مقایسه هتل داریوش و هتل ترنج در کیش

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش

کیش از پر طرفدارترین و جذاب‌‌ترین سفرها برای گردشگران ایرانی است. تقریبا در تمامی ‌‌ماه‌های سال این جزیره زیبا مسافر دارد و به همین مناسبت هتل‌ها و واحدهای اقامتی متنوع و زیادی برای اسکان گردشگران در آنجا افتتاح شده است. هتل‌های کیش از دو ستاره تا پنج ستاره نوسان دارد و حتی بعضی از این مراکز اقامتی پا را فراتر گذاشته اند و با نام‌های پنج ستاره لوکس، پنج ستاره تاپ و غیره شناخته می‌‌شوند. این هتل‌ها تنها محلی برای خوابیدن روی تخت‌ها نیستند؛ در آنجا می‌‌توان چند روز زندگی کرد و از انواع امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار شد. هتل ترنج و هتل داریوش برترین هتل‌های لوکس در تور کیش محسوب می‌‌شوند و همه چیز را برای تجربه ای لوکس، راحت و اعیانی در اختیار میهمانانشان قرار می‌‌دهند. در ادامه به مقایسه آپشن‌های مختلف این دو هتل می‌‌پردازیم.

 

سوئیت های هتل ترنج کیش

سوئیت های هتل ترنج کیش

 

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش از نظر واحدهای اقامتی

هتل ترنج دارای ویلاها و سوئیت‌هایی به صورت دو تخته، رویال و امپریال است. این واحدهای اقامتی همگی روی آب قرار گرفته اند. یک کیلومتر مسیر اسکله آن‌ها را به هم وصل می‌‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش رو به باغ اختصاصی و بسیار با صفای هتل یا رو به دریاست. البته این اتاق‌ها چشم اندازی از دریا را از خود کرده اند ولی ساحلی محسوب نمی‌‌شوند. تا اینجا واحدهای اقامتی هتل ترنج به علت قرار گرفتن روی آب بر هتل داریوش برتری دارند ولی واحدهای اقامتی هتل داریوش نیز امتیازات دیگری دارند که طرفداران خاص خودش را دارد. مهمترین امتیاز اینکه اتاق‌های هتل داریوش لوکس‌‌تر و متنوع‌ترند.

هر دو هتل جزو جاهای دیدنی کیش محسوب می شوند. اگر واحدهای اقامتی هتل ترنج همه از یک یا دو الگوی طراحی پیروی می‌کنند ولی واحدهای اقامتی هتل داریوش دست گردشگران با سلایق و بودجه‌های مختلف را باز گذاشته است. از نظر قیمت و تنوع طراحی و چیدمان هتل داریوش بر هتل ترنج برتری دارد.

برنده این قسمت: واحدهای اقامتی هتل ترنج از نظر قرار گرفتن روی آب و واحدهای اقامتی هتل داریوش از نظر لوکس بودن و تجهیزات بر دیگری برتری دارند. 

 

معرفی هتل ترنج کیش؛ به صورت کامل از نظر امکانات، خدمات، قیمت بوفه و اتاق ها، معماری و مالک این هتل را از اینجا بخوانید! 

 

اتاق هتل داریوش کیش

اتاق های هتل داریوش کیش

 

برای اطلاع از قیمت اتاق ها و رزرو هتل ترنج اینجا کلیک کنید:

تور کیش هتل ترنج

 

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش از نظر رستوران

هتل‌های داریوش و ترنج هر دو دارای چندین رستوران، کافی شاپ یا چایخانه سنتی‌اند. تا قبل ازشیوع کرونا هر دوی این هتل‌ها به صورت هافبرد میهمانان را پذیرش می‌‌کردند یعنی علاوه بر صبحانه رایگان، وعده نهار نیز با همان هزینه رزرو اتاق ارائه می‌‌شد. در حال حاضر هتل داریوش دیگر شرایط هافبرد ندارد ولی هتل ترنج هنوز به صورت هافبرد رزرو می‌‌شود.

رستوران‌های هتل ترنج از نظر طراحی و موقعیت مکانی با رستوران‌های هتل داریوش تفاوت دارند. رستوران‌های هتل ترنج ارتباط نزدیکی با آب دارند و از چشم انداز ساحلی برخوردارند ولی طراحی رستوران‌های داریوش به شیوه معماری باستانی با المان‌ها و حتی اسامی هخامنشی است. در هتل ترنج رستوران تاج به کل روی آب قرار گرفته است. رستوران خورشید نیز روی آب قرار گرفته و کف شیشه ای است. هتل ترنج یک رستوران ساحلی به نام گلف برای غذاهای ملل و شام و لمکده‌ای سنتی دارد.

 

رستوران هتل داریوش کیش

رستوران هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش دارای دو رستوران به نام‌های آپادانا و پاسارگاد با فضایی دلباز و باصفاست. رستوران آپادانا 280 نفر ظرفیت دارد و از میان آن آب نمایی زیبا و عبور می‌‌کند. اطراف آبنما گل‌های زیبا چشم نوازی می‌‌کند. منوی هر دو رستوران به صورت بوفه و انتخابی است. هتل، علاوه بر این دو رستوران، از کافی شاپ نیز برخوردار است.

برنده این قسمت: رستوران‌های هتل ترنج روی آب قرار گرفته یا ساحلی است ولی از نظر کیفیت غذا رستوران‌های هیچ یک از هتل‌ها بر دیگری برتری ندارد.

 

 

معرفی هتل داریوش کیش؛ از نظر معماری، تاریخ ساخت، امکانات و... به همراه تصاویر ارسالی میهمانان

 

رستوران هتل ترنج

رستوران هتل ترنج 

 

برای مشاهده قیمت و رزرو هتل داریوش کیش اینجا کلیک کنید:

تور کیش هتل داریوش

 

 

مقایسه هتل داریوش و هتل ترنج از نظر قیمت

هتل داریوش و هتل ترنج هر دو جزو گران‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌‌شود؛ ‌‌این گرانی بی علت نیست. تنها با هزینه کردن برای رزرو یک اتاق یا سوئیت شیک می‌‌توان از سایر امکانات هتل از قبیل صبحانه و بعضا نهار رایگان، استخر، اسپا، ماساژ، دوچرخه سواری، سالن‌های ورزشی و غیره بهره مند شد. به علاوه تمامی امکانات هتل‌ها از جدیدترین استاندادهای روز در صنعت هتلداری بهره برده و شیک‌‌ترین و مدرن‌‌ترین تجهیزات و خدمات را در اختیار میهمانان قرار می‌‌دهند.  با اینکه معروف‌‌تر آن است که هتل ترنج از نظر قیمت نسبت به هتل داریوش و کل هتل‌های جزیره گران‌‌تر است ولی قیمت گذاری اقامت در این هتل به آپشن‌هایی از جمله نوع اتاق یا سوئیت بستگی دارد. برای نمونه اقامت در سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا در هتل داریوش تقریبا با اتاق دو تخته رو به غروب هافبرد هتل ترنج برابر است. با اینکه سوئیت هتل داریوش 4 نفره است ولی اتاق 2 تخته ی هتل ترنج از نهار رایگان نیز علاوه بر صبحانه برخوردار است.

اسکله هتل ترنج کیش

اسکله هتل ترنج کیش

 

با این همه گران‌‌ترین واحدهای اقامتی هتل ترنج یعنی سوئیت 4 نفره امپریال هافبرد تقریبا شبی 2 میلیون تومان با واحدهای اقامتی ذکر شده تفاوت قیمت دارد. اگر قیمت تقریبی سوئیت رویال لوکس 4 نفره رو به دریا در هتل داریوش بالای 3 میلیون تومان برای هر شب (در پاییز 99) باشد، قیمت سوئیت 4 نفره امپریال هافبرد هتل ترنج بالای 5 میلیون تومان (پاییز 1399) برایتان آب می‌‌خورد. ارزان‌‌ترین اتاق‌های هتل ترنج 1.800.000 تومان و ارزان‌‌ترین اتاق‌های هتل داریوش در پاییز 99، بالاتر از 900.000 تومان است.

برنده این قسمت: هتل داریوش از نظر قیمت به شکل قابل توجهی مناسب‌‌تر از هتل ترنج است. 

 

برای رزرو تورهای ارزان و اقتصادی یا تورهای لوکس و لاکچری با تورگردان همراه باشید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل‌های کیش از دو ستاره تا پنج ستاره نوسان دارد و حتی بعضی از این مراکز اقامتی پا را فراتر گذاشته اند و با نام‌های پنج ستاره لوکس، پنج ستاره تاپ و غیره شناخته می‌‌شوند. این هتل‌ها تنها محلی برای خوابیدن روی تخت‌ها نیستند؛ در آنجا می‌‌توان چند روز زندگی کرد و از انواع امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار شد. هتل ترنج و هتل داریوش برترین هتل‌های لوکس در کیش محسوب می‌‌شوند و همه چیز را برای تجربه ای لوکس، راحت و اعیانی در اختیار میهمانانشان قرار می‌‌دهند.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
رستوران هتل داریوش کیش
  • رستوران هتل داریوش کیش
  • سوئیت های هتل ترنج کیش
  • اسکله هتل ترنج کیش
  • رستوران هتل ترنج
  • اتاق هتل داریوش کیش
  • مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
3 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
مریم
هتل دریایی ترنج دارای سوئیت های بسیارزیبا ومتفاوت برروی آبهای ساحلی خلیج فارس حس بسیارخوب آرامش همراه باصدای آب رابرام ایجادکرد خیلی برای من وهمسرم جالب وجذاب بود وتجربه یه هتل دریایی زیبا وعالی وهمین طوربرخوردبسیارصمیمانه وعالی کارکنان هتل خاطره بسیارخوب سفرکیش رابرام باقی گذاشت
Ali
من هرساله میرم هتل داریوش چون امکانات و تفریحاتش عالیه، همیشه هم با تورگردان میرم، دم تورگردان گررررم
نازنین
هتل ترنج خیلی خوبه ولی همه چیزیش از بقیه هتل های پنج ستاره کیش گرون تره، هم غذاش، هم اتاقاش، هم هر چی بخوای اونجا بخری ولی ب فضای خاصش می ارزه