کنسرت‌های کیش 1403 در چه روزهایی برگزار می‌شود؟

کنسرت های کیش

کنسرت‌های کیش ۱۴۰3 در اردیبهشت به‌صورت زیر است:

 

لیست کنسرت‌های اردیبهشت در کیش

تاریخ کنسرت‌های کیش

تور پیشنهادی

مجید رضوی

15 اردیبهشت

تور کیش هتل لیلیوم از تهران

بهنام بانی

7 اردیبهشت

تور کیش هتل ققنوس از تهران

جنگ ستارگان رنگارنگ

اردیبهشت

تور هتل سیمرغ کیش از تهران

جنگ پازل شو کیش (اکبر اقبالی)

اردیبهشت

تور کیش هتل آرامش از تهران

جنگ خنده بابک شو

اردیبهشت

تور کیش هتل آرامیس پلاس از تهران

جنگ خنده پرشین شو

اردیبهشت

تور کیش هتل لیلیوم از تهران

جنگ خنده ارم شو کیش

اردیبهشت

تور هتل پانیذ کیش از تهران

جنگ خنده ایرانیا

اردیبهشت

تور هتل گامبرون کیش از تهران

 

در حال حاضر، لیست کنسرت‌های کیش 1403 برای دو روز 15 و 7 اردیبهشت اعلام شده است. همزمانی سفر به کیش و برگزاری کنسرت‌های جدید در جزیره، بهترین تجربه‌ای است که می‌توانید داشته باشید. برای اینکه به‌دور از معطلی بتوانید به این جزیره سفر کنید، تور کیش بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که تور کیش از تهران را به‌همراه تخفیف‌های ویژه در سایت تورگردان رزرو کنید. چنانچه درباره بهترین زمان سفر به کیش یا انتخاب بهترین هتل‌های جزیره سوالی دارید، با تیم پشتیبان تورگردان تماس تلفنی بگیرید.

فهرست مطالب

رزرو کنسرت‌های کیش را چگونه انجام بدهم؟

 

سایت‌های خرید بلیط کنسرت‌های کیش‌اند. همچنین برای خرید کنسرت‌های کیش می‌توانید به‌صورت حضوری به سالن‌های برگزاری برنامه‌ها در جزیره کیش بروید. معرفی هر کدام از سایت‌های رزرو بلیط کنسرت را در ادامه آورده‌ایم:

 

سایت هنر تیکت

 

سایت honarticket.com با تلاش توسعه‌دهندگان مجموعه هنر همسو، فعالیت خود را شروع کرده است. این سایت، مرجعی معتبر برای تهیه بلیط‌های کنسرت جزیره کیش شناخته می‌شود، از جمله مجید رضوی، علی یاسینی، گرشا رضایی، مسعود صادقلو، رضا صادقی، محمد علیزاده، مهدی جهانی و... . 

توضیحات نحوه ثبت نام و رزرو بلیط کنسرت مجید رضوی در جزیره کیش در سایت هنر تیکت را در بخش زیر مطالعه کنید:

  • وارد صفحه اصلی سایت هنر تیکت شوید. 
  • روی گزینه "جزیره کیش" از منوی بالا کلیک کنید.
  • بعد از انتخاب کنسرت مجید رضوی و گزینه خرید بلیط، قوانین و اطلاعات را بخوانید. 

 

نحوه رزرو کنسرت‌های کیش 1402

 

  • گزینه خرید بلیط را کلیک کنید و صندلی موردنظرتان را در سالن مشخص‌شده، انتخاب کنید.

 

رزرو کنسرت های کیش ۱۴۰۲ دی

 

سایت تیوال

سایت تیوال، شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ است. کنسرت‌ها، خرید اینترنتی بلیط، اخبار، تئاتر و فیلم‌ها از بخش‌های مهم سایت تیوال است. برای خرید بلیت کنسرت‌های مثل کنسرت فستیوال پیانوی کلاسیک، کنسرت گروه نغمه، کنسرت گروه موسیقی پروا و گروه تنبورنوازان جامی و تعداد زیادی از کنسرت‌های فعال دیگر می‌توانید به این سایت معتبر مراجعه کنید.

 

سایت ایران کنسرت

 

سایت ایران کنسرت به نشانی اینترنتی iranconcert.com توسط موسسه فرهنگی هنری آوای ققنوس راه‌اندازی شده و به عنوان یک پلتفرم معتبر برای تهیه بلیط کنسرت‌های کیش، از جمله میثم ابراهیمی، هوروش، رحیم شهریاری، مهدی احمدوند، حجت اشرف زاده، علی عبدالمالکی، علی ایلمان، میثاق راد، رضا بهرام، زانکو و... شناخته می‌شود.

 

سایت ملوتیک

 

وب‌سایت melotik.com با نام ملوتیک از معتبرترین وب‌سایت‌های خرید بلیط کنسرت‌های کیش سال 1403 است. ملوتیک، مرجع خرید ایننرنتی بلیط کنسرت‌های علیرضا طلیسچی، آرون افشار، بهنام بانی، سالار عقیلی، ناصر زینلی، بابک جهانبخش و... است. توجه داشته باشید که برای خرید بلیت کنسرت کیش از ملوتیک، نیازی به ثبت نام در آن نیست.

 

کنسرت‌های کیش، بخش مهم و قابل توجهی از جذابیت‌های سفر به جزیره‌اند. امسال، جدول کنسرت های کیش برای تاریخ‌های پیش رو در همین مطلب از مجله تورگردان اعلام می‌شود. امسال هم مثل سال‌های گذشته، برنامه کنسرت‌های کیش در همه ماه‌های سال به‌جز ایام ماه محرم و صفر، برگزار می‌شود. تنوع کنسرت‌های جزیره کیش بسیار زیاد است و تنها محدود به کنسرت‌های خوانندگان نمی‌شود. در ادامه، انواع کنسرت‌های فعال کیش را آورده‌ایم.

لیست انواع کنسرت‌های کیش


تنوع کنسرت‌های کیش برای همه مسافران و کیش‎وندها اثبات شده است. دسته‌بندی کلی را می‌‎توانیم برای کنسرت‌ها در نظر بگیریم که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم:

 

کنسرت‌های پاپ

 

موسیقی پاپ جزو موسیقی‌های عامیانه با سلیقه‌های گوناگون وسیع محسوب می‌شود. عشق مردم به زمزمه کردن و اجرا کردن ترانه‌های پاپ در کنسرت‌ها همراه با خوانندگان، بی‌نظیر است. از هنرمندان پاپ که برای اجرای کنسرت در جزیره کیش حاضر شده‌اند، می‌توانیم بهنام بانی، سیروان خسروی، مسیح و آرش، علیرضا طلیسچی، محسن گانه، پازل بند و ... را نام ببریم.

 

کنسرت‌های خنده

 

کنسرت‌های خنده‌ در میان طیف گسترده برنامه‌های کنسرتی جزیره کیش، جایگاه ویژه خودشان را دارند. این کنسرت‌ها، یکی از عناصر پایدار در جشن‌ها و مراسم‌های جزیره کیش به حساب می‌آیند. برنامه کنسرت‌های طنز توسط افراد معروفی مثل اکبر اقبالی، حسن ریوندی، سامان گوران به‌همراه تعدادی دیگر از افراد فعال در حوزه طنز ایران برگزار می‌شود. 

کنسرت‌های خنده، بیشتر در بازه زمانی شب برگزار می‌شوند و مکان برگزاری آن‌ها هم مثل سایر کنسرت‌ها، از قبل اعلام می‌شود. 

کنسرت‌هایی که در کیش برگزار شده‌اند، کدامند؟


كنسرت‌هاي كيش تا اکنون، میزبان تعداد زیادی از خوانندگان مطرح و سرشناس بوده‌اند؛ از خوانندگان ایرانی گرفته تا خواننده ترکیه‌ای به‌نام ایلیاس یالچینتاش! خواننده‌های ایرانی که موفق به اجرای کنسرت در جزیره کیش شدند، عبارتند از:

  • محمد علیزاده
  • بهنام بانی
  • رضا بهرام
  • شهرام شکوهی
  • سیروان خسروی
  • حمید هیراد
  • علیرضا طلیسچی
  • احسان خواجه امیری
  • رضا صادقی
  • آرون افشار
  • محسن یگانه
  • رستاک
  • پازل بند
     

مکان برگزاری کنسرت‌ها در جزیره کیش کجاست؟


معمولا، بهترین سالن‌ها را برای برگزاری کنسرت‌های کیش در نظر می‌گیرند. این سالن‌ها با دارا بودن فضایی مناسب و مطلوب برای حضور همه افراد، بهترین لحظات را برای افراد رقم می‌زنند. در بین همه سالن‌های برگزاری کنسرت، اسم 4 سالن، بیشتر از همه آشناست. معرفی کوتاه هر کدام از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 

تالار شهر کیش

 

آدرس: جزیره کیش، شهرک پردیس، میدان ساحل، خیابان فردوسی

تالار شهر کیش مکانی ست که کنسرت‌ها و همایش‌ها و جشن‌ها در آن برگزار می‌شوند. ظرفیت این تالار به 3000 نفر می‌رسد و از بزرگترین و زیبا‌ترین تالار‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. به‌لحاظ موقعیت مکانی، تالار شهر کیش در نزدیکی مراکز اقامتی مثل هتل شایگان و هتل ارم قرار دارد. همچنین، فاصله این تالار با رستوران میرمهنا و و بازار پردیس 2 و اسکله بزرگ تفریحی بسیار کم است.

برای رفت‌وآمد به تالار شهر، هم می‌توانید تاکسی بگیرید و هم از وسایل حمل و نقلیه عمومی جزیره استفاده کنید.

 

سالن تالار مجلل پرشین کیش

 

آدرس: جزیره کیش، بلوار خلیج فارس کیش، پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

برجسته‌ترین ویژگی سالن تالار مجلل پرشین کیش در مقابل تالار شهر، قدیمی بودن آن است. ظرفیت این سالن 1500 نفر بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی به پارک دلفین‌ها نزدیک است؛ پس بدون اتلاف وقت می‌توانید به جاهای تفریحی جزیره کیش هم سر بزنید. 

 

سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه 

ظرفیت پذیرش سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس مثل ظرفیت تالار شهر است. در کنار سالن کنسرت، بخش‌های دیگری هم در مجموعه آوای خلیج فارس کیش وجود دارد، مثل مرکز بازی، رستوران اسکله، آبنمای موزیکال و رستوران اسکله.

 

سالن کنسرت هال مریم کیش

 

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکله تفریحی مجموعه بولینگ مریم

عموم کنسرت‌های پاپ مثل مجید رضوی و بهنام بانی در سالن کنسرت هال مریم کیش برگزار می‌شوند. از نظر امکانات، این سالن جزو 10 سالن برتر کیش بوده و ظرفیت پذیرش آن هم 1200 نفر در یک سانس است. 

در سال 1402، اتاق فرمان سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم مجهز به سه نوع سیستم صوتی حرفه‌ای برای برگزاری کنسرت و یک سیستم مجزا نیز برای همایش‌ها، جُنگ‌ها و سمینارهاست.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

لیست کنسرت های کیش ۱۴۰3 برای اردیبهشت با حضور خوانندگانی مانند بهنام بانی (7 اردیبهشت) و مجید رضوی (15 اردیبهشت) به‌صورت زنده برگزار می‌شود. برای رزرو بلیط کنسرت کیش می‌توانید به صورت اینترنتی از سه سایت هنر تیکت (honarticket.com)، ملوتیک (melotik.com)، تیوال (tiwall.com) و ایران کنسرت (iranconcert.com) مراجعه کنید.

انتشار :  22 مهر 1402 به روزرسانی :  5 اردیبهشت 1403 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
نحوه رزرو کنسرت‌های کیش 1402
  • نحوه رزرو کنسرت‌های کیش 1402
  • رزرو کنسرت های کیش ۱۴۰۲ دی
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد