بهترین کافه های تهران | معرفی کافه های دنج تهران + عکس و آدرس

بهترین کافه های تهران

کافه های تهران همیشه ملجا افرادی است که از شلوغی های شهر به تنگ آمده و همواره به دنبال جای دنج هستند تا از دغدغه های روزانه کمی دور شده و در محیطی آرامش بخش استراحت کنند. شاید شما هم به دنبال بهترین کافه های تهران برای عکاسی، بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه و یا بهترین کافه های تهران برای تولد باشید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم علاوه بر آشنایی با بهترین کافه های تهران، عکس ها و ویدئوهای آن را ببینید و لذت ببرید. اگر می خواهید تور تهران را رزرو کنید و در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران، سری به بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه بزنید با ما همراه باشید.

 

برای انتخاب بهترین کافه های تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

بهترین کافه های تهران، معیارهای انتخاب کافی شاپ در تهران

 

امروزه در تهران کافه ها بسیار رونق گرفته اند و دیگر مانند گذشته بدون تنوع منو غذایی و دکوراسیون کسل کننده نیستند. کافه ها دارای دکوراسیون و تزئینات منحصر به فردی هستند و برخی مجهز به اتاق وی ای پی VIP مخصوص برگزاری جشن تولد و مراسم خواستگاری هستند. حتی برخی از آن ها به گونه ای طراحی شده اند که صرفا محل دنج و خلوتی برای استراحت باشند و برخی با داشتن فضای سبز و باغچه مخصوص دورهمی های مختلف است. به هر حال نکات بسیاری برای انتخاب بهترین کافه های تهران وجود دارد که توجه به آن ها خالی از لطف نیست و به شما کمک می کند، آنچه دوست دارید و مورد علاقه تان است را راحت تر بیابید:

- جشن تولد و خواستگاری: کافه های تهران بسیار متنوع هستند و در جای جای شهر پراکنده شده اند. هر یک از کافه های تهران به سبب داشتن ویو و کاربری متفاوت مخصوص انجام کارهای مختلفی مانند: جشن تولد، مراسم خواستگاری، دورهمی، مطالعه، استراحت، پذیرایی و صرف شام، جلسات اداری و غیره است. بنابراین انتخاب بهترین کافه از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی کافه امکان برگزاری جشن تولد دارند و برخی از کافه ها مخصوص سرو دسرهای شکلاتی و انواع کیک هستند. 

- ویو کافه رستوران: یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین کافه های تهران ویو است. کافه هایی که به صورت روف گاردن هستند و از ویو رو به شهر یا بام تهران برخوردار هستند و به عنوان کافه با ویو تهران سرچ می شوند. این کافه ها جزء محبوب ترین کافه های تهران محسوب می شوند. چرا که در برخی از آن ها امکان کشیدن سیگار و قلیان وجود دارد. همچنین لذت بردن از تماشای آسمان پر ستاره شب برای افراد زیادی جذاب و هیجان انگیز است. بنابراین کافه های روباز شمال تهران از محبوبیت دو چندانی برخوردار هستند.

- منوی کافه رستوران: از دیگر معیارهای انتخاب بهترین کافه های تهران منو کافه رستوران است. با توجه به سلیقه های مختلف و وجود طبع غذایی متفاوت، هر یک از کافه های تهران دارای منو منحصر به فرد است. بنابراین اگر شما هم دوست دارید به کافه ای بروید  و غذای مورد علاقه تان را میل کنید، بهتر است قبل از رفتن به آن کافه، سری به منوی آن بزنید. اگر انتخاب شما هم بهترین کافه های روباز شمال تهران است، با ما همراه باشید تا بهترین را به شما معرفی کنیم.

- موزیک های مورد علاقه تان: برخی کافی شاپ رستوران های تهران، موسیقی های متنوعی در سبک های مختلف پخش می کنند. موسیقی هایی ایتالیایی، موسیقی سنتی و موسیقی بی کلام از جمله محبوب ترین سبک های موسیقی در کافه ها هستند. برخی از گردشگران دوست دارند، در کافه ای که به استراحت می پردازند، موزیک مورد علاقه شان را بشوند. از این رو برخی از بهترین کافی شاپ های تهران، لیست موزیک علاقه مندی دارند و شما می توانید قبل از رفتن به آن کافه موزیک مورد علاقه تان را برایشان ارسال کنید.

 

1- کافه سیتی تراس از بهترین کافه های تهران برای جشن تولد

 

بهترین کافه های تهران، کافه سیتی تراس تهران

 

یکی از مشهورترین کافه های تهران به عنوان کافه سیتی تراس خوانده می شود. کافه گردی در تهران برای سپری کردن اوقات فراغت گزینه خوبی است. این کافه از ویوی بسیار زیبایی برخوردار است. همانطور که از نام این کافه مشخص است، دارای یک تراس دنج با ویو شهر تهران است. ویو شهر تهران خصوص در شب از این کافه بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات این کافه می توان به سرو وعده غذایی صبحانه، نهار و شام، داشتن پارکینگ و وای فای رایگان اشاره نمود. مهم ترین کاری که می توان در این کافه انجام داد، برگزاری مراسم جشن تولد است. تولد در کافه های تهران یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی است که با استقبال بالا رو به رو می شود. اگر شما هم دوست دارید در این کافه تولد عزیزانتان را جشن بگیرید، نیاز است از قبل هماهنگی های لازم را انجام بدهید. 

 

آدرس کافه سیتی تراس تهران:

تهران، شهران، خیابان کوهسار، پارک کوهسار

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران، کافه سیتی تراس:

cafe_cityterrace@

تلفن:

09192900503

 

 

2- کافه ث تهران برای قشر فرهنگی جامعه

 

بهترین کافه های تهران،، کافه ث تهران

 

کافه ث یکی دیگر از بهترین کافه های تهران است. این کافه با داشتن یک جای دنج و آرامش بخش برای کارهایی مانند مطالعه، جلسات اداری، کارهای دانشجویی و غیره پیشنهاد می شود، چرا که در نزدیکی میزها پریز برق وجود دارد و می توانید وسایل الکترونیکی مانند: لپ تاپ و گوشی موبایل را به شارژ بزنید. کافه ث تهران برای محل دنج دورهمی دارای فضای باز است و از محیط دلنشین و دوست داشتنی برخوردار است. کافه ث به موسسه فرهنگی و هنری شهید ثالث وابسته است و قصد دارد، ارتباطی عیمق میان اهالی فرهنگ و هنر و کافه نشینان ایجاد کند. این کافه هر ماه با یک رویداد فرهنگی از مخاطبان خود پذیرایی می کند و یک کتاب فروشی را جای داده است. حتی اگر اهل کتاب باشید، این کافه باعث رضایت خاطرتان می شود. مهم ترین کاری که می توان در این کافه انجام داد، مطالعه و انجام کارهای دانشجویی است.  بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر دانشجو و یا از جمله افراد علاقه مند به فرهنگ و هنر هستید، بهترین کافه تهران با فضای باز یعنی کافه شهید ثالث را برای کافه گردی و کافه نشینی برگزینید. اگر به دنبال کافه مناسب کار هستید، پیشنهاد می کنیم حتما به این کافه سر بزنید. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه شهید ثالث تهران نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه شهید ثالث تهران

آدرس کافه ث تهران:

تهران، خیابان ویلا، خیابان صارمی شرقی، پلاک 38

جاذبه های نزدیک به کافه ث تهران:

پارک شهر، پارک لاله، پارک ساعی، کاخ گلستان، موزه هنرهای معاصر، موزه جواهرات، موزه ابگینه، موزه دکتر چمران، موزه دکتر شریعتی، موزه کاظمی

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران،کافه شهید ثالث:

se__cafe@

تلفن کافه شهید ثالث:

02144341947

 

برای بازدید از موزه فرش تهران کلیک کنید.

 

3- کافه رستوران کانکا، کافه لانژ تهران

 

بهترین کافه های تهران، کافه کانکا تهران

 

یکی دیگر از بهترین کافه های تهران برای عکاسی و محل دنج دورهمی، کافه رستوران کانکا لانژ است که ویو زیبایی از محله نیاوران را به شما نشان می دهد. محیط داخلی آن بسیار زیبا است و با نوشیدنی های خوشمزه مانند: نوتلا به استقبال میهمانش می رود. کافه رستوران کانکا لانژ از معماری و طراحی داخلی فوق العاده لوکس و جذاب برخوردار است و منویی کاملا منحصر به فرد شامل بهترین سالادها و غذاها و دسرهای بین المللی است. کافه های تهران معمولا انواع نوشیدنی های خوش طعم را برای پذیرایی اماده نموده است. از جمله امکانات این کافه می توان به پارکینگ و کارت خوان اشاره نمود.  اگر می خواهید به این کافی شاپ تهران بیایید، باید به سمت نیاوران تهران بروید و از خیابان جماران سر در آورید. خوشبختانه این کافه نزدیک جاذبه های مختلفی قرار دارد که برای بازدید از آن ها می توانید کمی در اطراف نیاوران به گشت و گذار بپردازید. کافه رستوران کانکا لانژ مخصوص سرو انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه است. بنابراین اگر از گشت و گذار در شهر تهران خسته شده اید، می توانید مدتی را به استراحت و پذیرایی بپردازید. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه لانژ تهران نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه کافکا تهران

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه کانکا:

تهران، نیاوران، خیابان جماران، مجتمع جم سنتر، طبقه 15

جاذبه های نزدیک به کافه کانکا تهران:

زورخانه جماران، موزه هاشمی رفسنجانی، خانه و حسینیه امام خمینی

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران، کانکا:

kanka.lounge@

تلفن:

0215022709

 

برای اشنایی با رستوران های اصفهان کلیک کنید.

 

4- کافه تهرون از بهترین کافه های تهران + ویدئو 

 

بهترین کافه های تهران، کافه تهرون ویلا

 

کافه تهرون یکی دیگر از کافه های دنج است که در خیابان ویلا قرار دارد و در اغلب اوقات بسیار شلوغ است و به دلیل اینکه از فضای زیبا و روباز برخوردار است توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در کافی شاپ های دنج تهران افراد زیادی آمدند و ساعات های خوشی را در گوشه ای خلوت گذراندند و نظاره گر هیاهوی شهر تهران بوده اند. اگر شما هم روزی به تور تهران رزرو کردید حتما به این کافه دنج قدم بگذارید و خاطرات خوشی را برای خود و عزیزانتان به جای بگذارید. کافه تهرون از بهترین کافه های مرکز تهران در انقلاب است که به صورت روباز طراحی شده و معمولا تایم عصر بسیار شلوغ خواهد بود. بنابراین اگر تعدادتان بیشتر از 8 نفر است، قبل از رفتن، نیاز است میز رزرو کنید و اگر تعدادتان کمتر از 6 نفر است نیازی به رزرو ندارید. از مهم ترین کارهایی که می توان در این کافه انجام داد سرو غذا، نوشیدنی و شربت است. این کافه از دو طبقه تشکیل شده است که در طبقه بالا معمولا کلاس و همایش برگزار می شود. اگر شما هم قصد دارید کلاس و همایش خود را در آن برگزار کنید، کافی است با کافه تهرون تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام بدهید. کافه تهرون یکی از بهترین کافه های تهران برای محل دنج دورهمی است که به ایستگاه های اتوبوس BRT و مترو نزدیک است. بنابراین از دسترسی بسیار مناسبی برخوردار است. در ویدئو زیر به صورت کامل با محیط کافه تهرون آشنا خواهید شد:

در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به بهترین کافه انقلاب کافه تهرون نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه تهرون

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه تهرون:

خیابان انقلاب، رو به روی استاد نجات اللهی (خیابان ویلا)، کوچه خسرو، پلاک 39

جاذبه های نزدیک به کافه تهرون:

پارک شهر، ارگ تهران، عمارت مسعودیه تهران، باغ موزه نگارستان، خانه هنرمندان تهران، موزه های هنر معاصر

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران، کافه تهرون ویلا:

cafetehroon_vila#

تلفن:

02188906813

 
 

5- کافه کارزین شهرک غرب از کافی شاپ های دنج تهران

 

بهترین کافه های تهران، کافه کارزین تهران

 

افراد زیادی دوست دارند در میان شلوغی تهران، کنجی بشینند و آرام و ساکت مشغول نوشیدن قهوه، سرو کیک شکلاتی شوند و کمی با خود خلوت کنند. کافه کارزین از مشهورترین کافه های تهران است که محیط خوب و آرامش بخشی را به شما هدیه می دهد و می توانید در فضایی دوستانه به استراحت بنشینید و با غذاهای خوش مزه از خودتان پذیرایی کنید. از امکانات این کافه می توان به جای پارک در خیابان اطراف، پخش موزیک، امکان رزرو تلفنی، کارت خوان و پریز برق اشاره نمود.کافه کارزین شهرک غرب تهران محل دنج دورهمی برای شما و عزیزانتان است. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه کارزین نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه کارزین شهرک غرب تهران

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه کارزین شهرک غرب:

تهران، شهرک غرب، ایران زمین، پارک فدک ایران زمین، بوستان ایران زمین

جاذبه های نزدیک به کافه کارزین:

پارک ایران زمین، برح میلاد، سینما گیم برج میلاد

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران، کافه کارزین:

cafekarzin@

تلفن:

02122777960

 

 

برای آشنایی با رستوران های کیش کلیک کنید.

 

6- کافه رزمیلو از بهترین کافه های تهران برای جشن تولد 

 

بهترین کافه های تهران، کافه رزمیلو تهران

 

کافه رزمیلو از بهترین کافه های تهران با محیطی شاداب و دنج است و به توریست هایی که به دنبال محیطی صمیمی برای سرو غذاهای خوشمزه هستند، پیشنهاد می شود. کافه رزمیلو از جمله کافه هایی است که در آن جشن تولد اجرا می شود. کافه رز میلو در شمال شرق تهران قرار دارد و 1000 متر فضا را به خود اختصاص داده است. این کافه مخصوص مراسمات لوکس بوده و نمای بی نظری از شهر را به چشمانتان هدیه می دهد. کافه رزمیلو از جمله کافه های خوب تهران برای تولد به شمار می رود. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه رزمیلوتهران نیاز دارید آورده شده است. اگر دلتان بخواهد پس از بازدید از این کافه از تهران به شمال بروید و بهترین دیدنی های شمال را ببینید.

 

اطلاعات دقیق کافه رزمیلو تهران

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه رزمیلو:

تهران، بلوار ارتش شرق، مرکز خرید پرنیان، طبقه دوم

جاذبه های نزدیک به کافه رزمیلو:

جنگل سوهانک، بوستان نیایش، باغ بالا

پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران، کافه رزمیلو:

rosemilo_restaurant@

تلفن کافه رستوران رزمیلو:

02122494643 

 

 

7- کافه سان ست از بهترین کافه های تهران در دل هتل اسپیناس

 

بهترین کافه های تهران، کافه سان ست

 

کافه سان ست یکی دیگر از کافه های زیبا و لوکس است که در هتل اسپیناس پلاس تهران قرار دارد. این کافه انواع میان وعده های سبک، مافین و شیرینی های متنوع را ارائه می دهد. کافه سان ست از جمله کافه های روباز تهران محسوب می شود و نمای زیبایی از شهر تهران را به شما نشان می دهد. در این کافه فضای باز و فضای داخلی و لانژ اختصاصی سیگار وجود دارد و هر شخصی به این کافه وارد شود، احساس رضایت مندی خواهد داشت. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه سان ست تهران نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق بهترین کافه های تهران، کافه سان ست

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه سان ست هتل اسپیناس:

تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21، هتل اسپیناس پلاس تهران

جاذبه های نزدیک به کافه سان ست:

بوستان پرواز، بوستان کیهان، پارک جنگلی علامه، مجموعه ورزشی پرواز و اسپایدر پارک 

پیج کافه سان ست هتل اسپیناس از بهترین کافی شاپ:

hotelespinas@

تلفن کافه رستوران سان ست:

02175675000 

 
 

برای آشنایی با رستوران های مشهد کلیک کنید.

8- ویکولو از بهترین کافه های تهران (روف گاردن)

 

بهترین کافه های تهران،، کافه ویکولو تهران

 

کافه روف گاردن در تهران به دلیل اینکه نمای بسیار زیبایی از شهر تهران را به شما نمایش می دهد و از دکوراسیون شیک و فوق العاده برخوردار است محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. یکی از بهترین کافه روف گاردن که قصد معرفی به شما را داریم، کافه ویکولو تهران است. این کافه در الهیه قرار دارد. ویکولو در زبان ایتالیایی به معنای کوچه است و با توجه به اینکه درب ورودی این کافه به مجسمه های حجاری شده زینت داده شده اند، این نام را برگزیده است. فضای داخلی این کافه کاملا شیک و کلاسیک است و برای گردشگرانی که به دنبال محفلی شاد برای قرارملاقات های دوستانه، خانوادگی و کاری هستند، پیشنهاد می شود. در این کافه منوی متنوع و فوق العاده ای وجود دارد. با خواندن نظرات در مورد کافه ویکولو متوجه خواهید شد که میزان رضایت از این کافی شاپ بسیار زیاد است.  در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه ویکولو روف گاردن تهران نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه ویکولو روف گاردن تهران

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه ویکولو، روف گاردن:

منطقه 1 تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مرکز خرید مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک 4

جاذبه های نزدیک به کافه ویکولو:

پارک ملت، موزه ساعت، پل طبیعت، بوستان آب و آتش

کافه ویکولو اینستاگرام:

vicologroup@

تلفن کافه رستوران سان ست:

02126205966

 

 

برای بازدید از جاهای دیدنی تهران کلیک کنید.

 

9- کافه سام شهرک غرب

 

بهترین کافه های تهران، کافه سام شهرک غرب

 

کافه سام شهرک غرب یکی دیگر از بهترین کافه های تهران برای عکاسی است. فضای آرام و دلنشین این کافه هر شخصی را به سوی خود می کشاند. کافه سام دارای گلخانه ای زیبا و کوچک است که گل و گیاه متنوع در آن وجود دارد. این گل و گیاه به قدری زیبا است که اگر بخواهید یکی از آن ها برای دوستان و عزیزانتان هدیه ببرید به راحتی می توانید خریداری کنید.

 

بهترین کافه های تهران، کافه شهرک غرب سام

کافه سام در تهران شعبه های مختلف دارد اما شعبه شهرک غرب به دلیل همین گلخانه زیبا توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در کافه سام می توانید کنجی بنشینید و در فضایی خلوت و آرام استراحت کنید و مشغول نوشیدن قهوه شوید. 

 

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه سام شهرک غربتهران، شهرك غرب، سيماي ايران، ساختمان AB
جاذبه های نزدیک به کافه سام شهرک غرب: پارک پردیسان، بوستان نهج البلاغه، برج میلاد
پیج اینستاگرام کافه سام: samcoffeeroasters@
تلفن کافه سام:02188579501

 

9- تیستی از بهترین کافه های تهران برای جشن تولد

 

بهترین کافه های تهران، کافه صورتی تهران تیستی روم

 

کافه صورتی تهران با سایر کافه ها متفاوت است. هارمونی رنگ به کار رفته در این کافه بسیار جذاب و شاداب و لطیف است. همینکه به این کافه پا بگذاری، بوی لطافت و صمیمیت را خواهی چشید. این کافه از زیباترین و مشهورترین کافه های تهران است که حال و هوای دیگری دارد. کافه صورتی تهران 2 شعبه دارد که همه روزه پذیرای میهمانش است. اگر تور تهران را رزرو کردید، حتما به کافه صورتی سر بزنید. تیستی روم از کافی شاپ های معروف تهران با رنگ صورتی است. در این کافه می توانید، تولد عزیزانتان را جشن بگیرید و لحظاتی شاد و دلچسب رقم بزنید. اگر قصد رزرو تور شیراز را دارید و می خواهید سری به کافه های شیراز بزنید، می توانید به پیج کافه های شیراز سر بزنید. در جدول زیر اطلاعات دقیق دسترسی و هر آنچه راجع به کافه تیستی روم نیاز دارید آورده شده است:

 

اطلاعات دقیق کافه تیستی روم

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه  تیستی روم:

شعبه اول: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، جنب فرهنگسرای ابن سینا، تیستی روم
شعبه دوم: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، برلیان مال

جاذبه های نزدیک به کافه  تیستی روم:

پارک ژوراسیک تهران، برج میلاد، پارک پردیسان، پارک ملت، بوستان آب و آتش، پارک نهج البلاغه

 

پیج کافه صورتی تهران:

tastyroom.ir@

تلفن کافه  تیستی روم:

09194000421

 
 
برای آشنایی با کافه رستوران های شیراز کلیک کنید.

 

10- وی کافه (ویکافه تهران) مشهورترین کافه های تهران

 

بهترین کافه های تهران، وی کافه تهران

 

وی کافه قلهک یکی دیگر از مشهور ترین کافه های تهران است که در پاسداران، قلهک و فلسطین شعبه دارد. طبق نظرات، وی کافه قلهک از بهترین شعبه های ویکافه بر شمرده می شود و کردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. آیا تا به حال شده است که به کافه ای بروید و موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید؟ وی کافه قلهک هم از جمله کافه هایی است که لیست اسپاتیفای مشتریان خود را دارد و با فرستادن موزیک مورد علاقه تان برای این کافه، موزیک شما هم به لیست آهنگ های منتخب اضافه می شود. وی کافه قلهک تهران محیط کاملا دنج و آرامش بخش دارد. در این کافه می توانید، به کار و مطالعه بپردازید و از شلوغی شهر به دور باشید. آدرس دقیق شعبات وی کافه به صورت زیر است:

 

برای مطالعه کوهنوردی در تهران کلیک کنید.

 

آدرس بهترین کافه های تهران، ویکافه:
 
شعبه اول: دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک 6
 
شعبه دوم: فلسطین نبش کوچه نایبی
 
شعبه سوم: پاسداران فود هال سام: نبش بوستان پنجم ساختمان سام
جاذبه های دیدنی نزدیک وی کافه قلهک: پل طبیعت، مرکز خرید نگین ظفر، مرکز خرید آ. اس. پ، گالری گلستان
پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران،  تیستی روم:vcafe.tehran@
تلفن کافه  تیستی روم:02122649561
 
اطلاعات دقیق ویکافه تهران
 
 

کافه نشینی در شب صفای دیگری دارد و کمتر کسی است که نخواهد شب های تهران را مشغول صرف شام در یکی از بهترین کافه های تهران شود. 

 

برای آشنایی با کافه رستوران های یزد کلیک کنید.

 

11- کافه رستوران نگیما

 

کافه رستوران نگیما به عنوان کافی شاپ رستوران روبروی پارک قیطریه برای صرف شام گزینه خوبی است. این کافه رستوران در طبقه بالا دارای روف گاردن است که با توجه به شرایط آب و هوایی سقفش باز و بسته می شود. در روف گاردن کافه رستوران نگیما، کشیدن سیگار و قلییان آزاد است. معمولا در این کافه رستوران، گردشگران و اهالی شهر تهران به برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی مانند دیدن مسابقه فوتبال می پردازند. منوی کافه رستوران نگیما برای سلیقه های متنوع تهیه شده است و ظعم لذیذ سالادها، همبرگرها و غذای اصلی باعث شده مشتریان پر و پا قرص در این رستوران رفت و آمد داشته باشند. کافه رستوران نگیما کارکنان خوش برخورد دارد و محیط کاملا بهداشتی، تمیز و زیبا شما را به انتخاب این رستوران برای صرف شام شبانه ترغیب می کند. اگر به این رستوران بیایید به راحتی می توانید جای پارک مناسب را پیدا کنید. کافه رستوران های قیطریه همیشه مورد توجه گردشگران و مردم تهران واقع می شود. ما در جدول زیر اطلاعات دقیق پیج کافه های تهران را درج نموده ایم.

 

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه رستوران نگیما:تهران، بلوار قیطریه، خیابان محمد حسین خراسانی، پلاک ۱۳/۲، کافه رستوران نگیما
جاذبه های دیدنی نزدیک کافه رستوران نگیما:پارک جمشیدیه، هیومن پارک، دربند، امامزاده صالح تجریش، پارک قیطریه، موزه سینمای ایران، مرکز خرید روشا، موزه موسیقی تهران، موزه دکتر حسابی، خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد
پیج اینستاگرام بهترین کافه های تهران،  کافه رستوران نگیما:negimarestaurant@
تلفن رستوران نگیما:0212224193 
اطلاعات دقیق کافه رستوران نگیما
 

اگر شما هم دوست دارید، کافه های تهران را از نزدیک ببینید و جشن تولد عزیزانتان را در آن جشن بگیرید و از جاهای دیدنی تهران نزدیک این کافه ها دیدن کنید، کافی است همین الان تور تهران را از شهر خود رزرو کنید. دراین تور می توانید بهترین کافه های اتاق دار تهران را برای استراحت و دورهمی های خود انتخاب کنید. حتی اگر تجربه رفتن به هر یک از این کافه ها را دارید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید و یا اگر کافه ای دیگر می شناسید که بسیار بکر و فوق العاده است به سایر گردشگران تور تهران معرفی کنید.
 
 
برای بازدید از جاهای دیدنی شمال کلیک کنید.
 

بهترین کافه های روباز شمال تهران

 

کافه های روباز تهران بیش از سایر کافه ها طرفدار دارند. معمولا انتخاب بهترین کافه روباز تهران به دلیل داشتن دکوراسیون های متنوع و منوهای خاص کمی دشوار است. اما ما در این بخش به شما کمک می کنیم بهترین کافه روباز شمال تهران را به آسانی انتخاب نمایید. 

 

12- کافه چای بار، کافه روباز سرسبز

 

بهترین کافه های تهران، کافه چای بار

 

کافه چای بار یکی از پرطرفدارترین کافه های روباز تهران است که فضایی کاملا سرسبز و دلنشین دارد. این کافه مخصوص استراحت و رفع خستگی طراحی شده است و در نزدیکی فرمانیه تهران قرار دارد. ایا نام عمارت کلاه فرنگی برای شما هم آشناست؟ آری این عمارت قبلا محل اقامت ناصرالدین شاه قاجار بوده و یادگاری از دوران قاجاری در شمال تهران است. سالهاست که این عمارت در اختیار انجمن خوشنویسان ایران است و بخشی از ساختمان و تمام باغ سرسبزش، به کافه چای بار اختصاص یافته است. در این کافه انواع چای و دمنوش سرو می شود. کافه چای بار برای مشتریانش سنگ تمام گذاشته است و بهترین منوهای غذایی برای صبحانه و میان وعده را ارائه می دهد. از خوراکی های خوشمزه ای که برای میان وعده سرو می شود می توان به رول فلافل یا کباب اشاره نمود. 

 

بهترین کافه های تهران، کافه چای بار تهران

 

در دل باغ عمارت کلاه فرنگی، میز و صندلی های بسیاری برای مشتریان و علاقه مندان به کافه نشینی قرار داده شده است. برخی از میز و صندلی ها در کنار جوی های کوچک آب قرار دارد که منبع آبشان، همان آبنمای باغ است. کافه های روباز مانند کافه چای بار در ایام مختلف سال خصوصا فصل بهار رونق بیشتری می گیرند. با مشاهده پیج کافه های تهران می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن ها کسب کنید. 

به دلیل اینکه کافه چای بار در باغ قرار دارد، امکان بازدید از گالری هنرهای تجسمی باغ وجود دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که در حین گشت و گذار، سری هم به گالری آهنری زده و اجازه دهید، آثار هنری کمی چشم نوازی کنند.

 

آدرس بهترین کافه های روباز تهران، کافه چای بار فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145، باغ انجمن خوشنویسان ایران
جاذبه های دیدنی نزدیک کافه چای بار:فرهنگسرای نیاوران، کاخ موزه نیاوران، موزه جهان نما، خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد، بام چیذر، امام زاده علی اکبر، پارک شطرنج تهران، موزه سینمای ایران، موزه طبیعت و حیات وحش داراباد
کوشک احمدشاهی، کاخ صاحبقرانیه، پارک قیطریه، امامزاده صالح، مرکز خرید ارگ
پیج اینستاگرام کافه چای بار:chaibartehran@
تلفن کافه روباز تهران، چای بار:02122210311
کافه چای بار از بهترین کافه های روباز تهران

 

13- کافه رستوران پاسارگارد از بهترین کافه های روباز تهران

 

بهترین کافه های تهران، کافه روباز پاسارگارد

 

کافه های روباز شمال تهران، مخصوص گردشگرانی است که دوست دارند در یک کافه دنج و با فضایی آرامش بخش کمی استراحت کنند. در این کافه می توان کارهای متفاوتی مانند: برگزاری مراسم جشن تولد، کشیدن قلیون های متفاوت انجام داد. کافه روباز از جمله کافه های لاکچری تهران محسوب می شود و با نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای محبوبش از میهمانانش پذیرایی می کند. خبر خوب این است که کافه پاسارگارد، محل مناسبی برای برگزاری دورهمی ها است. اگر شما هم به دنبال بهترین کافه های تهران برای تولد هستید، می توانید این کافه را برگزینید. کافه رستوران پاسارگارد از بهترین کافی شاپ های شمال تهران است.

 

آدرس بهترین کافه های تهران، کافه روباز پاسارگارد:پل يادگار امام بين جلال آل احمدو سازمان آب پاساژ پاسارگاد
جاذبه های دیدنی نزدیک کافه روباز پاسارگارد:شهربازی شاهین، پردیس سینمای زندگی، موزه تنوع زیستی، مرکز خرید پردیسان، مجتمع تجاری گلها، بازار سنتی ستارخان، اتاق فرار انگیما،
 پیج اینستاگرام کافه پاسارگارد شمال تهران:cafepasargad@
تلفن کافه روباز تهران، پاسارگارد:09112277695

 

بهترین کافه با اتاق vip در تهران

 

شاید از خودتان بپرسید کافه با اتاق vip در تهران چه کافه ای است؟ در تهران کافه های دیگری مخصوص برگزاری مراسم جشن تولد، مراسم خواستگاری و همچنین جلسات اداری و در کل جلسات مهم است. این کافه ها دارای اتاق مخصوص با دیزاین و دکوراسیون خاص هستند و فقط مختص به افرادی است که از قبل برای جشنشان رزرو کرده اند. با ما همراه باشید تا بهترین کافه های تهران با اتاق vip را به شما معرفی کنیم:

 

14- کافه چوب سبز

 

بهترین کافه های تهران، کافه چوب سبز

 

کافه چوب سبز از بهترین کافه های تهران با اتاق vip است. این کافه از دکوراسیون فوق العاده جذاب با ترکیب طبیعت و محیط کافه است. اگر شما هم برای اولین بار به این کافه قدم بگذارید، حس و حال مثبت خواهید داشت. چرا که میز و صندلی ها تماما چوبی و نقشی از طبیعت روی دیوار دیده می شود. کافه چوب سبز تهران دارای دو طبقه است که طبقه اول فضایی آرامش بخش برای عموم دارد و طبقه دوم کافه اتاق vip قرار دارد که ظرفیت 16 نفر را دارد و مخصوص افرادی است که از قبل اقدام به رزرو می کنند. از دیگر جذابیت های این کافه می توان به وجود روف گاردن اشاره نمود که محل بسیار خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در فضای باز می شود. اگر شما هم به دنبال محل دنج دورهمی هستید کافه های تهران را برگزینید.

منوهای متفاوت و و خوشمزه  باریستا این کافه زبانزد عام است و پیشنهاد می کنیم، منوی باریستای کافه چوب سبز را نگاهی بیندازید تا فرصت امتحان طعم خاص آن ها را از دست ندهید.

اطلاعات دقیق بهترین کافه های تهران با اتاق وی ای پی

آدرس بهترین کافه های تهران با اتاق vip، کافه چوب سبز:ملاصدرا، بالاترازملاصدرا 8
آدرس شعبه دوم: خیابان امام خمینی،نرسیده به میدان ایران،نبش پاساژ قدس
دیدنی های نزدیک  بهترین کافه های تهران با اتاق vip، کافه چوب سبز:بوستان نهج البلاغه، پارک پردیسان، موزه هنر های معاصر
پیج اینستاگرام کافه چوب سبز:cafe_green_wood@
تلفن کافه چوب سبز با اتاق vip:43222335

 

کافه گیم های تهران

 

کافه گیم در تهران

 

کافه توتو

 

هیچ چیز دل‌انگیزتر از نوشیدن یک فنجان قهوه با نمایش منظره‌ای از دورنمای شهر تهران نیست. کافه توتو یکی از کافه‌های معروف شهر تهران است که هر نوع غذای باب میلتان در آن پیدا می‌شود. این کافه با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع فست فود و همچنین غذاهای ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه‌های کافه توتو بین طرفداران همیشگی اش محبوب است و همیشه برای سرو صبحانه در نمایی دلباز از مهمانان خود استقبال می‌کند. این کافه از یک سال اصلی، بخش تراس و بخش آبنما تشکیل شده و طراحی بسیار زیبایی دارد.

آدرس: تهران - بلوار فردوس شرق، نبش وفا - آذر جنوبی - مجتمع آيريك سنتر جنوبی طبقه ششم

ساعت کار: ساعت 12 الی 24

تلفن رزرو: 021-44979038

 

کافه دایس

 

کافه بازی دایس در تهران

 

کافه دایس دارای محیطی دوستان و صمیمی بوده و محل مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه، قرارهای رسمی و حتی برگزاری تولد است. محیط این کافه فضایی متفاوت و زیبا دارد و دکوراسیون داخلی آن به سبک کوبایی طراحی شده است. در کافه دایس انواع نوشیدنی و دسر، غذاهای متنوع همچون پاستا، ساندویچ، انواع سالاد و دیگر غذاهای ویژه فرنگی سرو می‌شود.

آدرس: تهران- زیر پل كريمخان،ابتدای ميرزای شيرازی،جنب کوچه یکم، پلاک۳/۳

ساعت کار: 8 الی 23

تلفن رزرو:

021- 88842509

021- 8884538

 

کافه دن کلاب

 

کافه گین دن کلاب در تهران

 

کافه دن کلاب اولین و بزرگ‌ترین باشگاه تخصصی سرگرمی بزرگسالان است که یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های دسته جمعی یعنی بازی مافیا در آن برگزار می‌شود. بازی مافیا طرفداران بسیار زیادی دارد و این مجموعه به‌طور حرفه‌ای این بازی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. این کافه 19 شعبه در سراسر ایران دارد.

آدرس: شعبه مرکزی : تهران - خیابان فاطمی، میدان گلها، ابتدای کاج شمالی، پلاک 115

ساعت کار: 14 الی 22

تلفن رزرو: 0991 183 9387

قیمت ورودی: 20 هزار تومان + حداقل 30 هزار تومان سفارش از کافه

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کافه های تهران همواره به جهت داشتن جای دنج و آرامش بخش در وسط شلوغی شهر معروف هستند. در کافه های تهران اغلب دانشجویان، جوانان و نوجوانان و گاهی خانواده ها گرد هم می آیند و در محیطی صمیمی لحظات شادی را تجربه می کنند. شاید شما هم به دنبال بهترین کافه های تهران برای عکاسی، بهترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه و یا بهترین کافه های تهران برای تولد باشید. کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا علاوه بر آشنایی با بهترین کافه های تهران، عکس ها و ویدئوهای آن را ببینید و لذت ببرید.

انتشار :  24 اردیبهشت 1401 به روزرسانی :  11 مرداد 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
بهترین کافه های تهران،، کافه ویکولو تهران
  • بهترین کافه های تهران،، کافه ویکولو تهران
  • بهترین کافه های تهران،، کافه ث تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه رزمیلو تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه صورتی تهران تیستی روم
  • بهترین کافه های تهران، وی کافه تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه سان ست
  • بهترین کافه های تهران، کافه کارزین تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه تهرون ویلا
  • بهترین کافه های تهران، کافه کانکا تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه سیتی تراس تهران
  • بهترین کافه های تهران، معیارهای انتخاب کافی شاپ در تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه چای بار
  • بهترین کافه های تهران، کافه سام شهرک غرب
  • بهترین کافه های تهران، کافه روباز پاسارگارد
  • بهترین کافه های تهران، کافه شهرک غرب سام
  • بهترین کافه های تهران، کافه چای بار تهران
  • بهترین کافه های تهران، کافه چوب سبز
  • کافه گین دن کلاب در تهران
  • کافه گیم در تهران
  • کافه بازی دایس در تهران
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
بهنوش
من دانشجو هستم و به دنبال بهترین کافه های تهران برای درس خوندن بودم که مطالعه این مطلب جامع خیلی کمک کرد. ممنونم از مطلب خوبتون
سحر علیزاده

از همراهیتون ممنونیم. ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به معرفی کافه های تهران بپردازیم. خوشحالیم که مفید واقع شده است.