هتل ترنج کیش؛ عکس داخل و معرفی امکانات

هتل-ترنج-کیش-تورگردان

 

هتل ترنج کیش جزو گران‌ترین هتل‌های کشور است. نه‌تنها رزرو اتاق‌های میانِ آب در این هتل، گران‌تر از هتل‌های معمولی در می‌آید، که هرگونه تفریح، غذا، نوشیدنی و امکانات آن به‌طرز مشخصی لاکچری‌تر و طبیعتا گران‌تر است. با همه‌ی این‌ها آنچه در هتل دریایی ترنج کیش انتظار گردشگران را می‌کشد، ارزشِ هزینه کردن دارد. در این صفحه سعی کردیم با کمک عکس‌های داخل هتل ترنج به معرفی کامل خدمات و امکانات هتل ترنج بپردازیم.

 

هتل ترنج کیش

 

آن‌هایی که با اشتیاقِ تمام، هتل ترنج را رزرو می کنند به خوبی می دانند که آرامش، زیبایی و تجربه ای که در این گوشه از جزیره کیش انتظارشان را می کشد با هیچ کجای دنیا برابر نیست. بسیاری از گردشگران در سرتاسر جهان حاضرند هزینه های فراوانی بپردازند تا بتوانند یک شب در فضایی آرام مثل «هتل دریایی ترنج» استراحت کنند. سکوتِ حاکم بر این هتل میلیاردها دلار ارزش دارد و تنها، کسانی که معنی آرامش واقعی را می دانند حاضرند برایش هزینه کنند. 

 

آنچه در این مطلب می خوانید: (کلیک کنید)

 

 

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل ترنج کیش از تهران کلیک کنید.

 

معرفی هتل ترنج کیش

 

✔ معرفی هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش مجموعه ای گردشگری و نخستین هتل دریایی کشور و حتی خاورمیانه است و به همین دلیل از لاکچری ترین هتل های ایران محسوب می شود. مشابه این هتل تنها در جزایری مثل مالدیو و کارائیب ساخته شده است. در داخل هتل ترنج اتاق ها، در میان آب ساخته شده و بدون کوچکترین آسیبی به محیط زیست، گردشگران را به میهمانی در دل طبیعت دعوت می کند. در این منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی، همه چیز از سکون و آرامش برخوردار است و جریان آب نیز چندان مواج نیست که آرامش خیال میهمانان را به هم بزند.

ماهیان آرام از زیر کف پوش های شیشه ای اتاق ها می گذرند و فضایی دلنشین را پدید می آورند. می توان در دل آب استراحت کرد و از بالکن اتاق، پهنای بیکران دریا و پرندگان دریایی را در پس زمینه ای از منظره طلوع و غروب آفتاب به تماشا نشست. گردشگران می توانند تفریحات هتل ترنج کیش را هم مورد توجه قرار بدهند. از جمله مهم ترین تفریحات هتل ترنج کیش که به آن نزدیک است می توان به کشتی یونانی، تماشای غروب، عکاسی، پیاده روی و دوچرخه سواری در نزدیکی ساحل اشاره نمود. 

 

فضای هتل ترنج

 

✔ مالک هتل  ترنج کیش کیست؟

 

مالک هتل ترنج کیش و سرمایه گذار اصلی این پروژه شخصی به نام علی صدوق است. این کارآفرین اصفهانی طرح هتل دریایی را به منطقه آزاد کیش ارائه کرده است. وی پیش از احداث هتل ترنج چند پروژه ساختمانی دیگر را نیز در کیش انجام داده بود. علی صدوق هتل ترنج کیش را پس از بازدید از جزایر مالدیو ساخت و اولین تجربه وی در ساخت هتل به شمار می‌رود.

وقتی در سال 98 ایده اش را به سازمان منطقه آزاد کیش گفت، او را جدی نگرفتند و تصمیمش را شدنی ندانستند. او ناامید نشد و با پیگیری های زیاد پروژه هتل ترنج استارت خورد. تمامی حساسیت ها در نظر گرفته شد و برای مشکل باد و طوفان؛ فاضلاب و غیره به صورت علمی تدابیری اندیشیده شد. آقای صدوق به تنهای مالک هتل ترنج کیش نبوده بلکه در اجرای این پروژه دو شریک دیگر به نام های صرافان و نوروزی داشته است.

 

مالک هتل ترنج کیش کیست

سمت راست، علی صدوق

 

صاحب هتل ترنج کیش پس از موفقیت در پروژه هتل ترنج به فعالیت مدرسه سازی خیریه در کیش مشغول است و صدها میلیارد صرف این موضوع کرده است. این موضوع ارزش بالا بودن قیمت اقامت در هتل ترنج را بالا می برد چرا که می دانی هزینه ای که برای اقامت در این هتل تقبل می کنی به صورت غیر مستقیم صرف امور خیریه می شود. 

طرح هتل ترنج کیش به شرکت یکتا نگین کیش واگذار شده بود و این شرکت که پیش از آن پروژه های مسکونی زیادی را اجرا می کرد، به خوبی از پس آن بر آمد. قرار بود هتل دو فاز داشته باشد که فاز اول در داخل هتل ترنج با 100 اتاق در میان آب تکمیل شد. به این ترتیب سال تاسیس هتل ترنج کیش به سال 1394 باز می‌گردد. برای ساخت فاز اول این هتل 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

صاحب هتل ترنج کیش

 

✔ معماری بیرون و داخل هتل ترنج کیش

 

ساخت و ساز پروژه هتل ترنج کیش از سال 1392 شروع شد. خوشبختانه این هتل بر خلاف اقامتگاه های آبیِ دیگر تماما به حفظ محیط زیست پایبند بوده و کمترین آسیبی به اکوسیستم نزده است. در طرح این هتل، هزار شمع یا پایه به عنوان اساس بنا در آب و ساحل کوبیده شده و هیچ گونه خاکریزی در آب صورت نگرفته است. آب به راحتی از زیر ویلاها و عرشه ساختمان جریان دارد و اختلالی در مسیر آب ایجاد نکرده است.

مصالحِ به کار رفته در ویلاها و اسکله با استاندارد‏های روز دنیا منطبق است و استحکام کافی و امنیت لازم را کسب کرده است. ویلاها به وسیله یک اسکله چوبی به همدیگر وصل شده اند. ساخت و نصب عرشه اسکله به عهده شرکتی فرانسوی بوده که از بزرگترین شرکت ‏های اسکله‏ ساز دنیا به شمار می روند. نمای هوایی اتاق‌ها و ویلاهای هتل شبیه به یک ترنج است. ترنج، طرحی ایرانی است و بدین شکل هنر ایرانی را در معماری این هتل به بهترین شکل منعکس کرده است.

 

عکس داخل هتل ترنج کیش

 

برای تأمین انرژی اتاق ها، پیل های خورشیدی بر سقف ها نصب شده است. میهمانان ملزم اند هیچگونه آسیبی به اکوسیستم و محیط زیست وارد نسازند و برای حفظ آرامش و طبیعت زیبای محدوده دریا و ساحلِ هتل ترنج تلاش کنند. در معماری هتل ترنج نیز تلاش هایی صورت گرفته که اکوسیستم طبیعی بیشتر جلوه گر شود. برای مثال دو جزیره مصنوعی در میان آب و در مقابل ویلاها ایجاد شده تا پرندگان مهاجر به آنجا بیایند. ساحل این هتل تقریبا با سطح آب برابر است و این موضوع احداث ویلاها را آسان کرده است. از ساحل تا 1000 متر آن طرف تر به سمت دریا همین یکنواختیِ سطح وجود دارد و پس از آن با اختلافی زیاد، دریا عمیق می شود. این موضوع کمک کرده که هیچ وقت موج های خطرناک به سمت ویلاها نیاید.

 

معماری هتل ترنج کیش

 

✔ امکانات هتل ترنج کیش

 

هتل دریایی ترنج کیش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کشور است و انتظار می رود امکانات و خدمات ویژه ای را با توجه به امتیاز خود برای میهمانانش در نظر گرفته باشد. این هتل سعی کرده اصلی ترین خدمات را با کیفیتی بسیار بالا ارائه کند. در نتیجه ممکن است ابتدا با خودتان بگویید شاید امکانات خاصی در این هتل وجود ندارد؛ اما پس از تجربه اقامت در هتل نظرتان عوض خواهد شد. چرا که امکانات و خدمات هتل شگفت زده تان خواهد کرد. در ادامه درباره این امکانات بیشتر خواهیم گفت. 

 

▪ درباره رستوران ها و کافه های هتل ترنج

 

اگر در بهترین هتل دنیا اقامت داشته باشید و بهترین خدمات و امکانات، مطابق با سلیقه تان فراهم باشد ولی از غذاهای خوشمزه خبری نباشد، یک جای کار می لنگد. غذا، بخش مهمی از سفر برای همه افراد است. عده ای به طعم متفاوت غذا اهمیت می دهند، بعضی، به دنبال کیفیت غذا هستند و عده ای روی فضای رستوران و تمیزی محیط بیش از هر چیز وسواس دارند. خوشبختانه هتل ترنج کیش به همه این نیازها و سلایق پاسخ داده است.

 

رستوران هتل ترنج کیش

 

رستوران ها و کافی شاپ های هتل از فضا، منو و حال و هوای متفاوتی برخوردار است. از آنجا که «صبحانه هتل ترنج کیش» و حتی وعده‌ی ناهار رایگان است، میهمانان می توانند برای شام به انتخاب خودشان به یکی از غذاخوری ها یا کافی شاپ ها ملحق شوند و غذایی خوب و حالی خوب تر را تجربه کنند.

در رستوران تاج معمولا صبحانه و عصرانه به صورت بوفه سرو می شود. کیفیت و تنوع صبحانه ها فوق العاده است و می تواند کل روز را برای میهمانان تور کیش بسازد. مهم تر اینکه این رستوران بر روی آب قرار گرفته و منظره بسیار چشم نوازی از غروب آفتاب در افقِ آب های آزاد به نمایش می گذارد.

 

قیمت بوفه ناهار هتل ترنج کیش

 

رستوران ساحلی هتل ترنج برای شام و نهار راه اندازی شده است و آنجا هم غذا به صورت بوفه ارائه می شود. تنوع منوی بوفه رستوران به قدری خوب و عالی است که قیمت بوفه ناهار هتل ترنج کیش با توجه به این کیفیت و تنوع کاملا معقول به نظر می‌رسد. رستوران خورشید یکی دیگر از رستوران های هتل است که بر روی آب قرار گرفته و از کف شیشه ای آن می توان آبزیان دریایی را مشاهده کرد.

 

بهترین نرخ تور هتل ترنج کیش از مشهد در تورگردان

 

در کافه گلف انواع غذاهای ملل ارائه می شود و برای شام، انتخاب خوبی است. کافی شاپ ساحلی نیز با انواع مختلف دمنوش، چای، قهوه و آبمیوه‌ های طبیعی و پیتزاهای مثال زدنی تا پاسی از شب در خدمت میهمانان است. هتل ترنج از یک لمکده ساحلی نیز برخوردار است که در آن می توانید چای و قلیان سفارش دهید.

گردشگرانی که تور کیش هتل ترنج را رزرو نکرده باشند، برای استفاده از امکانات تفریحی و رستوران هتل ترنج کیش باید ورودی جداگانه پرداخت کنند.

 

کافی شاپ هتل ترنج کیش

 

▪ درباره استخر هتل ترنج

 

هتل ترنج یکی از بهترین مجموعه های آبی کیش را در خود جای داده است. اگر خستگی جسمی و فشارهای روحی انرژی تان را تحلیل کرده است می توانید چند ساعتی را در این مجموعه بگذرانید تا در آرامش, انرژی از دست رفته تان را بازگردانید. این مجموعه مجهز به استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و... می باشد و لحظاتی ماندگار را برایتان به ارمغان می آورد.

 

استخر هتل ترنج کیش

 

▪ امکانات هتل ترنج کیش برای ورزش و تفریح

 

علاوه بر این امکانات می توانید در طول سفر فعالیت های ورزشی خود را نیز انجام دهید و از آن ها غافل نشوید. باشگاه بدنسازی هتل دریایی ترنج یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی را در خود جای داده و دارای پیشرفته ترین و مجهزترین لوازم ورزشی است. علاوه بر این می توانید اوقات شاد و مفرحی را با خانواده یا دوستان در سالن بیلیارد هتل بگذرانید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

▪ سایر امکانات و تفریحات هتل ترنج کیش

 

از دیگر امکانات هتل می توان به خانه بازی کودک، مزون، آتلیه عکاسی، خدمات خشکشویی، اجاره خودرو، دورچرخه سواری و اورژانس اشاره کرد. در ضمن انواع تفریحات دریایی کیش در هتل ترنج، به راه است و می توانید از شاتل سواری، پاراسل، غواصی و... در ساحل هتل ترنج لذت ببرید.

 

سرویس توالت و حمام هتل ترنج

 

ترنسفر استقبال و بدرقه هتل ترنج برای گردشگرانی که تور کیش از تهران، مشهد و سایر شهرها با هواپیما را انتخاب کرده اند، رایگان است. به علاوه به دلیل دور بودن از مراکز خرید، ترنسفر هر روزه هتل ترنج به بازار به صورت رایگان ارائه می شود. با این حال بد نیست بدانید بیشتر گردشگران، علاقه ای به بیرون رفتن از هتل ندارند و بیشتر مدت اقامت را در هتل می مانند تا از فضای دنج و آرامشِ هتل استفاده کنند.

 

✔ اتاق ها و ویلاهای هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج، یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش ، مشتمل بر 100 ویلا و پنج سوئیت در میان آب است. همانطور که در عکس اتاق های هتل ترنج کیش می بینید، این اتاق ها به کمک مسیر اسکله به طول 1 کیلومتر به هم مربوط می شوند. بخشی از کف اتاق ها، شیشه ای است و بدینوسیله پیوند میان آب و اتاق برقرار می شود. راه دیگر برای برقراری ارتباط با دریا، تراس های دنج و خصوصی اتاق هاست. تراس ها رو به پهنای بیکران آب طراحی شده و کاملا اختصاصی است.

اتاق های روی آب انواع مختلفی دارد. سوئیت های فلت 40 متری است. اتاق یک خوابه رویال 60 متری است و اتاق های VIP دو خوابه 120 متر را به خود اختصاص داده است. برای رفت آمد به ساحل و تردد میان اسکله باید از ماشین های ترولی گلف استفاده کرد. ماشین ها، در اختیار میهمانان است و خودشان هر زمان اراده کنند می توانند از آن ها استفاده کنند. برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از همین ماشین ها استفاده می شود. اتاق ها همگی دارای دارای مینی بار، اینترنت رایگان و خدمات روزانه اند.

 

انواع اتاق های هتل ترنج کیش

 

از میان اتاق ها می توان مناظر مختلفی مثل تصویر ‏غروب خورشید ، آبیِ فیروزه ایِ دریا، امواج آرام آب، مرجان ها، فضای سبز و ساحل را تماشا کرد. زیرا واحدهای اقامتی هتل با چشم اندازهای متنوعی طراحی شده اند. برخی از آن ها دارای چشم انداز رو به غروب هستند و بالاترین قیمت را در میان اتاق ها دارند. برخی دیگر نیز دارای چشم انداز رو به ترنج هستند و قیمت پایین تری نسبت به دیگر اتاق ها دارند. در این میان اتاق های دیگری نیز هستند که رو به آب های نیلگون خلیج فارس طراحی شده اند اما غروب را نمی توانید تماشا کنید. با این حال اقامت در هر کدام از این اتاق ها لذت وصف ناپذیری دارد و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. در ادامه انواع اتاق های هتل ترنج کیش که می توانید برای رزرو آن ها اقدام کنید را به طور مختصر معرفی کرده ایم:

 

▪ اتاق دو تخته: اتاق های دو نفره هتل با سه چشم انداز متفاوت طراحی شده اند و علاوه بر تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شامل یک عدد تخت دو دبل می باشد.

▪ سوئیت رویال: سوئیت های رویال با ظرفیت های دو نفره و سه نفره طراحی شده اند و که می توانید با چشم انداز مورد علاقه خود برای رزرو آن ها اقدام کنید. سوئیت های رویال دو نفره یک عدد تخت دبل و سوئیت های رویال سه نفره یک عدد تخت دبل و یک عدد تخت سینگل را در خود جای داده اند.

▪ سوئیت امپریال: لوکس ترین و بزرگ ترین واحد اقامتی هتل ترنج سوئیت امپریال است که تنها یک عدد از آن ساخته شده است. این سوئیت با ظرفیت 4 نفر طراحی شده و دو عدد تخت دبل را در خود جای داده است. همچنین در بالکن یکی از اتاق های سوئیت امپریال یک عدد وان جکوزی قرار دارد و از امکانات ویژه آن به شمار می رود.

 

اتاق های هتل ترنج کیش

 

✔ مقایسه هتل ترنج کیش با سایر هتل های پنج ستاره جزیره

 

جزیره کیش به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران، افراد زیادی را به سوی خود می کشاند. محل اقامت نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان رضایت افراد از سفرشان است. در کیش به دلیل انبوه گرشگران به خصوص در ایام پیک، هتل های زیادی از 5 ستاره تا 2 ستاره ساخته شده است تا پاسخگوی نیاز افراد با هر سلیقه و بودجه ای باشد. 

اکثر افراد رویای اقامت در هتل های لوکس و پنج ستاره همچون هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل شایگان کیش و... در سر می پرورانند. با این حال بهتر است به تصویری که در ذهن از این هتل ها دارید اکتفا نکنید و با بررسی کامل، مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید. چرا که هر یک از این هتل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و اقامت در هر کدام تجربه خاص خود را به ارمغان می آورد.

به عنوان مثال هنگام مقایسه هتل داریوش و هتل ترنج کیش، با امکانات و خدمات آن ها، انواع اتاق ها، موقعیت مکانی هتل ها و... بیشتر آشنا می شوید و می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. مثلا در هتل داریوش استخر روباز  و دریاچه اختصاصی با امکان قایق سواری وجود دارد و چنین امکانات منحصر به فردی آن را از سایر رقبا متمایز کرده است. در مقابل هتل مارینا با طراحی پارک آبی بادی در ساحل اختصاصی پذیرای میهمانان خود است. حتی نظرات کاربران درباره هتل مورد نظرتان تصمیم گیری را برایتان راحت تر می کند.

 

در جدول زیر به طور خلاصه امکانات مجموعه آبی هتل ترنج کیش با دیگر هتل های 5 ستاره و مطرح جزیره را که برای گردشگران از اهمیت بیشتری برخوردار است را با یکدیگر مقایسه کرده ایم تا در یک نگاه بتوانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

غواصی

پارک آبی بادی

ساحل اختصاصی

ماساژ

جکوزی

سونا

استخر روباز

استخرسرپوشیده

 

دارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ندارد

دارد

هتل ترنج

دارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

هتل داریوش

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

دارد

ندارد

دارد

هتل مارینا پارک

ندارد

ندارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

ندارد

دارد

هتل شایگان

ندارد

ندارد

ندارد

دارد

دارد

دارد

ندارد

دارد

هتل امیرکبیر

 

 

علاوه بر این اگر زیاد به کیش سفر می کنید و تجربه اقامت در هتل های مختلف را داشته اید، احتمالا تفاوت کیفیت غذا را احساس کرده اید. به عنوان مثال هتل ترنج، هتل مارینا وهتل امیرکبیر کیش به عنوان هتل های هافبرد کیش با کیفیت ترین غذاها را در رستوران های خود سرو می کند. اما هتل داریوش هافبرد و دیگر هتل های 5 ستاره کیش هافبرد و فولبرد نیستند و تنها وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می شود. با این حال می توان گفت در هتل های 5 ستاره سعی می شود با بهترین مواد غذایی، لذیذ ترین غذاها را برای میهمانان تدارک ببینند و رضایت هرچه بیشتر آنان را جلب کنند. در نتیجه با انتخاب هر یک از این هتل ها، بهترین غذاها را نوش جان خواهید کرد.

 

این مطلب را نیز می پسندید: مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

 

ترنج، هتل روی آب کیش

 

✔ فاصله هتل ترنج تا اسکله تفریحی کیش و جاذبه های گردشگری کیش

 

یکی از مهم ترین دلایلی که گردشگران را به اقامت در این هتل ترغیب می کند، موقعیت مکانی هتل ترنج کیش است. این هتل در شمال غربی جزیره واقع شده و تا فرودگاه حدود 10 دقیقه فاصله دارد.علاوه بر این تا مکان هایی نظیر کارتینگ، بازار زیتون، کوه نور و بازار مروارید کمتر از 800 متر راه است و با طی کردن مسیری به صورت پیاده به مقصد می رسید. اسکله تفریحی کیش نیز که مهم ترین جاذبه جزیره به شمار می رود تا این هتل حدود یک و نیم کیلومتر فاصله است و با خودرو تنها سه دقیقه تا آنجا راه دارید. به طور کلی دسترسی به جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید از هتل ترنج بسیار راحت است و جای نگرانی نیست.

 

آدرس هتل ترنج کیش: میدان کیش، ابتدای جاده جهان

تلفن هتل ترنج کیش: 076444966005 - 09330348898

 

امکانات هتل ترنج کیش

 

✔ قوانین هتل ترنج کیش

 

▪ زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 15 (چک این) و زمان تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 ظهر (چک اوت) می باشد.

▪ اقامت کودک زیر 5 سال در هر اتاق رایگان و بالای 5 سال به صورت کامل محاسبه می شود.

▪ به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای تمام میهمانان الزامی است.

▪ در اتاق های دو نفره امکان افزایش ظرفیت تا یک نفر و در سوئیت های رویال با توجه به شرایط سنی تا دو نفر وجود دارد. سرویس نفر اضافه نیز به صورت کاناپه تختخواب شو ارائه می گردد.

▪ اگر بخواهید برای کنسلی اقدام کنید باید بدانید که ابطال تا 72 ساعت قبل از ورود 50 درصد هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق و 24 تا 48 ساعت قبل از ورود به هتل هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می گردد. اگر 24 ساعت قبل از ورود به هتل نیز برای کنسلی اقدام کنید تمام هزینه سوخت شده و هیچ مبلغی به شما عودت نخواهد شد.

 

✔ سایت هتل ترنج کیش

 

سایت هتل ترنج کیش با طراحی بسیار مناسب و کاربری آسان به آدرس toranj-hotel.com در دسترس عموم قرار دارد و می‌توانید جزئی ترین اطلاعات اعم از جدیدترین نرخ اتاق‌ها، عکس های هتل ترنج کیش، امکانات هتل و... را در این سایت مشاهده کنید. علاوه بر این با تور مجازی هتل ترنج کیش می‌توانید پیش از سفر تمام قسمت‌های مختلف هتل را در بستر اینترنت ببینید و از انتخاب خود مطمئن شوید. همچنین امکان رزرو آنلاین نیز در این سایت فراهم شده است و در کمترین زمان ممکن می‌توانید با مشخص کردن مدت زمان اقامت، تعداد نفرات و تاریخ ورود در کمترین زمان ممکن برای رزرو هتل ترنج کیش اقدام نمایید.

 

تفریحات هتل ترنج کیش

 

✔ نظرات هتل ترنج کیش و تجربه میهمانان هتل

 

نظرات هتل ترنج کیش از مهم‌ترین مواردی است ک پیش از سفر و رزرو تور یا هتل به کارتان می‌آید. میهمانان این هتل تجربیات و نکات مثبت و منفی هتل را در با دیگران در میان می‌گذارند و برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار اقامت در این هتل را تجربه کنند بسیار مفید خواهد بود. هتل ترنج کیش نظرات مثبت، پیشنهادات و انتقادات زیادی را تاکنون از سوی میهمانان خود دریافت کرده است. این هتل از مجموع 5 امتیاز 3.8 امتیاز کسب کرده که بالاترین رتبه به ترتیب بر اساس نظر افراد به امکانات هتل، کیفیت اتاق‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، موقعیت مکانی و قیمت اختصاص دارد. با این حال هتل ترنج برای کسانی که می‌خواهند اقامتی رویایی و کاملا متفاوت را در کیش تجربه کنند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

 

✔ نقشه هتل ترنج کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی کشور با اتاق‌های کف شیشه‌ای است. ما سعی کردیم با تصاویر و عکس داخل هتل ترنج کیش و همچنین نمای بیرونی آن، تمامی امکانات هتل از اتاق ها تا صبحانه و ناهار را معرفی کنیم. لطفا با ما همراه باشید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

انتشار :  24 اردیبهشت 1401 به روزرسانی :  14 دی 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هتل ترنج کیش
  • هتل ترنج کیش
  • مالک هتل ترنج کیش کیست
  • رستوران هتل ترنج کیش
  • سرویس توالت و حمام هتل ترنج
  • فضای هتل ترنج
  • ترنج، هتل روی آب کیش
  • امکانات هتل ترنج کیش
  • استخر هتل ترنج کیش
  • معرفی هتل ترنج کیش
  • قیمت بوفه ناهار هتل ترنج کیش
  • اتاق های هتل ترنج کیش
  • عکس داخل هتل ترنج کیش
  • معماری هتل ترنج کیش
  • انواع اتاق های هتل ترنج کیش
  • صاحب هتل ترنج کیش
  • تفریحات هتل ترنج کیش
  • کافی شاپ هتل ترنج کیش
  • هتل-ترنج-کیش-تورگردان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
13 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
سپیده صمیمی
عالی بود هتل ترنج.برخورد کارکنانش فوق العاده بود.و بسیار تمیز و بی نقص.محیطش بسیاااااااار آرام و لذت بخش هم شب و هم روزش.کیفیت و تنوع غذاهاش هم بی نظیر هست.
خدنگیعفیفه خدنگی
ممنون از اینکه نظرتون رو به اشتراک گذاشتید
Reza
بوفه نهار هتل ترنج کیش چیه که انقد گرون حساب میکنخ
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام. در هتل ترنج کیش به دلیل موقعیت ساحلی و جزیره ای همه قیمت ها یک سطح بالاتر است
مهسا امینی
تصاویر هتل ترنج کیش خیلی خوب بود. لطفا عکس بیشتر از داخل اتاق ها بزار
خدنگیعفیفه خدنگی
سلام دوست عزیز. به زودی تصاویر هتل ترنج رو به روز می کنیم
mina
من فروردین ۱۴۰۰ رفتم اتاق ها و کارکنان عالی هستن. صبحانه و ناهار عالی بود ولی رستورانی که شام ایرانی مثل کباب و جوجه کباب و برنج داشته باشه نداره و برای شام باید رفت داخل شهر. کافی شاپ گلف فقط منو محدودی داره مثلا پیتزا نداره در حد همبرگر معمولی که چندان تعریفی نداشت. ترانسفر به بازار فقط در ساعت مشخصی در روز اونم فقط یک بار در روز هست که عمدتا با ساعت دلخواه مسافر جور نیست مثلا ۴ عصر فقط ترانسفر داشت.در کل غیر از مورد شام که هتل گفت ما رستورانی برا شام نداریم بقیه چیزا عالی بود.
سحر علیزاده

از همراهیتون ممنونیم. خوشحالیم که تور کیش با هتل ترنج خاطرات خوشی را بر شما بر جای گذاشته

فردین
عالی
میترا
تراس اتاقاش، رستورانش، کافی شاپش و صحنه ی غروب آفتابش معرکه ست. من یک باررفتم و دوست دارم بازم برم
خدنگیعفیفه خدنگی
خوش باشید دوست عزیز. شما از مسافرای خودمون هم هستید
میرداماد
هتل ترنج پاتوق سلبریتی ها و هنرمنداست. اگه شنیدین هنرمند پولدار محبوبتون رفته کیش مطمئن باشین رفته هتل ترنج
خدنگیعفیفه خدنگی
دقیقا همینطوره که می فرمایید
مقالات مرتبط