا بندرعباس را با قطار بروید. بعد از رسیدن‌به بندرعباس، با قایق‌های عادی یا قایق‌های مخصوص به سمت جزیره حرکت کنید. 
 

  • قیمت بلیط قطار از تهران تا بندرعباس از 472 هزار تومان شروع می‌شود و به 650 هزار تومان هم می‌رسد. 
  • اگر مبدا سفرتان مشهد یا بندرعباس هم باشد، به‌ترتیب قیمت بلیط قطار در حدود 583 هزار تومان و 353 هزار تومان است.
  • قیمت بلیط قایق برای بندر چارک تا کیش با لنج حدود ۲۹۰ هزار تومان و با شناور ۱۹۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. 
     
هزینه سفر به کیش با قطار

 

به‌صورت کلی، هزینه سفر شما در گران‌ترین حالت از تهران تا کیش با قطار برای هر یک‌نفر بزرگ‌سال کمتر از مبلغ یک‌میلیون تومان خواهد بود. به‌این‌ترتیب شما علاوه‌بر پرداخت هزینه کمتر، سفری متفاوت و جذاب هم تجربه می‌کنید.

همچنین برای آن‌هایی که زمان زیادی برای سفر در نظر گرفته‌اند و می‌توانند حداقل دو روز را برای رفت‌وآمد اختصاص دهند، سفر به کیش با قطار نیز انتخاب خوب و ماجراجویانه‌ای است. برای این منظور، ابتدا باید ببینید از شهر شما قطار به مقصد بندر عباس وجود دارد یا نه. پیدا کردن بلیط قطار برای مقصد بندرعباس و رسیدن به جزیره کیش، واقعا کار سختی است؛ زیرا وقتی قطارها پیش فروش می‌شوند، اولین بلیط‌ها برای این مقصد صادر می‌شوند. بنابراین، بهتر است روش دیگری را برای سفر به جزیره کیش و کنترل قیمت‌ها در نظر بگیرید. در این شرایط، رزرو بلیط رفت‌و‌برگشت‌با هتل یا همان تور کیش، گزینه بهتری است. 

 

>>> اگر تجربه‌ای از  کیش رفتن و مدیریت هزینه‌ها دارید، در بخش نظرات برای مسافران جدید کیش بنویسید.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی ارزان‌تر است؟

 

اگر وقت کافی دارید و می‌خواهید سفری متفاوت را تجربه کنید، مسافرت‌با ماشین شخصی را پیشنهاد می‌کنیم. شما مسیر تهران تا بندرعباس یا مسیر مبدا تا بندرعباس را با ماشین شخصی‌تان طی می‌کنید. البته قبل‌از شروع سفر، ماشین شخصی‌تان را بررسی کنید که سالم باشد. 

در طی این مسیر به‌‌غیر‌ از چند باک بنزین هزینه چندانی روی دستتان باقی نمی‌ماند. بعد از رسیدن‌به بندرعباس می‌توانید از بندر چارک با لندی‌گراف را درحالی‌که سوار ماشین خودتان هستید، به سمت کیش حرکت کنید. در نیمه‌دوم سال 1402، هزینه لندیگراف کیش برای سفر با خودروی شخصی در حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای مسیر رفت‌وبرگشت است. در کنار این هزینه می‌بایست ۳۰۰ هزار تومان هم برای عوارض ورود‎به جزیره کیش پرداخت کنید.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

 

تنها یک مزیت خوب مسافرت‌به کیش با ماشین شخصی، کاهش هزینه‌های رفت‌و‌آمد درون‌شهری است. چون اکثر مسافرانی که تورهای کیش را برای سفر انتخاب کرده و با هواپیما یا قطار سفر می‌کنند، برای تردد داخل شهر می‌بایست از خدمات اجاره خودروهای لوکس استفاده کرده و یا هزینه حمل‌ونقل عمومی را بپردازند. در صورتی که برای سفر با ماشین شخصی، تنها کافی است که هزینه چند باک بنزین را پرداخت کنید.

 


حالا برای سفر به کیش چی ببرم؟ با این راهنمایی جامع لیست لوازم ضروری سفر به کیش را آماده کن


 

هزینه اقامت در کیش

 

نوع هتل 

اسم هتل

شروع قیمت اقامت هر نفر برای هر شب

الان رزرو می‌کنید؟

2 ستاره

هتل پانیذ

یک‌میلیون و 100 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل ستاره

یک‌میلیون و 300 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

3 ستاره

هتل پارس نیک

یک‌میلیون و 500 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل تعطیلات

یک‌میلیون و 800 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل لوتوس

دومیلیون و 300 هزار تومان + صبحانه  و ناهار رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل گراند

دومیلیون و 700 هزار تومان + صبحانه  و ناهار رایگان

تماس با اپراتور رزرو

4 ستاره

هتل آرامیس

یک‌میلیون و 800 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل پارمیدا

دومیلیون و 525 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل آریان

دومیلیون و 600 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل صدف

سه‌میلیون تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل سورینت مریم    سه‌میلیون و 619 هزار تومان + صبحانه رایگانتماس با اپراتور رزرو

5 ستاره

 

هتل بین المللی کیش

یک‌میلیون و 890 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل آرامیس پلاس

دومیلیون و 500 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل میراژ کیش

سه‌میلیون و 200 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل پارمیس

چهارمیلیون تومان + صبحانه و ناهار رایگان

تماس با اپراتور رزرو

هتل پانوراما

چهارمیلیون و 500 هزار تومان + صبحانه رایگان

تماس با اپراتور رزرو

 هتل ترنج  هشت‌میلیون و 500 هزار تومان + صبحانه و ناهار رایگان ‎تماس با اپراتور رزرو

 

در جزیره کیش، هتل‌های متعدد پنج‌ستاره، چهارستاره، سه‌ستاره، دوستاره، اقامتگاه‌های بومگردی، خانه و... برای اقامت در اختیار شماست. همواره دستتان برای انتخاب هتل و اقامت در کیش باز است و بسته‌به نیازها، شرایط و بودجه‌تان می‌توانید یکی‌از این گزینه‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. 

 

>>> نوشتن از تجربه برای مدیریت هزینه‌های سفر به کیش، دغدغه مسافران را رفع می‌کند. در بخش نظرات برای مسافران جدید کیش بنویسید.

 

با مطالعه آنچه در ادامه گفتیم، اطلاعات کلی در مورد قیمت هتل‌های کیش به دست می‌آورید:

 

قیمت هتل‌های ۵ ستاره کیش

 

  • هزینه‌ها در کیش برای اقامت در هتل‌های 5 ستاره از یک‌میلیون و 890 هزار تومان شروع می‌شود. این قیمت حداقلی برای هتل بین‌المللی جزیره است.

  • قیمت هر شب اقامت در هتل دریایی و 5 ستاره ترنج از 10 میلیون تومان شروع می‌شود و به 45 میلیون تومان هم می‌رسد.

  • هزینه‌های کیش برای اقامت در سایر هتل‌های 5 ستاره مثل هتل میراژ، پارمیس و پانوراما از 4 میلیون تومان بیشتر است.

 

همانطور که انتظار می‌رود، قیمت هتل‌های 5 ستاره کیش به اندازه اسم‌‌ورسمی که دارند، گران است. چون استانداردها و امکانات این هتل‌ها باعث می‌شوند تا اقامتی راحت و لوکس داشته باشید. علاوه‌براین، توریستی بودن منطقه‌ای که هتل‌های 5 ستاره در آن قرار دارند، خود علتی برای افزایش قیمت‌شان محسوب می‌شود.

 

هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 5 ستاره در کیش

عکس از هتل 5 ستاره شایان در کیش

 

از مهم‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش می‌توان به هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل شایان، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل شایگان، هتل ویدا، هتل پارمیس، هتل ایران و... اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل‌ها نسبت به سایر هتل‌های جزیره بیشتر است و این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت امکانات و خدمات‌شان است. (البته همه این قیمت‌ها در سایت تورگردان نزدیک 100 هزار تومان ارزان‌تر است. به‌علاوه در ایام مختلف با تخفیف‌هایی بین 10 تا 60 درصد هم می‌توانید رزرو کنید.)

 

هتل‌های پنج ستاره همگی امکاناتی مثل اتاق‌های VIP، استخر، ترنسفر رایگان فرودگاهی و غیره را ارائه می‌کنند. با این حال، هتل‌هایی مثل هتل داریوش به دلیل امکانات سرگرمی مجزا مثل زمین تنیس، استخرهای روباز، خدمات ماساژ لاکچری و هتل ترنج به دلیل موقعیت دریایی خاص و ویژه با اتاق‌های کف شیشه‌ای قیمتی متفاوت و گران‌تری دارند.

 

پرواز و هتل 5 ستاره جزیره کیش را از قسمت زیر می‌توانید رزرو کنید: 

 

 

قیمت هتل‌های 4 ستاره کیش

 

  • هزینه سفر به کیش 1402 برای اقامت در هتل‌های 4 ستاره از 1 میلیون و 800 هزار تومان شروع می‌شود. این قیمت برای هتل 4 ستاره آرتمیس است.

  • در هتلی مثل هتل سورینت مریم، قیمت هتل در کیش 1402 به 3 میلیون و 619 هزار تومان می‌رسد.

 

در فصل‌هایی که هتل‌های 4 ستاره تخفیف داشته باشند، کمترین هزینه سفر به کیش را دارید. اگر به دنبال کمترین قیمت هستید، قیمت اتاق دو تخته هتل آرامیس کیش با شبی 1 میلیون و 800 هزار تومان، مناسب‌ترین گزینه است. بعد از آن، سوئیت‌ها و اتاق‌های با ظرفیت بالا با رنج قیمتی بیشتر از دو میلیون تومان می‌تواند به هزینه‌های رفتن به کیش اضافه شود.

 

هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 4 ستاره در کیش

عکس از هتل 4 ستاره ویدا در کیش

 

هتل‌های چهار ستاره کیش همچون هتل صدف، هتل آرامیس، هتل لیلیوم، هتل آریان، هتل سورینت مریم، هتل فلامینگو، هتل پارمیدا، هتل هلیا و... با قیمتی پایین‌تر قابل رزرو هستند و هزینه کیش به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد. بسیاری از این قیمت‌ها با اعمال تخفیف‌های 25 % تا 68 % است.

 

قیمت چند نمونه از تورهای 4ستاره کیش را از طریق صفحه‌های زیر می‌توانید با هم مقایسه کنید:

 

 

قیمت هتل های 3 ستاره کیش

 

اگر تمایل دارید هزینه رفتن به کیش را خیلی پایین نگه دارید، اقامت در هتل‌های 3 ستاره فکر خوبی است. رزرو این دست از اقامتگاه‌ها، حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان آب می‌خورد، البته اگر در ایام پیک به سفر نرفته باشید.

 

هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 3 ستاره در کیش

عکس از هتل 3 ستاره  پارسیان در کیش

 

هتل سان رایز، هتل پارسیان و هتل گراند از هتل‌ های 3 ستاره کیش هستند که بیشتر شناخته‌ شده‌اند.

 

 با بهترین قیمت‌ها سفر کنید!
از اینجا یک لیست پرتخفیف برای تور کیش از رشت بگیرید

 

 

دو نمونه تور با هتل 3ستاره را برای سفر با کمترین هزینه‌ها معرفی می‌کنیم:

 

 

قیمت هتل های 2 ستاره و 1 ستاره کیش

 

  • طبق قیمت هتل در کیش 1402، هزینه‌ برای هر شب اقامت در هتل‌های دو ستاره بیشتر از 1 میلیون تومان است.

 

آخرین گزینه‌ای که برای کاستن هزینه مسافرت به کیش، اقامت در هتل‌های دو ستاره و یک ستاره است.

 

هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 2 ستاره در کیش

 

رزرو هتل‌های دو ستاره‌ای مثل هتل تماشا، هتل فانوس، هتل پانیذ، هتل خاتم و هتل شباویز جزو هتل‌های ارزان کیش هستند و باعث می‌شود سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه نمایید. این هتل‌های دو ستاره همگی از اتاق‌هایی تمیز، امکاناتی در حد مطلوب و عموما نزدیک‌به مراکز خرید و ساحل برخوردارند. آن‌ها جزو هتل‌های قدیمی‌تر، ولی قابل قبول کیش محسوب می‌شوند. بنابراین همانطور که مشخص شد تعداد ستاره هتل‌ها و حد امکانات و لوکس بودنشان دلیل تفاوت قیمت‌ها در کیش است. هتل‌ها نیز در موقعیت‌هایی مثل ایام پیک و غیره افزایش یا کاهش قیمت و عموما تخفیف‌هایی خاص ارائه می‌کنند.

 

با مراجعه‌به صفحه‌های زیر می‌توانید قیمت‌ تورهای 2ستاره کیش را مقایسه کنید:

 

 

اقامت در سوئیت‌ها و آپارتمان‌های کیش

 

هیچ الزام و اجباری برای اقامت در هتل‌های چندین و چند ستاره کیش وجود ندارد. سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها هم گزینه‌های خوبی برای کمتر کردن هزینه سفر کیش هستند. معمولا سوئیت‌ها و واحدهای مسکونی آپارتمانی و ویلایی کیش در شهرک صدف قرار گرفته‌اند. این منطقه مسکونی در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته، رفت‌و‌آمد به فرودگاه را از محل اقامت‌تان آسان‌تر می‌کند. سوئیت‌ها عموما ظرفیت مشخصی دارند، ولی قیمت‌شان به ازای هر نفر محاسبه نمی‌شود. برای اطلاع از قیمت هر شب اقامت در سوئیت‌ها و آپارتمان‌های کیش کافی است که به سایت‌های میزبون و شب سر بزنید.

البته که این خانه‌ها معمولا از مرکز شهر که بازارها، تفریحات آبی و ساحل فاصله زیادی دارند و برای رفت‌و‌آمد به آن‌ها راهی جز استفاده از از تاکسی‌های درون شهری ندارید. ویلاهایی که دارای امکاناتی همچون استخر و امکانات ویژه هستند، قیمت بیشتری دارند. پس اینطوری تصور نکنید که سوئیت‌ها و ویلاها حتما نسبت به هتل‌ها ارزان‌تر هستند.

 

قیمت اقامت غیر هتلی در کیش

عکس از آپارتمان‌های کیش

 

اگر قصد شما از سفر به کیش، خرید و رفتن مکرر به دریاست و علاقه‌ای هم به آشپزی در اتاق ندارید، بهتر است به سراغ هتل‌های دو و سه ستاره کیش بروید. چون قیمت‌شان برابربا سوئیت و اقامتگاه است.

 

قیمت اقامت غیر هتلی در کیش

عکس از آپارتمان‌های کیش

 

نباید فراموش کرد که مهم‌ترین مزیت خانه‌ها و سوئیت‌های کیش امکان آشپزی‌کردن در آن‌هاست. این امکان در هیچ‌یک از هتل‌ها وجود ندارد و گاهی حتی برای نوشیدن چای نیز در اتاق‌ها چای ساز و کتری برقی وجود ندارد؛ بلکه باید از کافی شاپ‌های هتل استفاده نمود. سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های کیش مثل خانه خودتان است و می‌توانید با خریداری مواد غذایی از سوپرمارکت‌ها و بازار، خودتان اقدام به آشپزی نموده و هزینه‌های غذا را کمتر کنید.

لیست قیمت غذا در کیش ۱۴۰۲

 

نوع غذا

قیمت غذا در کیش ۱۴۰۲

استیک مرغ

حدود 300 هزار تومان

سوشی

حدودا 400 هزار تومان

ماهی گریل

در حدود 500 هزار تومان

استیک گوشت

حدودا 600 هزار تومان

شاه میگو

در حدود 750 هزار تومان

 

برای گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر می‌کنند در دست داشتن لیست قیمت غذا در کیش ۱۴۰۲ اهمیتی ویژه‌ دارد. اگر سفر اقتصادی به کیش را انتخاب کرده‌اید، مثل تورهای ارزان کیش، با دو وعده غذایی و خوراکی‌های معمول روزانه (آب معدنی، شکلات یا خوراکی‌های دیگر مثل پفک و چیپس) به همراه یک میان وعده در کافه‌ها، به طور متوسط روزانه 500 تا 700 هزار تومان هزینه خواهید داشت. با این حال بد نیست نگاهی به رنج میانگین قیمتی غذاهای معمول و رایجی که تنها در کیش می‌توانید سرو کنید، داشته باشید.

 

 

قیمت غذا در کیش ۱۴۰۲

عکس از قلیه ماهی، خوش‌طمع‌ترین غذایی که به دل خیلی‌ها نشسته است!

 

چنانچه در هتل‌ها اقامت دارید، وعده صبحانه را به صورت رایگان و به شکل بوفه نوش جان خواهید کرد. کیفیت این بوفه‌ها با توجه به نوع هتل و ستاره‌های آن‌ها متفاوت است. برای ناهار و شام نیز می‌توان در هتل هزینه پرداخت کرد و غذا سفارش داد یا اینکه از رستوران‌های سطح شهر استفاده نمود. گردشگرانی که از سوئیت‌ها و خانه و آپارتمان‌های کیش استفاده می‌کنند، می‌توانند پخت و پز غذا را خودشان برعهده بگیرند. (با این شیوه در هزینه‌های سفر صرفه جویی می‌شود.)

 

>>> تجربه‌های مدیریت هزینه در کیش برای مسافران جدید، خیلی کمک‌کننده است. پس در بخش نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های هر سفر، غذا خوردن است. یک غذای خوب می‌تواند حال آدم را در کل سفر خوب کند. برعکس یک غذای بد اگر موجب مریضی یا مسمومیت نشود، دست کم خاطره‌ای بد از آن سفر برای گردشگران به وجود می‌آورد. با غذاهای کیش گزینه‌های مختلفی برای وعده‌های غذایی پیش‌روی افراد است.

در کیش حتما باید غذاهای دریایی را نیز امتحان کرد. انواع ماهی و میگوی تازه با عطر و طعم جنوب در رستوران های کیش سرو می‌شود. اگر به بازار صفین بروید خودتان هم می‌توانید ماهی تازه تهیه کرده و در خانه آن را نوش جان کنید. اما توصیه می‌کنیم که پخت و پز غذاهای دریایی را به سرآشپزهای جنوبی بسپارید؛ چون چیزی که خودشان تهیه می‌کنند، زمین تا آسمان با آنچه خودتان درست کنید تفاوت خواهد داشت.

 

قیمت غذاهای کیش

محمر کیش با شکر پخته می‌شود و با تمر هندی می‌توان آن را میل کرد. این غذا به مزاج‌های شیرین پسند بسیار به چشم می‌آید.

قیمت تفریحات کیش

 

تفریحات و ورزش‌های آبی

قیمت (تومان)

غواصی تفریحی
یک نفر – ۲۰ دقیقه

۶۰۰،۰۰۰

شاتل
۱ تا ۳ نفر – ۱۵ دقیقه

۲۰۰،۰۰۰

بنانا (موز سواری)
۴ تا ۷ نفر – ۱۵ دقیقه

۱۸۰،۰۰۰

فلای بورد
یک نفر – ۲۰ دقیقه

۸۰۰،۰۰۰

پاراسل
یک نفر – ۶ دقیقه

۵۶۰،۰۰۰

اسکی رو آب با قایق
یک نفر – ۲۰ دقیقه

۵۰۰،۰۰۰

اسکی رو آب با کابل
یک نفر – ۶۰ دقیقه

۵۰۰،۰۰۰

گشت با قایق تندرو تک موتور
اسکله تفریحی تا ابتدای مرجان
۱ تا ۶ نفر – ۲۰ دقیقه

۳۸۰،۰۰۰

گشت با قایق تندرو دو موتور
اسکله تفریحی تا ابتدای مرجان
۱ تا ۱۰ نفر – ۲۰ دقیقه

۵۳۰،۰۰۰

گشت با قایق تندرو تک موتور
اسکله تفریحی تا دهکده ساحلی
۱ تا ۶ نفر – ۶۰ دقیقه

۱،۱۵۰،۰۰۰

گشت با قایق تندرو دو موتور
اسکله تفریحی تا دهکده ساحلی
۱ تا ۱۰ نفر – ۶۰ دقیقه

۱،۵۰۰،۰۰۰

ماهیگیری ترولینگ با شناور و تجهیزات

۲،۰۰۰،۰۰۰

تورینگ کایاک

۱۶۰،۰۰۰

قایق بادبانی کاتاماران

۲۹۰،۰۰۰

قایق پارویی – پدالی

۲۹۰،۰۰۰

پلاژ بانوان / آقایان

۸۰،۰۰۰

پارک آبی کیش (اوشن)

۸۵۰،۰۰۰

پارک ژوراسیک (تم پارک سنتر)

۳۵۰،۰۰۰

پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان

۵۵۰،۰۰۰

پارک برفی پنگوئن کیش

۵۰۰،۰۰۰

شنا و غواصی با دلفین ها

۱،۳۵۰،۰۰۰

اسنورکلینگ

۴۵۰،۰۰۰

پدل بورد

۴۸۰،۰۰۰

بایک بورد

۲۰۰،۰۰۰

سی باب

۶۵۰،۰۰۰

اسکوتر زیردریایی

۸۰۰،۰۰۰

کشتی‌های تفریحی

شروع‌از ۵۲۰،۰۰۰

گشت با قایق کف شیشه

۱۴۰،۰۰۰

کشتی‌های تفریحی آکواریوم

۲۳۰،۰۰۰

اجاره کشتی تفریحی خصوصی (یات)

۲،۶۰۰،۰۰۰

پرواز تفریحی جایروکوپتر

۱،۲۵۰،۰۰۰

پاراگلایدر

۷۰۰،۰۰۰

تونل باد

۱،۷۰۰،۰۰۰

تور سافاری

۲۳۰،۰۰۰

بانجی شوتینگ

۱۹۰،۰۰۰

بانجی جامپینگ

۱،۱۰۰،۰۰۰

پرش آزاد رو تشک – ایر بگ کیش

۳۵۰،۰۰۰

اتاق فرار

۱۳۰،۰۰۰

باگی

۳۳۰،۰۰۰

کارتینگ

۱۸۵،۰۰۰

زورب بال

۲۲۰،۰۰۰

پینت بال

۱۵۰،۰۰۰

قلعه وحشت

۷۵،۰۰۰

طلسم مومیایی

۷۵،۰۰۰

سینما چند بعدی

۷۰،۰۰۰

اسب سواری

۸۵،۰۰۰

شتر سواری

۸۵،۰۰۰

شهربازی‌های کیش

شروع‌از ۵۰،۰۰۰

گشت دور جزیره

۸۰،۰۰۰

اتوبوس گردشگری

۲۰۰،۰۰۰

دوچرخه سواری

۵۰،۰۰۰

اجاره موتور برقی

۱۵۰،۰۰۰

جنگ‌های شبانه

۳۲۰،۰۰۰

شهر زیر زمینی کاریز

۱۳۰،۰۰۰

خانه تک بادگیر کیش

۲۰،۰۰۰

خانه مردم شناسی بومیان کیش

۴۰،۰۰۰

تله کابین کیش

۲۵۰،۰۰۰

رصدخانه تیتان

۹۵،۰۰۰

سفر به دور دنیا

۳۵۰،۰۰۰

ماساژ

شروع‌از ۳۰۰،۰۰۰

کنسرت‌های کیش

شروع‌از ۱۵۰،۰۰۰

تشریفات فرودگاهی کیش – CIP

۴۵۰،۰۰۰

 

استفاده‌از هر یک از این تفریحات، هزینه کیش رفتن را تغییر می‌دهد. پس اگر می‌خواهید حساب شده خرج کنید، بهتر است از هزینه تفریحات در کیش مطلع باشید. تفریحات کیش بسیار متنوع است. بزرگ‌ترین تفریح جزیره، تفریحات ساحلی است که بدون چشم داشت و روبروی دیدگان همه اهالی و گردشگران گشوده شده است. در کنار این دریای نیلگون، تفریحات زیادی شکل گرفته که در سرتاسر کشور منحصر به فرد است. شاتل سواری، جت اسکی، فلای برد، پاراسل و جایروکوپتر جزو تفریحات مدرن و وسوسه‌کننده این جزیره آبی هستند. 

 


کافیه کلیک کنی تا بدونی: چندتا از تفریحات شبانه کیش رو می‌شناسی؟


 

بسیای‌از هتل‌ها یک نوبت گشت شهری را نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان‌شان می‌گذارند و آن‌ها را برای بازدید‌از جاذبه‌‌های گردشگری کیش مثل شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و درخت سبز، خدمات ترنسفر را ارائه می‌دهند. 

 

اگر به همین تفریحات بسنده کنید، می‌توانید تور چند روزه کیش را با کمترین قیمت پشت سر بگذارید. اما اگر می‌خواهید به خرید بروید و از تفریحات شبانه و آبی لذت ببرید، باید پول بیشتری به همراه داشته باشید. تفریحات شبانه مثل کنسرت‌های کیش 1402 هم گزینه‌های خوبی برای سرگرم شدن در شب‌های سفر هستند.

 

هزینه پاراسل کیش

 

کدام تفریحات کیش را بدون پول می‌توانید تجربه کنید؟

 

می‌توان به کیش سفر کنید و بدون پول هم تفریحات و دیدنی‌های کیش را تجربه کنید. قدم‌زدن و تماشای ساحل، سالم‌ترین و آرام‌بخش‌ترین تفریح بدون پول در کیش است. این پهنه نیلگون از خلیج فارس روبروی نظر همه گردشگران قرار گرفته است. عصرها گردشگران روبروی ساحل می‌آیند و با لم‌دادن در کرانه از ماسه‌ای شدن پاهای‌شان لذت می‌برند. در ساحل‌های این جزیره می‌توانید بچه‌ها را به ماسه بازی مشغول کنید و به‌همراه بزرگ‌ترها هم می‌توانید والیبال ساحلی پرهیجان را تجربه کنید. تنها تماشای طلوع و غروب آفتاب در جزیره کیش و استفاده از هوای شرجی آن هم برای بسیاری‌از گردشگران حرفه‌ای کفایت می‌کند.

 

به‌غیر از قدم‌زدن، هنوز تفریح ارزان دیگری در جزیره کیش می‌توانید پیدا کنید. لذتی که در کرایه‌کردن دوچرخه‌های یک یا دو نفره و زیر پا گذاشتن کل مسیر دوچرخه سواری برای اهلش است، در چیز دیگری نیست. پیشنهاد می‌کنیم از کنار ساحل رد شوید و از هوای مطبوع و منظره‌های تمیز و پاک آن لذت یبرد.

 

دوچرخه سواری در کیش

 

کرایه موتور برای 24 ساعت، یکی دیگر از کارهای به صرفه و لذت بخش برای گروه‌های یک تا دو نفره است. می‌توانید موتورها را از مسیر دوچرخه سواری خارج کنید و با آن‌ها به هتل و محل اقامتتان برگردید. این کار هم لذت بخش است و هم از هزینه‌های رفت‌وآمد می‌کاهد. قیمت اجاره موتور در کیش برای هر ساعت بین 150 تا 400 هزار تومان است. اگر مایل هستید تمام روز را با موتور بگردید، قیمت اجاره آن از 500 هزار تومان شروع می‌شود و تا یک‌میلیون و 100 هزار تومان هم می‌رسد.

 

هزینه تفریحات کیش

قیمت تاکسی در جزیره کیش

 

در سال ۱۴۰۲، کمترین هزینه تاکسی در کیش برای تردد درون شهری از 40 هزار تومان شروع می‌شود. برای مسیرهای دور هم، شروع قیمت از 150 هزار تومان است. برای دسترسی‌به نقاط متعدد داخل شهر مثل بازارها و مراکز خرید و یا مراکز تفریحی به تاکسی‌های کیش نیاز دارید. تاکسی‌ در کیش به‌دلیل اینکه کیش منطقه آزاد بوده، با تاکسی‌های سایر شهرها زمین تا آسمان فرق می‌کند. ماشین‌های خارجی و حتی تاکسی‌های انگلیسی در کیش در خدمت مشتریان می‌باشند. البته این نکته را هم بیان کنیم که گشت شهری با ماشین برای افرادی که تورهای کیش را رزرو می‌کنند، عمدتا رایگان است.

 

هزینه تاکسی در کیش

 

به طور کلی، تاکسی‌های انگلیسی قیمت بیشتری دارند، ولی به‌دلیل بزرگی تعداد بیشتری در آن‌ها جا می‌شوند و برای مواقعی که از خرید برمی‌گردید و دست‌تان پر از کیسه‌های خرید است، مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

 

>>> همیشه، تجربه‌ها ارزش نوشتن دارند. از تریبون نظرات استفاده کنید و برای مسافران جدید بنویسید.

 

برای اینکه قیمت رفتن به کیش برای شما ارزان‌تر شود، پیشنهاد خوبی داریم:

 

  • اگر رفت و آمدتان زیاد است با یک راننده هماهنگ کنید تا با تخفیفی ویژه در کل مدت سفر در اختیارتان باشد. در ضمن اگر جمعیت‌تان زیاد است، می‌توانید یک ون را برای طول مدت سفر کرایه کنید و حتی خودتان از رانندگی‌کردن با آن لذت ببرید. 

 

همچنین، برای اینکه هزینه رفت‌وآمد در کیش و داخل شهر کاهش یابد، بهتر است هتل و محل اقامت‌تان را نزدیک به اماکن مورد علاقه‌تان انتخاب کنید. برای مثال اگر علاقه زیادی به ساحل دارید، حتما هتل‌های نزدیک‌به ساحل را رزرو کنید. اگر به‌دنبال جایی آرام و به‌دور از شلوغی مرکز شهر، بازارها و ساحل هستید باید به‌سراغ اقامتگاه‌ها یا هتل‌های حاشیه جزیره بروید.

هزینه خرید در کیش

 

اگر می‌خواهید به بازار بروید و خوب خرید کنید، پول بیشتری در جیب‌تان بگذارید. اینکه چقدر خرید می‌کنید و هزینه خرید در کیش چه قدر می‌شود، به‌ انتخاب کالاهای موردنظرتان بستگی دارد. آنچه که اهمیت دارد، شناسایی نیازهایتان و تصمیم‌گیری برای خرید بهترین کالا با قیمت‌های منصفانه است تا هزینه سفر به کیش بیشتر از حالت معمول نشود. یادآوری کنیم که در بازارهای کیش دیگر کالاهایی با قیمت‌های ارزان خیلی به‌چشم نمی‌خورند؛ زیرا امروزه قیمت اجناس در کیش تفاوت آنچنانی با سایر شهرهای کشورمان ندارد.

کیش رفتن بدون خرید هم لطفی ندارد. نمی‌توان از کنار مغازه های رنگارنگ رد شد و خرید نکرد. ما در بخش زیر راهکارهایی را ارائه می‌کنیم که بتوانید خریدی کاملا به‌صرفه و ارزان‌تر از شهر خودتان را در کیش انجام بدهید و سود کنید.

 

  • یکی‌از دلایلی که پیشنهاد می‌کنیم در ایام غیر شلوغ به کیش سفر کنید ارزان شدن بازار است. ایام غیر پیک در مراکز خرید کیش با مغازه‌های زیادی روبروی می‌شوید که تخفیف‌های باورنکردنی زده‌اند. به‌خصوص پوشاک را می‌توانید با قیمت‌های باورنکردنی از بازارهای کیش خریداری کنید. شاید هزینه‌های سفرتان کمی بالاتر برود ولی مطمئن باشید که بعد از آن تا یکی دو سال از خرید کردن بی نیاز می‌شوید؛ چون کالاهایی شیک را با قیمت خوب از کیش تهیه کرده‌اید. از این گذشته بعضی بازارهای کیش مثل بازار مریم برای خرید پوشاک بسیار به صرفه‌‌اند. 

  • بازار صفین یا بازار عرب‌های کیش نیز به ارائه اقلام و محصولات با قیمت‌های بسیار ارزان و باورنکردنی مشهور است. بازار صفین کمی از مرکز شهر دورتر است ولی ارزشش را دارد؛ ضمن اینکه به بعضی دیگر از جاذبه‌های کیش مثل پارک ساحلی میر مهنا نزدیک است. در این بازار اصناف پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی مشغول به فعالیت‌‌اند. بازارهای دیگری نیز در آن نزدیکی وجود دارند که تنوعی از محصولات را پیش روی گردشگران و خریداران قرار می‌دهد.

 

بازارهای کیش

نکات مهم در سفر به کیش

 

در ادامه نکاتی از سفر به کیش را برایتان ذکر می‌کنیم که با در نظر گرفتن یا صرف نظر از آن‌ها هزینه‌های سفرتان را کاهش بدهید:

 

  • هزینه غذا در رستوران‌هایی که موزیک زنده دارند، بیشتر از سایر رستوران‌هاست.

  • تجربه مسافران کیش گویای این است که هزینه خرید میوه در کیش زیاد است.

  • در فصل تابستان به دلیل گرمای بیش از حد هوا ممکن است پاساژ‌ها در ساعات 12 تا 4 بعد از ظهر تعطیل باشند. پس حواس‌تان به این موضوع باشد تا پشت درهای بسته نمانید.

  • چنانچه بلیط تور پارک دلفین‌ها را خریداری کردید، دیگر نیازی نیست به صورت جداگانه بلیط باغ پرندگان و آکواریوم را تهیه کنید. (زیرا بلیط تور پارک دلفین‌ها شامل هر سه مورد می‌شود.)

  • حتما با خودتان مایو به همراه داشته باشید. در کیش، پلاژهایی مخصوص بانوان و آقایان وجود دارد که می‌توانید با آسودگی تنی به آب بزنید و لذت ببرید.

  • در جزیره کیش عکاسان زیادی آماده‌اند تا خاطرات شما را ثبت کنند و به هزینه‌های سفر به کیش، اضافه می‌کند.

 

>>> اگر تجربه‌ای از هزینه کیش رفتن و مدیریت کردن دارید، از تریبون نظرات استفاده کنید. (برای مسافران جدید بنویسید.)

خرید بلیط ارزان کیش شدنی است؟

 

راهکارهای متعددی برای خرید بلیط ارزان کیش وجود دارند. مثلا با خرید بلیط در عصرها و یا رزرو بلیط‌های لحظه آخری و انتخاب ایرلاین‌های خاص می‌توانید از پس قیمت بلیط هواپیما بربیایید. جزئیات بیشتر هر کدام از این ترفندها در ادامه بررسی کردیم:

 

تعطیلات و آخر هفته‌ها را فاکتور بگیرید

 

همانطور که گفتیم، زمان سفر نقش مهمی در میزان قیمت بلیط رفت‌وبرگشت کیش خواهد داشت. اگر دقت کرده باشید در پایان هفته، تمامی بلیط‌های پروازی به تمامی مقاصد به خصوص شهرهای پرگردشگر، افزایش قیمت پیدا می‌کنند. این اتفاق در تعطیلات رسمی نیز رخ می‌دهد. طبیعتا فصل‌های پیک سفر قیمت بلیط هواپیما کیش نیز افزایش پیدا می‌کند. ایام نوروز به دلیل برپایی جشنواره‌های شاد و تفریحی قیمت بلیط نیز اضافه می‌شود.

 

به‌صورت کلی می‌توان گفت هزینه سفر به کیش وابستگی زیادی به زمان سفر دارد. «قیمت‌ها در کیش» تا پیش از رسیدن فصل گرما نسبتا بالاست. ولی همین که به ماه‌های انتهایی تابستان برسیم، به دلیل شرجی شدن هوای کیش و عدم استقبال بسیاری از گردشگران قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند. اگر نگاهی به سایت‌ رزرو بلیط یا اپلیکیشن تورگردان بیندازید متوجه می‌شوید که سفر به کیش در تابستان و خرید بلیط هواپیما به دلیل گرمی هوا ارزان‌تر است و می‌توانید تورهای کیش را به آفرهای ویژه رزرو نمایید. در حالی که هزینه سفر به کیش در پاییز به دلیل هوای دل انگیز جزیره تا روزهای پایانی سال رو به افزایش است.

 

یادت باشه که لیست تورهای تخفیف‌دار اینجاست: ارزان ترین تور کیش

 

عصرهای اقتصادی را بیشتر تحویل بگیرید

 

صبر کنید. هنوز پیشنهاد بهتری برای کمتر کردن هزینه رفتن به کیش دارید. ارزان‌ترین نوبت برای رزرو بلیط سفر به کیش، عصرهاست. این موضوع درمورد سایر سفرها هم واقعیت دارد.

 

بلیط‌های هواپیما بعداز ظهرها قیمتی نسبتا کمتر از بلیط‌های صبح دارند. علتش ساعت پذیرش هتل‌ها یا همان چک این و چک اوت است. بیشتر هتل‌ها عموما تا قبل از ظهر میهمانان جدید را پذیرش می‌کنند. به همین دلیل اگر بلیط صبح را تهیه کنید، می‌توانید به راحتی در هتل مستقر شوید. ولی در ساعت‌های بعد از ظهر ممکن است هنوز مسافر قبلی هتل را تخلیه نکرده باشد و برای ساعاتی از اتاق چمدان استفاده کنید.

 

برنامه‌های سفرت همینجاست. 
کلیک کن تا ببینی: تور کیش از ساری

 

تا وقتی ایرلاین‌های پروازی ارزان هستند، غمی نداشته باشید!

 

هزینه مسافرت به کیش با بلیط هواپیمای کیش از ایرلاین‌های مختلف، تفاوت چشم‌گیری دارد. طبیعتا هواپیماهای ایرتور نسبت به هواپیماهای بوئینگ پرطرفدارترند. چرا که به لحاظ امنیت و کلاس پروازی بیشتر توانسته‌اند تا رضایت مشتریان را جلب کنند. در مسیر هوایی کیش، ایرلاین‌های متعددی مثل ایرتور، زاگرس، وارش، کیش ایر، معراج و غیره تردد دارند.

 

ایرلاین‌های کیش ایر و ایر تور نسبت به ایرلاین‌هایی همچون زاگرس قیمت بیشتری دارند ولی باز هم تعیین قیمت آن‌ها بسته به زمان سفر ممکن است کم و زیاد شود. بدین معنی که اگر شما در تایم عصر یک روزِ کم‌طرفدار بلیط هواپیما کیش ایر تهیه کنید، ممکن است از بلیط ایرلاین زاگرس در ایام پیک سفر ارزان‌تر در بیاید.

 

بلیط لحظه آخری، برگ برنده طلایی شماست!

 

بلیط های لحظه آخری کیش نیز می‌تواند راهکار مناسبی برای پیدا کردن بلیط سفر با قیمت مناسب باشد. برای این منظور، کافی است وارد سایت تورگردان شوید و پرواز لحظه آخری برای سفر به کیش را رزرو کنید.

 

 

از سوی دیگر لازم است که چمدان سفرتان همیشه حاضر و آماده باشد که اگر یک بلیط لحظه آخری پیدا کردید، سریع خودتان را به پرواز برسانید. این شیوه برای آن‌هایی که تنهایی سفر می‌کنند راحت است؛ ولی در سفرهای گروهی و خانواده‌های با جمعیت بیشتر هماهنگ کردن تمام اعضای خانواده برای راهی‌شدن، کار سختی است.

 

همچنین برای برآورد هزینه سفر به کیش می‌بایست مجموعه‌ای از عوامل را بررسی کنید. فصل سفر، مدت زمان اقامت، نوع هتل، نوع حمل و نقل (بلیط پرواز رفت‌و‌برگشت، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و سفر با ماشین شخصی)، غذا، نوشیدنی و فعالیت‌های تفریحی جزو فاکتورهای موثر در افزایش یا کاهش هزینه رفتن‌به کیش هستند. قیمت‌هایی که در این مطلب آمده، به‌طور میانگین محاسبه شدند و ممکن است در زمان‌های مختلف، نوسانات متعددی داشته باشند. احتمالا با خواندن این مطلب تا حدودی فهمیده‌اید که چطور باید هزینه سفر را به حداقل رساند؛ اما اگر هنوز هم این سوال در ذهن‌تان است که باید چگونه هزینه سفر به کیش را کاهش دهیم، کافی است موارد زیر را رعایت کنید:

 

1- اگر می‌خواهید سفر ارزان کیش را تجربه کنید، در ایام تعطیلات، عید نوروز و به‌طور کلی ایامی که پیک سفر شناخته می‌شوند، از سفر به کیش صرف نظر کنید.

2- برای تهیه بلیط پرواز عصرها اقدام نمایید یا به دنبال بلیط‌های لحظه آخری باشید.

3- اگر گرما و شرجی بودن هوا اذیتتان نمی‌کند، تابستان زمان بسیار خوبی برای تجربه سفر ارزان کیش خواهد بود.

4- هزینه سفر به کیش با تور در بسیاری از موارد کمتر از سایر روش‌هاست. در نتیجه قبل‌از سفر قیمت تورهای کیش را بررسی کنید.

5- اقامت در یک هتل 2 یا 3 ستاره به جای هتل‌های لوکس و 5 ستاره، به‌طور چشم گیری باعث کاهش هزینه اقامت در سفر به کیش خواهد شد.

 

اگر سوالات دیگری در سفر به شهرهای ساحلی داشتید راهنمای سفر به هرمزگان را حتما مطالعه کنید. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هزینه سفر به کیش چقدر است؟ برای سفر به کیش چقدر پول لازم است؟ جواب درست و منطقی برای قیمت و هزینه‌های کیش با تور در سال ۱۴۰۲ حداقل از 3 میلیون تومان شروع می‌شود. اگر مسافرت خانوادگی و دوستانه را ترجیح می‌دهید، به طور میانگین تا 10 میلیون تومان ممکن است هزینه پرداخت کنید. به‌طور کلی، افراد با بودجه‌های متفاوت به کیش سفر می‌کنند. نوع سفر این گردشگران نیز فرق می‌کند. هزینه سفر برای هر یک از این گروه‌ها متفاوت است. هزینه سفر به کیش با تور را از پشتیبان‌های تورگردان بپرسید. کافی است ‎02147627800 را شماره‌گیری کنید.

انتشار :  1 خرداد 1402 به روزرسانی :  14 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی
  • هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی
  • هزینه پاراسل کیش
  • دوچرخه سواری در کیش
  • بازارهای کیش
  • قیمت سفر به کیش
  • قیمت غذا در کیش ۱۴۰۲
  • قیمت اقامت غیر هتلی در کیش
  • هزینه تفریحات کیش
  • هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 2 ستاره در کیش
  • هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 3 ستاره در کیش
  • قیمت اقامت غیر هتلی در کیش
  • هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 5 ستاره در کیش
  • هزینه تاکسی در کیش
  • هزینه سفر به کیش با هواپیما
  • هزینه مسافرت به کیش - هزینه هتل 4 ستاره در کیش
  • قیمت غذاهای کیش
  • هزینه سفر به کیش با قطار
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
7 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
محند
خوب بود ولی قیمت و نوع غذا را را ننوشتید
مریم
میشه قیمت بلیط تفریحات هم بگید، مثل شاتل، پارسل و این چیزا
داود فروغی
تجربه : در سفر به کیش از هتلهای نزدیک اسکله استفاده کنید . کشتی تفریحی جنگ شبانه ستارگان کیش ، تفریحات ابی پاراسل و شاتل و موتور سواری و دوچرخه نهایت استفاده و لذت را ببرید .و از رستورانهای دارای موزیک استفاده نکنید
حسینیسیده تکتم حسینی

همراه عزیز ممنونیم که تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتید

اسماعیل رنجبر مراغی
مرسی واقعا . جالب بود صحبتهاتون . موفق باشید
غلامرضا
ممنون عالی بود
محمدرضا
عالی