فاکتورهای ممتاز : موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورد مودبانه کارکنان
فاصله تا فرودگاه : ۶ کیلومتر و ۶۴۹ متر (۱۰ دقیقه با خودرو)

نمایش همه امکانات

آدرس
کیش، میدان سنایی، بلوار موج
شماره تلفن
07644420073
سال ساخت
1396
ورود و خروج
ساعت تحویل اتاق : 14:00 ساعت تخلیه اتاق : 12:00
امکانات کلی هتل ویدا
پارک کودک زمین ورزشی تاکسی سرویس خدمات CIP (تشریفات ویژه) سیستم اعلام حریق خدمات نگهداری کودک اتاق چمدان پذیرش 24 ساعته دستگاه واکس کفش خدمات بیدار باش نمازخانه کافی شاپ لابی سونا رایگان استخر رایگان خدمات خانه داری اینترنت در لابی تلویزیون در لابی خشکشویی ماساژ با تعرفه هتل
لیست اتاق‌ها و اقامت با صبحانه
اتاق دو تخته استاندارد اتاق دو تخته دریا اتاق سه تخته استاندارد دو تخته رویال رو به دریا اتاق سه تخته رو به دریا اتاق سه تخته رویال دریا سوئیت یکخوابه رو به جزیره سوئیت یکخوابه رو به دریا
مراکز خرید نزدیک به هتل ویدا
بازار بهكيش بازار پانیذ بازار ونوس بازار زيتون بازار پردیس 1 بازار دامون دريا 1 و 2 بازار مريم بازار مروارید

معرفی هتل ویدا کیش | بررسی امکانات، اتاق ها و نظرات هتل ویدا

هتل ویدا کیش

سفر به جزیره کیش با اقامت در هتلی لوکس و مدرن نظیر هتل ویدا کیش تجربه‌ای منحصر به فرد را برای افراد رقم می‌زند. در این جزیره زیبا هتل‌های متعددی با معماری‌های گوناگون، خدمات و امکانات خاص و ویژه، موقعیت مکانی متفاوت و... به گونه‌ای ساخته شده است تا همه افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای بتوانند محل مورد نظر خود را برای اقامت در کیش انتخاب کنند. هتل ویدا کیش یکی بهترین هتل‌های تازه تاسیس جزیره است که امکانات و خدمات ویژه عنوان پنج ستاره را از آن خود کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب با جزئیات بیشتری به «معرفی هتل ویدا کیش» بپردازیم تا کسانی که قصد خرید تور کیش را دارند با اطمینان برای رزرو هتل ویدا اقدام نمایند. با ما همراه باشید.

 

هتل ویدا کیش

 

معرفی هتل ویدا کیش

 

هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره است که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید و فعالیت خود را در صنعت هتلداری و گردشگری آغاز کرد. این هتل ۱۰ طبقه دارد و ۱۴۴ باب واحد اقامتی متنوع با دکوراسیونی شیک و مدرن را در خود جای داده است. همچنین هتل ویدا موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به مراکز خرید، دریا و دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش داشته و همین امر سبب جذب گردشگران به این هتل شده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل ویدا با ارائه امکانات و خدمات با کیفیت آماده میزبانی از گردشگران هستند و در تلاش‌اند اقامتی ماندگار و خاطره انگیز را برای میهمانان خود رقم بزنند.

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل ویدا کیش از تهران کلیک کنید

 

قوانین و مقررات هتل ویدا کیش

 

۱- ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است.

۲- هزینه اقامت کودک زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است.

۳- هتل ویدا کیش دارای ترانسفر استقبال فرودگاهی برای میهمان است. در صورت انجام ترانسفر باید اطلاعات پرواز خود را ثبت نمایید.

۴- در ایام پیک سفر به دلیل چارتر بودن هتل‌های کیش امکان اصلاحیه و کنسلی وجود ندارد.

 

اگر می‌خواهید در یک هتل لاکچری و سنتی در کیش اقامت داشته باشید، هتل امیرکبیر کیش تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم خواهد زد

 

تور هتل ویدا کیش

 

اگر قصد سفر به جزیره را دارید، رزرو هتل ویدا کیش می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. چراکه هم اقامت در هتل پنج ستاره کیش را تجربه می‌کنید و هم با توجه به خدمات و امکانات هزینه مناسبی را پرداخت خواهید کرد. همچنین با تور هتل ویدا کیش می‌توانید بلیط پرواز رفت و برگشت را با نرخ تور و قیمتی بسیار پایین تر خرید کرده و از آفرهای ویژه گردشگری و تفریحات کیش بهره‌مند شوید.

تور کیش هتل ویدا از تمام شهرهای ایران از طریق اپلیکیشن یا سایت تورگردان قابل خرید است. جهت رزرو و اطلاع از قیمت به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

تور هتل ویدا کیش

 

سایت هتل ویدا کیش

 

سایت رسمی هتل ویدا به آدرس hotelvida.ir در دسترس است. با مراجعه به سایت هتل ویدا کیش می‌توانید انواع اتاق‌ها و امکانات هتل را با جزئیات بیشتر مشاهده کرده و با خیال راحت برای رزرو اقدام کنید.  همچنین سایت هتل منبع خوبی برای اطلاع از نرخ هتل‌ها در دوران پیک و غیر پیک است. در این صورت با توجه به بودجه خود تصمیم بهتری برای انتخاب محل اقامت خود خواهید گرفت. اگر اهل فضای مجازی نیز هستید، هتل ویدا کیش اینستاگرام خود را نیز راه اندازی کرده و با انتشار عکس هتل ویدا و فیلم‌های مختلف از هتل اطلاعات خوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

 

تلفن هتل ویدا کیش: ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۷۳

اینستاگرام هتل ویدا کیش: vidahotel

 

با خرید تور هتل ویدا کیش از تبریز اقامتی به یاد ماندنی در یک هتل پنج ستاره را تجربه کنید

 

هتل ویدا کیش تلفن

 

امکانات هتل ویدا کیش

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که اغلب افراد پیش از انتخاب محل اقامت در نظر می‌گیرند، امکانات هتل است. امکانات هتل ویدا کیش از جمله مواردی است که گردشگران را برای رزرو هتل ترغیب می‌کند و قیمت مناسب هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره تاپ جزیره بسیار وسوسه انگیز است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

رستوران و کافی شاپ هتل ویدا کیش

 

یکی از بهترین امکانات این هتل رستوران و کافی شاپ آن است که میهمانان را از صرف غذا در بیرون از هتل بی نیاز کرده و منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی عالی ارائه می‌دهد.

 

رستوران گندم: رستوران اصلی هتل، رستوران گندم است که با ظرفیت ۳۰۰ نفر در سه وعده صبحانه، نهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. صبحانه هتل ویدا کیش به صورت بوفه و نهار و شام به صورت آلاکارت (منوی انتخابی) سرو می‌شود. منوی صبحانه هتل ویدا کیش انواع صبحانه‌های سرد و گرم را در برمی‌گیرد و با طعمی لذیذ، تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم می‌زند. چنانچه می‌خواهید در هتلی هافبرد اقامت داشته باشید، هتل ویدا انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. برای اقامت هافبرد هتل مارینا پارک یا هتل ترنج کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

بوفه صبحانه هتل ویدا کیش

 

کافی شاپ هتل ویدا: هتل ویدا یک شاپ در لابی هتل با ظرفیت 70 نفر و کافی شاپی دیگر در محوطه هتل با ظرفیت 60 نفر دارد. بدون شک این کافی شاپ دنج و دلشنین با فضایی آرام بهترین مکان برای خلوت‌های دو نفره، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و قرارهای کاری است. در کافی شاپ هتل ویدا با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌های تازه و خوشمزه و دسرهای متنوع از میهمانان پذیرایی شده و لحظاتی به یاد ماندنی را برای آنان به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید که کافی شاپ لابی به صورت ۲۴ ساعته و کافی شاپ حیاط از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد میزبان شماست.

 

کسب اطلاعات بیشتر: ۵ هتل هافبرد در کیش با ناهار یا شام

 

کافی شاپ هتل ویدا

 

استخر هتل ویدا کیش

 

یکی از بهترین هر هتل پنج ستاره‌ای مجموعه آبی آن است. چه چیزی بهتر از اینکه بعد از داشتن روزی شلوغ تنی به آب بزنیم و جسم و روان خود را آرام کنیم؟ استخر هتل ویدا کیش و مجموعه آبی هتل شامل سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و... است و در فضایی سرشار از آرامش، طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

 

استخر هتل ویدا کیش

 

امکانات ورزشی و تفریحی

 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی مجهز و پیشرفته هتل اشاره کرد. در نتیجه اگر از جمله افرادی هستید که به ورزش روزانه خود اهمیت می‌دهید و حاضر نیستید در سفر چند روزی را بیخیال فعالیت حرفه‌ای و ورزشی خود شوید، هتل ویدا با فراهم کردن باشگاه بدنسازی این دغدغه میهمانان خود را رفع کرده است.

 

کمترین نرخ تور هتل ویدا کیش از شیراز در تورگردان

 

باشگاه بدنسازی هتل ویدا کیش

 

سالن همایش و کنفرانس

 

چنانچه به کیش سفر کرده‌اید و باید همایش‌ها و جلساتی را با همکاران و مخاطبان خود برگزار کنید، جای نگرانی نیست. در هتل ویدا یک سالن همایش با ظرفیت ۱۲۵ نفر و یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۲۰ نفر طراحی شده است. در این صورت می‌توانید با کمک پرسنل و واحد تشریفات هتل، برای مراسمات مهم خود برنامه ریزی کنید. از جمله امکانات سالن همایش و کنفرانس نیز می‌توان به سیستم ویدئو پروژکتور، سیستم پخش کننده صوتی، اینترنت پر سرعت، پکیج‌های پذیرایی، خدمات فکس، فتوکپی، پرینتر و تزیین و گل آرایی به درخواست میهمان اشاره کرد.

 

سالن همایش هتل ویدا کیش

 

اتاق های هتل ویدا کیش

 

همانطور که گفتیم هتل ویدا دارای ۱۴۴ باب واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌باشد. برخی از اتاق‌ها با چشم انداز رو به دریا و برخی دیگر با چشم انداز رو به جزیره طراحی شده‌اند. اتاق های هتل ویدا کیش امکانات رفاهی مشترکی مانند سیستم هوشمند BMS، تلویزیون مجهز به IPTV، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، میز آرایش و آینه، سشوار، تلفن، صند.ق امانات، سرویس بهداشتی و حمام، لوازم بهداشتی و... را در خود جای داده‌اند. سوئیت یک خوابه نیز شامل فضای نشیمن، کاناپه تخت خوابشو، میز ناهارخوری و جکوزی است که با دیگر اتاق‌ها متفاوت بوده و در طبقه فوقانی هتل واقع شده‌اند. در انتها می‌توانید عکس اتاق‌های هتل ویدا کیش را که در جدول زیر آورده‌ایم مشاهده کنید.

 

اتاق های هتل پنج ستاره ویدا

 

نام اتاق

نوع تخت

دو تخته دبل رو به جزیره

۱ تخت دبل

دو تخته دبل رو به دریا

۱ تخت دبل

دو تخته تویین رو به جزیره

۲ تخت سینگل

دو تخته تویین رو به دریا

۲ تخت سینگل

دو تخته تراس دار رو به جزیره

۲ تخت سینگل

دو تخته رویال رو به دریا

۱ تخت دبل

سه تخته رو به جزیره

۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل

سه تخته رو به دریا

۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل

سه تخته رویال رو به جزیره

۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل

سه تخته رویال رو به دریا

۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل

سوئیت یک خوابه جکوزی دار رو به دریا

۱ تخت دبل

 
 

از خدمات ویژه در رزرو اتاق های هتل ویدا می‌توان به خدمات تولد و ماه عسل اشاره کرد. در این صورت به درخواست میهمان برای مناسبت‌های خاصی همچون تولد و ماه عسل، بادکنک آرایی در اتاق و سفارش کیک انجام شده و خاطره‌ای رویایی را برای خود رقم خواهید زد.

 

قیمت هتل ویدا کیش

 

فاصله هتل ویدا کیش تا مراکز خرید و دریا

 

هتل پنج ستاره ویدا در بلوار موج واقع شده و تا مراکز خرید، ساحل، پردیس بین الملل دانشگاه شریف، سالن همایش‌های بین المللی و... فاصله بسیار کوتاهی دارد. به طوری که فاصله هتل ویدا کیش تا مراکز خرید معروف مانند بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار زیتون، بازار پردیس ۱، بازار دامون دریا ۱ و ۲، بازار مریم، بازار مروارید و سایر مراکز خرید کمتر از ۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد. علاوه بر این با اقامت در هتل ویدا به مکان های دیدنی کیش نظیر اسکله تفریحی، کوه نور، بولینگ مریم، توتی فروتی، فلای بورد، کیبل اسکی، کارتینگ، پارک هنگام، پلاژ آقایان و بانوان و... به راحتی دسترسی داشته و در کمتر از ۵ دقیقه به مقصد مورد نظر می‌رسید.

بازار عرب‌ها، کشتی یونانی و روستای باغو از دورترین جاذبه های کیش به هتل ویدا هستند اما باز هم با خودرو تنها ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.

 

آدرس هتل ویدا کیش: میدان سنایی، بلوار موج

 

فاصله هتل ویدا کیش تا مراکز خرید

صاحب هتل ویدا کیش

 

مالک هتل ویدا کیش به طور مشخص معلوم نیست اما این هتل زیر مجموعه گروه هتل‌های تاپ تورز، یکی از معروف‌ترین برندهای مطرح صنعت گردشگری ایران است. علاوه بر هتل ویدا، هتل‌های دیگری نیز در جزیره زیر مجموعه این گروه هستند که مدیریت هر یک به شخصی واگذار شده است. در حال حاضر نیز سرکار خانم مرضیه مهدی زاده به عنوان مدیر کل هتل ویدا کیش منصوب شده‌ و مشغول فعالیت هستند.

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

اگر در سفر به کیش هم می‌خواهید هم در هتلی پنج ستاره و لوکس اقامت داشته باشید و هم هزینه مناسبی را پرداخت کنید، هتل ویدا کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم.این هتل در بلوار موج واقع شده و موقعیت مکانی بسیار مناسبی نسبت به ساحل و مراکز خرید دارد. بوفه صبحانه هتل ویدا کیش طرفدار خاص خود را دارد و ناهار و شام در این هتل به صورت آلاکارت سرو می‌شود. همچنین هتل ویدا کیش نظرات مثبت زیادی را از میهمانان خود دریافت کرده است. با معرفی هتل ویدا کیش همراه ما باشید.

انتشار :  9 بهمن 1401 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
  • هتل ویدا کیش
  • کافی شاپ هتل ویدا
  • استخر هتل ویدا کیش
  • سالن همایش هتل ویدا کیش
  • فاصله هتل ویدا کیش تا مراکز خرید
  • باشگاه بدنسازی هتل ویدا کیش
  • بوفه صبحانه هتل ویدا کیش
  • قیمت هتل ویدا کیش
  • هتل ویدا کیش تلفن
  • اتاق های هتل پنج ستاره ویدا
  • تور هتل ویدا کیش
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد