مراکز خرید قشم؛ معرفی بهترین بازارهای خرید در قشم با قیمت مناسب

مراکز خرید قشم

سر زدن به بازارها و مراکز خرید قشم جزو فعالیت‌های سرگرمی مسافران و گردشگران این جزیره است. درگهان هم بهترین مراکز خرید قشم را دارد که خیلی‌ها برای خریدهای عمده، به آن‌ها مراجعه می‌کنند. قیمت این بازارها در قشم به‌قدری خوب است که مغازه‌داران سایر شهرها برای تامین پوشاک، اسباب بازی، زیورآلات و حتی لوازم خانگی به این منطقه مهم، رفت‌وآمد دارند. به دنبال اسم مراکز خرید قشم هستید و رنج قیمت اجناس را می‌خواهید بدانید؟ در مجله تورگردان همراه ما باشید تا بهترین مراکز خرید قشم (ارزان‌ترین، لوکس‌ترین، شیک‌ترین و خوب‌ها) را برای خرید پوشاک، لوازم خانگی و اسباب بازی معرفی کنیم.

فهرست مطالب

کدام بازار قشم بهتره؟ + بازارگردی قشم در یک نگاه

 

برای اینکه بهترین بازارهای قشم و بندر درگهان را بدانید، می‌بایست آن‌ها را براساس رایج‌ترین و مناسب‌ترین کالاهایشان رده‌بندی کنیم. در جدول زیر، لیست بهترین مراکز خرید قشم و درگهان را آورده‌ایم تا تجربه بهتری را بدون اتلاف زمان از بازارگردی در قشم داشته باشید.

 

پوشاک قشم با قیمت مناسب

 

  • مغازه آنلاین شنل قشم (shanelqeshm.com) برای خانم‌ها و آقایان
  • مغازه موناکو قشم (monaco-qeshm.com) برای پوشاک وارداتی زنانه
  • نی نی مملی قشم (ninimamaly.com) برای لباس‌های ارزان کودک و نوزاد

 

کیف و کفش درگهان

 

  • کفش محمد قشم (kafshmohammad.com)

 

بهترین بازار برای پوشاک، کیف و کفش قشم 

 

  • سیتی سنتر برای اجناس لوکس و مدرن
  • بازار بزرگ فردوسی برای ارزانی واقعی 
  • مرکز خرید ستاره برای اجناس باکیفیت 
  • بازار پردیس برای لباس مجلسی زنانه
  • بازار بزرگ خلیج فارس برای ارزانی
  • مجتمع تجاری پرشین گلف برای تنوع بالای اجناس
  • مرکز خرید زمرد درگهان برای شلوار جین عمده
  • مجتمع تجاری دریا درگهان برای اجناس چینی
  • مرکز خرید دو دلفین درگهان برای ارزانی و لباس عمده زنانه
  • مجتمع تجاری اطلس برای کیف، چمدان و کفش
  • مجتمع تجاری نور درگهان برای ارزانی (بورس کالای خاصی نیست)
  • مرکز خرید ایران زمین درگهان برای پوشاک و لوازم ورزشی برندهای داخلی و خارجی 
  • بازار نخل درگهان برای خرید عمده پوشاک 
     

لوازم آرایشی قشم

 

  • مرکز خرید ستاره برای برندهای نیوآ، آرکانسیل و کلیون
  • سیتی سنتر 1 و 2
  • مرکز خرید دو دلفین برای لوازم آرایشی برند و اصل
  • مرکز خرید دریا برای لوازم آرایشی متنوع
  • مرکز خرید زمرد درگهان 
     

لوازم خانگی قشم

 

  • بازار ستاره برای محصولات برندهای سامسونگ، ال جی، فیلیپس، سونی و تفال
  • سیتی سنتر برای جدیدترین و مدرن‌ترین لوازم خانگی 
  • مرکز خرید پردیس برای محصولات خانگی عمده و خرده
  • مرکز خرید دو دلفین برای لوازم خانگی اورجینال
  • مرکز خرید مرجان برای ظرف و لوازم خانگی
  • مرکز خرید دریا برای لوازم خانگی و برقی که در سایر بازارها پیدا نکردید
     

سوغاتی و صنایع دستی
 

  • بازار قدیم برای خرید مواد غذایی ویژه جزیره قشم
  • بازار قدیم درگهان برای خرید عمده و ارزان
     

لوکس‌ترین و گران‌ترین بازارهای قشم

 

  • سیتی سنتر 1 و 2

 

برای خرید قشم بهتره یا درگهان؟
 

بندر درگهان به داشتن ارزانترین پاساژها و بازارهای قشم با قیمت مناسب معروف است. با اولویت دادن قیمت نسبت‌به هر مورد دیگری، درگهان، بهترین مراکز خرید جزیره را دارد. تعداد پیج‌های اینستاگرامی درگهان هم برای خرید تمامی لوازم از جمله لوازم خانگی، کیف، کفش و لباس نسبت‌به به مغازه‌ها و پاساژهای خود جزیره بیشتر است. کفش محمد قشم، نی نی ملی قشم، موناکو قشم و شنل قشم جزو مغازه‌های آنلاین درگهان در قشم‌اند. 


قیمت اجناس در بازار درگهان قشم چقدر است؟


«قیمت اجناس در بازار درگهان» مثل قیمت هر کالای دیگری در سراسر کشور، دست‌خوش تغییرات زیادی می‌شود. برای اینکه با قیمت کالاهای درگهان در جزیره قشم آشنا شوید، می‌بایست‌به سایت‌ها، پیج‌های اینستاگرامی و حتی کانال‌های تلگرامی فروش اجناس در بندر درگهان قشم سر بزنید. اگر پیجی دارید یا سایتی دارید، از طریق بخش نظرات همین صفحه می‌توانید به‌اشتراک بگذارید. 

1. مرکز خرید دلفین (بهترین بازار درگهان برای خرید عمده)


آدرس: درگهان، روبروی مجتمع تجاری نور
ساعت کاری پاساژ دودلفین قشم: هر روز از 9 صبح تا 23
پیچ اینستاگرام مجتمع تجاری
شماره تماس:  09056275586


در بین بازارهای قشم، به‌دنبال ارزانترین مرکز خرید هستید؟ مرکز خرید دودلفین از ارزانترین و مشهورترین مراکز خرید در درگهان قشم شناخته می‌شود. فاصله بندر درگهان تا قشم حدود ۲۰ دقیقه بوده و قیمت اجناس آن بسیار پایین است؛ چون عوارض گمرکی ندارند. دودلفین قشم، بازاری با شش طبقه که محصولاتی چون زیورآلات و لوازم خانگی را عرضه می‌کند. اگر به دنبال برندهای معتبر محصولاتی همچون لباس و ساعت هستید، مرکز خرید دو دلفین را از دست ندهید.

 

مرکز خرید دلفین (مرکز خرید دریا قشم درگهان برای خرید عمده)
منبع: گوگل مپ

 

درگهان قشم، شاید به‌دلیل وجود مراکز خرید معروفش، خیلی احتمال دارد که موردپسند شما هم باشد. اگر برای صرفه‌جویی بیشتر در وقت و هزینه‌تان به‌دنبال هتل یا هتل آپارتمانی نزدیک به این منطقه هستید، از اینجا با بهترین هتل های نزدیک درگهان قشم آشنا شوید.

عکس‌های بازار دودلفین درگهان
بازار دودلفین درگهان
بازار دودلفین درگهان
بازار دودلفین درگهان
  • بازار دودلفین درگهان
  • بازار دودلفین درگهان
  • بازار دودلفین درگهان

هتل نزدیک به مرکز خرید دودلفین قشم

هتل آرمان، نزدیک‌ترین هتل به پاساژ دو دلفین در درگهان قشم است. اگر تصمیم دارید زمان زیادی را صرف خرید عمده در جزیره کنید، هتل آرمان انتخاب خوبی است. در کنار رزرو این هتل، به هر حال نیاز است تا بلیط رفت‌وآمد به جزیره قشم را هم رزرو کنید. برای رزرو همزمان بلیط پرواز رفت‌وبرگشت و این هتل، تور هتل آرمان درگهان قشم را می‌توانید از طریق 02147626262 به‌همراه مشاوره تخصصی از اپراتورهای تیم پشتیبان بگیرید و بدون معطلی، تاریخ سفرتان به جزیره قشم را قطعی کنید.

2. مجتمع تجاری دریا (بزرگترین و جامع‌ترین بازار خرید درگهان)

 

آدرس: قشم، درگهان، میدان انقلاب
ساعت کار مرکز خرید دریا: هر روز از 9 صبح تا 22
پیج اینستاگرام مرکز تجاری خرید دریا
شماره تلفن بازار دریا درگهان: ۳۵۲۷۳۵۰۱ ۰۷۶

مجتمع دریا، بهترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید درگهان و قشم است. طیف محصولات ارائه‌شده در این مجتمع، بسیار متنوع بوده و در میدان اصلی بندر قرار دارد. در این بازار خرید حدود ۱۵۰۰ واحد تجاری در حال فعالیت‌اند و دو طبقه دارد. در طبقه اصلی مرکز خرید دریا انواع گوناگونی از اجناس از جمله پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، اسباب بازی، ورزشی، لوازم آرایشی و دیگر محصولات موجود است. ارزانی وسایل و کالاها در مرکز خرید دریا، همیشه مورد توجه مسافران قرار داشته است.

مجتمع تجاری دریا در درگهان در لیست مراکز خرید قشم
منبع: گوگل مپ

 

در طبقه بالای این مرکز خرید، هتل سینگو قشم نیز قرار دارد. برای رزرو تور هتل سینگو قشم و پرسیدن سوال‌های تخصصی می‌توانید با کارشناسان ما در تیم پشتیبان به‌شماره 02147626262 تماس بگیرید. 

تصاویر پاساژ دریا درگهان
تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم
تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم
تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم
  • تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم
  • تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم
  • تصاویر مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم

هتل‌های نزدیک به بازار قدیم قشم

 

بازار قدیم، تقریبا از هتل‌های معروف جزیره قشم دور است و برای استراحت در نزدیک‌ترین فاصله به این بازار، بهتر است از هتل آپارتمان‌ها یا هتل‌های معمولی نزدیک به آن استقبال کنید. هتل آپارتمان آدینه، هتل آسمان، هتل آسماری، هتل نخل هنگام، هتل آپارتمان کاوان و هتل آپارتمان پلاس قشم جزو نزدیک‌ترین هتل‌ها به بازار قدیم‌اند. برای مقایسه این هتل‌ها و انتخاب مناسب‌ترین گزینه اقامتی، اینجا با بهترین هتل نزدیک به بازار قدیم قشم آشنا شوید.

از بین هتل‌های گفته‌شده، تور قشم هتل آسماری از تهران و تور قشم هتل نخل هنگام از تهران را با قیمتی به‌صرفه می‌توانید در تورگردان رزرو کنید. 
 

3. بازار قدیم (ارزانترین بازار قشم)


آدرس بازار قدیم: جزیره قشم، میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی
ساعت کاری بازار قدیم قشم: هر روز  8:30 تا 22  
اینستاگرام بازار قدیم
مسیریابی

از سنتی‌ترین و ارزانترین مراکز خرید قشم، بازار قدیم است. بازار قدیم با تاریخچه‌ای سنتی به سال ۱۲۹۰ برمی‌گردد و الان، مکانی معتبر برای خرید بومیان است. این مکان تجاری با دالان‌های بی‌شمار و سقفی ترکیبی از روباز و سرپوشیده، جزو بازارهای دیدنی قشم است. از لوازم خانگی گرفته تا طلا و زیورآلات دریایی، همه چیز در این بازار در کف دست‌های شماست. لباس کودک با قیمتی مناسب، شال و روسری عمده و تک، لباس محلی و فصل، لباس زیر مردانه و زنانه در کنار بسیاری‌از اجناس دیگر در بازار قدیم قشم به خریداران ارائه می‌شود. همچنین اگر به‌دنبال خرید لباس‌های محلی و لوازم سنتی هستید، این بازار بهترین مکان است.

تصاویر بازار قدیم قشم
منبع: گوگل مپ

 

در اینجا، قیمت اجناس سنتی، بسیار مناسب بوده و در عین حال، کیفیت بالایی هم دارند. بنابراین نگرانی برای خرید نخواهید داشت. آماده‌اید به قشم سفر کنید و در نزدیکی این بازار اقامت داشته باشید؟ بهترین هتل‌ های نزدیک به بازار قدیم قشم را از اینجا ببینید و رزرو کنید.

تصاویر بازار قدیم قشم
تصاویر بازار قدیم قشم
تصاویر بازار قدیم قشم
تصاویر بازار قدیم قشم
  • تصاویر بازار قدیم قشم
  • تصاویر بازار قدیم قشم
  • تصاویر بازار قدیم قشم

4. بازار ستاره برای خرید و تفریح در یک‌جا


آدرس بازار ستاره: جزیره قشم، آزادگان، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها
ساعت کار بازار ستاره: هر روز از 9 صبح تا 23:59

اینستاگرام بازار ستاره قشم

شماره تلفن: 07635242114

 
اگر به دنبال مراکز تفریحی و بازار خرید قشم هستید، بازار بزرگ ستاره جزو بهترین مراکز خرید قشم است. بازار بین‌المللی ستاره به دلیل ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت‌های فوق‌العاده، معروف است. در این بازار، معمولاً محصولاتی مثل پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کامپیوتر و لوازم خانگی به فروش می‌رسند.
 

در مرکز خرید ستاره، تنوع بی‌نظیری در محصولات موجود است، اما عطر، ادکلن و لوازم خانگی و برقی از سایر کالاها برجسته‌ترند. در این بازار می‌توانید نمایندگی‌هایی از شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی، سونی، جی وی سی، فیلیپس و تفال در دسته‌بندی لوازم برقی و همچنین نمایندگی‌هایی از برندهای معتبری همچون نیوا، کلیون و آرکانسیل در دسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا کرده و خرید کنید. این نمایندگی‌ها، ارائه‌دهنده محصولات با کیفیت و متنوع در این دو حوزه‌اند. 

بازار ستاره برای خرید و تفریح در قشم
منبع: اقامت 24

 

از مزیت‌های برجسته بازار بین‌المللی ستاره قشم نسبت به مراکز خرید دیگر، وجود سه دستگاه خودپرداز بانک ملی، صادرات و سپه در دروازه ورودی آن بوده که به منظور افزایش راحتی مسافران و گردشگران تعبیه شده است.

بازار ستاره قشم با وجود ۵ درب خروجی، این امکان را به افراد می‌دهد که به‌راحتی به نزدیک‌ترین خیابان مقصد خود برسند؛ چرا که هر درگاه به یک خیابان خاص در جزیره قشم متصل است.

 

هتل‌های اطراف بازار ستاره در قشم

 

بهشت، مارینا 2، رویال، ریحان، آرام، آرتا، بوتیک ایرمان و آسمان جزو معروف‌ترین هتل‌های نزدیک به بازار ستاره قشم‌اند. این هتل‌ها را مسافرهای همیشگی جزیره قشم می‌شناسند و رده‌بندی قیمت هر شب اقامت در آن‌ها، معمولا کمتر از قیمت هتل‌های جزیره کیش است. 
بدون معطلی و در کمترین زمان بعد از تماس‌با شماره 02147626262 و صحبت با اپراتورهای پشتیبانی سایت تورگردان می‌توانید تور برای این هتل‌ها را رزرو کنید. اگر تصمیم به سفر ندارید و صرفا می‌خواهید قیمت تور هر کدام از هتل‌ها را ببینید، روی گزینه‌های زیر کلیک کنید:

5. سیتی سنتر (شیک‌ترین و لوکس‌ترین بازار قشم)

 

آدرس: جزیره قشم، شهر قشم، پایین‌تر از میدان امام قلی خان، سیتی سنتر قشم ۱
ساعت کاری: هر روز 9 صبح تا 24
پیج اینستاگرام سیتی سنتر
شماره تماس: 07635241501

مسیریابی

سیتی‌ سنتر 1، شیک‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید قشم است. سیتی سنتر یک مجتمع بزرگ دو قسمتی بوده که از دو مرکز خرید به نام‌های سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ تشکیل شده و این دو مرکز توسط یک پل هوایی به هم متصل می‌شوند. این مجموعه تجاری-تفریحی در جنوب کشورمان با مساحتی حدودا ۱۲۵۰۰۰ متر مربع افتتاح شده و فاز دوم آن دارای ۳۴۰۰ مترمربع زیربنا دارد. بعد از تاسیس سیتی سنتر ۱، حدود دو سال بعد، سیتی سنتر ۲ به عنوان یک مجتمع مدرن‌تر و با شیک‌‌ترین طراحی‌ و معماری افتتاح شد.
سیتی سنتر (شیک‌ترین و لوکس‌ترین بازار قشم)
منبع: گوگل مپ
 
سیتی سنتر انواع مختلفی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، از جمله پوشاک، وسایل نوزاد، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات و بدلیجات، موبایل، لوازم خانگی، دوربین عکاسی، لوازم الکتریکی، ساعت، شکلات، اسباب بازی، قهوه و سایر کالاها. 
تمامی سوغات و کادوها را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. اگر به دنبال یک برند خاص هستید، حتما به این مرکز خرید لوکس در سفر به جزیره زیبای قشم سر بزنید. شهربازی، بازی‌های رایانه‌ای، بولینگ، سالن بیلیارد، سینما چهار بعدی، کافه و رستوران در طبقه سوم این مرکز خرید واقع شده و برای تفریح مسافران و گردشگران، گزینه خوبی است. 

عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
  • عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
  • عکس پاساژ سیتی سنتر قشم
  • عکس پاساژ سیتی سنتر قشم

هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم

اقامتگاه‌های نزدیک به سیتی سنتر، مشابه با هتل‌های نزدیک به بازار ستاره است. آرتا، بوتیک ایرمان، آرام، بهشت، رویال، آپادانا، ریحان، ایران زمین، المپیک، نخل هنگام، آسماری و کیمیا 4 اسامی هتل‌های اطراف مجتمع سیتی سنتر قشم‌اند. برای رزرو هتل و شخصی‌سازی بسته‌های تور قشم می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تیم تورگردان به‌شماره 02147627800 تماس بگیرید. 

6. بازار بزرگ فردوسی از مراکز خرید ارزان در قشم

 

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس
ساعت کاری بازار بزرگ فردوسی: هر روز از 9 صبح تا 22:30
پیج اینستاگرام بازار بزرگ فردوسی در قشم
شماره تماس: 07635240410

بازار بزرگ فردوسی در رده‌بندی مراکز خرید ارزان قیمت در قشم قرار دارد. برای تجربه خرید عالی به طبقه‌های اول و دوم مرکز خرید بروید و سپس در طبقه سوم امور اداری خود را انجام دهید. بازار فردوسی شامل بیش از ۴۵۰ فروشگاه در بخش تجاری و ۱۸۰ واحد در بخش اداری است.
بازار بزرگ فردوسی از مراکز خرید ارزان در قشم
منبع: گوگل مپ
واحدهای تجاری این بازار متنوعی از کالاها را ارائه می‌دهند؛ مانند پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی، محصولات تزیینی، صندل و دمپایی. کیفیت محصولات بازار فردوسی بسیار بالاست و همچنین از نظر قیمتی نیز مناسب‌اند. وجود رستوران، پله برقی و آسانسور از ویژگی‌های این بازار محسوب می‌شود.

نزدیکترین هتل‌ها به بازار بزرگ فردوسی قشم 

لیست هتل‌هایی که به بازار فردوسی نزدیک‌اند، عبارتند از:

  • هتل آرام 
  • هتل بوتیک ایرمان
  • هتل ریحان 
  • هتل آسمان
  • هتل آرتا
  • هتل آپارتمان پلاس 
  • هتل مارینا 2 
  • هتل بهشت
  • هتل رویال
  • هتل آسماری قشم
  • هتل کیمیا 4 
  • هتل آپارتمان آدینه
  • هتل آپارتمان کاوان  

7. مرکز خرید پردیس (شیک ترین مرکز خرید قشم)

 

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی بازار بزرگ ستاره
اینستاگرام مرکز خرید پردیس قشم
ساعت کاری: هر روز از 9 صبح تا 14 و از 16 ظهر تا 24
مسیریابی

در مرکزی‌ترین نقطه جزیره قشم، مرکز خرید پردیس قشم با ۱۴۸ واحد قرار دارد. مرکز خرید پردیس  از چهار طبقه تشکیل شده و دقیقاً در مقابل بازار ستاره واقع شده است. در طبقات اول و دوم این مجتمع می‌توانید محصولاتی همچون لباس مجلسی و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی و وسایل تزیینی و ساعت با قیمت مناسب را به صورت تک و عمده پیدا کنید. در حالی که طبقات سوم و چهارم از آن شامل رستورانی بی‌نظیر و هتل می‌شوند. همچنین در طبقه همکف این مرکز خرید، یک کافی شاپ فوق‌العاده وجود دارد.

مرکز خرید پردیس قشم
منبع: گوگل مپ

این مرکز خرید، مجلسی‌ترین لباس‌ها و پوشاک زنانه را در بین مراکز خرید پوشاک قشم ارائه می‌دهد و به دلیل شیک‌تر بودن اجناسش نسبت به دیگر مراکز خرید، پیشنهاد می‌دهیم تا خانم‌ها در سفر به قشم، حتماً این مرکز خرید را ببینند.

هتل‌های قشم نزدیک به بازار پردیس

هتل الوند، هتل مروارید و هتل بهشت، 3 هتل‌ معروف و نزدیک به بازار پردیس‌اند. طبق نظر مسافران، این هتل‌ها از امتیازات خوب به بالا برخوردارند. برای دریافت مشاوره و مقایسه هتل‌های نزدیک به این بازار می‌توانید از طریق شماره  02147627800 با اپراتورهای پشتیبانی سایت تورگردان تماس بگیرید. 

8. مرکز خرید مرجان قشم با قیمت مناسب

 

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، چهار راه پردیس
اینستاگرام مرکز خرید مرجان در قشم
شماره تلفن: 07635243434

مرکز خرید مرجان یا مجتمع لولو سنتر دارای ساختمانی سه طبقه است که واحدهای تجاری، مسکونی و تفریحی در آن قرار دارند. این مرکز خرید که در چهار راه پردیس واقع شده، در طبقه اول دارای بیش از ۶۰ واحد تجاری است. در مرکز خرید مرجان قشم، محصولات متنوعی از جمله عطر و ادکلن، پوشاک مردانه و زنانه برای افراد همه سنین، کیف و کفش، اسباب بازی کودکان، لوازم تزئینی، دکور و دیگر موارد به مشتریان عرضه می‌شود.

مرکز خرید مرجان قشم با قیمت مناسب
منبع: گوگل مپ

کالاهایی که در مرکز خرید مرجان موجود هستند، از برندهای معتبر داخلی و خارجی تأمین می‌شوند. قیمت مناسب این اجناس در مقابل کیفیت بالا و ماندگاری محصولات، از دلایل پرطرفدار بودن این مرکز خرید در میان بازارهای قشم است.

 

9. مجتمع تجاری سیمرغ قشم

 

آدرس مرکز خرید سیمرغ: قشم، بلوار ولیعصر، میدان امام قلی خان
ساعت کاری: هر روز از 9:30 صبح تا 22:30

مرکز خرید سیمرغ به بهترین مجتمع‌های تجاری جزیره قشم معروف است. مرکز خرید حاضر از 4 طبقه تشکیل شده و ۷۱ مغازه در آن قرار دارد. این مرکز خرید دارای محصولات متنوعی از جمله زیورآلات، عینک، عطر و ادکلن، پوشاک برای زنان و مردان، کیف و کفش و سایر کالاهای مشابه است. این مرکز خرید علاوه بر امکانات خرید، سالن بیلیارد و دیگر فرصت‌های تفریحی و گردشی را نیز برای‌تان فراهم کرده و از این جهت، توجه‌های زیادی به خود جلب می‌کند. 

مجتمع تجاری سیمرغ قشم
منبع: یوتراوز

این مرکز خرید، اجناسی با کیفیت عالی و همچنین قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه دارد. اگر از لافت به سمت قشم حرکت می‌کنید، این مرکز خرید در مسیر شما قرار دارد. در کل، سیمرغ، مرکز خریدی شیک بوده و نظمی فوق‌العاده دارد.
 

مجتمع تجاری سیمرغ قشم
عکس های مجتمع تجاری سیمرغ قشم
مجتمع تجاری سیمرغ قشم
مجتمع تجاری سیمرغ قشم
  • عکس های مجتمع تجاری سیمرغ قشم
  • مجتمع تجاری سیمرغ قشم
  • مجتمع تجاری سیمرغ قشم

10. بازار خلیج فارس از مراکز خرید لوازم خانگی در قشم


آدرس بازار خلیج فارس: قشم، میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار بزرگ ستاره
ساعت کار بازار خلیج فارس: ۹:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷:۳۰ الی ۲۳

بازار بزرگ خلیج فارس در قشم 4 طبقه دارد و دو طبقه اول آن بخش تجاری بوده و شامل 80 فروشگاه است. طبقه سوم این مجتمع دارای 30 واحد اداری و مسکونی بوده و طبقه چهارم به عنوان رستوران در نظر گرفته شده است.

بازار خلیج فارس از مراکز خرید لوازم خانگی در قشم
منبع: گوگل مپ

بازار خلیج فارس در جزیره قشم، یک مرکز خرید ارزان، مقرون‌به‌صرفه و معتبر برای خرید لوازم خانگی و به ویژه لوازم آشپزخانه شناخته می‌شود.
 

عکس بازار خلیج فارس قشم
عکس بازار خلیج فارس در قشم
عکس بازار خلیج فارس در قشم
عکس بازار خلیج فارس در قشم
  • عکس بازار خلیج فارس در قشم
  • عکس بازار خلیج فارس در قشم
  • عکس بازار خلیج فارس در قشم

11. بازار زمرد برای پوشاک ارزان درگهان


آدرس: جزیره قشم، بندر درگهان، میدان انقلاب
شماره تماس بازار زمرد درگهان: 07335267702


بازار یا مجتمع زمرد در اطراف میدان انقلاب و بلوار ساحلی قشم و نزدیک‌به هتل پرشین گلف، مورد پیشنهادی خوبی برای خرید پوشاک ارزان و شلوار جین عمده است. البته کالاهای دیگری هم در این مجتمع به‌فروش‌می‌رسند؛ مثل لوازم آرایشی، کیف، کفش و لوازم برقی و خانگی.

با رفتن‌به بازار زمرد و وقت‌گذرانی در آن، نه تنها چیزی ازدست‌نمی‌دهید؛ بلکه به چیزهای مهمی هم دست پیدا می‌کنید. بازار قدیم درگهان، رستوران گلدن فود، رستوران دریا، هتل سینگو و هتل آرمان درگهان در نزدیکی این بازار ارزان قرار دارند. بدون اینکه نیازبه گرفتن تاکسی باشد، می‌توانید به بازار زمرد بروید. 

 

بازار زمرد برای پوشاک ارزان درگهان

12. بازار نخل برای لباس عمده ارزان


آدرس: جزیره قشم، بندر درگهان، میدان انقلاب
شماره تماس بازار نخل: 07635271101


بازار نخل جزو سنتی‌ترین بازارهای قشم در بندر درگهان است. این بازار به معماری سنتی‌اش معروف بوده و روبروی آن هم دریاست. بازار نخل دارای 224 واحد تجاری است و تمرکز اصلی آن، روی پوشاک عمده و خرده ارزان است. علاوه‌براین‌ها، محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم تزئینی خانه و آشپزخانه به‌همراه کیف و کفش در مجتمع تجاری نخل درگهان به مشتری‌ها ارائه می‌شوند. 

 

بازار نخل برای لباس عمده ارزان


 

با اینکه بازار نخل جزو بازارهای سنی جزیره است، اکثر محصولات برند داخلی و خارجی را در محیط آن می‌توانید پیدا کنید. کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان، از ویژگی‌های اصلی اجناس فروخته‌شده در این بازار هستند. بازار نخل مثل بازار زمرد به مراکزی مثل بازار قدیم درگهان، هتل پرشین گلف، رستوران دریا و هتل سینگو نزدیک است.

13. مغازه کفش محمد


فروش اینترنتی و آنلاین
آدرس سایت: kafshmohammad.com
آدرس: قشم، سیتی سنتر1، طبقه همکف، پلاک 1287


برای خرید جدیدترین کفش‌های مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه از قشم، حتما به سیتی سنتر یک و طبقه همکف آن مراجعه کنید. کفش محمد قشم، بهترین مغازه برای خرید کفش‌های روز است. این مغازه، حتی پاپوش‌های برند و کفش‌های مدشده را با کیفیتی بالا دراختیار همه خریداران قرار می‌دهد. برای خرید محصولات و دیدن قیمت اجناس در مجتمع سیتی سنتر می‌توانید به سایت کفش محمد مراجعه کنید.
 

مغازه کفش محمد قشم

14. نی نی مملی قشم برای خرید کاپشن کودک


فقط فروش آنلاین
آدرس سایت: ninimamaly.com


نی نی مملی از فروشگاه‌های فعال قشم در حوزه فروش کاپشن بچه‌گانه است. محصولات نی نی مملی از نوع وارداتی‌اند و برای رده‌بندی‌های متفاوت کودکان، پوشاک و لباس ارائه می‌کند. برای خرید ارزان لباس کودک از قشم می‌توانید به‌صورت اینترنتی به سایت ninimamaly.com یا پیج اینستاگرامی آن مراجعه کنید.

نی نی مملی قشم برای خرید کاپشن کودک

15. فروشگاه‌های پیشنهادی برای خرید ادکلن ارزان از قشم

 

برای خرید عطر و ادکلن ارزان از قشم، نیازی به خرید حضوری نیست؛ زیرا بسیاری‌از فروشنده‌های درگهان و قشم، فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن ارزان راه‌اندازی کرده‌اند. در لیست زیر، فروشگاه اینترنتی یا پیج اینستاگرامی تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته‌شده برای خرید ادکلن ارزان قشم را آورده‌ایم:
 

  • هادی پرفیوم (www.hadiperfume.com)
  • سرمه قشم (www.sormehqeshm.com)
  • قشم پرفیوم (qeshmperfum.com)
  • قشم اینورا (qeshminora.com)
  • پیج گرین هاوس (@greenhouse_gheshm)
  • پیج دریا پرفیوم (@daryaperfume)
  • شمس پرفیوم (shamsperfume.ir)


اگر شما هم فروشگاهی را می‌شناسید که از قلم افتاده است، در بخش نظرات با ما درمیان‌بگذارید.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

از بین بازارها و مراکز خرید قشم، بازار ستاره برای تفریح و خرید، سیتی سنتر برای لوکس‌ بودنش، بازار قدم و مجتمع بزرگ فردوسی برای قیمت مناسب اجناس‌شان جزو بهترین مراکز خرید در شهر قشم‌اند. اگر به‌دنبال مراکز خرید عمده پوشاک در قشم، مجتمع‌های پردیس و دو دلفین را انتخاب کنید.

انتشار :  15 مهر 1402 به روزرسانی :  9 دی 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
مجتمع تجاری دریا در درگهان در لیست مراکز خرید قشم
  • مجتمع تجاری دریا در درگهان در لیست مراکز خرید قشم
  • سیتی سنتر (شیک‌ترین و لوکس‌ترین بازار قشم)
  • بازار ستاره برای خرید و تفریح در قشم
  • مرکز خرید دلفین (مرکز خرید دریا قشم درگهان برای خرید عمده)
  • مرکز خرید مرجان قشم با قیمت مناسب
  • تصاویر بازار قدیم قشم
  • مرکز خرید پردیس قشم
  • مجتمع تجاری سیمرغ قشم
  • بازار بزرگ فردوسی از مراکز خرید ارزان در قشم
  • بازار خلیج فارس از مراکز خرید لوازم خانگی در قشم
  • بازار زمرد برای پوشاک ارزان درگهان
  • نی نی مملی قشم برای خرید کاپشن کودک
  • مغازه کفش محمد قشم
  • بازار نخل برای لباس عمده ارزان
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد