فاکتورهای برتر : نوساز، تمیز و لاکچری
فاصله تا فرودگاه : 7 کیلومتر و 811 متر (11 دقیقه با خودرو)

نمایش همه امکانات

آدرس
کیش، بلوار میرمهنا، روبروی بازار پارس خلیج فارس
سال ساخت
۱۴۰۱
ورود و خروج
ساعت تحویل اتاق : 15:00 ساعت تخلیه اتاق : 12:00
امکانات کلی هتل امیرکبیر
آسانسور نمازخانه روم سرویس 24 ساعته جکوزی رایگان سرویس به مرکز شهر کافی‌شاپ 24 ساعته اینترنت رایگان و نامحدود سرویس رایگان از فرودگاه به هتل سرویس بهداشتی ایرانی استخر رایگان لباسشویی کپسول آتش‌نشانی ماساژ غیررایگان اطفای حریق دستگاه واکس کفش اعلام حریق سونا رایگان خدمات خانه‌داری رستوران ایرانی اتاق چمدان صندوق امانات سرویس بهداشتی فرنگی
لیست اتاق‌ها برای اقامت با صبحانه
اتاق دوتخته سوئیت لوکس دوتخته اتاق سه تخته
مراکز خرید نزدیک به هتل امیرکبیر
بازار پارس خلیج بازار عرب ها بازار دامون دریا 1 و 2 بازار مریم بازار مروارید بازار ونوس بازار زیتون بازار پانیذ

معرفی هتل امیرکبیر کیش، اولین هتل سنتی پنج ستاره جزیره

هتل امیرکبیر کیش

اگر شما هم می‌خواهید به کیش سفر کنید و به‌دنبال جایی خاص و متفاوت برای اقامت خود هستید، این مطلب را از دست ندهید. هتل امیرکبیر کیش از جدیدترین هتل‌های تازه‌تاسیس جزیره است که تجربه اقامت در محیطی دنج و منحصربه‌فرد را برایتان رقم می‌زند. این هتل 5 ستاره با امکاناتی نوین و معماری لوکس توانسته نظر گردشگران و مسافران تور کیش را به خود جلب کند. در همین مدت کوتاهی که از آغاز فعالیتش می‌گذرد، براساس نظرات درباره هتل امیرکبیر کیش می‌بینید که به‌خوبی رضایت میهمانان را بدست‌آورد‌ است. پس تا انتهای این مطلب با «معرفی هتل امیرکبیر کیش» همراه ما باشید.

 

هتل امیرکبیر کیش

فهرست مطالب

معرفی هتل امیرکبیر کیش

 

هتل امیرکبیر کیش، اولین هتل سنتی در جزیره زیبای کیش می‌باشد که به‌تازگی تاسیس شده است. این هتل اوایل شهریور ماه سال 1401 به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات گردشگری و هتلداری در بهترین سطح آغاز کرد. به‌طوری که توانست با بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. در این هتل همه چیز جذاب و چشم نواز است؛ از معماری لوکس خارجی هتل گرفته تا اتاق‌های دلبااز و نورگیری وسیع به‌همراه منبت‌کاری‌های خیره کننده سقف‌‌ها. بدون‌شک با رزرو هتل امیرکبیر کیش اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. در ادامه به بررسی امکانات، انواع اتاق‌ها، موقعیت مکانی هتل امیرکبیر و... با جزئیات بیشتری پرداخته‌ایم.

 

برای دیدن قیمت و رزرو تور هتل امیرکبیر کلیک کنید

 

 

معماری هتل امیرکبیر کیش

 

اگر عکس‌های هتل امیرکبیر را دیده باشید، احتمالا در نگاه اول مجذوب نما و معماری آن شده‌اید. اما جذاب‌تر از آن معماری و شگفتی‌های داخل هتل است که به دوران شاه عباس صفوی بازمی‌گردد. به طوری که روی دیوار‌های هتل در لابی، نقاشی‌های زیبایی می‌بینید که هنر یکی از شاگردان استاد فرشچیان است و آینه‌کاری‌های شگفت انگیزی که هنر دست اصفهانی‌های شیرین‌سخن را به چشم می‌کشد. علاوه بر این رو سقف‌ها نیز پر است از گچبری‌ها و منبت‌کاری‌های بی نظیر که نمونه آن را در کمتر جایی پیدا خواهید کرد. معماری هتل امیرکبیر الهام‌گرفته از هتل عباسی اصفهان و هتل یلو کاشان است و محیط دنج و سنتی آن بسیار خاطره‌انگیز است.

 

معماری هتل امیرکبیر کیش

 

 

سایت هتل امیرکبیر

 

اگر می‌خواهید پیش از سفر، اطلاعات کاملی درباره هتل و امکانات آن بدست آورید و برای رزرو اقدام کنید، سایت هتل امیرکبیر کیش مرجع خوبی است. در این سایت می‌توانید امکانات هتل امیرکبیر نظیر رستوران‌ها، مجموعه آبی و انواع اتاق‌ها را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید و تصمیم بهتری برای انتخاب هتل و نوع اتاق بگیرید. علاوه‌براین هتل امیرکبیر کیش عکسها و تصاویر زیادی دارد که در ویژه سایت هتل می‌توانید با بهترین کیفیت، آن‌ها را ببینید.

 

شماره تماس هتل امیرکبیر کیش: 07644432727

 

تور هتل امیرکبیر کیش

 

سفر به جزیره همواره از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در تمام فصول سال است و به‌نوعی از سفرهای لوکس داخلی و نسبتا پرهزینه هم به‌شمارمی‌رود. تور هتل امیرکبیر کیش در ایام پیک و غیرپیک از تمام شهرهای ایران برگزار می‌شود و با بهترین ایرلاین‌های پروازی قابل خرید است. در تورگردان می‌توانید کمترین قیمت تور کیش هتل امیرکبیر را مشاهده کنید و از طریق تماس با کارشناسان تور این مجموعه، خرید خود را در اسرع وقت انجام دهید. 

بعد از هتل امیرکبیر، هتل 5 ستاره پالاس هم جزو نوسازترین اقامتگاه‌های جزیره است. این هتل در سال 1400 افتتاح شده و همانند هتل سنتی امیرکبیر، امتیاز بالایی از نگاه مسافران دریافت کرده است. اگر به‌دنبال تجربه‌ای بهتر برای سفر پیش‌روی‌تان هستید، تور کیش هتل پالاس هم گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

 

قیمت هتل امیرکبیر کیش

نظرات درباره هتل امیرکبیر کیش

 

هتل امیرکبیر کیش نظرات مثبت زیادی را تاکنون از آن خود کرده است. این هتل به‌عنوان یکی‌از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش شناخته می‌شود و از زمان افتتاح هتل، میزبان گردشگران زیادی بوده است. به‌طور کلی سلیقه هر فرد در میزان رضایت از خدمات و امکانات هتل بسیار تاثیرگذار است؛ اما این هتل توانسته رضایت اغلب میهمانان خود را به‌طور کامل جلب نماید. بیشترین میزان رضایت مربوط‌به تمیزی هتل و اتاق‌ها، معماری زیبای هتل و کیفیت خوب غذا می‌باشد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. تنها مورد قابل توجه که میهمانان امتیاز کمتری به آن دادند، فاصله هتل از مرکز جزیره و فروشگاه‌هاست که هتل آن را با داشتن دو نوبت سرویس به مرکز جزیره در روز جبران کرده است.

 

نظرات هتل امیرکبیر

امکانات هتل سنتی امیرکبیر کیش

 

هتل سنتی امیرکبیر کیش برای جذب گردشگران و همچنین جلب رضایت آنان، امکانات متعددی را فراهم کرده است. مجموعه آبی مجهز، رستوران و کافی شاپ، فضای سبز زیبا و... از مهم‌ترین امکانات هتل امیرکبیر کیش به‌شمارمی‌روند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

استخر هتل امیرکبیر کیش

 

یکی از امکانات ویژه هر هتلی با عنوان پنج ستاره، داشتن مجموعه آبی است. استخر هتل امیرکبیر از بهترین خدمات هتل است که خستگی‌های روحی و جسمی شما را از بین می‌برد و در فضایی سرشار از آرامش، سلامتی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌کند.

 

رستوران هتل امیرکبیر

 

خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه، به خصوص غذاهای دریایی در جزیره کیش، جذاب‌ترین بخش سفر است. در رستوران هتل امیرکبیر کیش می‌توانید از طعم بی‌نظیر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی لذت ببرید و از کیفیت بالای منوی این رستوران حیرت‌زده شوید. علاوه بر این، صبحانه هتل امیرکبیر کیش در سالن صبحانه‌خوری به‌صورت مجزا با منویی متنوع و هوس‌انگیز سرو می‌شود و روزتان به بهترین شکل ممکن در این رستوران آغاز خواهد شد.

همچنین اگر می‌خواهید ناهار هتل امیرکبیر کیش را امتحان کنید یا وعده شام را در رستوران اصلی نوش جان کنید، با موسیقی زنده از شما پذیرایی می‌شود. رستوران صبحانه خوری با ظرفیت 180 نفر و رستوران اصلی با ظرفیت 130 نفر طراحی شده است.

 

رستوران هتل امیرکبیر کیش

 

کافی شاپ هتل امیرکبیر کیش و چایخانه سنتی

 

برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه یا قرارهای کاری شما هم فضای دنج و آرامی در هتل وجود دارد که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای متنوع و خوشمزه و غذاهای سبک از شما پذیرایی می‌کند. کافی شاپ شهریار و چایخانه سنتی همان مکان دلنشین و آرامش‌بخش هتل است که با چیدمانی سنتی و زیبا، روان شما را تسکین می‌دهد و لحظاتی ماندگار را در کنار عزیزانتان سپری خواهید کرد.

 

کافی شاپ هتل امیر کبیر کیش

 

استقبال CIP

 

یکی‌از مهم‌ترین و منحصر به فردترین امکانات ویژه این هتل، استقبال CIP از تمام میهمانان است. خدمات CIP به این معناست که در بدو ورود به فرودگاه با تشریفات CIP وارد فرودگاه می‌شوید. در مجموعه CIP فروردگاه پذیرایی مختصری از شما انجام می‌شود و سپس با ماشین‌های مخصوص هتل نیز به محل اقامت خود می‌روید.

 

کمترین قیمت تور هتل امیرکبیر کیش از مشهد در تورگردان

 

سرویس رفت و برگشت به مرکز جزیره

 

از دیگر خدمات ویژه هتل امیر کبیر می‌توان به سرویس رفت‌وبرگشت به مرکز جزیره و اسکله تفریحی اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل امیرکبیر کیش در محدوده بلوار میرمهنا و بخش شمالی جزیره می‌باشد و هتل‌های زیادی در این منطقه به چشم نمی‌خورد. به‌همین دلیل مدیریت هتل برای رفاه هر چه بیشتر میهمانان، دو نوبت سرویس رفت‌وبرگشت به مرکز جزیره را فراهم کرده است تا رفتن به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی کیش به‌راحتی برای آنان میسر شود.

 

آبنمای هتل امیرکبیر کیش

 

سایر امکانات رفاهی و تفریحی هتل سنتی امیرکبیر کیش

 

علاوه بر تمام امکانات و خدماتی که پیش از این ذکر شد، امکانات دیگری در این هتل به چشم می‌خورد که عبارت‌اند از:

 

        - آسانسور

        - فضای سبز دل انگیز و آبنمای چشم نواز

        - اتاق چمدان

        - خدمات لاندری

        - کرایه اتومبیل

        - سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات

        - و...

 

اتاق های هتل امیرکبیر کیش

 

سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل امیر کبیر کیش

 

هتل پنج ستاره امیرکبیر، در 5 طبقه ساخته شده است و 154 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. اتاق‌های این هتل با نورگیر بسیار عالی و دلباز طراحی شده‌اند و احساس خوشایندی را به میهمانان القا می‌کنند. در اتاق‌ها گچبری‌های خارق العاده و نقاشی‌های سنتی نیز به چشم می‌خورد و دل هر بیننده‌ای را می‌برد. سوئیت‌ها و اتاق های هتل امیرکبیر کیش شامل 41 اتاق دبل، 100 اتاق تریپل و 13 سوئیت یک‌خوابه می‌باشد. در جدول زیر انواع اتاق‌ها و نوع تخت هر یک را آورده‌ایم.

 

نوع اتاق

 

نوع تخت

 

اتاق دو تخته دبل

1 عدد تخت دبل

اتاق دو تخته تویین

2 عدد تخت سینگل

اتاق سه تخته دبل-سینگل

1 عدد تخت دبل و 1 عدد تخت سینگل

اتاق سه تخته سینگل

3 عدد تخت سینگل

سوئیت لوکس

1 عدد تخت دبل

سوئیت VIP

1 عدد تخت دبل

اتاق کانکت دبل-سینگل

1 عدد تخت دبل و 3 عدد تخت سینگل

 
 

امکانات مشترک اتاق‌های هتل امیرکبیر

 

در تمام واحدهای اقامتی هتل، امکانات رفاهی موردنیاز نظیر یخچال، مبلمان، چای ساز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن و اینترنت، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و... وجود دارد و همه‌چیز برای داشتن اقامتی بدون نقص و به‌یادماندنی فراهم است.

 

تور هتل امیرکبیر کیش

 

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا دریا و مراکز خرید

 

آدرس هتل امیر کبیر کیش: بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و اقبال لاهوری

هتل امیرکبیر کیش در ضلع شمالی جزیره و بلوار میرمهنا واقع شده است. تاکنون در این منطقه هتل‌های کمی ساخته شده است؛ اما به برخی‌از جاهای دیدنی کیش در تابستان مانند پارک ساحلی میرمهنا، بازار پارس خلیج، مجتمع گلف کیش، شهر باستانی حریره، مسیر ویژه دوچرخه سواری و... بسیار نزدیک است. همچنین فاصله هتل امیرکبیر کیش تا دریا و ساحل میرمهنا نیز کم است و با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل خواهید رسید. در کمتر از 10 دقیقه با خودرو نیز می‌توانید خود را به جاذبه‌هایی همچون درخت انجیر معابد، آب انبار سنتی، شهر زیرزمینی کاریز و مرکز خرید دیپلمات برسانید. 

برای رفتن‌به اسکله تفریحی کیش، پارک هنگام، پلاژ آقایان، بولینگ مریم و مراکز خرید در کیش مانند بازارهای پردیس 1 و2، رویا مال و... نیز باید حدود 15 دقیقه با خودرو تا رسیدن‌به مقصد طی کنید. البته سرویس رفت‌وبرگشت هتل امیرکبیر به مرکز جزیره، این رفت‌وآمد را بسیار راحت کرده و دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

مالک هتل امیرکبیر کیش کیست؟

 

سرمایه‌گذاران و صاحبان اصلی هتل سنتی امیرکبیر کیش جناب آقای خوابنما و جناب آقای زینعلی می‌باشند که با وجود شرایط بد اقتصادی و اوضاع نابسامان گردشگری در جزیره، دست‌از ساخت این هتل مجلل نکشیدند. درحال‌حاضر، مدیر اجرایی هتل امیر کبیر کیش نیز جناب آقای بهزاد ثابتی می‌باشند که با روی گشاده و فراهم نمودن امکانات مناسب، پذیرای میهمانان و گردشگران عزیز می‌باشند.

 

مالک هتل امیرکبیر کیش

 

مقایسه هتل امیرکبیر با سایر هتل‌های پنج ستاره کیش

 

جزیره کیش به عنوان مهم‌ترین قطب گردشگری در جنوب کشور، هتل‌های زیادی نظیر هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره را در خود جای داده است. اغلب افراد زمانی که تصمیم به رزرو تور کیش از مشهد و تهران می‌گیرند، هتل‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کنند. البته سلیقه و بودجه هر فرد عامل اصلی در انتخاب هتل است. با این حال مقایسه هتل‌های پنج ستاره کیش با یکدیگر کار دشواری است؛ چراکه تمام آن‌ها با بهترین امکانات و خدمات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند و تنها برخی از ویژگی‌ها سبب تمایز آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

به‌عنوان مثال اگر بخواهیم به مقایسه هتل امیرکبیر و هتل داریوش کیش بپردازیم، باید گفت که موقعیت هتل داریوش نسبت به امیرکبیر به مراتب بهتر است؛ اما سرویس رفت‌وبرگشت به مراکز خرید و اسکله تفریحی ندارد. هردو هتل با منوی غذایی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند. در نتیجه انتخاب هتل کاملا به خودتان و انتظاراتی که از محل اقامت خود دارید، بستگی دارد.

 

هتل امیرکبیر بهتر است یا هتل داریوش کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

سفر به جزیره کیش یکی از لاکچری‌ترین سفرهای داخلی به شمار می‌رود که با اقامت در یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره، تجربه‌ای بی نظیر را برایتان به ارمغان می‌ٰآورد. هتل امیرکبیر کیش اولین هتل سنتی جزیره است که اواخر تابستان 1401 فعالیت خود را آغاز کرد و جدیدترین هتل در این جزیره به شمار می‌رود. اگر شما هم می‌خواهید برای رزرو هتل سنتی امیرکبیر اقدام کنید و لحظاتی ماندگار را در سفر به کیش برای خودتان رقم بزنید، در ادامه این مطلب با معرفی هتل پنج ستاره امیرکبیر همراه ما باشید.

انتشار :  2 دی 1401 به روزرسانی :  20 خرداد 1403 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
نظرات هتل امیرکبیر
  • نظرات هتل امیرکبیر
  • تور هتل امیرکبیر کیش
  • هتل امیرکبیر کیش
  • معماری هتل امیرکبیر کیش
  • رستوران هتل امیرکبیر کیش
  • کافی شاپ هتل امیر کبیر کیش
  • اتاق های هتل امیرکبیر کیش
  • آبنمای هتل امیرکبیر کیش
  • هتل امیرکبیر بهتر است یا هتل داریوش کیش
  • قیمت هتل امیرکبیر کیش
  • مالک هتل امیرکبیر کیش
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
1 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
سلنا

یکی از فوق العاده ترین هتلهای داخلی و حتی خارجی بود که رفتم البتهدخمراه با خانواده بودم ، پرسنل بسیار مودب و مهربان و به تعداد زیاد همه جا همراه و کمک تک تک مسافران بودند ، بسیار محیط راحت و تمیز و سرویس و خدمات عالی بود ،،، حتی از هتلهایی که در مسافرت به انگلیس داشتم مرتب تر و بانظم تر و با کیفیت تر چه به لحاظ خدمان و فضا و سرو غذا و تفریحات بود ،،، آنقدر حس آرامش و خوب داشتیم گه واقعا از صمیم قلب برای تک تک پرستلش آرزوی بهترینها داریم

بستن