آدرس : بلوار مرجان، جنب برج‌های دو قلو
شماره تماس : 07644465000
ساعت تحویل اتاق : 14:00
ساعت تخلیه اتاق : 12:00
سال ساخت : 1390

نمایش همه امکانات

امکانات و خدمات ویژه هتل
ساحل اختصاصی اجاره خودرو مجموعه آبی رستوران کافی شاپ اتاق جلسات با ظرفیت 18 نفر سالن همایش با ظرفیت 300 نفر مرکز خرید ترانسفر فرودگاهی مجموعه ورزشی و زمین تنیس پارکینگ

هتل مارینا پارک کیش | بررسی امکانات تفریحی و گردشگری، اتاق‌ها و...

هتل-مارینا-پارک-کیش-تورگردان (1)

 

هتل مارینا پارک کیش، دارای مارینای اختصاصی بوده و خودش به تنهایی یک جزیره تفریحی است. تورگردان امکان رزرواسیون هتل مارینا را برای تور کیش فراهم کرده است. امکانات گردشگری متعدد، ساحل اختصاصی با امکان ماهیگیری، قایق سواری و سوخت گیری کشتی ها، باغی چند هکتاری، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و... باعث شده این هتل، به تنهایی برای کل برنامه‌ها و تفریحات تور کیش کفایت کند. اقامت در هتل مارینا پارک بهترین نوع سفر کیش و آرزوی هر گردشگری است. مقایسه این هتل با دیگر هتل‌های کیش کار عبثی است؛ چون سطح امکانات و خدمات مارینا پارک بسیار بالاتر از هتل‌های پنج ستاره معمولی است. در ادامه به معرفی «هتل مارینا کیش» و امکانات آن به صورت دقیق می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

 

جهت اطلاع از قیمت و رزرو تور هتل مارینا کیش از تهران کلیک کنید

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

 

اگر از کسانی که بارها به کیش سفر کرده‌اند و فرصت داشته‌اند که همه بخش‌ها و گوشه و کنار کیش را ببینند، راجع به بررسی هتل مارینا کیش بپرسید، بی تردید کتمان نمی‌کنند که زیباترین نقطه جزیره و مهم‌ترین بخش اقامتی کیش، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل یک سر و گردن از همه هتل‌های پنج ستاره و مراکز تفریحی کیش بالاتر است. کل مساحت هتل ده هکتار است و پارکی بزرگ و چند هکتاری را نیز در کنار ساحل از آن خود کرده است. می‌توان ادعا کرد که مارینا پارک از بهترین مناطق سبزِ کیش محسوب می‌شود.

هتل مارینا پارک کیش تا کنون گواهینامه‌ها و جوایز بسیاری کسب کرده است. جایزه رهبران برتر کسب و کار آسیا، شمال آفریقا و خاورمیانه، تندیس طلایی مدیریت کیفیت از سوئیس، جایزه شعف مشتری از انگلستان و جایزه بهترین عملکرد مدیریت از تحقیقیات کیفیت اروپایی (بلژیک) از این جوایز به شمار می‌روند. این هتل گواهینامه ایزو 2010، ایزو 2005، ایزو 2012، ایزو 2008 و... را نیز از آن خود کرده است.

معماری منحصر به فرد هتل مارینا کیش چه در فضای داخلی، چه طراحی‌های شیک داخل اتاق‌ها، سوئیت‌ها و لابی میهمانان را بسیار مشعوف می‌کند. دکوراسیون هتل مارینا مدرن و متکی بر جدیدترین و به روز ترین امکانات اقامتی جهان است.

 

این مطلب را نیز می پسندید: هتل ترنج کیش، اولین هتل روی آب در خاورمیانه

 

مارینا به چه معناست؟

 

مارینا به معنی جویبار و آب است و به معنی «دارنده هر چیز ارزشمند» نیز به کار می‌رود. از سوی دیگر این کلمه اصطلاحا به معنی بندر کوچک است؛ یعنی محوطه‌ای که قایق‌های کوچک و تفریحی در آن پهلو می‌گیرند. می‌توان گفت این معنای اخیر با هتل مارینای کیش منطبق تر است. هتل مارینا کیش اولین و خاص‌ترین مارینای جزیره محسوب می‌شود. در مارینا معمولا امکاناتی مثل آب و برق برای قایق‌ها فراهم می‌شود و در حجمی کوچک‌تر از بندر، از قایق‌ها استقبال می‌شود.

مارینا بیشتر برای کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی و نه حمل و نقل کالا کاربرد دارد. در مارینا پارک کیش قایق‌ها برای سوخت گیری رفت و آمد دارند و قایق‌های تفریحی به صف شده‌اند. ساحل مارینا کیش علاوه بر استقبال از کشتی‌ها و قایق‌ها، برای انواع تفریحات دریایی کیش مورد توجه است. به همین دلیل گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی کیش این هتل را برای اقامت خود بر می‌گزینند.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

امکانات و تفریحات هتل مارینا پارک کیش

 

 رستوران و کافی شاپ های هتل مارینا پارک کیش

 

یکی از مزایای اقامت در هتل مارینا پارک صبحانه و نهار رایگان است. بدین معنی که یکی از هتل های هافبرد کیش به شمار می رود؛ چرا که دو وعده غذا را در اختیار میهمانانش می‌گذارد. بر اساس نظر سنجی‌ها بیشتر میهمانان هتل از کیفیت و طعم غذا راضی بوده‌اند. رستوران لوتوس به عنوان بهترین رستوران کیش که در هتل مارینا واقع شده است، با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به صورت بوفه و آلاکارت با چشم انداز زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. تی بار و کافه مارین از کافی شاپ های هتل هستند ;ه با موسیقی زنده و داشتن محیطی دنج و آرام پذیرای شماست و می توانید از طعم بی نظیر انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، دسر و... لذت ببرید. علاوه بر این کافه‌هایی نیز در کنار خط ساحلی به چشم می‌خورد و لحظاتی به یاد ماندنی را برایتان رقم می زند.

 

این مطلب را نیز می پسندید: هتل داریوش کیش، تجربه داشتن اقامتی شاهانه

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 مجموعه ورزشی و استخر هتل مارینا کیش

 

استخر هتل مارینا کیش یکی از بخش‌های پر طرفدار و محبوب برای میهمانان است. به طوری که افراد پس از گذراندن روزی شلوغ و پر هیاهو، تنش‌های روحی و جسمی خود را با رفتن به استخر از بین می‌برند. همچنین سونا، جکوزی، ماساژ تایلندی و... نیز از دیگر خدمات مجموعه آبی مارینا پارک به شمار می‌رود و لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

استخر هتل مارینا کیش

 

 تفریحات آبی ساحل مارینا کیش

 

هتل مارينا پارک کیش چندین استخر آب شیرین با ساحل ماسه ای و یک پارک بادی در آب را برای سرگرمی و تفریح میهمانان در ساحل اختصاصی خود فراهم کرده است. از دیگر تفریحات آبی هتل مارینا پارک می‌توان به پدل‌ بورد، قایق‌ بادبانی، چتر بازی با پاراسل، کایاک سواری، شاتل سواری، بنانا سواری، ویندسرف، جت اسکی، غواصی، ماشین پرواز، کایت بوردینگ و ویک بوردینگ اشاره کرد.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 باغ چند هکتاری هتل مارینا پارک

 

هتل مارینا بزرگ‌ترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. میهمانان می‌توانند از اتاق خود خارج شده و ساعت‌ها در فضای سبز و دل انگیز هتل قدم بزنند. فضای سبز چند هکتاری زیبای هتل مارینا پارک از انواع گونه‌های گیاهی زیبا تشکیل شده است. پارک مارینا نتیجه زحمات برترین طراحان باغ سازی است. انواع آب نماها در اشکال متنوع، حوض و حوضچه و فواره‌ها در سرتاسر باغ به چشم می‌خورند و فضای پارک را بیش از پیش دلنشین و رویایی می‌کنند. پارک مارینا کیش در مجاورت خط ساحلی قرار گرفته و بخشی از چشم انداز اتاق‌های هتل نیز محسوب می‌شود.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 سالن‌های همایش و کنفرانس هتل مارینا پارک

 

از دیگر امکانات هتل می‌توان از سالن‌های کنفرانس و همایش نام برد. اگر سفری کاری را با همکاران خود در پیش دارید و به اتاق کنفرانس یا سالن همایش نیاز پیدا می‌کنید، هتل مارینا پارک انتخاب خوبی است. سالن همایش کامتینا با ظرفیت حداکثر 300 نفر به همراه پذیرایی میان وعده قابل رزرو است. چیدمان سالن به صورت دلخواه انجام می‌شود و با تمام امکانات صوتی و تصویری پیشرفته تجهیز شده است. علاوه بر این می‌توانید جلسات خود را در اتاق کنفرانس با ظرفیت حداکثر 18 نفر برگزار کرده و خیال خود را بابت خوب برگزار شدن جلسه راحت کنید.

 

بهترین قیمت تور هتل مارینا پارک کیش از مشهد را در تورگردان مشاهده کنید

 

 ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش

 

ساحل اختصاصی هتل مارینا با بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی، ۲۷۸ جای پارک برای انواع شناورهای کوچک و بزرگ را در خود جای داده است. سال ۱۳۹۲ دو شرکت بهمبر و مکین دریا این مارینا را در جزیره کیش راه اندازی کردند. در این ساحل علاوه بر نگهداری، شست‌ و ‌شو، تعمیر و رسیدگی به شناور‌ها، امکانات تفریحی نیز امکان پذیر است که به بخشی از آن ها در بالا اشاره شد.

در این ساحل کافی ‌شاپ ها و استراحت‌ گاه ‌های متعدد مستقر شده و فروشگاه هایی برای لوازم و تجهیزات غواصی و ماهیگیری به چشم می‌خورد. کلوپ تفریحات دریایی، مدرسه بادبانی و کلوپ غواصی نیز در این ساحل اختصاصی قرار دارد. در دو سوی ساحل هتل، دریای مرجانی خلیج فارس وجود دارد و امکان مشاهده مرجان‌ها از طریق غواصی فراهم است.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 سایر امکانات هتل مارینا

 

آن های که به تفریحات آبی علاقه چندانی ندارند، می‌توانند با دوچرخه دور تا دور هتل را چرخ بزنند و از فضای باغ و ساحل لذت ببرند. نوع دیگر سواری در مارینا پارک اتومبیل سواری است. میهمانان هتل می‌توانند با کرایه جدیدترین اتوموبیل‌ها از بخش اجاره خودرو یک ماشین سواری حسابی را تجربه کنند. همچنین می‌توانید بخشی از زمان خود را در سالن بدنسازی یا زمین‌های ورزشی مانند زمین تنیس هتل سپری کرده و خستگی خود را از تن به در کنید.

 

سالن کنفرانس هتل مارینا

 

فکر می کنید هتل مارینا امکانات بهتری دارد یا هتل ترنج کیش؟ این مطلب را بخوانید تا خودتان متوجه شوید: 
مقایسه هتل ترنج و هتل مارینا پارک کیش

 

سوئیت ها و اتاق های هتل مارینا کیش

 

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش از 186 واحد اقامتی از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع برخوردار است و با طراحی شیک و مدرن فضایی آرامش‌بخش را برای میهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برخی از آن‌ها چشم انداز رو به دریا و برخی دیگر نیز چشم انداز رو به باغ و پارک هتل را دارند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر واحدهای اقامتی و اتاق های هتل مارینا کیش می‌پردازیم. 

 

✔ اتاق دبل: اتاق‌های دبل پارک و دبل دریا از انواع اتاق‌های دبل هتل مارینا هستند که تفاوت آن‌ها در چشم اندازی است که در اختیار میهمان قرار می‌دهند. متراژ اتاق‌های دبل حدود 36.5 متر است با ظرفیت دو نفر و شامل یک عدد تخت دبل طراحی شده و می‌توان با پرداخت هزینه اضافی، یک تخت دیگر به آن اضافه کرد.

✔ اتاق تویین: اتاق‌های تویین نیز متراژی همانند اتاق‌های دبل دارند. با این تفاوت که به جای تخت دبل، دو عدد تخت سینگل در این اتاق‌ها موجود است و امکان افزایش ظرفیت یک نفر اضافه را نیز دارد. اتاق تویین دریا و تویین پارک از انواع این اتاق‌ها به شمار می‌روند و برای سفرهای کاری و دوستانه انتخاب مناسبی است.

 

اتاق تویین هتل مارینا پارک کیش

 

✔ جونیور سوئیت دو خواب: اگر می‌خواهید اقامتی دلپذیرتر را تجربه کنید، جونیور سوئیت‌ها با داشتن فضای نشیمن و دو اتاق خواب انتخاب خوبی است. جونیور سوئیت دو خوابه با متراژ 64 متر مربع و برای 4 نفر طراحی شده است که می‌توان با پرداخت هزینه اضافی یک عدد تخت به ازای هر میهمان بالای 5 سال به هر اتاق خواب اضافه کرد.

✔ جونیور سوئیت یک خواب: این واحد اقامتی حدود 64 متر مربع و با ظرفیت 2 نفر طراحی شده است. سوئیت جونیور یک خوابه با داشتن فضای نشیمن بزرگ، یک عدد تخت دبل و چشم انداز زیبا میزبان شماست. ظرفیت نفر اضافه نیز با پرداخت هزینه وجود دارد.

 

جونیور سوئیت یک خواب هتل مارینا کیش

 

✔ سوئیت یک خوابه: بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زوج‌های جوان و ماه عسل، رزرو سوئیت یک خوابه است. این اتاق با متراژ 91.8 متر مربع به همراه فضای نشیمن شیک، اتاق خواب و یک عدد تخت دبل طراحی شده است و ظرفیت نفر اضافه نیز دارد.

✔ سوئیت دو خوابه: اگر به همراه خانواده به کیش سفر کرده‌اید و تعدادتان زیاد است، برای راحتی بیشتر می‌توانید سوئیت دو خوابه را انتخاب کنید. این واحد اقامتی حدود 125 متر مربع می‌باشد و با منظره رو به دریا میزبان شماست. ظرفیت سوئیت‌های دو خوابه 4 نفر است و ظرفیت دو نفر اضافه را نیز دارد.

✔ سوئیت رویال: این واحد اقامتی برای خانواده‌ها و گروه‌های پر جمعیت با تعداد 6 تا 7 نفر طراحی شده است. سوئیت رویال با داشتن فضای نشیمن دلباز و بزرگ، دو عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل را در خود جای داده و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد. با رزرو این اتاق از چشم انداز بی نظیر پارک هتل مارینا کیش نیز بهره‌مند خواهید شد.

 

تجربه داشتن سفری لوکس و به یاد ماندنی با خرید تور هتل مارینا پارک کیش از اصفهان

 

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارینا پارک

 

سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش با بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات رفاهی مورد نیاز تجهیز شده‌اند. امکانات داخل اتاق‌ها شامل يخچال و مينی بار، چای ساز به همراه سرویس چای و قهوه، سشوار در داخل حمام، تلفن، تهويه مطبوع، اينترنت، شبكه تلويزيونی ماهواره‌ای، صندوق امانات اختصاصی، مبلمان، دراور، کمد لباس در برخی از واحدها، چراغ مطالعه، میز کار، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و... است.

 

امکانات اتاق های هتل مارینا کیش

 

فاصله هتل مارینا تا مراکز خرید، فرودگاه و جاذبه‌های کیش

 

موقعیت مکانی هتل مارینا پارک کیش یکی از مهم‌ترین دلایلی است که گردشگران آن را برای اقامت در جزیره انتخاب می‌کنند. در ادامه فاصله هتل مارینا پارک را تا مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش را آورده‌ایم.

 

        - فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان حدود 6 دقیقه با خودرو

        - فاصله هتل تا پیست کارتینگ حدود 9 دقیقه

        - فاصله هتل تا پلاژ آقایان حدود 5 دقیقه و تا پلاژ خانم‌ها حدود 12 دقیقه

        - فاصله هتل تا شهر زیر زمینی کاریز 15 دقیقه

        - فاصله تا بازار ماهی فروش‌ها و بازار عرب‌ها حدود 20 دقیقه

        - فاصله تا بازار و رستوران پدیده کیش حدود 15 دقیقه

        - فاصله تا کشتی یونانی حدود 21 دقیقه

        - فاصله تا بازار مروارید و بولینگ مریم حدود 10 دقیقه

        - فاصله تا اسکله تفریحی حدود 7 دقیقه

        - فاصله تا بازارهای پردیس 1 و 2 حدود 6 دقیقه

        - فاصله تا ساحل مرجان حدود 7 دقیقه و تا بازار مرجان حدود 3 دقیقه

 

بنابراین همانطور که متوجه شدید این هتل تقریبا از جاذبه‌ها و مراکز تجاری مهم جزیره دور است و همین موضوع باعث شده فضایی دنج‌تر و اختصاصی‌تر را از آن خود کند. گردشگرانی که تور کیش هتل مارینا را انتخاب می‌کنند، معمولا بیشتر وقتشان به تفریحات آبی و گشت و گذار در پارک و ساحل می‌گذرد و تنها یک روز را به رفتن به بازارها و دیدن جاذبه‌های گردشگری جزیره اختصاص می‌دهند.

 

این مطلب را نیز می پسندید: هتل شایگان کیش، هتلی 5 ستاره و مقرون به صرفه

 

 آدرس هتل مارینا کیش

 

نظرات هتل مارینا کیش

 

هتل مارینا پارک کیش نظرات مثبت و گاها نظرات منفی را به عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌های جزیره از سوی میهمانان خود دریافت کرده است. این هتل به طور میانگین 3.7 امتیاز از 5 امتیاز را به خود اختصاص داده که بیشترین میزان رضایت به ترتیب به موقعیت مکانی هتل، امکانات، کیفیت اتاق‌ها، پروتکل‌های بهداشتی و قیمت هتل تعلق می‌گیرد. برخی از میهمانان هتل نیز نارضایتی خود را نسبت به عدم هماهنگی ترانسفر، برخورد نامناسب برخی پرسنل، فاصله نسبتا زیاد تا مرکز جزیره، تنوع کم نوشدینی‌های کافه و منوی شام و... اعلام کرده‌اند. به طور کلی به نظر می‌رسد نظرات هتل مارینا کیش مثبت است و می‌تواند اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم بزند.

 

برای رزرو هتل مارینا کیش با تخفیف مناسب از طریق تورگردان اقدام کنید.

 

نقشه هتل مارینا پارک کیش

 

شرایط و قوانین هتل مارینا پارک کیش

 

- ساعت تحویل اتاق (چک این) 2 ظهر و ساعت تخلیه اتاق (چک اوت)، 12 ظهر است.

- هزینه اقامت در هتل مارینا پارک برای کودکان زیر 5 سال رایگان است و در صورت داشتن دو فرزند زیر 5 سال هزینه یکی از آن‌ها دریافت خواهد شد.

- به اتاق‌های دو تخته می‌توان نهایتا یک سرویس اضافه و به سوئیت‌های یک خوابه می‌توان دو سرویس اضافه کرد. (در صورتی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد.)

- در خارج از ایام پیک امکان کنسل کردن اتاق تا 72 ساعت قبل وجود دارد. چنانچه 48 ساعت قبل از ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید، هزینه یک شب اقامت به عنوان جریمه دریافت خواهد شد. در صورتی که کمتر از 48 ساعت تا ورود به هتل باقی مانده باشد، هیچگونه وجهی بازگردانده نمی‌شود.

 

خرید تور هتل مارینا پارک کیش از کرمان به همراه آفرهای ویژه گردشگری

مالک هتل مارینا پارک کیش کیست؟

 

هتل مارینا کیش در سال 1390 با هدف جلب رضایت مشتریان در جزیره توریستی کیش فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن مدیریتی شایسته توانست در راستای رسیدن به اهداف خود گام بردارد و علاوه بر حفظ مشتریان خود، گردشگران دیگر را نیز به سوی خود بکشاند. در حال حاضر مدیریت هتل با جناب آقای حسین چاوشیان می‌باشد. ایشان با سابقه درخشانی که در صنعت هتلداری داشتند، توسط هیئت مدیره هتل مارینا پارک به سمت مدیر کل منصوب شده‌اند.

 

سایت هتل مارینا پارک کیش

 

سایت هتل مارینا پارک کیش به آدرس marinaparkhotel.ir بهترین مرجع برای اطلاع از قیمت‌ها، بررسی امکانات و اتاق‌های هتل است. طراحی این سایت بسیار ساده و زیباست و کاربری راحت آن سبب شده تمام افراد بتوانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این هتل مارینا پارک کیش عکسهای زیادی از بخش‌های مختلف دارد که می‌توانید با بهترین کیفیت آ‌ن‌ها را مشاهده نمایید. همچنین امکان رزرواسیون آنلاین در سایت رسمی هتل مارینا پارک کیش نیز فراهم شده و می‌توان در کمترین زمان برای رزرو اتاق اقدام کرد.

 

آدرس هتل مارینا پارک کیش در نوار سیاحتی شرقی جزیره کیش، بلوار مرجان و جنب برج های دو قلو واقع شده است.

تلفن هتل مارینا کیش: 07644465000

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل مارینا کیش، خودش به تنهایی یک جزیره تفریحی است. امکانات گردشگری متعدد، ساحل اختصاصی با امکان ماهیگیری، قایق سواری و سوخت گیری کشتی‌ها، باغی چند هکتاری، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و ... باعث محبوبیت و شهرت این هتل شده است. هتل مارینا پارک کیش هیچ چیز کم ندارد و به تنهایی برای کل روزهای تور کیش کفایت می‌کند. با معرفی هتل مارینا پارک کیش همراه ما باشید.

انتشار :  28 آذر 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • امکانات اتاق های هتل مارینا کیش
  • سالن کنفرانس هتل مارینا
  • معرفی هتل مارینا پارک کیش
  • اتاق تویین هتل مارینا پارک کیش
  • استخر هتل مارینا کیش
  • جونیور سوئیت یک خواب هتل مارینا کیش
  •  آدرس هتل مارینا کیش
  • هتل-مارینا-پارک-کیش-تورگردان (1)
  • هتل ماریناپارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل مارینا 1 قشم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد