سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟

با تور بریم کیش یا خودمون؟ اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، قطعا به این فکر افتاده‌اید که سفر خود را چگونه پیش ببرید؛ خودتان برنامه ریزی کنید یا همه چیز را به آژانس‌های برگزار کننده تور ارزان کیش بسپارید. تا انتهای این مطلب از مجله تورگردان همراه ما باشید تا به شما بگوییم سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم.

فهرست مطالب

سفر به کیش با تور

 

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که تور کیش چیست تا آن را با سفرهای گروهی اشتباه نگیرید. تورهایی که توسط آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود به معنای بلیط رفت و برگشت هوایی یا زمینی به همراه هتل است و برخی آفرهای ویژه گردشگری و گشت شهری هم برای مسافران خود در نظر می‌گیرند. در واقع برنامه سفر شما به عهده آژانس‌های مسافرتی است و با پشتیبانی کارشناسان، سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه می‌کنید.

در سفر به کیش با تور نسبت به مسافرت شخصی، بهتر می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید و به نظر می‌رسد هزینه سفر کیش با تور مسافرتی بسیار مقرون به صرفه است. همچنین در زندگی امروزه، به دلیل فشارهای کاری اغلب زمان کمی برای سفر خواهیم داشت. در این شرایط افراد ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد رسیده و بیشتر وقت خود را صرف گشت و گذار در کیش کنند. پس انتخاب تور کیش بسیار معقول به نظر می‌رسد.

 

سفر به کیش با تور
مسافرت به کیش با تور - منبع گوگل مپ

 

هزینه سفر به کیش با تور مسافرتی


هزینه مسافرت به کیش با تور با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود بسیار مناسب است. آژانس‌های مسافرتی معمولا بلیط‌های چارتری لحظه آخری و ارزان را برای مسافران خود رزرو می‌کنند و انتخاب هتل به عهده خودتان است. یعنی شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، از بین هتل‌های 5 ستاره تا 2 ستاره کیش، هتلی که با شرایط و انتظارات شما سازگار است را برای تور کیش رزرو نمایید. اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه مناسب امکانات و خدمات مناسبی دریافت کنید، هتل‌های سه ستاره کیش مانند هتل تعطیلات، هتل آبادگران، هتل سان رایز و... گزینه‌های پیش روی شما هستند.

علاوه بر این در سفر به کیش تخفیف‌های ویژه گردشگری مانند تخفیف ورودی برخی مکان‌های تفریحی، گشت‌های شهری و... به شما تعلق می‌گیرد که نقش به‌سزایی در کاهش هزینه‌های سفر کیش دارد. همچنین اطلاع از بهترین زمان سفر به کیش نیز بسیار موثر است. مثلا اگر تور کیش در تابستان را رزرو کنید به دلیل گرمای هوا در این فصل با کمترین قیمت سفری بی‌نظیر را تجربه می‌کنید. در مقابل اگر فصل پاییز و زمستان که بهترین فصل سفر جزیره است را برای مسافرت انتخاب کنید، به دلیل افزایش چشمگیر حجم مسافران باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

خدمات سفر با تور کیش


به طور کلی در مسافرت به کیش با تور خدماتی ارائه می‌شود که شما در برنامه سفرهای شخصی چنین خدماتی را نخواهید داشت. خدمات تور کیش در سایت تورگردان عبارت‌اند از:
 

  • بلیط رفت و برگشت هوایی
  • رزرو هتل به همراه صبحانه بوفه
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • آفرهای ویژه گردشگری
  • گشت شهری

 

مسافرت به کیش با تور
خدمات سفر به کیش با تور مسافرتی - منبع گوگل مپ

سفر به کیش بدون تور (شخصی)

 

اگر با تور سفر نکنید، باید برنامه سفرتان را خودتان بچینید و این کمی دشوار است. سفر شخصی به جزیره می‌تواند به صورت هوایی یا زمینی باشد؛ یعنی شما می‌توانید برای سفر به کیش با هواپیما، قطار، کشتی و حتی خودروی شخصی خود برنامه‌ریزی کنید.

چیزی که سفر به کیش بدون تور را سخت می‌کند، دغدغه رزرو بلیط و محل اقامت است؛ به خصوص اگر در ایام شلوغ و پر ازدحام قصد سفر داشته باشید! علاوه بر آن اگر تجربه سفر به جزیره را نداشته باشید، با جاهای دیدنی کیش آشنا نیستید و نمی‌دانید بهترین فصل سفر چه زمانی است. در این صورت ممکن است به اندازه‌ای که باید از سفر خود لذت نبرید. در هر صورت اگر می‌خواهید به صورت هوایی خود را به کیش برسانید، سفر به کیش با تور بسیار بهتر است.

چنانچه قصد دارید سفر به کیش از راه زمینی را تجربه کنید و از جاذبه‌های گردشگری بین راه هم بازدید کنید، قضیه کمی فرق می‌کند و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما باز هم لازم است زمان کافی داشته باشید و شرایط خود را به خوبی بسنجید.

سفر به کیش با خودروی شخصی

 

اگر اهل رانندگی هستید و افراد مسن و کودک زیر 2 سال همراه خود ندارید، سفر به کیش با خودروی شخصی لذت‌بخش است. در غیر این صورت به دلیل مسافت طولانی بسیار خسته کننده و آزاردهنده خواهد بود. در سفر به کیش با ماشین می‌توانید برای بازدید از جاهای دیدنی شهرهای بین راه برنامه‌ریزی کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی بسیار بیشتر از تور تمام می‌شود! زیرا هزینه لندینگ کرافت ماشین، کاپوتاژ، عوارض شهرداری، خورد و خوراک بین راه، بنزین و... به هزینه‌های شما اضافه خواهد شد.

 

سفر به کیش با خودرو شخصی
کیش با تور بهتره یا شخصی؟ - منبع گوگل مپ

 

برای رفتن به کیش با خودرو باید خود را به یکی از سه بندر لنگه، چارک یا آفتاب برسانید و با لندینگ کرافت (شناورهای مخصوص جابجایی خودرو) خود را به کیش برسانید. این نکته را هم در نظر بگیرید که بالا بودن مدل خودرو برای بردن به جزیره بسیار اهمیت دارد و ورود پراید و پیکان به کیش ممنوع است.

سفر به کیش با کشتی و قطار

 

اگر قصد ندارید خودروی خود را به جزیره بیاورید باید آن را در جایی امن پارک کرده و سفر به کیش با کشتی را آغاز کنید. در این سه بندر کشتی‌های تندرو و شناورهای حمل مسافر وجود دارد که شما را به کیش می‌رسانند. البته اگر هدف شما فقط تجربه سفر با کشتی است، می‌توانید از سفر با خودروی شخصی صرف نظر کنید و با قطار خود را به بندر عباس برسانید. بدون شک سفر به کیش با قطار نیز تجربه‌ای خاطره‌انگیز است. بعد ازاینکه به بندرعباس رسیدید، با سایر وسایل حمل و نقل خود را به بندرگاه‌ها رسانده و با کشتی راهی جزیره شوید.

 

سفر به کیش بدون تور
سفر به کبش بدون تور - منبع گوگل مپ

کلام پایانی

 

در پاسخ به این سوال که سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی می‌توان گفت سفر به کیش با تور با توجه به برنامه‌ریزی منظم و هزینه مناسب، از تمام جهات به صرفه‌تر و بهتر است و شما می‌توانید در مدت زمان مشخص و محدود سه روزه یا چهار روزه، خاطره‌انگیزترین سفر خود را تجربه کنید. کارشناسان ما در تورگردان نیز در تلاش‌اند با ارائه بهترین خدمات نظیر رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت با ایرلاین منتخب شما، رزرو هتل و خدمات گردشگری تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای شما رقم بزنند. برای اطلاع دقیق از قیمت و شرایط تور کیش می‌توانید با پشتیبانی تورگردان به شماره 02147626262 تماس بگیرید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در سفر کیش مطرح است، هزینه نسبتا بالای این سفر در مقایسه با سایر مسافرت‌های داخلی است. به همین دلیل این سوال پیش از سفر برای اغلب افراد پیش می‌آید که چگونه به کیش سفر کنیم؟ هزینه سفر به کیش با تور کمتر می‌شود یا شخصی؟ به طور کلی نظرات در مورد تور کیش نشان می‌دهد که سفر با تور بهتر از شخصی است؛ اما این مسئله به سلیقه افراد و هدف آنان نیز بستگی دارد. با این حال در این مطلب به طور مفصل به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم و درباره شرایط سفر با تور یا شخصی، هزینه‌ها، زمان سفر و... صحبت کرده‌ایم.

انتشار :  30 مرداد 1402 به روزرسانی :  30 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
مسافرت به کیش با تور
  • مسافرت به کیش با تور
  • سفر به کیش بدون تور
  • سفر به کیش با خودرو شخصی
  • سفر به کیش با تور
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد