بهترین برنامه ریزی مناسب برای سفر به کیش

برنامه ریزی سفر به کیش

برنامه ریزی برای سفر به کیش با توجه به زمان محدود سه روزه یا چهار روزه بسیار مفید است و به شما کمک می‌کند از بهترین جاهای دیدنی کیش غافل نشوید و خرید خود را پر طرفدارترین مراکز خرید جزیره کیش انجام دهید. ما در این مطلب از مجله تورگردان برنامه 4 روزه سفر به کیش را با در نظر گرفتن موقعیت مکانی هر جاذبه برای شما چیده‌ایم؛ اما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان آن را تغییر دهید. 

فهرست مطالب

برای سفر به کیش چند روز لازم است؟

 

نظر کاربران در مورد سفر به کیش نشان می‌دهد که چهار روز برای این سفر ایده‌آل و کافی به نظر می‌رسد. به طوری که می‌توان با یک برنامه ریزی خوب هم تفریح خوبی داشت و هم از اکثر مکان‌های دیدنی جزیره بازدید کرد. با این حال سفر سه روزه یا سفر 5 روزه به کیش نیز بسیار طرفدار دارد و تعیین مدت زمان این سفر کاملا به خودتان بستگی دارد. 

معمولا تور کیش از مبادی مختلف در تورگردان از 2 شب تا 7 شب با اقامت در هتل‌های دو ستاره تا پنج ستاره به همراه صبحانه رزرو است و تجربه‌ای بی نظیر را برایتان رقم می‌زند. برای استعلام قیمت تور کیش از تهران با کارشناسان ما به شماره 02147627800 تماس بگیرید.

 

برنامه روز اول سفر کیش، تفریح و خوش گذرانی

 

روز اول را به تفریحات آبی و غیر آبی و همچنین شرکت در جنگ‌ها و کنسرت‌ها اختصاص داده‌ایم و مرکز جزیره بهترین جایی است که می‌توانید از این تفریحات لذت ببرید. پس بلافاصله بعد از مستقر شدن در هتل و کمی استراحت وسایل شنا خود را بردارید و به اسکله تفریحی کیش بروید.

 

اسکله تفریحی کیش و تفریحات آبی

 

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش

مدت زمان پیشنهادی: 3 تا 6 ساعت

 

اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش - منبع گوگل مپ

 

اسکله تفریحی کیش بزرگ‌ترین مرکز تفریحات آبی در جزیره است و اگر اهل هیجان باشید می‌توانید با جت اسکی، چتر پاراسل، فلای بورد و... اوج لذت را تجربه کنید. اگر به تفریحات آبی آرام و به دور از هیجان علاقه دارید، باز هم جای خوبی آمده‌اید؛ چرا که تفریحاتی مثل پدل بورد، قایق سواری، کشتی‌های تفریحی، آکواریوم کیش، غواصی و آب بازی در دریای خلیج فارس برای شما بسیار دلچسب خواهد بود.

 

تله کابین میکامال

 

آدرس: کیش، بلوار داریوش، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال

مدت زمان پیشنهادی: کمتر از یک ساعت

 

تله کابین میکامال کیش
تله کابین کیش - منبع گوگل مپ

 

پس از اسکله تفریحی و خسته شدن از تفریحات آبی، پیشنهاد می‌کنیم تله کابین میکامال کیش را امتحان کنید. در این صورت هم می‌توانید زمان کوتاهی را با نشستن در کابین‌های مجهز و پیشرفته آن استراحت کنید و هم از تماشای زیبایی‌های جزیره بر فراز آسمان لذت ببرید. علاوه بر این چون ایستگاه شروع تله کابین در مرکز خرید میکامال قرار گرفته، می‌توانید اولین پاساژگردی در کیش را هم تجربه کنید. ایستگاه اول در میکامال و ایستگاه سوم در اسکله تفریحی واقع شده و ایستگاه دوم نیز برای تغییر جهت کابین‌ها طراحی شده است.

 

بولینگ مریم

 

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم

مدت زمان پیشنهادی: 1 تا 2 ساعت

 

یکی دیگر از تفریحاتی که در برنامه ریزی سفر به کیش برای روز اول در نظر گرفته‌ایم، رفتن به بولینگ مریم است. این مجموعه مجهز‌ترین و بزرگ‌ترین سالن بولینگ کشور را دارد و علاوه بر آن امکانات دیگری مثل سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن بازی‌های کامپیوتری، رستوران، کافی شاپ و... را در خود جای داده است.

 

جنگ‌ها و کنسرت‌های شبانه کیش

 

مدت زمان پیشنهادی: 2 تا 4 ساعت

 

برنامه پیشنهادی آخر برای اولین روز در سفر کیش، شرکت در جنگ‌ها و کنسرت‌های کیش است. اگر خوش شانس باشید و در زمان سفر شما خواننده‌های محبوب کشورمان در جزیره کنسرت داشته باشند، می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان لحظاتی فوق‌العاده را سپری کنید. به جز برنامه کنسرت‌های کیش، جنگ‌های شبانه با خلق لحظات مفرح و شاد، خنده‌های از ته دل را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برنامه روز دوم سفر کیش

 

در روز دوم به بازدید از جاذبه‌های تاریخی، پارک‌های ساحلی و گشت و گذار در مکان‌های گردشگری کیش می‌پردازیم و هدف گشت و گذارمان، شمال و شمال غرب جزیره است. پس بعد از صرف یک صبحانه مفصل آماده شوید تا اول به پلاژ‌های تفریحی کیش برویم.

 

پلاژ آقایان و بانوان

 

آدرس پلاژ آقایان: کیش، انتهای خبابان فردوسی، پلاژ آقایان

 

آدرس پلاژ بانوان: کیش، بلوار ایران، انتهای خیابان آریان، پلاژ بانوان

 

مدت زمان پیشنهادی: 2 تا 4 ساعت

 

پلاژ آقایان و بانوان در کیش
پلاژ‌های کیش - منبع گوگل مپ

 

در برنامه ریزی سفر کیش، یکی از بهترین مکان‌های تفریحی پلاژهای کیش بوده که به طور اختصاصی برای آقایان و بانوان طراحی شده است. پلاژ آقایان در شرق و پلاژ بانوان در شمال شرقی جزیره واقع شده است. در نتیجه می‌توانید پس از شنا و آب تنی، در جایی قرار بگذارید و آماده رفتن به شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره شوید.

 

شهر باستانی حریره

 

آدرس: کیش، بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه

مدت زمان پیشنهادی: کمتر از 2 ساعت

 

یکی از دیدنی‌های تاریخی کیش، شهر باستانی حریره است که بدون شک ارزش دیدن را داشته و قدمت آن به 800 سال پیش بازمی‌گردد. این شهر تاریخی از قسمت‌های مختلفی نظیر بندرگاه، خانه‌های اعیانی، حمام، مسجد حریره، تاسیسات آبی و صنعتی و... تشکیل شده و تجربه قدم زدن در تاریخ را برایتان رقم می‌زند. راستی حالا که تا اینجا آمده‌اید، سری هم به آب انبار دو قلوی کیش بزنید. این آب آنبار تاریخی در فاصله کیلومتری از شهر حریره واقع شده و برای مسافران تور کیش از یزد جاذبه‌ای بسیار جذاب است.

 

شهر زیر زمینی کاریز

 

آدرس: کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کیش (کاریز)

مدت زمان پیشنهادی: حدود 1 تا 2 ساعت

 

کاریز از جاهای دیدنی ایران در جزیره کیش
شهر زیر زمینی کاریز - منبع گوگل مپ

 

در جنوب شهر حریره، شهر زیرزمینی کاریز قرار گرفته است. این مکان تاریخی برای گردشگران بسیار جذاب است و با وجود قنات بزرگی که در این شهر زیرزمینی واقع شده، اغلب افراد در برنامه ریزی 4 روزه برای سفر به کیش بازدید از این مکان را در اولویت قرار می‌دهند. در حال حاضر در این شهر امکاناتی مثل غرفه‌های صنایع دستی، رستوران سنتی، موزه و... نیز فراهم شده است.

 

اسکله تفریحی و پارک ساحلی میرمهنا

 

آدرس: کیش، ساحل شمال و شمال غربی جزیره کیش

مدت زمان پیشنهادی: 1 تا 2 ساعت

 

در روز دوم کیش گردی پس از آب تنی و بازی در پلاژ‌های کیش و بازدید شهر کاریز و حریره، احتمالا نیاز به استراحت دارید. پیشنهاد ما به شما این است که به پارک ساحلی میرمهنا رفته و به تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس بنشینید. پارک ساحلی میرمهنا از بزرگ‌ترین، تمیزترین و خلوت‌ترین سواحل و پارک‌های ساحلی کیش است و بدون شک از همنشینی با خانواده و دوستان در این مکان لذت خواهید برد. برای صرف ناهار هم می‌توانید به رستوران‌های نزدیک پارک میرمهنا نظیر رستوران پاشا، رستوران سنتی طباخ و سایر رستوران‌های این محدوده بروید.

 

پارس سافاری کیش

 

آدرس: کیش - بلوار امام خمینی - بلوار سافاری - جنب فاز 3 صنعتی

مدت زمان پیشنهادی: 4 تا 5 ساعت

 

پارس سافاری کیش
پارس سافاری کیش - منبع گوگل مپ

 

برنامه عصر روز دوم در سفر به کیش بسیار مهیج و جذاب است. اگر پارس سافاری کیش را از دست بدهید ضرر خواهید کرد. مجموعه پارس سافاری تفریحاتی همچمون کارتینگ، موتور سواری، زورب بال، شتر سواری، بانجی جامپینگ، پینت بال، ماشین کوبنده، ترامپولین، مینی گلف، سینما 9 بعدی و... را در خود جای داده و خاطره‌ای خوش را برایتان به ثبت می‌رساند.

 

مرکز خرید و ساحل دامون

 

آدرس: کیش، شمال جزیره

مدت زمان پیشنهادی: حدود 2 ساعت

 

آخرین برنامه پیشنهادی روز دوم ساحل دامون و گشت زدن در مرکز خرید دامون است. این ساحل آرام برای تماشای غروب و شب نشینی انتخاب بسیار خوبی است و به دلیل وجود مرکز خرید دامون در نزدیکی این پارک بسیار محبوب است. علاوه بر خرید می‌توانید شام را در فودکورت و رستوران‌های این مرکز خرید میل کنید و از کیفیت فوق العاده آن‌ها لذت ببرید.

برنامه ریزی روز سوم کیش گردی

 

برنامه ریزی سفر کیش در روز سوم بسیار مهیج است و آیتم‌های مختلفی را برای تمام سنین در نظر گرفته‌ایم. در سومین روز از سفر کیش به شرق و جنوب شرقی جزیره می‌رویم.

 

پارک دلفین و باغ پرندگان

 

آدرس: کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش

مدت زمان پیشنهادی: 2 تا 4 ساعت

 

پارک دلفین های کیش
پارک دلفین‌های کیش - منبع گوگل مپ

 

اولین مکان جذاب و دیدنی که حتما باید از آن دیدن کنید، دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش است و قطعا از تماشای دلفین‌های بازیگوش و بازی با آن‌ها غرق لذت خواهید شد. به علاوه در باغ پرندگان گونه‌های متنوعی از پرندگان مناطق گرمسیری و زیبا به چشم می‌خورند که برای کودکان و بزرگسالان بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

در ضمن اگر تور کیش هتل داریوش را رزرو کرده باشید، از 50 درصد تخفیف برای بازدید از پارک دلفین و باغ پرندگان بهره‌مند می‌شوید!

 

پارک ساحلی سیمرغ

 

آدرس: ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان ۱۱، مجاور هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ

مدت زمان پیشنهادی: 1 تا 2 ساعت

 

یکی از زیبا‌ترین سواحل و پارک‌های کیش، پارک ساحلی سیمرغ است. این پارک در نزدیکی پارک دلفین‌های کیش واقع شده و پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید دلیفناریوم، به ساحل سیمرغ بروید. در پارک ساحلی سیمرغ امکاناتی نظیر آلاچیق، مسیر دوچرخه سواری، زمین‌های ورزشی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان و...  وجود دارد و در ساحل سیمرغ انواع تفریحات دریایی ارائه می‌شود.

 

ساحل مرجان و اسکله تفریحی مارینا

 

آدرس: کیش، بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، کنار برج‌های دوقلو

مدت زمان پیشنهادی: 2 تا 3 ساعت

 

اسکله تفریحی مارینا پارک کیش
کلوپ تفریحی مارینا - منبع گوگل مپ

 

در نزدیکی و مجاور ساحل سیمرغ، اسکله تفریحی و کلوپ تفریحی مارینا و ساحل مرجان قرار گرفته است. پس مقصد بعدی برای گردش در کیش اسکله مارینا و ساحل مرجان است. این اسکله اولین مارینای ایران را در خود جای داده و به شدت مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. علاوه بر این در کلوپ تفریحی مارینا پارک انواع تفریحات آبی ارائه شده و با وجود پارک آبی بادی مخصوص آقایان تجربه‌ای متفاوت را برایتان رقم خواهد زد.

 

شهربازی هایلند کیش

 

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ

مدت زمان پیشنهادی: 4 تا 5 ساعت

 

در برنامه ریزی سفر به کیش حتما چند ساعتی را به تفریح در شهربازی هایلند اختصاص دهید. در این مجموعه در فضای سبز پارک شهر کیش قرار گرفته و انواع بازی‌های مهیج نظیر چرخ و فلک، سفینه، رنجر، سورتمه، اتاق فرار، تالار ارواح، پلی استیشن، سینما هفت بعدی، اتاقک لیزر و... برای کودک و بزرگسال وجود دارد.

 

دوچرخه سواری در کیش

 

آدرس: ایستگاه اسکله تفریحی کیش

مدت زمان پیشنهادی: حدود 1 ساعت

 

دوچرخه سواری در کیش
مسیر دوچرخه سواری کیش - منبع گوگل مپ

 

پیشنهاد می‌کنیم در آخر روز سوم سفر خود دوچرخه سواری دور جزیره را امتحان کنید. این مسیر حدود 75 کیلومتر بوده و قسمت‌هایی از مسیر به داخل شهر نیز کشیده شده است. با دوچرخه سواری در کیش علاوه بر اینکه یک فعالیت بدنی سالم انجام می‌دهید، از زیبایی مناظر نیز لذت خواهید برد. 

حالا می‌توانید برای استراحت به هتل بروید و خستگی امروز را برای گشت و گذار آخرین روز از تن به در کنید.

برنامه روز چهارم سفر به جزیره کیش

 

و اما برنامه ریزی روز چهارم سفر به کیش بسیار هیجان‌انگیز و متنوع است. در آخرین روز سفر، هم تفریحات آبی و غیر آبی را داریم و هم بازدید از جاذبه‌های تاریخی. در پایان روز هم به جذاب‌ترین بخش سفر، یعنی خرید می‌پردازیم. 

 

پارک آبی اوشن

 

آدرس: کیش، میدان لوکس، جاده جهان

مدت زمان پیشنهادی: 3 تا 5 ساعت

 

عکس اوشن پارک کیش
پارک آبی اوشن کیش - منبع گوگل مپ

 

پارک آبی اوشن کیش از بهترین پارک‌های آبی رو باز در کشور است که با سرسره‌های مهیج و امکانات متنوع از پر طرفدارترین تفریحات کیش به شمار می‌رود. دقت داشته باشید که سانس آقایان و بانوان جداست. به طوری که برخی روزها صبح تا ظهر برای بانوان و عصر تا شب برای آقایان است. در نتیجه باید تایم خود را به خوبی هماهنگ کنید. پیشنهاد ما این است در سانس آقایان، خانم‌ها بیکار نمانند و از گردش در مراکز خرید جزیره لذت ببرند.

 

کشتی یونانی

 

آدرس: جنوب غربی جزیره کیش، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی غروب (پارک ساحلی کشتی یونانی)

مدت زمان پیشنهادی: 1 تا 2 ساعت

 

کشتی یونانی کیش
کشتی یونانی کیش - منبع گوگل مپ

 

از دیگر جاذبه‌های جزیره که حتما باید در برنامه ریزی برای کیش زمانی را به آن اختصاص دهید، کشتی یونانی است. این کشتی به گل نشسته نمادی از جزیره کیش بوده و محال است کسی در این سفر عکسی در کنار کشتی یونانی نداشته باشد. 

 

روستای باغو

 

آدرس: جنوب غرب جزیره کیش، خیابان باغو، روستای باغو

مدت زمان پیشنهادی: 1 تا 2 ساعت

 

روستای باغو کیش
روستای باغو کیش - منبع گوگل مپ

 

اگر می‌خواهید در بافت سنتی و تاریخی جزیره کیش قدم بزنید، روستای کهن باغو را فراموش نکنید. در این روستا جاذبه‌هایی نظیر مسجد النبی و درختان کهنسال لور وجود دارد و بافت قدیمی خانه‌ها بسیار جذاب است. قطعا روستای باغو برای روز آخر سفر از مکان‌های دیدنی کیش است که نباید بازدید از آن را از دست داد! 

 

تم پارک سنتر کیش

 

آدرس:  جنوب غربی کیش، جاده جهان، روبروی کشتی یونانی

مدت زمان پیشنهادی: حدود 2 ساعت

 

از دیگر تفریحات مهیج کیش که بازدید از آن را در برنامه روز آخر سفر جا داده‌ایم، تم پارک سنتر کیش است. این مجموعه دو بخش شامل مجیک پارک (پارک جادویی) و ژوراسیک و دراگون پارک (پارک دایناسورها) دارد. در پارک ژوراسیک انواع اژدها و دایناسورهای متحرک با اندازه‌های مختلف به چشم می‌خورد و می‌توانید با بزرگ‌ترین دایناسور این پارک که 6 متر ارتفاع دارد، عکس‌های جذابی بگیرید.

در بخش مجیک پارک جذاب‌ترین آیتم‌ها مثل اتاق وارونه، بخش آینه‌ها، بخش نقاشی‌های 3 بعدی، اتاق پرسپکتیو، اتاق خواب دیواری، اتاق سلفی روم و... طراحی شده و برای نوجوانان و حتی بزرگسالان بسیار جالب و سرگرم‌کننده است.

 

خرید در کیش

 

بدون شک لذت‌بخش‌ترین بخش هر سفر خرید است. ما در برنامه ریزی سفر به کیش، خرید و گردش در بازارها را به روز آخر اختصاص داده‌ایم. در پایان روز دوم، از عصر تا شب می‌توانید در مراکز خرید کیش چرخی بزنید و هر آنچه نیاز دارید را از فروشگاه‌های لوکس با بهترین قیمت و کیفیت خرید کنید. فهرست برخی از مهم‌ترین مراکز خرید جزیره را در ادامه آورده‌ایم:

 

  • مرکز خرید مرجان
  • مرکز خرید کوروش
  • بازار پردیس 1 و 2
  • مرکز خرید زیتون
  • بازار مریم
  • مرکز خرید مروارید
  • بازار پانیذ

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

شاید اولین چیزی که پس از رزرو تور کیش به ذهن افراد می‌رسد، این است که سفر خود را چگونه بگذرانند و به کجاها بروند تا هم لذت ببرند و هم از فرصت محدود خود نهایت استفاده را بکنند. به همین دلیل برنامه ریزی سفر به کیش به خاطر تفریحات زیاد و جاذبه‌های گردشگری جزیره کمی سخت به نظر می‌رسد. در نتیجه تصمیم گرفتیم با توجه علایق گرو‌ه‌های سنی مختلف، مدت زمان سفر و همچنین موقعیت مکانی تفریحات جاذبه‌های جزیره و کاهش هزینه رفت و آمد، یک برنامه ریزی مناسب و منعطف برای سفر به کیش به شما پیشنهاد دهیم. همراه ما باشید.

انتشار :  13 شهریور 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
پلاژ آقایان و بانوان در کیش
  • پلاژ آقایان و بانوان در کیش
  • اسکله تفریحی مارینا پارک کیش
  • دوچرخه سواری در کیش
  • تله کابین میکامال کیش
  • عکس اوشن پارک کیش
  • کاریز از جاهای دیدنی ایران در جزیره کیش
  • کشتی یونانی کیش
  • پارس سافاری کیش
  • روستای باغو کیش
  • اسکله تفریحی کیش
  • پارک دلفین های کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد