آدرس پاساژ مرجان کیش : ایران، استان هرمزگان، کیش، بلوار پارس، سواری، مرجان 1
ساعت کاری بازار مرجان کیش : 9:30 صبح تا 14 - 17 تا 23 همه روزه
تلفن بازار مرجان کیش : 09160784036
پاساژ مرجان کیش اینستاگرام : https://www.instagram.com/marjanmallkish/?hl=fa
سال ساخت بازار مرجان کیش : 1370

بازار مرجان کیش کجاست؟ + معرفی کامل و عکس‌ها

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش برای کیش‌وندها جزو مراکز خرید قدیمی و معروف کیش با قیمت مناسب به حساب می‌آید. مغازه‌های بازار مرجان کیش برای خرید لباس‌های خانه برای تمامی رده‌های سنی و با کیفیتی مناسب و معقول و سایر محصولاتی مثل لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و.. ، موردپسند گردشگران و حتی کیش‌وندهاست. شکل این پاساژ قدیمی به‌صورت دالان درازی است که مغازه‌ها در دو طرف آن قرار گرفته‌اند. در ابتدای این مطلب، نقشه بازار مرجان کیش برای مسیریابی و دسترسی با خودروی شخصی و تاکسی قرار دادیم تا راحت‌تر بتوانید رفت‌وآمد کنید. برای آشنایی بیشتر با این بازار بین‌المللی در مجله تورگردان همراه ما باشید. 

فهرست مطالب

بازار مرجان کیش کجاست؟

 

آدرس: استان هرمزگان، کیش، بلوار پارس، سواری، مرجان 1
ساعت کاری بازار مرجان کیش: 9:30 صبح تا 14 و 17 تا 23 شب و همه روزه

بازار مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده و به عنوان یک مقصد دیدنی در این جزیره شناخته می‌شود. این بازار با ساحل مرجان و پارک ساحلی مرجان فاصله بسیار کمی داشته و برای خرید و تفریح در کنار هم، پتانسیل خوبی دارد.

عکس بازار مرجان کیش

 

چگونه با خودرو به بازار مرجان کیش بروم؟

 

برای دسترسی به بازار مرجان کیش به بلوار مرجان و همچنین جاده جهان نزدیک شوید. اگر بخواهید از فرودگاه به سمت این بازار بروید، حدودا 9 کیلومتر در مسیر هستید و بعد از گذر از بزرگراه خلیج فارس و بلوار حافظ می‌توانید به بازار مرجان بروید.

 

نحوه دسترسی به بازار مرجان با مینی بوس چگونه است؟

 

به جز ماشین شخصی هم می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی جزیره برای بازدید از این مرکز خرید استفاده کنید. در حال حاضر در جزیره کیش، دو مینی‌بوس فعال هستند که هر دو از کنار بازار مرجان عبور می‌کنند. ایستگاه مینی‌بوس شماره یک از میرمهنا آغاز می‌شود و بعد از گذشتن از بازار پردیس به بازار مرجان می‌رسد. خط دوم مینی‌بوس نیز از پارک دلفین‌ ها شروع می‌شود و بازار مرجان در ایستگاه دوم آن است.

 

بازار مرجان كيش

معرفی و اطلاعات درباره بازار مرجان کیش


پاساژ مرجان در کیش در سال 1370 افتتاح شد و در حال حاضر، روزهای 32 سالگی خود را تجربه می‌کند. بازار بین‌المللی مرجان کیش با رعایت اصول معماری طراحی شده و به بهره‌برداری رسیده است. این بازار دارای یک سبک معماری جذاب می‌باشد و از ویژگی‌های برجسته آن است. بازار مرجان کیش دارای یک طبقه و دو سالن بوده و از بالا، المان‌ها به‌صورت شکلی شبیه حرف انگلیسی Y  قرار گرفته است.

عکسهای بازار مرجان کیش

 

این بازار شامل یک طبقه بوده و در آن، ۲۶۰ غرفه فروشگاهی اختصاصی برای بازدیدکنندگان قرار دارد. تعداد مغازه‌های بازار مرجان کیش نیز تقریبا 140 واحد است که همگی فعالیت دارند. از ویژگی‌های جالب این مجموعه خرید، وجود آکواریومی به حجم حدودی ۵ هزار متر مکعب بوده که بیش‌تر از ۸۰۰ گونه مختلف از ماهی‌ها و سایر آبزیان در آن قرار گرفته‌اند. به‌علاوه، وجود آبنماهای متعدد در نقاط مختلف به زیبایی و شکوه این مرکز خرید افزوده است.
 

ساعت کاری بازار مرجان کیش

 

بازار مرجان کیش در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 1 ظهر و سپس از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 شب فعالیت می‌کند. در این مجموعه، غرفه‌های فروشگاهی معمولاً در ساعاتی کار می‌کنند که معمولاً خریداران بیشتری در آنجا حضور دارند، اما فودکورت در این مرکز تا نیمه شب نیز باز است. 

ساعت کار غرفه‌های فروشگاهی با توجه به موقعیت خود در بازار مرجان کیش متفاوت بوده، اما در اینجا فودکورت از ساعات صبح تا نیمه‌ شب برای خدمت به مشتریان در دسترس است.

آشنایی با مغازه‌های بازار مرجان کیش


واقعیت این است که از بین 260 غرفه در بازار مرجان کیش، حدودا 134 واحد آن در حال فعالیت است. تنوع بسیار بالای محصولات این مرکز تجاری از لحاظ پوشاک، کیف، کفش، و لوازم خانگی باعث می‌شود که بازار مرجان از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش به حساب بیاید. اکثر محصولاتی که در این مرکز عرضه می‌شود، شامل پوشاک آقایان و بانوان، پوشاک نوزاد، لوازم خانگی، کیف و کفش، خرازی، لوازم بهداشتی و آرایشی متنوعی است.

آشنایی با مغازه‌های بازار مرجان کیش

 

قیمت کالاها در بازار مرجان کیش بسیار متنوع بوده و شامل هر دو نوع محصولات برند و لوازم با کیفیت پایین‌تر است. تعدادی از واحدهای این مجموعه تجاری، محصولات را مستقیماً از دبی وارد می‎‌کنند که فرصت خرید محصولات با کیفیت بالا و قیمت بسیار خوبی را برای شما خریداران رقم می‌زنند. 

 

آشنایی با مغازه‌های بازار مرجان کیش

امکانات پاساژ مرجان کیش

 

در بازار مرجان کیش علاوه بر غرفه‌های تجاری، غرفه‌های اداری و نمایندگی‌های بانک‌های سپه، ملی و صادرات نیز قرار دارد. کافی‌شاپ تنها یکی از امکانات در این بازار است. در ادامه با سایر امکانات ویژه آن آشنا می‌شوید.

 

رستوران فودکورت بازار مرجان کیش 

 

در این بازار، یک رستوران و فودکورت قرار دارد که انواع مختلفی از غذاها را ارائه می‌دهند. فودکورت بازار مرجان از ساعت 9:30 صبح تا 14:00 و از ساعت 17:30 عصر تا یک‌ بامداد، مشغول فعالیت است.

 

فودکورت بازار مرجان کیش

 

سوئیت‌های بازار مرجان کیش

 

در کنار رستوران و کافی‌شاپ، بازار مرجان دارای تنوع زیادی از سوئیت‌ها برای اقامت مسافران است. سرویس‌ها و خدمات ارائه‌شده در این سوئیت‌ها دارای کیفیت بسیار خوبی‌اند و گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه به‌جای هتل‌های گران‌قیمت کیش محسوب می‌شوند. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل نزدیک به بازار مرجان کیش دارید، 02147627800 را شماره‌گیری کنید و با کارشناسان تیم پشتیبانی تورگردان در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید به صفحه‌های تور کیش از تهران، تور کیش از مشهد، تور کیش از اصفهان و سایر مبداها سر بزنید و تور کیش برای هتل موردنظرتان را رزرو کنید. 

هتل نزدیک به بازار مرجان کیش + رزرو

 

هتل‌های نزدیک به پاساژ مرجان کیش از سه ستاره هستند تا پنج ستاره. در لیست زیر، تمامی هتل‌های کم‌فاصله به پاساژ مرجان را می‌بینید:
 

1. هتل سیمرغ کیش

 

آدرس: كيش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

 رزرو تور هتل سیمرغ کیش‎ 


2. هتل پالاس کیش

 

آدرس: كيش، ما بین میدان سیری و میدان داریوش

 رزرو تور هتل پالاس کیش‎


3. هتل ستاره کیش

 

آدرس: جزیره کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبروی هتل داریوش

 رزرو تور هتل ستاره کیش‎


4. هتل شباویز کیش

 

آدرس: کیش، بلوار مرجان، ابتدای جاده جهان

 رزرو تور هتل شباویز کیش‎


5. هتل آپارتمان تعطیلات کیش

 

آدرس: کیش، بعد از بازار پردیس 2، میدان سیری

 رزرو تور هتل تعطیلات کیش‎


6. هتل سارا کیش

 

آدرس: کیش، خیابان رودکی، بعد از ميدان پرديس

 رزرو تور هتل سارا کیش‎


7. هتل گاردنیا کیش

 

آدرس: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

 رزرو تور هتل گاردنیا کیش‎


8. هتل آرامیس پلاس کیش

 

آدرس: کیش، میدان پردیس

 رزرو تور هتل آرامیس پلاس کیش‎


9. هتل پارمیس کیش

 

آدرس: كيش، میدان پردیس

 رزرو تور هتل پارمیس کیش‎


10. هتل آبادگران کیش

 

آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی، پشت بازارچه حافظ

 رزرو تور هتل آبادگران کیش‎


11. هتل کوروش کیش

 

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

 رزرو تور هتل کوروش کیش‎

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بازار مرجان کیش جزو پربازدیدترین و البته قدیمی‌ترین مراکز خرید در جزیره کیش است. مغازه‌های بازار مرجان در یک طبقه به‌صورت دو ردیف قرار دارند. عمده محصولات مغازه‌ها و فروشگاه‌های بازار مرجان، لباس‌های خانگی است و برخی از برندهای معروف نیز در اینجا، نمایندگی دارند. نمایندگی میگل بازار مرجان کیش یکی از همان‌هاست. این بازار در سال 1370 به بهره‌برداری رسید و بیشتر از 30 سال از ساخت آن می‌گذرد.

انتشار :  12 مهر 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
عکسهای بازار مرجان کیش
  • عکسهای بازار مرجان کیش
  • آشنایی با مغازه‌های بازار مرجان کیش
  • عکس بازار مرجان کیش
  • بازار مرجان كيش
  • آشنایی با مغازه‌های بازار مرجان کیش
  • فودکورت بازار مرجان کیش
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد