هتل مارینا کیش یا هتل ترنج؟ کدام یک امکانات و خدمات بهتری دارند؟

مقایسه ترنج و مارینا

برای کسانی که به دنبال سفری لوکس و لاکچری در کیش هستند همیشه انتخاب هتل مسئله مهمی است. هتل های پنج ستاره و مهمی در کیش وجود دارد ولی آن هایی که به هتل های ساحلی و اقامت در محلی آرام و به دور از سر و صدا و بازارهای کیش می باشند، انتخاب میان هتل ترنج و هتل مارینا موضوع اصلی می شود. این دو هتل که هر دو جزو هتل های ساحلی جزیره کیش و دارای ساحل اختصاصی می باشند مکان هایی دنج و به دور از هیاهو را برای خود انتخاب کرده و همچون جزیره هایی کوچک در میان جزیره ی کوچک کیش همه نوع امکانات و سرگرمی هایی در اختیار گردشگران قرار می دهند. امروز بر آن شده ایم تا به مقایسه این هتل های پنج ستاره ساحلی در کیش بپردازیم.

 

بررسی و مقایسه دو هتل لوکس ترنج و مارینا در کیش

 

هتل ترنج کیش زیباترین هتل در کیش و در کل ایران محسوب می شود. این هتل که اتاق های آن در میان آب قرار گرفته، فضایی رویایی و بکر را در اختیار گردشگران قرار می دهد. هتل ترنج در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان قرار گرفته و هتل مارینا پارک درست مقابل ساحل مرجان کیش است. در ادامه به مقایسه این دو هتل می پردازیم. با تورگردان همراه باشید.

 

هتل ترنج کیش

امتیاز هتل ترنج فضای بیرونی و نمای ظاهری رویایی و زیبای آن است

هتل مارینا

امتیاز هتل مارینا داشتن امکانات بی نظیر در واحدهای اقامتی است

 

 

مقایسه قیمت هتل ترنج و هتل مارینا

هتل ترنج به گران بودن معروف است. فضای رویایی و اتاق های خاص و منحصر به فرد آن باعث شده از نظر قیمت، نه تنها برای رزرو اتاق ها که در رستوران برای سفارش غذ، حتی در کافی شاپ و سایر امکاناتش قیمتی بسیار بیشتر از هتل های معمولی حتی هتل های پنج ستاره سایر شهرها و حتی کشورهایی مثل ارمنستان و ترکیه دارد. با این همه آن هایی که رویای اقامت در هتلی میان آب و خوابیدن در اتاق های میان آب های آرام را داشته باشند، حاضرند برای برآورده شدن رویایشان هر میزان هزینه ای را متقبل شوند.

 

هتل ترنج

در هتل ترنج گردشگران با ترنسفر میان اتاق ها و لابی رفت و آمد می کنند. 

 

هتل مارینا پارک از نظر قیمت حدودا 64 درصد رضایت مشتریان را کسب کرده است ولی امکانات این هتل در برابر قیمتی که دارد، قابل قبول است. این هتل از نظر امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی هیچ چیز برای میهمانانش کم نگذاشته است. 

 

هتل مارینا

قیمت هتل مارینا نسبت به امکانات و سرویس هایش منطقی است.

 

برنده این قسمت: هتل مارینا پارک کیش که به نسبت امکانات و خدمات قیمت مناسب تری دارد

 

 

مقایسه ساحل اختصاصی هتل مارینا و هتل ترنج کیش

هتل مارینا بزرگترین ساحل نگهداری قایق و کشتی در کیش را از آن خود کرده است. در این ساحل انواع قایق های تفریحی از قبیل قایق های بادبانی، قایق های موتوری، قایق های تندرو و بهترین های قایق سواری لنگر زده اند و میهمانان هتل می توانند به راحتی و هر زمان که اراده کردند، به قایق سواری به هر شکلی که علاقه داشتند، بپردازند. امکانات تفریحی آبی ساحل بسیار عالی و پیشرفته است. غواصی اختصاصی در این هتل جزو برترین سایت های غواصی هتل است. در میان آب های هتل مارینا پارک یک پارک بادی سرباز و تفریحی نیز به چشم می خورد که خانواده ها می توانند به همراه فرزندانشان از آن بهره ببرند. استفاده از این سرگرمی ها برای سایر گردشگران تور کیش نیز که درهتل اقامت ندارند، آزاد است.

 

هتل مارینا قایق

ساحل هتل مارینا تفریحی تر است

 

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی در کشورمان به شمار می رود. اتاق ها و سوئیت های این هتل درون آب قرار گرفته و تراس های آن ها درست رو به خلیج فارس است. هیچ فاصله ای میان تراس ها و پنجره های این هتل با اب وجود ندارد و پیوند عمیق با آب را تنها در این هتل می توان احساس کرد. این فضا را می توان بسیار رویایی توصیف کرد و افرادی که رویای اقامت روی آب را در سر می پرورانده اند ،از اقامت در این هتل، لذت زیادی خواهند برد. اتاق های درون آب از چشم انداز دریا و اتاق های فاز دوم از چشم انداز دریاچه بهره می برند. اتاق های این هتل به کف شیشه ای بودن معروف است ولی باید خاطر نشان کرد که تنها یک پنجره 2*1 در وسط نشیمن اتاق ها و گاه در کنار تختخواب ها وجود دارد.

 

تراس هتل ترنج

تراس اتاق های هتل ترنج رویایی تر است

 

برنده این قسمت: هتل ترنج از نظر رویایی تر بودن و هتل مارینا از نظر تفریحات ساحل های بهتری دارند.

 

 

مقایسه خدمات و پرسنل هتل ترنج و هتل مارینا

متاسفانه میهمانان هتل ترنج کیش عموما از خدمات این کیش به خصوص در مقایسه با قیمتی که برای رزرو اتاق ها در نظر گرفته شده است، شکایت دارند. آن ها این مر کز اقامتی را هتلی زیبا با خدمات و امکاناتی نه چندان قابل قبول می دانند. شاید علت این دلسردی به دلیل مقایسه قیمت هتل با سایر هتل های پنج ستاره کیش و حتی هتل های مشابه آن در سایر کشورها باشد. از سوی دیگر بعضی گردشگران از پرسنل این هتل چه در بخش خانه داری، و چه دررستوران ها رضایت نداشته اند و به نظر می رسد مدیریت هتل ترنج نسبت به موضوع خدمت رسانی به مشتریان بی توجه بوده است.

 

هتل مارینا اتاق خواب

خدمات ویژه هتل مارینا برای زوج های جوان

 

معرفی هتل مارینا کیش؛ اطلاعات کامل درباره امکانات، خدمات، ساحل و معماری

 

ترنج

پرسنل هتل ترنج کیش

 

برنده این قسمت: هتل مارینا در زمینه پرسنل و خدمات برتر است.

 

 

جهت رزرو تور کیش هتل ترنج کلیک کنید

 

 

مقایسه تفریحات هتل مارینا و هتل ترنج کیش

هتل مارینا پارک از امکاناتی همچون زمین تنیس، زمین اختصاصی پینت بال، چندین استخر متفاوت با جکوزی، خدمات اسپای بی نظیر ، سالن ورزشی و... است. هتل ترنج نیز با داشتن سالن بیلیارد، زمین ورزشی، امکانات ماساژ، استخر، سونا و... در خدمت میهمانان مقیم در هتل و سایر گردشگران در کیش است.  

هر دو هتل از تفریحات آبی مثل غواصی، قایق سواری، چاراسل سواری، اسکی، پدل بورد و تفریحات معمول در میان جاهای دیدنی کیش برخوردار می باشند.

 

تفریحات هتل ترنج، امکانات، خدمات، تاریخ ساخت و قصه زندگی مالک آن را بخوانید

 

 

غواصی در هتل مارینا

غواصی در هتل مارینا به دلیل قرار گرفتن در ساحل مرجانی به صورت اختصاصی ارائه می شود

 

تفریحات آبی هتل ترنج

تفریحات آبی هتل ترنج در ساحلی نزدیک به هتل قرار گرفته است

 

برنده این قسمت: هتل مارینا چون تفریحاتش در ساحل اختصاصی مقابل هتل قرار دارد

 

 

مقایسه تمیزی و نظافت در هتل مارینا و هتل ترنج

بیشتر میهمانان هتل مارینا از تمیزی و نظافت این هتل نه تنها رضایت خود را اعلام کرده اند که عموما از میزان تمیزی این هتل اظهار شگفتی کرده اند. این موضوع نشان دهنده موفقیت هتل در تمیزی اتاق ها، فضاهای عمومی و ساحل دارد. البته سرویس های بهداشتی کم کم باید بازسازی شود چون رو به کهنگی می رود. علی رغم این موضوع به ندرت گاه از تمیز نبودن پر سنل هتل ترنج و یا بوی آب در هتل ترنج اظهار نارضایتی به ثبت رسیده است. اتاق ها پک های بهداشتی شخصی ندارند.

 

هتل ترنج کیش

تمیز نگه داشتن هتلی که واحدهای اقامتی و بیشتر بخش های آن در میان آب قرار گرفته، کار آسانی نیست

 

هتل مارینا اتاق ها

تقریبا تمامی میهمانان هتل مارینا تمیزی و نظافت این هتل را تحسین کرده اند

 

برنده این قسمت: باز هم هتل مارینا پارک کیش

 

 

 مقایسه لابی هتل مارینا و هتل ترنج

لابی هتل مارینا پارک با شکوه تر است و عموما گردشگران با دیدن آن شگفت زده می شوند. این لابی برای 50 نفر ظرفیت دارد. در آن اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... دارد. شب ها در لابی پیانو نواخته می شود و فضایی با صفا برای میهمانان پدید می آید. لابی هتل ترنج 30 نفر ظرفیت دارد و نسبتا کوچک است. از امکانات آن میتوان به اینترنت رایگان اشاره نمود.

 

لابی هتل مارینا

حوض سنگی هتل مارینا پر از گلبرگ های معطر و زیبا شده است

 

هتل مارینا لابی

آبنمای زیبای فواره ای در هتل مارینای کیش فضایی مصفا به هتل داده است

 

برنده این قسمت: هتل مارینا پارک کیش

 

 

جهت رزرو تور کیش هتل مارینا کلیک کنید

 

 

مقایسه موقعیت مکانی هتل مارینا و هتل ترنج

هر دو هتل مارینا و به عبارتی بندر محسوب می شوند و به دور از سر و صداها و مراکز خرید کیش قرار دارند. چشم انداز اتاق های فاز اول هتل ترنج آب و بیکران خلیج فارس است ولی هتل مارینا باغستانی دارد که پنجره بعضی از اتاق ها به روی آن گشوده می شود. هتل ترنج تا شهر زیر زمینی کاریز و شهر باستانی حریره 7 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا مسیر دوچرخه سواری نیز 6 کیلومتر است.

 

هتل ترنج

موقعیت مکانی هتل ترنج از بالا

 

هتل مارینا به مسیر دوچرخه سواری نزدیک تر است. در ضمن فاصله آن تا باغ پرندگان و پارک دلفین های کیش تنها 4 کیلومتر است. این هتل تا بازار مرجان تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و در کمتر از 5 دقیقه می توان به آن رفت. نزدیک ترین بازار به هتل ترنج نیز بازار عرب هاست که تنها 4 کیلومتر تا آنجا فاصله است. بازار پارس خلیج نیز همین اندازه با هتل ترنج فاصله دارد. 

 

 

برنده این قسمت: بستگی به جاذبه های مورد علاقه گردشگران دارد.

 

نتیجه گیری

شاید هتل مارینا پارک کیش از نظر امکانات و قیمت از هتل ترنج مناسب تر و برتر باشد و ساحل آن زیباتر و کاربردی تر باشد ولی نشستن شبانه و چای نوشیدن روی تراس های هتل ترنج که با صدای موج های دریا سرشار از احساس می شود و همچنین بیدار شدن صبحگاهی روی دریا در اتاق های کف شیشه ای برای بسیاری از افراد اولویت دارد. می توان هر میزان که باشد هزینه کرد تا رویاهایمان را محقق سازیم. بعضی گردشگران نیز برای بهره مندی از امکانات هر دو هتل در سفر به کیش دو شب را در هتل ترنج و دو شب را در هتل مارینا اقامت می کنند. شاید این راه، نیز شیوه مناسبی برای تجربه اقامتی بی نظیر در کیش باشد.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل ترنج و هتل مارینا که هر دو جزو هتل های ساحلی جزیره کیش و دارای ساحل اختصاصی می باشند مکان هایی دنج و به دور از هیاهو را در بر گرفته و همچون جزیره هایی کوچک در میان جزیره ی کوچکِ کیش، همه نوع امکانات و سرگرمی را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

انتشار :  28 بهمن 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
ترنج
  • ترنج
  • هتل ترنج کیش
  • هتل مارینا
  • تراس هتل ترنج
  • غواصی در هتل مارینا
  • هتل مارینا قایق
  • هتل ترنج
  • هتل مارینا اتاق ها
  • هتل مارینا لابی
  • هتل ترنج
  • هتل مارینا
  • هتل مارینا اتاق خواب
  • تفریحات آبی هتل ترنج
  • هتل ترنج کیش
  • لابی هتل مارینا
  • مقایسه ترنج و مارینا
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
Adel
هر دو مدیر بسیار موفق و حرفه ای ولی باید در نظر داشت هتل روی آب هزینه نگهداری بسیار بالاتری دارد و خیلی از هزینه هایی که در هتل ساحلی مثل مارینا پرداخته میشه تا به نتیجه خوب فعلی برسه در هتل ترنج چندین برابرش صرف زیر ساخت ها میشه،به هر دو عزیز اقای زمانی مالک مارینا و اقای صدوق مالک ترنج تبریک میگم و ارزوی رونق برای ایشان و ثبت خاطرات عالی برای میهمانانشون رو دارم انشالله هتل بعدی مال خودمه?
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنون از اظهار نظرتون. ان شالله مسافرای هتلتون با تورگردان