هتل الماس نوین مشهد ؛ هتلی لوکس و تازه ساز در چند قدمی حرم مطهر

almaas-novin-hotel-mashhad19

هتل الماس نوین مشهد هتلی چهار ستاره است که تنها دو سال از افتتاح آن می گذرد. بنابراین در آن همه چیز شیک، جدید و لوکس‌تر از هتل‌های پنج ستاره است. طراحی ساختمان، مبلمان و دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌ها چنان مجلل و خوش رنگ و لعاب است که با دیدن عکس‌هایشان هم حال آدم خوب می‌شود، چه برسد که در آن اقامت داشته باشیم. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته و بهترین‌ها را برای زائران حریم قدس رضوی رقم زده است. شما که سفر زیارتی مشهد را انتخاب کرده‌اید شایسته بهترین‌ها هستید و حق دارید از بهترین امکانات اقامتی و رفاهی در تور مشهد برخوردار شوید. برای آشنایی بیشتر با «هتل الماس نوین مشهد» تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. سفرتان پر نشاط و زیارتتان مقبول.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

معرفی کامل هتل الماس نوین مشهد

صاحب هتل الماس نوین مشهد کیست؟

امکانات هتل الماس نوین

انواع سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل الماس نوین مشهد

فاصله هتل الماس نوین تا حرم و جاذبه‌های گردشگری

قوانین هتل الماس نوین مشهد

سایت و تلفن هتل الماس نوین

نقشه هتل الماس نوین مشهد

 

هتل الماس نوین مشهد

 

مشاهده کمترین قیمت و رزرو تور هتل الماس نوین مشهد از تهران در تورگردان

 

معرفی کامل هتل الماس نوین مشهد

 

هتل الماس نوین مشهد از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد محسوب می‌شود که خوشبختانه فاصله چندانی با حرم ندارد. این هتل در خیابان امام رضای 9 واقع شده و از آن جا با پای پیاده می‌توان 10 دقیقه‌ای خود را به پنجره فولاد رساند. این خیابان نه تنها به حرم بلکه به وسیله خطوط اتوبوس و مترو به سایر جاهای دیدنی مشهد و خیابان‌های معروف این شهر دسترسی دارد. جاذبه‌های مهم مشهد مثل بازار رضا، مراکز خرید هفده شهریور، باغ ملی، باغ نادری، خانه‌ها و کوچه‌های تاریخی به این هتل بسیار نزدیک است. از هتل الماس نوین تا ترمینال، فرودگاه و راه آهن نیز فاصله چندانی نیست و بین یک ربع تا بیست دقیقه می‌توان به هر کدام از آن‌ها رسید. نگران این موضوع نباشید؛ چون ترنسفر هتل الماس نوین مشهد با بهترین سرویس‌ها در خدمت میهمانانش است.

 

این مطلب را نیز می پسندید: همه چیز درباره هتل مجلل هتل درویشی مشهد

 

صاحب هتل الماس نوین مشهد کیست؟

 

مالک هتل الماس نوین شخصی به نام آقای هادی قلمیان مشهدی، از بنکداران طلا، نقره و جواهر در شهر مشهد است. آقای قلمیان که در بازار رضای مشهد به کسب مشغول بود، از سال 1389 پروژه ساخت این هتل را با جدیدترین استاندارها و برترین امکانات آغاز کرد. بعد از گذشت 7 سال یعنی در سال 1396 هتل الماس نوین، برای بهره برداری آماده شد. زیربنای هتل بیش از 9000 مترمربع است که در 15 طبقه احداث شده و چون الماسی درخشان گوشه‌ای از مشهد را روشن کرده است. نمای بیرونی و طراحی داخلی هتل جزو برترین‌های طراحی به شمار می‌رود و توجه معماران و هنردوستان را جلب کرده است.

 

صاحب هتل الماس نوین مشهد

 

امکانات هتل الماس نوین مشهد

 

بیشتر هتل‌های مشهد، از پنج ستاره گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت مشهد، از کیفیت مطلوبی برخوردارند و به دلیل جو رقابتی مشهد در حوزه گردشگری و هتلداری، تلاش می‌کنند بهترین امکانات را برای میهمانان فراهم کنند. هتل الماس نوین مشهد هتلی 4 ستاره در نزدیکی حرم است که به سبب فاصله کوتاه تا بارگاه ملکوتی امام هشتم و ارائه امکانات و خدمات با کیفیت، طرفداران بسیاری دارد. اگر می‌خواهید اقامت در این هتل را تجربه کنید و از امکانات ویژه هتل بهره‌مند شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل الماس نوین

 

هتل الماس نوین چندین رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده است و با داشتن منوهای متنوع، پذیرای شما میهمانان عزیز است و لحظات ماندگاری را به ثبت می‌ساند. رستوران الماس، رستوران چشم انداز، رستوران سنتی بام سبز، کافی شاپ لابی و کافی شاپ اسپا از جمله سالن‌های پذیرایی هتل هستند که می‌توانید برای صرف غذا یا انواع نوشیدنی و دسر به آنجا بروید. رستوران الماس برای خوردن صبحانه تعبیه شده است و در آن صبحانه‌های لذیذ و رنگارنگ به صورت بوفه ارائه می‌شود. اگر هتل را به صورت اقامت با صبحانه رزرو کرده باشید، می‌توانید برای نهار و شام نیز در این رستوران غذا سفارش دهید؛ ولی این وعده‌ها، مثل صبحانه رایگان نیست.

 

منوی غذای هتل الماس نوین مشهد

 

انواع غذاهای رستورانی مثل کباب و شیشلیک و خورشت و بعضی غذاهای ملل نیز آنجا سرو می‌شود. رستوران چشم انداز با ارائه غذاهای متنوع و دلچسب در انواع فست فود و سنتی در فضایی دلنشین و سرسبز مشهور است. علت نامگذاری این رستوران به نام چشم انداز، منظره حرم مطهر است که از این تراس دیده می‌شود. آن هایی که تمایل داشته باشند، غذایشان را در فضایی کاملا باز نوش جان کنند، باید به رستوران بام سبز بروند. در این رستوران سنتی علاوه بر چشم‌ اندازی زیبا در درون رستوران و نمایی خاص از حرم مطهر، غذاهای سنتی در ظروف دست ساز هنرمندان ایرانی سرو می‌شود. پرسنل بام سبز با پوشش قدیم ایرانی به پذیرایی از میهمانان مشغول‌اند. در کافی شاپ ‌های هتل نیز می‌توانید قرارهای کاری و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود را برگزار کنید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را نوش جان کرده و از طعم بی نظیر آن‌ها لذت ببرید.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: هتل جواد مشهد از نزدیک‌ترین هتل‌های به حرم

 

مجموعه آبی هتل الماس نوین مشهد

 

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر هتل الماس نوین مشهد به همراه خدمات دیگر نظیر سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا و حمام ترکی اشاره کرد. این مجموعه فضایی شیک و مدرن را به خود اختصاص داده و بخشی نیز برای کودکان دارد. ضمن اینکه بعضی از اتاق‌های امپریال و VIP هتل نیز از جکوزی اختصاصی برخوردارند.

 

استخر هتل الماس نوین مشهد

 

سالن همایش و کنفرانس هتل الماس نوین

 

از امکانات هتل الماس نوین، سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات و همایش‌های علمی است. این سالن همایش با امکانات صوتی و تصویری پیشرفته و سالن پذیرایی VIP با ورودی مجزا تجهیز شده است. از دیگر تجهیزات آن ویدئو پروژکتور، پرده اتوماتیک، نمایشگرهای LED و غیره است که میهمانان می‌توانند با توجه به نیازشان آن‌ها را برای برنامه‌های کاری‌شان سفارش دهند.

 

این مطلب را نیز می پسندید: معرفی هتل مدینه الرضا مشهد 

 

پارکینگ اختصاصی

 

پارکینگ هتل به صورت رمپینگ تجهیز شده و برای استفاده افرادی که با خودروی شخصی به مشهد آمده‌اند باید پیش از اقامت، جا رزرو کرد. میهمانانی که از کشورهای عربی تور هتل الماس نوین مشهد را انتخاب کرده‌اند می‌توانند در هتل خودروی اختصاصی با راننده عرب زبان کرایه کنند و به راحتی از جاهای دیدنی مشهد بازدید نمایند.

 

معرفی سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل الماس نوین مشهد

 

هتل الماس نوین دارای ۱۲۶ واحد اقامتی در انواع مختلف به همراه تمام امکانات رفاهی طراحی شده است. هدف مجموعه هتل الماس نوین این است که با اقامت در هتل، احساس رفاه و آرامش واقعی را تجربه کنید. انواع واحدهای اقامتی هتل را در ادامه به صورت مختصر معرفی می‌کنیم تا هنگام رزرو دچار سردرگمی نشوید.

 

اتاق سینگل: این اتاق حدود 20 مترمربع است و با داشتن فضایی کوچک و البته دلنشین و راحت پذیرای شماست. این اتاق‌ها برای یک نفر طراحی شده و دارای یک عدد تخت دبل یا دو عدد تخت سینگل هستند. در نتیجه قابلیت یک نفر اضافه را نیز دارد.

اتاق دبل کینگ: این اتاق با متراژ 25 مترمربع طراحی شده و یک عدد تخت دبل در آن وجود داشته و ظرفیت دو نفر اضافه را دارد. پیشنهاد ما به زوج‌های جوان و افرادی که می‌خواهند ماه عسل خود را در مشهد بگذرانند، رزرو اتاق‌های دبل کینگ است.

 

اتاق های هتل الماس نوین مشهد

 

اتاق دبل تویین: این واحد اقامتی نیز با متراژ 25 متر مربع طراحی شده و با داشتن دو عدد تخت سینگل، بهترین انتخاب برای سفرهای دوستانه یا کاری می‌باشد. همچنین ظرفیت یک نفر اضافه را نیز دارد.

اتاق تریپل: اگر شما خانواده سه نفره‌ای هستید که هتل الماس نوین مشهد را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، اتاق تریپل بهترین انتخاب است. در این اتاق با متراژ 33 متر مربع یک عدد تخت دبل و یک تخت سینگل وجود دارد و افزایش ظرفیت دو نفر دیگر نیز در این واحد اقامتی امکان‌پذیر است.

اتاق کانکت: این اتاق قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود را با درب مجزای داخلی دارد. به طوری که در یک اتاق یک عدد تخت دبل و در اتاق دیگر یک عدد تخت دبل و یک عدد تخت سینگل وجود دارد. توجه داشته باشید که برای اقامت در اتاق کانکت باید یک اتاق دو تخته و یک اتاق سه تخته را به صورت همزمان رزرو نمایید.

اتاق کوئاد 4 نفره: متراژ اتاق کوئاد حدود 35 مترمربع است و برای اقامت 4 نفر طراحی شده است. در این اتاق یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل موجود می‌باشد. ظرفیت یک نفر اضافه نیز دارد.

 

اتاق کوئاد 4 نفرع هتل الماس نوین

 

سوئیت گاردن 4 نفره: این واحد اقامتی با داشتن یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل انتخابی مناسب برای خانواده‌های 4 نفره است. امکان افزایش ظرفیت دو نفر اضافه نیز برای این واحد اقامتی وجود دارد. سوئیت گاردن با متراژ 35 مترمربع و داشتن حیاط اختصاصی حدود 30 مترمربع، فضایی منحصر به فرد و اقامتی خاطره انگیز را در کنار باغچه‌ای سرسبز به ارمغان می‌آورد.

سوئیت امپریال 2 نفره: اگر می‌خواهید اقامتی لوکس و ماندگار را در هتل الماس نوین تجربه کنید، سوئیت امپریال با متراژ 45 مترمربع این فرصت را برای شما رقم می‌زند. بارزترین ویژگی این واحد اقامتی که آن را از دیگر اتاق‌ها متمایز می‌کند، چشم انداز زیبای رو به حرم مطهر امام رضا (ع) است. علاوه بر این، فضای نشیمن دنج و دلنشین و مجهز بودن اتاق خواب به وان جکوزی از دیگر امکانات ویژه سوئیت امپریال به شمار می‌رود.

✔ سوئیت رویال 4 نفره: سوئیت رویال حدود 40 مترمربع است که دارای یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل می‌باشد. همچنین ظرفیت یک نفر اضافه نیز دارد.

 

سوئیت امپریال 2 نفره هتل الماس نوین مشهد

 

هر یک از اتاق ها دارای سرویس رایگان صبحانه، کتری برقی، چای و آب معدنی رایگان، سرویس فرنگی، سشوار، مجموعه لوازم آرایشی، میز آرایش، تلفن رومیزی، وای فای رایگان با حجم معین، تلویزیون، صندوق امانات، شبکه فیلم و کارتون اختصاصی هتل، سیم کارت کلید الکترونیک درب ها، تهویه مطبوع، سیستم هوشمند  BMSو سیستم بیدارباش مرکزی است.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: اقامتی شاهانه در هتل قصر طلایی مشهد

 

فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم و جاذبه‌های گردشگری

 

آدرس هتل الماس نوین مشهد یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن است. این هتل در خیابان امام رضا 9، کوچه مهر آیین قرار گرفته و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس‌های بی آر تی، تندرو، قطار شهری و تاکسی‌های خطی را آسان کرده است. در امتداد این خیابان به سمت حرم هتل‌های دیگر و مراکز خرید خودنمایی می‌کند. بدین وسیله می‌توانید به راحتی برای بازدید از جاهای دیدنی مشهد و رفتن به مراکز خرید اقدام کنید.

 

فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم

 

قوانین هتل الماس نوین

 

1- ساعت چک این (ساعت تحویل اتاق هتل به میهمانان)  پس از ساعت 14 و ساعت چک اوت ( زمان تخلیه اتاق توسط میهمانان) قبل از ساعت 12 ظهر است.

2- همراه داشتن شناسنامه میهمانان هنگام ورود و تحویل اتاق الزامی است.

3- چنانچه فرد پس از رزرو هتل قصد کنسل کردن آن را داشته باشد، باید مبلغی را به عنوان خسارت تحت شرایط زیر پرداخت نماید:

        - اگر متقاضی تا 20 روز قبل از زمان رزرو شده، برای کنسل کردن اقدام کند جریمه‌ای به او تعلق نخواهد گرفت.

        - اگر از 11 تا 20 روز قبل از زمان رزرو شده اقدام به کنسلی کند، 20 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق را باید پرداخت کند.

        - از 10 روز تا 6 روز قبل از ورود میهمان به هتل، 30 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق به عنوان خسارت در نظر گرفته می‌شود.

        - از 5 روز تا 48 ساعت قبل از زمان رزرو شده، مبلغ جریمه 50 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق خواهد بود.

        - اگر 48 ساعت قبل از زمان ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید، باید حدود 70 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق را پرداخت کنید.

4- اگر پس از اقامت در هتل به هر دلیلی از ادامه اقامت خود در هتل منصرف شوید، هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق از مبلغ پیش پرداخت کسر خواهد شد.

 

این مطلب را نیز می پسندید: معرفی هتل بین المللی قصر مشهد

 

سالن کنفرانس هتل الماس نوین مشهد

 

سایت و تلفن هتل الماس نوین مشهد

 

هتل الماس نوین مشهد علاوه بر رزرواسیون تلفنی، سایت هتل را با بهترین اطلاعات طراحی کرده و در اختیار علاقه‌مندان و زائران عزیز قرار داده است. با مراجعه به سایت می‌توانید برای رزرواسیون آنلاین نیز اقدام کرده و امکانات، خدمات، انواع اتاق‌ها و راه‌های ارتباطی را به طور کامل مشاهده کرده و اطلاعات خوبی را پیش از سفر کسب کنید.

 

تلفن هتل الماس نوین مشهد: 05138031

 

در صورتی که علاقمند به اقامت در این هتل مجلل و چهار ستاره بودید، پیشنهاد می شود از تخفیف‌های سایت تورگردان استفاده کنید تا بتوانید اقامتی ارزان‌تر را برای خود رقم بزنید. 

 

نقشه هتل الماس نوین مشهد

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل الماس نوین مشهد هتلی چهار ستاره است که تنها دو سال از افتتاح آن می گذرد. بنابراین در آن همه چیز شیک، جدید و لوکس‌تر از هتل‌های پنج ستاره است. طراحی ساختمان، مبلمان و دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌ها چنان مجلل و خوش رنگ و لعاب است که با دیدن عکس‌هایشان هم حال آدم خوب می‌شود، چه برسد که در آن اقامت داشته باشیم. اگر قصد سفر به مشهد و رزرو این هتل را دارید، با مقاله معرفی هتل الماس نوین مشهد همراه ما باشید.

انتشار :  1 مهر 1398 به روزرسانی :  3 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم
  • فاصله هتل الماس نوین مشهد تا حرم
  • سالن کنفرانس هتل الماس نوین مشهد
  • هتل الماس نوین مشهد
  • سوئیت امپریال 2 نفره هتل الماس نوین مشهد
  • استخر هتل الماس نوین مشهد
  • اتاق های هتل الماس نوین مشهد
  • صاحب هتل الماس نوین مشهد
  • اتاق کوئاد 4 نفرع هتل الماس نوین
  • منوی غذای هتل الماس نوین مشهد
  • almaas-novin-hotel-mashhad19
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد