فاکتورهای برتر : نزدیکی به حرم، فضای تمیز و زیبا
فاصله تا فرودگاه : ۹ کیلومتر و ۷۵۹ متر (۱۵ دقیقه با خودرو)

نمایش همه امکانات

آدرس
مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
سال ساخت
1392
ورود و خروج
ساعت تحویل اتاق : 14:00 ساعت تخلیه اتاق : 12:00
امکانات کلی هتل مدینه الرضا
سالن کنفرانس سالن همایش نمازخانه آسانسور اتاق میهمانی و جلسات کاری سونا غیررایگان اینترنت رایگان و نامحدود ماساژ غیررایگان اعلام حریق و اطفای حریق پارکینگ سرپوشیده خود پرداز کتابخانه اسپا غیررایگان رستوران ایرانی تاکسی سرویس صندوق امانات فست‌فود سالن بدنسازی رایگان حمام سنتی غیررایگان تلویزیون روم سرویس 24 ساعته جکوزی رایگان استخر رایگان کپسول آتش‌نشانی خدمات خانه‌داری اتاق چمدان سرویس بهداشتی معلولان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
لیست اتاق‌ها برای اقامت با صبحانه
اتاق دبل اکونومی اتاق توئین اکونومی اتاق دبل فصل اتاق توئین فصل اتاق دبل لوکس فصل سوئیت یک خوابه فصل آپارتمان یک خوابه فصل اتاق کانکت چهار نفره اتاق کانکت پنج نفره اتاق سه تخته دبل پلاس اکونومی اتاق سه تخته دبل پلاس فصل اتاق سه تخته توئین پلاس فصل اتاق کانکت سه تخته

هتل مدینه الرضا مشهد و هر آنچه باید درباره این هتل لوکس بدانید

هتل مدینه الرضا مشهد

بدون شک سفر به مشهد و اقامت در یک هتل لوکس و 5 ستاره از آرمانی ترین سفرهای هر فرد خواهد بود. به خصوص که اگر محل اقامتان تنها دو دقیقه به صورت پیاده تا حرم امام رضا (ع) فاصله داشته باشد!

بله، درست حدس زدید. هتل مدینه الرضا مشهد یکی از لاکچری ترین هتل های 5 ستاره مشهد و از نزدیک ترین هتل ها به حرم به شمار می رود و تجربه اقامتی ماندگار را برای زائران امام هشتم به ارمغان می آورد. اگر شما هم قصد دارید با تور مشهد سفر کنید و در این هتل لوکس اقامت داشته باشید، تا انتهای این مطلب با «معرفی هتل مدینه الرضا» با ما همراه باشید.

 

هتل مدینه الرضا مشهد

 

هتل مدینه الرضا مشهد (Madinah Al-Reza Hotel)

 

هتل مدینه الرضا (Madinah Al-Reza Hotel) از جمله هتل های لوکس مشهد است که در نزدیکی حرم واقع شده و با 150 متر فاصله از حرم، از نردیک ترین هتل ها به حرم به شمار می رود. به طوری که رفت و آمد به بارگاه ملکوتی امام رئوف در هر ساعتی از شبانه روز را برایتان میسر می کند. این هتل در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن 18 طبقه، حدود 325 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. معماری هتل مدینه الرضا به سبک ایرانی اصیل و اسلامی طراحی شده و در بدو ورود هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. علاوه بر این معماری بیرونی و نمای هتل نیز شکوه و عظمت خیره کننده ای دارد و همه چیز حاکی از آن است که این هتل با بهترین خدمات و امکانات پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی است. در ادامه از امکانات و اتاق های لاکچری این هتل بیشتر خواهیم گفت.

 

معرفی هتل مدینه الرضا

 

تور هتل مدینه الرضا مشهد

 

مشهد همواره میزبان زائران و گردشگران زیادی در تمام ایام سال از سراسر ایران و کشورهای خارجی می باشد. به همین دلیل هتل های بسیاری نظیر هتل های دو ستاره تا هتل های پنج ستاره لوکس، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های مختلف ساخته شده است تا به خوبی از این افراد میزبانی کنند. تور هتل مدینه الرضا مشهد از گران ترین و بهترین تورهای داخلی به شمار می رود که برای سخت پسندان و کسانی که می خواهند سفری لوکس و بدون نقص را تجربه کنند، گزینه بسیار خوبی است. با این حال هر زمان که قصد سفر به مشهد و اقامت هتل مدینه الرضا را داشتید، می توانید به سایت تورگردان مراجعه کرده و پس از برقراری ارتباط با کارشناسان ما، برنامه تور خود را متناسب با شرایط خود چیده و از این سفر نهایت لذت را ببرید.

 

تور هتل مدینه الرضا مشهد

 

سایت هتل مدینه الرضا

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا با طراحی سایتی بدون نقص به همراه تمام امکانات، امکان رزرواسیون آنلاین را نیز برای زائران و گردشگران فراهم کرده است. علاوه بر این در سایت هتل مدینه الرضا مشهد، می‌توانید عکس‌ها و جزئیات امکانات و خدمات هتل نظیر مجموعه آبی، سالن بدنسازی، کتابخانه، سالن همایش و... را به خوبی مشاهده کنید. همچنین تور مجازی هتل مدینه الرضا این امکان را به شما می‌دهد که پیش از سفر از اتاق‌ها و نقاط مختلف هتل در بستر اینترنت بازدید کنید و انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

 

تلفن تماس هتل مدینه الرضا مشهد: 05133136

 

کمترین نرخ تور هتل مدینه الرضا مشهد از شیراز در تورگردان

 

امکانات هتل مدینه الرضا

 

یقینا یک هتل 5 ستاره امکانات و خدمات ویژه ای را برای میهمانان خود در نظر گرفته تا رضایت آنان را جلب کند و درجه 5 ستاره را به خود اختصاص دهد. هتل مدینه الرضا مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این هتل تمام امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز میهمانان و هر آنچه برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی نیاز است فراهم شده و اقامتی لاکچری را برایتان رقم می زند.

 

مجموعه آبی و استخر هتل مدینه الرضا مشهد

 

استخر هتل مدینه الرضا و مجموعه آبی مجهز آن، از اصلی ترین و شاید مهم ترین امکانات این هتل به شمار می رود. در واقع اگر بخواهیم یکی از بهترین استخرهای مشهد را معرفی کنیم، بدون شک استخر و مجموعه آبی هتل مدینه الرضا اولین گزینه خواهد بود. به طوری که دو مجموعه آبی مجزا شامل تمامی امکانات برای آقایان و بانوان طراحی شده و خانواده ها می توانند به صورت همزمان از این خدمات بهره مند شوند.

این مجموعه آبی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ و... است و تنش های روحی و جسمی شما را پس از سپری کردن روزی شلوغ و خسته کننده از بین می برد و شادابی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد.

 

استخر هتل مدینه الرضا

 

کافی شاپ و رستوران هتل مدینه الرضا

 

یکی از بهترین امکانات هتل مدینه الرضا، رستوران های شیک و کافی شاپ دنج و دلنشین آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، غربی، فست فود، نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می کند و دیگر لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوند. در این هتل 4 رستوران و 1 کافی شاپ با فضایی لوکس و منویی متنوع و با کیفیت میزبان زائران امام هشتم هستند که هر یک از آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

صبحانه هتل مدینه الرضا

 

رستوران گل نرگس یک: این رستوران با ظرفیت 300 نفر در طبقه 1+ هتل واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود.

رستوران گل نرگس دو: این رستوران مقابل رستوران گل نرگس یک قرار دارد و با ظرفیت 400 نفر و منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان خود است.

رستوران سنتی: اگر به غذاهای سنتی و اصیل ایرانی علاقه دارید می توانید به رستوران سنتی هتل مدینه الرضا که در لابی قرار دارد بروید و خوش طعم ترین غذاهای سنتی را نوش جان کنید.

رستوران آفتاب (رستوران گردان): در بالاترین نقطه هتل و طبقه 12 ام آن، رستوران گردان با چشم انداز دل انگیز و رو به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در انتظار حضور گرم شماست. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی و فست فود سرو می شود و منوی بی نظیر آن پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه ای می باشد.

کافی شاپ لابی: چنانچه می خواهید در فضایی رویایی و آرام با خانواده یا دوستانتان دور هم جمع شوید و لحظاتی ماندگار را برای خود رقم بزنید، کافی شاپ هتل مدینه الرضا در خدمت شماست. در این مکان با سرو انواع نوشیدنی های سرد گرم، انواع کیک ها و دسرهای خوشمزه و غذاهای سبک از شما پذیرایی می شود.

 

رستوران هتل مدینه الرضا مشهد

 

اتاق بازی کودکان

 

هتل مدینه الرضا برای فرزندان دلبند شما نیز امکاناتی را فراهم نموده است تا هم از دنیای کودکانه خود فاصله نگیرند و هم اقامتی خاطره انگیز در یاد آنان بماند. اتاق کودک هتل با انواع وسایل بازی جذاب و رنگارنگ در محیطی شاد و مفرح و تمیز برای کودکان طراحی شده و لحظاتی به یاد ماندنی را برای آنان رقم می زند. خانواده ها نیز می توانند فرزندان خود را با خیال راحت به مربیان این مجموعه بسپارند و به کارهای خودشان رسیدگی کنند.

 

تجربه سفری لوکس و به یاد ماندنی با خرید تور هتل مدینه الرضا مشهد از اصفهان

 

اتاق جلسات و سالن همایش و کنفرانس

 

اگر برای قرارهای کاری خود به مشهد سفر کرده اید و در طول سفر باید جلسات زیادی را برگزار کنید، اقامت در هتل مدینه الرضا را به شما پیشنهاد می کنیم. در این هتل اتاق جلسات، سالن همایش و کنفرانس با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری طراحی شده و خیالتان را از کیفیت برگزاری جلسات راحت می کند.

 

اتاق جلسات و کنفرانس هتل مدینه الرضا

 

سالن بدنسازی با بهترین تجهیزات ورزشی

 

از دیگر امکانات خوب هتل می توان به سالن بدنسازی آن اشاره کرد. در نتیجه اگر ورزشکار هستید یا ورزش در روتین روزانه زندگیتان قرار دارد، با رزرو تور هتل مدینه الرضا و سالن بدنسازی مجهز آن، از برنامه خود عقب نخواهید ماند.

 

سالن بدنسازی هتل مدینه الرضا

 

سایر امکانات هتل مدینه الرضا

 

  • کتابخانه
  • مراکز خرید داخل هتل
  • آتلیه عکاسی
  • اتاق چمدان
  • اتاق سیگار
  • خدمات لاندری (خشکشویی)
  • پارکینگ
  • خدمات برای معلولین
  • ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)
  • و...

 

با خرید تور هتل مدینه الرضا مشهد از تبریز سفری لاکچری را برای خود رقم بزنید

 

سالن همایش هتل مدینه الرضا مشهد

 

سوئیت ها و اتاق های هتل مدینه الرضا

 

اگر تا به حال نام این هتل را جستجو کرده باشید و عکس های هتل مدینه الرضا و اتاق های زیبای آن را دیده باشید، از تنوع واحد های اقامتی این هتل مطلع هستید. در جدول زیر اتاق های هتل مدینه الرضا به همراه ظرفیت، نوع تخت ویژگی های خاص اتاق را آورده ایم تا در یک نگاه بتوانید واحد اقامتی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

اتاق های هتل مدینه الرضا

 

توضیحات ویژه

متراژ

نوع تخت

نام اتاق

واقع در طبقات سوم، ششم و نهم

21 متر

1 تخت سینگل

یک تخته فصل

کوچکترین واحدها و نورگیر رو به لابی

21 متر

1 تخت دبل

دبل اکونومی

پنجره اتاق رو به بیرون

21 متر

1 تخت دبل

دبل فصل

واقع در طبقه دهم

25 متر

1 تخت دبل

دبل لوکس فصل

پنجره رو به بیرون

21 متر

2 تخت سینگل

توئین فصل

پنجره رو به بیرون

35 متر

1 تخت دبل و 1 تخت سینگل

سه تخته دبل پلاس فصل

پنجره رو به بیرون

35 متر

3 تخت سینگل

سه تخته توئین پلاس فصل

-

42 متر

1 تخت دبل و 1 تخت سینگل

کانکت سه نفره

-

42 متر

2 تخت دبل

کانکت چهار نفره

واقع در طبقات دوم تا نهم

55 متر

1 تخت دبل و 3 تخت سینگل

کانکت پنج نفره

-

50 متر

1 تخت دبل

سوئیت یک خوابه فصل

دکوراسیون شیک و واقع در طبقه یازدهم

50 متر

1 تخت دبل

آپارتمان یک خوابه فصل

 

امکانات مشترک واحدهای اقامتی هتل

 

تمامی واحدهای اقامتی هتل مدینه الرضا مشهد امکانات رفاهی مشترکی را در خود جای داده اند. از جمله این امکانات می توان به مبلمان، تلویزیون، یخچال، چایساز، دراور، آباژور، کمد لباس، روم سرویس، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس تهویه مطبوع، سرویس گرمایش و سرمایش، سرویس اطفاء حریق و... اشاره کرد.

 

عکس هتل مدینه الرضا

فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم و جاهای دیدنی مشهد

 

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این هتل، موقعیت مکانی هتل مدینه الرضا است. به طوری که می‌توان گفت نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا همین هتل است که در بالا خیابان واقع شده و با دو دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید. علاوه بر این، ایستگاه اتوبوس نیز در مقابل این هتل قرار دارد و به راحتی می‌توانید به هر نقطه از شهر که می‌خواهید دسترسی داشته باشید. همچنین تا ایستگاه مترو شهدا که در میدان شهدا واقع شده است تنها 5 دقیقه و حدود دو و نیم کیلومتر فاصله دارد. برخی از نزدیک‌ترین مکان های دیدنی مشهد به هتل بازار رضا، آرامگاه نادرشاه افشار، پارک باغ ملی، مجتمع تجاری آرمان، پارک میرزا کوچک خان، گنبد سبز و... می‌باشند که در کمتر از 5 دقیقه با خودرو به این مکان‌ها می‌رسید.

 

آدرس هتل مدینه الرضا: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی 2

 

این مطلب را نیز می پسندید: مراکز خرید مشهد

 

فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم

 

مالک هتل مدینه الرضا مشهد کیست؟

 

صاحب هتل مدینه الرضا مشهد یک ارگان دولتی است و مالک شخصی ندارد؛ بلکه هیئت مدیره دارد و به صورت جمعی اداره می شود. در حال حاضر نیز مدیریت اجرایی این هتل با جناب آقای محمد علی احسانی نیا است. ایشان دارای مدرک کارشناسی هتلداری و کارشناسی ارشد گردشگری هستند و با داشتن سال ها تجربه در مدیریت هتل، هم اکنون مدیریت اجرایی این مجموعه را بر عهده دارند.

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل مدینه الرضا مشهد از تهران کلیک کنید

مقایسه هتل مدینه الرضا با سایر هتل‌های لوکس نزدیک به حرم

 

همانطور که گفتیم در مشهد هتل های لوکس و پنج ستاره زیادی در خیابان های اطراف و منتهی به حرم ساخته شده است و با بهترین امکانات و خدمات آماده پذیرایی از زائران امام هشتم هستند. اگر قصد داشته باشید پیش از سفر هتل های لوکس مشهد را با یکدیگر مقایسه کرده و محل اقامت خود را انتخاب کنید، احتمال اینکه نتوانید تصمیم بگیرید وجود دارد. چراکه تجربه اقامتی لاکچری در این هتل ها رویایی است که هر کسی در سر می پروراند و مقایسه آن ها با یکدیگر دشوار است. به عنوان مثال هتل درویشی مشهد از هتل های بسیار گران قیمت است که با تنوع و دکوراسیون بی نظیر اتاق هایش، گردشگران را شیفته خود می کند. از دیگر هتل های پنج ستاره مشهد نیز می توان به هتل قصر طلایی مشهد اشاره کرد که نسبت به هتل مدینه الرضا فاصله بیشتری تا حرم دارد اما تنوع اتاق ها و تعداد آن ها به مراتب بیشتر است. 

 

مقایسه هتل مدینه الرضا با سایر هتل های لوکس مشهد

 

به طور کلی هر یک از این هتل ها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب آن ها به معیار و انتظار از هتل و سلیقه آنان بازمی گردد. با این حال هتل مدینه الرضا نسبت به هتل بین المللی قصر، قصر طلایی و درویشی به حرم نزدیک تر است. همچنین این هتل در بالا خیابان یا خیابان شیرازی واقع شده و هتل های دیگری که نام بردیم در خیابان امام رضا و نزدیک به بازار رضا مشهد واقع شده اند. 

علاوه بر این تمامی این هتل ها چندین رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده اند و با منویی متنوع و با کیفیت از میهمانان خود پذیرایی می کنند. سالن بدنسازی، مجموعه آبی و فروشگاه های داخلی نیز از امکانات مشترک هتل های لوکس مشهد به شمار می روند. شک نداشته باشید که با رزرو هر یک از این هتل ها، اقامتی رویایی و لاکچری را تجربه خواهید کرد.

 

این مطلب را نیز می پسندید: مقایسه هتل های قصر، قصر طلایی و درویشی

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل مدینه الرضا مشهد از بهترین هتل های لوکس و پنج ستاره مشهد است که در خیابان شیرازی مشهد واقع شده و به دلیل فاصله بسیار کوتاه تا حرم نزد گردشگران و زائران بسیار محبوب است. هتل مدینه الرضا امکانات منحصر به فردی را برای میهمانان خود فراهم کرده است تا علاوه بر جلب رضایت آنان، اقامتی رویایی و لاکچری را برای زائران امام رضا (ع) رقم بزند. در ادامه با معرفی هتل مدینه الرضا و بررسی امکانات و اتاق های این هتل همراه ما باشید.

انتشار :  22 دی 1401 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
سالن بدنسازی هتل مدینه الرضا
  • سالن بدنسازی هتل مدینه الرضا
  • استخر هتل مدینه الرضا
  • هتل مدینه الرضا مشهد
  • معرفی هتل مدینه الرضا
  • صبحانه هتل مدینه الرضا
  • اتاق جلسات و کنفرانس هتل مدینه الرضا
  • سالن همایش هتل مدینه الرضا مشهد
  • رستوران هتل مدینه الرضا مشهد
  • تور هتل مدینه الرضا مشهد
  • اتاق های هتل مدینه الرضا
  • عکس هتل مدینه الرضا
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا حرم
  • مقایسه هتل مدینه الرضا با سایر هتل های لوکس مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد