مراکز خرید کیش برای خرید اقلام لوکس و سنتی

مراکز خرید کیش-تورگردان

 

تور کیش با داشتن مراکز خرید متنوع یکی از هیجان انگیزترین، تورهای داخلی محسوب می شود. در مراکز خرید جزیره کیش، محصولات متنوعی چون: (لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس، پوشاک، انواع محصولات الکترونیکی برند، انواع لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، لوازم خرازی) یافت می‌شود. ما در وبلاگ تورگردان فرصت آشنایی با 22 مورد از مراکز خرید کیش همراه با عکس ، انواع بازار و بازارچه را فراهم کرده ایم. علاوه بر این آدرس، ساعت کاری و محصولاتی که هر یک ارائه می دهند، را ذکر نموده ایم. در صورتی که شما هم میهمان این جزیره زیبا هستید می توانید با آشنایی بیشتری برای خرید محصولات لوکس کیش اقدام نمایید. فرقی نمی کند به دنبال مراکز خرید لوکس باشید یا به بازارهای محلی علاقه داشته باشید. در کیش همه نوع بازار وجود دارد و قیمت های محصولات در آن ها متفاوت است. برای اطلاع از مراکز خرید کیش ارزان با ما همراه باشید.

مراکز خرید کیش

 

 

 

 

1. بازار پردیس 1 و 2 کیش

بازار پردیس در مرکز جزیره واقع ر یکی از میادین مهم کیش به نام میدان پردیس است. این میدان دسترسی آسانی به هتل های متعدد خیابان های فردوسی، رودکی و غیره داشته و تا ساحل و اسکله تفریحی کیش فاصله چندانی ندارد. بازار پردیس با انواع مختلف پوشاك، محصولات الکترونیکی ، وسايل صوتی وتصويری، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، كيف و كفش و... کافی شاپ هایی با نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت مشتریان است. از برندهای معروف حاضر در بازار های پردیس می توان به مارک آرایشی nouba، اتود، ایزادورا، پوشاک ZARA و بسیاری برندهای معتبر دیگر اشاره نمود. علاوه بر این از جدیدترین جاذبه‌های جزیره می‌توان به برج ایفل کیش اشاره کرد که در محوطه بازار پردیس 1 قرار گرفته و پیشنهاد می‌کنیم حتما از از این نماد باشکوه دیدن کنید.

از دیگر بازارهای نزدیک به میدان پردیس می توان به بازار پانیذ (نزدیک به هتل پانیذ و هتل لیلیوم)، مرکز تجاری کیش، بازار زیتون و... اشاره نمود. بازارهای پردیس دارای امکاناتی مانند: پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، رستوران، بوفه و اقامتگاه است.

آدرس بازار پردیس 1 و 2

میدان پردیس کیش در منتها الیه خیابان فردوسی ، خیابان رودکی، خیابان رازی و بلوار خیام.

تلفن بازار پردیس 2 : 44456221-076

ساعت کار بازار پردیس 1 و 2 : 9 و نیم صبح تا 1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 11 و نیم شب

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1 یا 2، پیاده شدن در ایستگاه بازار پردیس

 

 

مرکز خرید پردیس کیش

 

 

2. مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در زمینی به مساحت 4300 و زیر بنای 13300 متر مربع چسبیده به دو مجتمع مسکونی دامون کیش و دامون ساحلی می‌باشد. بیشتر مجتمع های مسکونی و هتل های کیش در کنار خود مراکز خریدی همنامِ خود دارند که کار میهمانان هتل را برای خرید اقلام مورد نیاز راحت کرده است. 

مرکز خرید دامون دو طبقه با 100 فروشگاه در صنف های کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل الکترونیکی، طلا و جواهر، شکلات و کافی و مواد قنادی و عینک فروشی و... را در بر گرفته است. برندهای مختلفی در این مرکز خرید برای خدمتگزاری به گردشگران تور کیش مستقر شده اند.

 یک طبقه از مجتمع به عنوان فودکورت در نظر گرفته شده است و در آن رستورانی سرتاسری با ارائه غذاهای ایرانی و ملل مثل غذاهای چینی در خدمت مشتریان است. آغاز به کار این مرکز خرید سال 1391 بوده است.

آدرس مرکز خرید دامون

جنب مجتمع دامون کیش ایر و دامون ساحلی کیش  تلفن : 4424312-3 – 4420358

ساعت کار : 9 صبح الی 1 و نیم ظهر – 5 عصر الی 11 شب

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1، پیاده شدن در بلوار میر مهنا، نزدیک به 10 دقیقه پیاده روی

 

مرکز خرید دامون کیش

 

 

3. مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 فاصله چندانی با میدان پردیس و بازارهای پردیس 1 و2 ندارد. از نزدیک ترین جاهای دیدنی کیش به این مرکز خرید هتل داریوش و هتل ارم است. زیربنای سارینا 1 بیش از 5300 متر است و 10 طبقه، 218 غرفه و یک پارکینگ را از آن خود کرده است. سارینا 1 از بخش های اداری و تجاری برخوردار است. طبقه هفتم مجتمع نمایشگاه هنری است و به مناسبت های مختلف برنامه هایی برای هنرمندان برپا می کند.

این مرکز خرید از نظر امکانات نیز مثال زدنی است. طراحی و دکوراسیون آن بسیار لوکس است وبا طراحی و نورپردازی های پیشرفته بر شکوه آن افزوده شده است. طبقات زیرزمینی هتل برای پارک کردن خودرو، نماز خواندن، کارواش و سرویس های بهداشتی تجهیز شده است و از طریق آسانسورهایی با جدیدترین استانداردها در دسترس است.

 با امکاناتی همچون اینترنت پر سرعت، لابی مجلل و غیره همراه است. کافی شاپ، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، فودکورت، سینما چند بعدی، سالن ماساژ، شهر بازی کودکان، رستوران های سنتی و غیره همگی سارینا 1 را به مجموعه ای گردشگری تبدیل کرده است.

آدرس مرکز خرید سارینا 1 

بلوار خیام، مقابل هتل ارم. شماره تماس: 07644468151

ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1، پیاده شدن در میدان داریوش، نزدیک به 6 دقیقه پیاده روی

 

مرکز خرید سارینا 1 کیش

 

 

4. بازار مرجان کیش

مجتمع تجاری مسکونی مرجان کیش با 22000 متر مربع مساحت مشتمل بر بازار و واحدهای مسکونی است. این بازار شیک و با ارزش که از سال 1370 افتتاح شده است، معماری جذابی دارد و قیمت های محصولاتش نیز مقرون به صرفه است. همه اصناف و اقلام در بازار مرجان کیش پیدا می شود ولی از همه معروف تر پوشاک و کیف و کفش است. سایر اصناف مشغول در بازار مرجان از قبیل صنف لوازم خانگی و آشپزخانه؛ کیف و کفش؛ لوازم بهداشتی و آرایشی؛ مواد غذایی و خرازی می باشند. 260 غرفه با کاربری اداری و تجاری در بازار مرجان به فعالیت مشغول اند.

بازار مرجان از هتل های مرکز شهر و مراکز خرید اصلی جزیره به دور است ولی تقریبا همه گردشگران در تور کیش با تهیه تاکسی در کیش به بازار مرجان هم می روند. قیمت مناسب بعضی اقلام در بازار مرجان و همچنین نزدیکی به ساحل زیبا و سرسبز مرجان به خصوص نزدیکی به ساحل تفریحی مارینا پارک این بازار را برای گردشگران

از امتیازات بازار مرجان آکواریوم بزرگ طبقه همکف، با 5400 متر مکعب و بالغ بر 800 نوع آبزی است

از جاذبه های مجتمع مرجان کیش آکواریومی با 800 گونه آبزی متنوع و جذاب است که در کل تور کیش مثال زدنی است. ده ها آبنما، 420 پروژکتور با نورپردازی های مختلف و... این مرکز خرید را جذاب کرده است.

آدرس مجتمع مرجان کیش

جاده جهان. تلفن : 07644442090

ساعت کاری: 6 صبح تا 11 شب

 

مرکز خرید مرجان کیش

 

 

5. بازار مروارید کیش

بازار مروارید از سال 1373 آغاز به کار کرد و با بیش از 200 واحد تجاری در خدمت مشتریان و علاقمندان به خرید در کیش قرار گرفت. معماری بازار مروارید از سبک باستانی ایران الهام گرفته و ستون های هخامنشی و المان های تاریخی دارد. بازار مروارید یک طبقه است و 12 درب ورود و خروج دارد. بازارچه های مختلف بازار مرجان عبارتند از بازار پارسی، بازار پرسپولیس، بازار پارس، بازار آپادانا، بازار بیستون، بازار آریا و بازار ایران. همگی این نام ها از ایران باستان اقتباس شده است.

 تالار مرکزی بازار مروارید از هنرهای اصیل ایرانی در طراحی بهره گرفته و با گچ بری ها و آبنماهای چشمنواز باعث سرگرمی میهمانان شده است. گردشگران معمولا در این بخش عکس های یادگاری می گیرند. برنامه های اجرای زنده موسیقی و جشن های شبانه در ایام نوروز و ایام پیک سفر کیش در این محل اجرا می شود. رستوران و کافی شاپ نیز در همین بخش قرار گرفته و فضایی گردشگری را به راه انداخته است.

آدرس بازار مروارید کیش

بلوار مروارید-   076-4458887

ساعت کاری: 9 صبح تا 1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 11 شب

 

بازار مروارید کیش

 

 

6. بازار مریم کیش

بازار مریم کیش از سال 1369 آغاز به کار کرده و به همین دلیل از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود. در جزیره کیش با عنوان «مریم» زیاد مواجه می شوید. یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های کیش بولینگ مریم است. بازار مریم نیز از معروف ترین بازارهای کیش محسوب می شود که 52 فروشگاه را در یک طبقه جای داده است. نمای سنتی و معماری خاص آن اختصاص به جزیره کیش دارد. اقلام مختلفی در بازار مریم عرضه می شود که از جمله می توان به لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خدمات مسافربری است. قیمت ها در بازار مریم نسبتا پایین است . می توان در بعضی فروشگاه ها تخفیف های بسیار خوبی به دست آورد.

در فضای میانی بازار مریم که روباز می باشد فضای سبزی زیبا با گلکاری و نیمکت های مصفا قرار گرفته است که افراد می توانند در آنجا بنشینند و بعد از استراحت به ادامه خریدشان بپردازند. این بازار در رده بندی بازارهای سنتی جای می گیرد و با بازارهای شهرهای ساحلی قابل مقایسه است.

آدرس بازار مریم کیش

بلوار سنایی و بلوار دریا – تلفن 07644422220

ساعت کاری: 10 صبح تا 1 ظهر – 4 عصر تا 10 شب

 

بازار مریم کیش

 

 

7. مرکز خرید زیتون کیش

 بازار زیتون در کیش بسیار معروف است. این ساختمان دو طبقه بالغ بر 90 فروشگاه کوچک و بزرگ است. اقلام و محصولاتی همچون تزئینات لباس، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، تجهیزات الکترونیکی و وسایل آرایشی و بهداشتی در بازار زیتون در معرض فروش قرار گرفته است.

فاصله بازار مرجان تا هتل هلیا 18/0 کیلومتر، فاصله تا هتل تماشا 35/0 کیلومتر، فاصله تا هتل پارسیان 4/0 کیلومتر است. در مرکز خرید زیتون یک بانک و کافی نت نیز وجود دارد. کافی شاپ و رستوران های بازار زیتون نیز طرفداران زیادی دارد.

آدرس بازار زیتون کیش

بلوار ساحل کیش

ساعت کار بازار زیتون کیش: 10 صبح تا 1 ظهر – 4 عصر تا 10 شب

 

مرکز خرید زیتون کیش

 

 

8. مرکز خرید پانیذ کیش

بازار پانیذ که در نزدیکی هتل دو ستاره پانیذ قرار گرفته با دیگر مراکز خرید کیش تفاوت دارد. این بازار کمی محلی تر به نظر می رسد و تنوع محصولات و خرده ریزه های آن جالب توجه است. انواع وسایل صوتی و تصویری، انواع شکلات و قهوه، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع تلفن همراه، لوازم خانگی و... در بازار پانیذ به چشم می خورد.

بازار پانیذ از سال 1377 در زمینی با زیربنای 10 هزار متر مربع آغاز به کار کرد. فاصله این مرکز خرید با بازارهای پردیس 1 و 2 با پای پیاده کمتر از 5 دقیقه است. هایپر مارکت کیش نیز فاصله چندانی با مرکز خرید پانیذ ندارد.

آدرس مرکز خرید پانیذ کیش

بلوار فردوسی کیش. روبروی هایپر مارکت نزدیک به هتل پانیذ و هتل لیلیوم

 

بازار پانیذ کیش

 

 

9. مرکز خرید ونوس کیش

ونوس نیز از بازارهای قدیمی کیش است که در دو طبقه با 310 فروشگاه از سال 1375 آغاز به کار کرده است. در این مجموعه که بیش از 26 هزار و 500 متر مربع مساحت را در بر گرفته است علاوه بر بخش های تجاری دفاتر اداری نیز وجود دارد.

آدرس مرکز خرید ونوس کیش

خیابان سنایی

ساعت کاری: 9 و نیم صبح تا 1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 10 و نیم شب

 

مرکز خرید ونوس کیش

 

 

10. بازار صفین کیش

بازار صفین از بومی ترین بازارهای جزیره کیش محسوب می شود که در غرب جزیره قرار گرفته و به ساحل شمالی کیش دسترسی آسانی دارد. این نزدیکیبه ساحل سبب شده این بازار پاتوق علاقمندان به ماهیگیری تفریحی شود. بسیاری از لوازم و تجهیزات ماهیگیری مثل قلاب و طعمه های مختلف در بازار صفین یا بازار عرب ها موجود است ولی این بازار تنها به این موضوع مشهور نیست. ارزان بودن اقلام و محصولات متنوعی همچون پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی سبب شده از آنجا استقبال زیادی شود. گردشگرانی که چند بار به کیش سفر کرده باشند و علاقه زیادی به فضاهای بومی و به خصوص محصولات ارزان قیمت داشته باشند با بازار صفین کاملا آشنا هستند.

بازار صفین از سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرده است. این بازار سنتی شبیه به بازار های قدیمی احداث شده و خیابانی یکسره با معماری آجری دارد. در دو سوی این خیابان سرپوشیده مغازه های مختلفی به چشم می خورد. مساحت بازار بالغ بر 2000 متر مربع است. بیشتر مغازه دارها به عربی یا لهجه های جنوبی صحبت می کنند و می توان در آنجا با بومیان کیش بیشتر آشنا شد.

بازار عرب های در نزدیکی بازار پارس خلیج و پارک میرمهنا  قرار دارد.  

آدرس بازار عربها- صفین

شهرک صفین، دسترسی از خیابان های هرمز، بهشت و بلوار پیامبر – تلفن : 07644432120

ساعت کاری: 10 صبح تا 1 ظهر – 4 عصر تا 10 شب

 

بازار صفین کیش

 

 

11. بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج در شمال غربی در محله بومیان جزیره قرار گرفته که از سال 1370 شروع به کار کرده است. بنابراین این بازار به نسبت بازارهایی مثل صفین که در نزدیکی آن قرار دارد جدیدتر است ولی باز هم به پای مراکز خرید مدرن و تازه تاسیس کیش نمی رسد. مساحت بازار پارس به 12 هزار متر مربع می رسد و 150 واحد تجاری را در خود جای داده است. از اقلام و اصناف موجود در این بازار پوشاک، کیف ‌و ‌کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، عینک، ساعت، اسباب ‌بازی، موبایل، تجهیزات رایانه ‌ای و الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک، خدمات مسافرتی و... با قیمت های مناسب است.

آدرس بازار پارس خلیج کیش

شهرک صفین - تلفن: 07644430223

 

بازار پارس خلیج کیش

 

 

12. مرکز خرید شقایق کیش

بازار شقایق از سال 1381 در شهرک میرمهنا در زمینی با مساحت بیش از 1600 متر مربع قرار گرفته است. بازارچه شقایق با 30 مغازه در دو طبقه مشتمل بر آرایشگاه، قنادی ، سوپرمارکت، تعاونی، سوپرمارکت، فست فود و غیره است. اهالی منطقه و بومیان جزیره معمولا اقلام ضروری و مورد نیازشان را از شقایق تهیه می کنند. به علاوه مسافران نیز معمولا به آنجا مراجعه می کنند تا کالاهای ارزان قیمت و متنوع را خریداری کنند.

آدرس مرکز خرید شقایق کیش 

خیابان فردوسی تلفن: 07644452614

 

مرکز خرید شقایق کیش

 

 

13. مرکز خرید گلستان کیش

مرکز خرید گلستان در مساحتی بالغ بر 2500 متر مربع در مجتمع مسکونی صدف قرار گرفته است. این بازار از سال 1357 افتتاح شد و در دو طبقه با 65 غرفه به محلی ها و گردشگران خدمت می کند. میوه و تره بار،  قنادی و... در این مرکز خرید مورد مصرف مردم محلی است ولی کافی ‌شاپ، خدمات آرایشی‌ و ‌بهداشتی و... با استقبال مسافران تور کیش نیز مواجه می شود. اکو، جی اف، چنل، دی اند جی، کت، بلگاری، بوگاتی، کارتیه از جمله برندهایی هستند که فروشگاه های این مجموعه را پر کرده‌اند

آدرس مرکز خرید گلستان کیش

شهرک صدف کیش.  تلفن : ۴۴۴۰۲۶۴

 

مراکز خرید کیش

 

 

14. مرکز خرید صدف کیش

بازار صدف با نزدیک به 3000 متر مربع مساحت در دو طبقه از سال 1384 آغاز به کار کرده است. این مرکز خرید دو طبقه و نسبتا جمع و جور با 70 غرفه در مجتمع مسکونی اقامتی صدف قرار گرفته است. ساکنین مجتمع صدف تقریبا همیشه خریدهایشان را از آنجا انجام می دهند ولی مسافران نیز می توانند به آنجا مراجعه داشته باشند. اقلام و محصولات بازار عبارتند از موبایل، سوپرمارکت، قنادی، فست‌ فود، میوه و تره بار، قصابی، رستوران، املاک، آرایشگاه، لوازم الکترونیکی مثل کامپیوتر و لپ تاپ، ابزار آلات و یراق، خشکشویی  و غیره.

آدرس مرکز خرید صدف کیش

شهرک صدف کیش، تلفن: 07644456666

 

 

15. مجتمع خدماتی حافظ کیش

این بازار محلی و کوچک در کنار مراکز خرید لوکس و مدرن مورد توجه مردم و مسافران است. قدم زدن و گشت و گذار در این بازارهای محلی برای گردشگران ارزش زیادی دارد را که بیشتر می توان به محلی ها و زندگی مردم بومی و فرهنگ شهری آشنا شد. موقعیت مکانی مجتمع حافظ و دسترسی آسان به هایپرمارکت و بازار چینی ها باعث شده استقبال زیادی از مجتمع خدماتی حافظ کیش بشود.

آدرس مجتمع خدماتی حافظ کیش

جزیره کیش

 

16. بازار چینی ها کیش

بازار چینی های کیش همانطور که از نامش پیداست  پر از کالاهای چینی و  بعضا فروشندگان چینی است. آنچه بیش از همه در این بازار توجه انسان را جلب می کند پارچه های خاصی است که فقط در آنجا به دست می آید. پارچه های بازار معمولا شما را یاد کیمونوهای زیبای چینی می اندازد اما تنها به این نوع پارچه ها محدود نمی شود. عروسک ها و اسباب بازی های متنوع، گل های مصنوعی، لباس های راحتی و بیرون، همه و همه چینی است. قیمت این کالاها معمولا ارزان است.

آدرس مرکز خرید چین کیش

بلوار پیامبر  تلفن: 0 76 4445 8598

ساعت کاری: 9 و نیم صبح تا 2 عصر – 5 عصر تا 11 شب

 

17. بازار هرمز کیش

بازار هرمز در مساحتی حدود 40 هزار متر مربع قرار گرفته و در دو طبقه شبیه به سایر مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید در میدانی به همین نام از سال 1380 برای ارائه محصولات مصرفی آماده شده است. این بازار نزدیک به 300 فروشگاه برای اقلام و محصولات متنوع فراهم کرده و همه چیز از پوشاک و البسه و کیف و کفش گرفته تا وسایل الکترونیکی را عرضه می کند.

آدرس بازار هرمز کیش

میدان هرمز کیش

 

18. بازار پادنا کیش

بازارچه پادنا از سال 1390 آغاز به کار کرده و با مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع با 56 غرفه نمایشگاهی و 48 غرفه اداری مشغول به فعالیت است. بیشتر تمرکز بازار پادنا برروی مبلمان خانگی است. در ضمن لوازم خانگی با برندهای مختلف در آنجا وجود دارد. بازار پادنا یک دستگاه خودپرداز، یک رستوران، پارکینگ و بخش های اداری متعدد دارد. بازار اداری نمایشگاهی پادنا نیز قابل توجه است.

 قیمت اقلام و محصولات بازار پادنا اقتصادی و مناسب است. ساکنین کیش و گردشگران به بازار رفت و آمد زیادی دارند.

آدرس بازار پادنا کیش

بلوار ایران، بین میدان هرمز و میدان خلیج فارس. تلفن : 07644422559

 

19. بازار دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات مساحتی 4 هزار متری را در بر گرفته و در 5 طبقه با 270 غرفه فروشگاهی مشغول فعالیت است. این مرکز خرید به مراکز اقامتی و هتل های کیش دسترسی آسانی دارد و در حال حاضر تنها مرکز لوکس غربی جزیره است. پاساژ دیپلمات را نباید با بازار دیپلمات در قسمت دیگر جزیره ( نزدیک به خیابان رودکی) اشتباه گرفت.

مرکز خرید دیپلمات معمولا با فعالیت هایی همچون شاهنامه خوانی، نمایش عروسکی، تئاتر، شهربازی و شهر مشاغل کودکان گردشگران را سرگرم می کند. چشم انداز آب های خلیج فارس، فضای سبز و نزدیکی به هتل ها از امتیازات بازار دیپلمات محسوب می شود. دو رستوران بزرگ در طبقه آخر احداث شده و دو طبقه از آن را به بخش های اداری اختصاص داده اند. مرکز خرید دیپلمات به بازار عرب ها و منطقه صفین نزدیک است. قیمت ها در مرکز خرید دیپلمات کیش مناسب است چرا که در منطقه ای بومی نشین قرار گرفته است. 

آدرس بازار دیپلمات کیش 

میدان سعدی، بلوار لارک، روبه روی بازار عرب ها - شماره تماس: 07644433300

ساعت کاری: از 9 تا 14 - از 17 تا 23:30

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1 یا 2، پیاده شدن در نزدیکی بازار عرب ها، حدود 1 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید دیپلمات کیش

 

20. بازار شارستان کیش

شارستان به معنی بازار است. بازار شارستان کیش به دست پیمانکاری خارجی به نام یوموبوس ساخته شده است. این بازار بورس لوازم الکترونیکی و اینترنتی است و در شهرک صدف قرار گرفته است. از آنجا که بسیاری از سوئیت ها و اقامتگاه های گردشگری در شهرک صدف قرار گرفته است مراکز خرید موجود در این شهرک نیز با استقبال زیادی مواجه می شود. شارستان مال از سال 1391 با مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع آغاز به کار کرد وبا 166 غرفه برا فروش اقلام متنوع آغاز به کار نمود.

آدرس بازار شارستان کیش

شهرک مسکونی و اقامتی صدف

 

21. هایپر مارکت کیش

هایپر مارکت کیش با مساحت 3500 متر گزینه مناسبی برای آن دسته افراد است که به دنبال این هستند تا غذایشان را در طول سفر خودشان تهیه کنند. حتی اگر از رستوران های کیش نیز استفاده کنید گاهی انسان ترجیح می دهد غذایی حاضری را در محل اقامتش میل کند. یا میوه خاص یا خوراکی هایی برای بچه ها تهیه کند. هایپر مارکت از این نظر بسیار پر کاربرد است. انواع پوشاک، کیف و کفش، چمدان، اسباب بازی، لوازم خانگی، لبنیات، مرغ و گوشت و مواد پروتئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینکهای آفتابی و... در هایپرمارکت موجود است و دست کمی از مراکز خرید ندارد.

آدرس هایپر مارکت کیش

خیابان فردوسی کیش تلفن: 07644420486

ساعت کار : صبح ها 9 تا 1 – عصر 5 تا 10 شب

 

هایپرمارکت کیش

 

22. مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش که از سایتی اختصاصی برخوردار است با مساحتی بالغ بر 16 هزار متر مربع در 4 طبقه از سال 1379 آغاز به کار کرده است. تعداد واحدهای تجاری مرکز تجاری 479 غرفه است که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، بهداشتی و آرایشی، وسایل صوتی و تصویری، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه ‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و غیره مشغول به فعالیت اند. کافی ‌شاپ های برای نوشیدن آبمیوه، بستنی و دسر و یک رستوران گردان و فست فود در مرکز تجاری کیش قابل ذکر است.

در مرکز تجاری کیش همه روزه ساعت 12 شب مراسم قرعه کشی و جشن های شبانه برگزار می شود. در اتمام مراسم نیز بعد از قرعه کشی جوایزی به برندگان تعلق می گیرد.

آدرس مرکز تجاری کیش

خیابان فردوسی تلفن : 07644452614

ساعت کاری : 9 صبح تا 1 ظهر – 5 عصر تا 10 و نیم شب

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1 یا 2، پیاده شدن در میدان ساحل، نزدیک به 5 دقیقه پیاده روی

 

23. کوروش برند سنتر

کوروش برند سنتر از مراکز خرید تازه تاسیس جزیره است. برندهای معتبری در مغازه های آن به چشم می خورند که بعضی از آن ها اصل نیستند ولی خودتان می توانید کیفیت محصولات اصلی و فرعی را دست کم از روی قیمت آن ها تشخیص دهید. برندهای ورزشی و غیره آن همچون نایک، زیلان، زارا، اسکچرز، ریبوک و... از معتبرترین ها محسوب می شوند. 

وجود برندها در کوروش برند سبب شده قیمت ها کمی بیشتر از پاساژهای معمولی باشد. بعضی گردشگران مرکز خرید کوروش برند را به نام مرکز خرید زیلان می شناسند چرا که در طبقه اول آن فروشگاهی بزرگ از این برند وجود دارد. این فروشگاه اقلامی به قیمت های مناسب دارد که به دیدنش می ارزد. 

از کافه ها و رستوران های نزدیک به کوروش برند می توان به تایم لپس، لاواتزا، چاپس گریل، کافه ویونا و... اشاره کرد. 

آدرس مرکز خرید کوروش برند

میان مرجان، ابتدای بلوار پارس

ساعت کاری: 10 تا 13:30 - 17 تا 23

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 2، پیاده شدن در نزدکی میدان مرجان، حدود 2 دقیقه پیاده روی

 

24. رویا مال کیش

رویا مال مرکز خریدی مدرن، شیک و تازه تاسیس در جزیره است که با استقبال خوبی مواجه شده است. رویا مال فروشگاه های زیادی از برندهای معتبر را در 5 طبقه اش جای داده است. به همین سبب قیمت های محصولات کمی بالا به نظر می رسد. شاید برندهای آن چندان متنوع نباشد ولی به کیفیت محصولات و اقلامش معروف است. بنابراین می توانید با اطمینان در رویا مال هزینه کنید. 

از اصناف فعال در این مرکز خرید می توان به پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، عطر و ادکلن، لوازم خانه و آشپزخانه و... اشاره کرد. از امکانات آن علاوه بر کافی شاپ و رستوران می توان به تاکسی سرویس، سرویس های بهداشتی، آسانسور و غیره اشاره کرد. 

آدرس رویا مال کیش

خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس. شماره تماس: 07644467330

ساعت کاری: 10 تا 14 - 17:30 تا 22:30

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 1 یا 2، پیاده شدن در ایستگاه مرکز خرید پردیس، نزدیک به 5 دقیقه پیاده روی

 

25. لاریسا مال کیش

لاریسا مال از دیگر مراکز خرید شیک و جدید کیش است که بازدید از آن هم برای خرید هم برای گشت و گذار توصیه می شود. لاریسا مال 8 طبقه است و سه طبقه آن به پارکینگ اختصاص یافته است. 5 طبقه دیگر تجاری بوده و مشتمل بر امکاناتی چون شهر بازی کودکان، رستوران، کافی شاپ، سالن مجهز کفرانس و... است. 

آدرس لاریسا مال کیش

میدان امیرکبیر، خیابان دانش شماره تماس: 07644445314

ساعت کاری: 10 تا22

مسیر دسترسی: خط سیر شماره 2، پیاده شدن در میدان امیرکبیر، نزدیک به 2 دقیقه پیاده روی

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

مراکز خرید کیش در بخش های مختلف جزیره قرار گرفته و اقلام و محصولات متنوعی را عرضه می کند. فرقی نمی کند به دنبال مراکز خرید لوکس باشید یا به بازارهای محلی علاقه داشته باشید. در کیش همه نوع بازار وجود دارد و قیمت های محصولات در آن ها متفاوت است. در ادامه در وبلاگ تورگردان به معرفی 22 مرکز خرید، بازار و بازارچه در کیش پرداخته ایم و آدرس و محصولات و ساعت کاری هر یک را آورده ایم. با ما همراه باشید.

انتشار :  1 دی 1400 به روزرسانی :  20 شهریور 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
مرکز خرید ونوس کیش
  • مرکز خرید ونوس کیش
  • مرکز خرید سارینا 1 کیش
  • بازار مریم کیش
  • هایپرمارکت کیش
  • مراکز خرید کیش
  • مرکز خرید پردیس کیش
  • مرکز خرید مرجان کیش
  • مرکز خرید زیتون کیش
  • مرکز خرید دیپلمات کیش
  • بازار پارس خلیج کیش
  • مرکز خرید دامون کیش
  • بازار مروارید کیش
  • بازار پانیذ کیش
  • مرکز خرید شقایق کیش
  • بازار صفین کیش
  • مراکز خرید کیش
  • مراکز خرید کیش-تورگردان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
saman
برای خرید حتما طبقات بالا رو ببینید ، اونجا به خاطر پایین بودن اجاره مغازه قیمت جنسها معمولا مناسبتره
خدنگیعفیفه خدنگی
چه نکته خوبی! ممنون از کمکتون