معرفی و مقایسه پارک مسافر مشهد برای اسکان رایگان زائران

پارک مسافر مشهد

کدام پارک مسافر مشهد بهتر است؟ این سوال برای اغلب زائران و مسافرانی که به دنبال اقامت رایگان در مشهد هستند و تمایلی به رزرو هتل یا زائرسراها ندارند، پیش می‌آید. شهر مشهد هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر کشور است و بسیاری از آنان به دلایل مختلفی اقامت در پارک‌ها و بوستان‌های زائرپذیر را ترجیح می‌دهند. از این رو مکان‌هایی برای اسکان و چادر زدن مسافران با بهترین امکانات فراهم شده است. در این مقاله به معرفی پارک اسکان مسافر در مشهد پرداخته‌ایم تا پیش از سفر برای اقامت خود، بهتر برنامه ریزی کنید. با مجله تورگردان همراه باشید.

فهرست مطالب

بوستان زائرپذیر غدیر یا کمپ طرق بهترین پارک مسافر مشهد

 

  آدرس کمپ غدیر: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، حدفاصل تقاطع های غیرهمسطح غدیر و سلام
  قیمت بوستان زائرپذیر غدیر: جهت اطلاع از آخرین هزینه اعلام شده برای اقامت هر خودرو در پارک مسافر غدیر با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که برای ورود هر خودرو به کمپ باید مبلغی جزئی بپردازید.
  تلفن رزرو کمپ غدیر مشهد: 09152207248
  روابط عمومی: 09152207258

  جاذبه‌های دیدنی نزدیک کمپ غدیر: بازار بزرگ و پردیس سینمایی اطلس، پارک ژوراسیک، شهربازی سرزمین بازی‌ها، بوستان ریحانه مخصوص بانوان (پارک بابا قدرت)

 

 

کمپ طرق مشهد

 

در بین تمام پارک‌های مسافر مشهد، بوستان زائرپذیر غدیر یا کمپ طرق مشهد، بهترین و شناخته‌شده‌ترین پارک مسافر در بین زائران است. این پارک در تمام سال میزبان زائران است و همانند سایر پارک‌های سطح شهر برای اسکان موقت طراحی نشده است. درختان تنومند و سر به فلک کشیده کمپ غدیر مشهد، نشان می‌دهد که این مکان از پارک‌های جنگلی قدیمی شهر به شمار می‌رود. وسعت بوستان غدیر به 180 هکتار می‌رسد و با فراهم کردن امکانات رفاهی مورد نیاز، به مجهزترین و بهترین پارک زائر مشهد تبدیل شده است. این پارک جنگلی با ظرفیت برپایی 4000 چادر مسافرتی طراحی شده و با وجود انواع کانکس‌ها و آلاچیق‌ها فضایی امن و متفاوت برای اقامت مسافران را به وجود آورده است.


فاصله کمپ غدیر تا حرم امام رضا نسبتا زیاد است؛ اما می‌توان در قبال هزینه بسیار کم و امکانات خوب، از آن چشم پوشی کرد. البته موقعیت مکانی این بوستان برای مسافرانی که با خستگی زیاد از جنوب مشهد و جاده نیشابور وارد شهر می‌شوند، بسیار خوب است؛ زیرا فاصله بسیار کمی تا ورودی جنوبی شهر دارد و مسافران می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، مستقر شده و پس از استراحتی دلچسب، برای گشت و گذار در شهر آماده شوند.

 

رزرو کانکس کمپ غدیر مشهد

 

امکانات کمپ غدیر مشهد


  200 کانکس 12 متری همراه با فرش و کولر
  آلاچیق‌های مسقف جهت نصب چادر
  134 سرویس بهداشتی و حمام عمومی با رختکن
  پارکینگ با ظرفیت 4000 خودرو
  87 آبخوری
  جایگاه شارژ تلفن همراه
  مجموعه بازی مخصوص کودکان
  رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فست فود
  کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی‌ها، دسر‌ها و...
  فروشگاه مواد غذایی و غرفه صنایع دستی برای خرید سوغات
  دریاچه مصنوعی برای قایق‌رانی
  سینما 5 بعدی
  دستگاه‌های بدنسازی
 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پارک جنگلی طرق مشهد مقاله ما در تورگردان را مطالعه کنید.


 

کمپ پارک وحدت، پارک مسافر مشهد نزدیک حرم

 

  آدرس کمپ وحدت: مشهد، بلوار ولایت، مقابل پارک وحدت

  جاذبه‌های دیدنی نزدیک کمپ پارک وحدت: مجتمع گردشگری بابا قدرت، بازار فردوسی، مرکز خرید و پردیس سینمایی پارک بازار، آرامگاه پیر پالاندوز
 

 

اگر به دنبال پارک مسافر مشهد نزدیک حرم هستید، کمپ پارک وحدت بسیار مناسب است. فاصله پارک وحدت تا حرم امام رضا (ع) چندان زیاد نیست و به راحتی می‌توانید با خودرو یا حمل و نقل عمومی به زیارت بروید. پارک مسافر وحدت با ظرفیت 350 خودرو آماده خدمت‌رسانی بوده و فضایی برای برپایی 1500 چادر مسافرتی را فراهم کرده است. علاوه بر این پارک وحدت از جاهای دیدنی مشهد نیز به شمار می‌رود و امکانات و تفریحات متعددی هم برای شهروندان و هم به طور ویژه برای زائران در این پارک وجود دارد و سفری خاطره‌انگیز را برای افراد رقم می‌زند.

 

عکس پارک وحدت مشهد


امکانات کمپ پارک وحدت


  محل برپایی چادر
  پارکینگ
  نمازخانه
  سرویس بهداشتی
  شهربازی کودکان
  امکانات ورزشی نظیر میز شطرنج، میز تنیس، زمین اسکیت و...
  دریاچه مصنوعی به همراه قایق‌رانی
  استقرار حلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانی

بوستان پردیس قائم، پارکی تمیز برای اسکان مسافر در مشهد

 

  آدرس بوستان پردیس: مشهد، بزرگراه شهید چراغچی

  تلفن: 05137597240
  جاذبه‌های دیدنی نزدیک پارک اسکان پردیس: الماس شرق، شهربازی قهرمانان، مرکز خرید کیان سنتر 1 و 2، هلیوم پارک، آرامگاه فردوسی
 

 

یکی دیگر از تمیزترین و بهترین پارک‌های مسافر مشهد، بوستان پردیس است. البته این پارک به طور دائم به عنوان مرکز اسکان مسافران استفاده نمی‌شود و چادر زدن در پارک ممنوع است؛ اما در ایام خاصی از سال که سیل زائران و عاشقان امام رئوف به سمت مشهد روانه می‌شوند، این پارک نیز برای اسکان مسافران تجهیز می‌شود.


پارک پردیس از بزرگ‌ترین پارک‌ترین پارک‌های شهر بوده  و از معدود پارک‌هایی است که همچنان جو خانوادگی و امن خود را حفظ کرده است. بدون شک در بدو ورود به این پارک، از سرسبزی و تمیزی آن به وجد خواهید آمد و فراتر از انتظارتان خواهد بود. این پارک بخشی مخصوص بانوان دارد و بانوانی که به صورت گروهی با تور مشهد سفر کرده‌اند، می‌توانند در قسمت بانوان پارک پردیس تفریح کرده و لحظات ماندگاری را سپری کنند.

 

پارک مسافر پردیس قائم مشهد

 

امکانات پارک پردیس مشهد

 

  ظرفیت برپایی 500 چادر (در صورت ممنوع نبودن)
  آلاچیق
  پارکینگ
  بوفه خرید مواد غذایی و تنقلات
  زمین بازی مخصوص و بزرگسالان
  وسایل ورزشی
  دریاچه مصنوعی به همراه قایق‌سواری
  نمازخانه
  سرویس بهداشتی
  سکوی آبخوری
  اتاق نگهبانی و گشت 24 ساعته 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

انتخاب پارک مسافر مشهد برای اسکان یکی از بهترین راه‌هایی است که هزینه سفرتان را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران و قطب گردشگری شرق کشور، هتل‌ها، مهمانسراها و مراکز اسکان متعددی برای اقامت زائران فراهم کرده است. اگر به دنبال اقامت رایگان در مشهد هستید، پارک‌های اسکان مسافر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه به معرفی و بررسی پارک‌های مسافر در مشهد پرداخته‌ایم.

انتشار :  9 مرداد 1402 به روزرسانی :  9 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
پارک مسافر پردیس قائم مشهد
  • پارک مسافر پردیس قائم مشهد
  • کمپ طرق مشهد
  • رزرو کانکس کمپ غدیر مشهد
  • عکس پارک وحدت مشهد
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد