بازار اصفهان | معرفی جذاب‌ترین و پر رونق‌ترین مراکز خرید اصفهان + آدرس

سوغات اصفهان

مراکز خرید اصفهان شامل بازار‌های سنتی و مدرنی است که برای گردشگران اصفهان جالب و هیجان انگیز است. گردشگرانی که به شهر اصفهان می‌آیند غالبا مکان‌های تاریخی را برای تفریح انتخاب می‌کنند. بدیهی است که بازار‌های سنتی برای میهمانان اصفهان جذاب‌تر هستند با این حال مراکز خرید مدرن نیز می‌توانند برای بسیاری از افراد جذاب باشند. می‌خواهیم در یک مطلب مفصل به معرفی مراکز خرید اصفهان بپردازیم. بازار‌ها و بازارچه‌های سنتی به همراه مراکز خرید مدرن به مخاطبان معرفی می‌شوند. همچنین به اطلاع شما می‌رسانیم که هر مرکز خرید برای تهیه چه کالاهایی مناسب‌تر می‌باشند. موارد دیگری مانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کاری این مراکز نیز ذکر می‌شود.

 

بازارهای سنتی اصفهان

 

بازارهای سنتی اصفهان

 

بازار‌های سنتی شهر اصفهان علاوه بر اینکه یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان هستند، محل مناسبی برای تهیه مایحتاج اهالی شهر می‌باشند. در بازار‌های سنتی می‌توانید سوغات اصفهان را تهیه کنید. کالاهایی مانند صنایع دستی یا خوراکی‌های محبوب اصفهان در این بازار‌ها یافت می‌شوند. به بیان دیگر باید بگوییم خرید از بازار‌های سنتی اصفهان هم فال و هم تماشا است. بسیاری از بازار‌های سنتی اصفهان در مکان‌های تاریخی قرار دارند و پیشینه آن‌ها به چندین قرن گذشته باز می‌گردد. این بازار‌ها همچون نبض شهر هستند و در همه شرایط رونق داشته و مشغول فعالیت بوده‌اند.

 

بازار میدان نقش جهان

 

بازارهای اصفهان

 

مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازار سنتی شهر اصفهان، بازار میدان نقش جهان و بازارچه‌های اطراف آن است. می‌دانیم که میدان نقش جهان در لیست میراث بشری یونسکو قرار دارد و به همین دلیل در همه فصل‌های سال، توریست‌های خارجی در میدان دیده می‌شوند. بازار‌های میدان نقش جهان شامل حجره‌هایی می‌باشند که کالاهایی مانند ظروف مسی، ظروف و اشیای قلم زنی، ظروف فیروزه کوبی، فرش و قالیچه، پارچه‌های زربفت، محصولات چرمی و... عرضه می‌کنند. بیشتر محصولاتی که در بازار اصلی میدان نقش می‌بینید اشیای تزیینی و سوغات اصفهان می‌باشند. در بازار های اطراف میدان که همچون راهرویی اطراف میدان را گرفته‌اند محصولات متفاوتی وجود دارند. در این بازارچه‌های مسقف و تو در تو کالاهایی مانند طلا و جواهر، بدلیجات، منسوجات، فرش، حوله، ادویه جات و خشکبار، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و... در دسترس مردم قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید سوغات اصفهان مانند صنایع دستی یا گز بخرید حتما به بازار میدان نقش جهان سری بزنید. اگر در جستجوی ادویه‌های تازه، پوشاک با قیمت مناسب، بدلیجات و... هستید بازارچه‌های اطراف را انتخاب کنید و مطمئن باشید می‌توانید در این بازارچه‌ها محصولات باکیفیت با قیمت مناسب بیابید.

 

با قدیمی ترین بازار اصفهان (بازار بزرگ) چقدر آشنا هستید؟

 

بازار بزرگ اصفهان

 

قدیمی ترین بازار اصفهان بازار بزرگ نام دارد. بازار بزرگ اصفهان در بخش تاریخی اصفهان (که در گذشته یکی از بزرگ‌ترین مراکز بازرگانی دوران صفویه بوده)، قرار دارد. پژوهشگران بسیاری بر این باور هستند که ساختار شهری اصفهان بر طبق این بازار شکل گرفته است. امروزه امتداد قدیمی ترین مرکز خرید اصفهان به مسجد جامع و بازار عربان می رسد. بخش دیگری از بازار بزرگ اصفهان به میدان عتیق نیز می رسد.همچنین این بازار، میدان نقش جهان را به میدان کهنه متصل کرده است. جالب است بدانید بازار بزرگ اصفهان دارای ورودی های بسیاری است که از جمله ورودی های مشهور آن می توان به ورودی قیصریه اشاره نمود.

 منسوجات متنوع خاتم‌ کاری و دیگر سوغاتی های اصفهان را می توانید از بازار بزرگ اصفهان خریداری کنید.

 

راسته بازار بزرگ اصفهان
 

بازار بزرگ اصفهان عمدتاً به قسمت‌های مختلفی تقسیم می‌شد که به آن راسته (مسیری مستقیم و طولانی که در دو طرف مغازه است) می‌گفتندبازار بزرگ شامل راسته هایی به شرح زیر است: بازار اوریان، هارونیه، نیماورد گلشن، مخلاس، سماورسازها و مقصودبیک.

 

اماکن مذهبی بازار بزرگ اصفهان
 

این بازار مسقف که برخی خارجی ها آن را گالری مسقف می نامیدند دارای اماکن مذهبی با سبک معماری اسلامی استاین اماکن مذهبی عبارتند از: مدرسه نیم آور، مدرسه صدر، مدرسه کاسه گران، مدرسه هارونیه، مدرسه نیماور، مدرسه ملا عبدالله، مسجد کیاثه، مسجد نو و مسجد جارچی.

 

تیمچه بازار بزرگ اصفهان

 

تیمچه بازار امین الدوله
 

بازار بزرگ اصفهان شامل چند تیمچه (محلی که چندین مغازه در آن داد و ستد می‌کردند) که بخش اصلی اقتصادی بازار را تشکیل می‌دهند. تیمچه ها و سراهای بازار اصفهان بسیار زیاد هستند و هر یک از قدمتی کهن برخوردار است. وجود هر تیمچه در شهر نمایان گر رونق تجارت در آن است. از هر سو که وارد بازار بزرگ اصفهان شوید، تیمچه هایی را در دل بازار می بینید که نامشان از بانی یا صنفی که در در آن رسته به فعالیت می پردازند نشات گرفته است. این تیمچه ها عبارتند از: اردستانی ها سرایی، خوانی سرایی، آقاسرایی، پا درخت سوخته سرایی، میر اسماعیل سرایی، تالار سرایی، خوانساری ها، گلشن سرایی، جارچی سرایی و فخر سرایی امروزه اغلب به دلیل داشتن ظرفت های هنری و زیبایی های معماری مورد توجه قرار می گیرند.

 

برای بازدید از جاهای دیدنی شمال کلیک کنید.

 

معماری بازار بزرگ اصفهان
 

ساختار بازار بزرگ در دو طبقه بنا شده استطبقه بالا که به فعالیت های تجاری اختصاص داشت و سایر شرکت ها در کنار هم در طبقه پایین مستقر شدنددر قسمت میانی این بازار محوطه ای مدور با گنبدی شگفت انگیز بر فراز آن قرار داردهمچنین کاروانسرایی با 150 مغازه در دو طبقه در ضلع غربی بازار دیده می شودمقرنس را در سقف سردر قیصریه می بینید که از کاشی های رنگارنگ ساخته شده است

 

بازار قیصریه اصفهان

 

بازارهای اصفهان، بازار قیصریه اصفهان

 

بازار قیصریه اصفهان در شمال میدان نقش جهان قرار دارد و به قدری مشهور است که هر گردشگری دست کم یکبار نام آن را شنیده است. بازار قیصریه اصفهان یکی از معروف ترین بازارهای اصفهان است که گاهی بازار شاهی خوانده می شود. بازار قیصریه بسیار طویل است و ورودی آن از سردر قیصریه شروع می شود و به بازار چیت ساز ها و بازار دارالشفا منتهی می شود. بازار قیصریه از مراکز مشهور صنایع دستی اصفهان محسوب می شود. این بازار یادگاری از دوران صفویه است. اگر شما هم تعریف این بازار شنیده باشید، متوجه می شوید که در هر بخش آن کالای ویژه ای تولید می شود. جالب است بدانید، بازار قیصریه با این وسعت یکی از ورودی های بازار بزرگ اصفهان است. در اطراف این بازار و خیابان اطراف میدان نقش جهان، پارکینگ هایی احداث شده است، تا گردشگران به راحتی با ماشین شخصی خود به گشت و گذار در این بازار بپردازند.

 

سردر بازار قیصریه

 

بازارهای اصفهان، سر در بازار قیصریه

 

سردر بازار قیصریه در شمال میدان امام قرار دارد و یکی از نفیس ترین نقاشی های متعلق به عهد صفوی را به نمایش گذاشته است. سردر بازار قیصریه شکل قوس مانند دارد و با کاشی کاری های مجلل و با شکوهش، رنگ و لعابی ویژه به این بازار اصفهان داده است. سقف داخلی این سردر کاشی هایی با رنگ آجری، گلبهی و سرمه ای دارد که با طرح های اسلیمی به صورت مقرنس زینت داده شده اند. در دیوار سمت راست نقاشی هایی از اروپاییان در حال رقص شچ را می نوازد و در دیوار سمت چپ شکارگاهی با رنگ های نیمه پریده! توجه شما را به خود جلب می کند. همین طور که از این نقاشی های زیبای هنرمندان عهد صفوی بازدید می کنید! اگر به دقت به دیوار رو به بنگرید، نقاشی جنگ شاه عباس با ازبکان را خواهید دید. 

 

از بازار قیصریه چه چیزهایی بخریم؟

 

بازار قیصریه اصفهان

 

گردشگران تور اصفهان معمولا دغدغه تهیه و خرید سوغاتی های متنوع اصفهان را دارند و همیشه این سوال را می پرسند که از بازار قیصریه اصفهان چه چیزهایی بخریم؟ در پاسخ باید گفت شما مکان خوبی را برای خرید انتخاب کرده اید! چرا که در این بازار اصفهان انواع وسایل قدیمی، سوغاتی و صنایع دستی یافت می شود و تنوع اجناس به قدری بالا است که جان می دهد برای گم شدن در میان صنایع دستی های راسته بازار اصفهان! حتی اگر قصد خرید نداشته باشید! گشت و گذار در این بازار پر هیاهو، شنیدن لهجه شیرین اصفهانی ها و بازدید از صنایع دستی اصل، شما را به هیجان وا می دارد. این بازار قوه کنجکاوی شما را بر می انگیزد و با قدم گذاشتن در ابتدای آن دوست دارید بیشتر و بیشتر قدم بردارید تا به انتهای آن برسید! انتهایی که به این زودی ها تمام نمی شود!

شاردن که سیاح و جهانگرد مشهور فرانسوی بوده است، سفرنامه ای در خصوص بازدید از اصفهان نوشته است. در بخشی از این سفرنامه می خوانیم:

" این بازار مانند بازارھای دیگر شب ھا و روزھای جمعه و اعیاد بزرگ کاملا تعطیل است، و در چنین روزھا در موارد لازم از دریچه کوچکی که در میان دروازه تعبیه شده رفت و آمد می کنند. این بازاربه قسمتی که ھیمه فروشان و زغال فروشان دکان دارند منتھی می شود. و روزھای جمعه جماعتی پارچه کتان سفید و کرباس به شھر می آورند. در بازار ھیزم فروشان و زغال فروشان فرود می آیند و به فروختن کالای خویش می پردازند.

رسم محققان و مصنفان مشرق زمین بر اینست که با دقت و وسواس زیاد زایج و طالع ھر شھر را معین می کنند. بر این اساس طالع اصفھان را در قوس یافته اند، و صورت قوس را بر سر در کاخ و بازار شاه نقش کرده اند. اما ایرانیان ھمانند ما نیمی از صورت قوس را انسان و نیم دیگر را اسب به تصویر نمی کشند؛ بلکه نیمی از آن را انسان و نیم دیگر را ببری مینمایند که دمش به شکل ماری گرزه است، و کماندار تیری به دھان مار فرو زده است. "

 

مراکز خرید مدرن در اصفهان

 

بازارهای مدرن اصفهان

 

مراکز خرید در اصفهان برای تهیه کالاهایی مانند پوشاک، جواهرات، لوازم خانه، لوازم آرایشی بهداشتی و... محل مناسبی هستند چرا که در بسیاری از این مراکز قیمت اجناس قابل قبول بوده و کیفیت مناسبی دارند. توجه داشته باشید که شهر اصفهان تولیدی های مختلف پوشاک، کفش و ظروف را در خود جای داده و محصولات با واسطه‌های کمتر و قیمت نازل‌تر به دست مشتریان می‌رسند. در ادامه تعدادی از مشهورترین و محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان را نام می‌بریم.

 

سیتی سنتر اصفهان

 

سیتی سنتر اصفهان

 

سیتی سنتر اصفهان که به نوعی قلب شهر اصفهان است، کامل‌ترین و مدرن‌ترین مرکز خرید این شهر می‌باشد. این مرکز تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری در ۷ طبقه ساخته شده و خارج از شهر اصفهان قرار دارد. این مجموعه دارای دو طبقه پارکینگ مسقف، سوپر مارکت هایپر استار، واحدهای فروشگاهی، فود کورت، نگارخانه، رستوران، کافی شاپ، سینما، مرکز همایش‌های بین‌المللی، موزه، شهربازی، کورت‌های اسکواش، مجموعه دانشگاه‌ها، مراکز خدمات رسانی، تالار‌های اجتماعات و جشن‌ها، سالن‌های ورزشی و.. است. هدف از ساخت مجموعه سیتی سنتر اصفهان این بود که تمام نیاز شهروندان در یک محل و زیر یک سقف جمع شود. اگر می‌خواهید به سوپر مارکت بروید، هایپر استار این مجموعه بهترین گزینه در شهر اصفهان است. تمام کالاها از جمله مواد غذایی ایرانی و خارجی، پوشاک، کفش، لوازم تحریر، لوازم خانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، میوه و سبزیجات، غذا و... در هایپر استار با کیفیت بالا عرضه شده‌اند. این مجموعه به صورت یک سره فعال است بنابراین می‌توانید از ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب به هایپر استار بروید.

اگر قصد خرید پوشاک، کیف، کفش، چمدان، جواهرات، بدلیجات، عینک و... را دارید از فروشگاه‌های مجموعه سیتی سنتر دیدن کنید. بسیاری از این فروشگاه‌ها نمایندگی معتبر برند‌های مشهور هستند. در آخر برای رفع خستگی یا میل کردن غذا به طبقه چهارم یعنی بخش فود کورت بروید. همچنین کافه‌های مجموعه سیتی سنتر نیز نوشیدنی‌های متنوع ارائه می‌دهند. بخش فود کورت هم شامل غذاهای سنتی و فست فود است که تنوع بالایی دارند.

 

امکانات سیتی سنتر اصفهان

امکاناتی که در سیتی سنتر شهر اصفهان وجود دارند شامل پارکینگ، پله برقی، آسانسور، شیب های مخصوص عبور ویلچر یا کالسکه کودک، سرویس‌های بهداشتی، زمین بازی کودکان و... می‌باشند.

ساعات کاری سیتی سنتر اصفهان

همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس سیتی سنتر اصفهان

اصفهان، جاده اصفهان به شیراز، ورودی جنوبی سپاهان شهر

تلفن

۵۰۰۱ – ۰۳۱

 

برای بازدید از بهترین کافه های تهران کلیک کنید.

 

مجتمع تجاری اداری ارکیده

 

بازارهای اصفهان، مجتمع تجاری ارکیده اصفهان

 

مجتمع ارکیده در ۷ طبقه ساخته شده که ۲ طبقه آن به بخش اداری اختصاص دارد. در طبقه‌های دیگر فروشگاه‌های مختلفی قرار دارند. در سال‌های اخیر مجتمع ارکیده تبدیل به مرکز خرید طلا و جواهرات شده است. در این مجتمع می‌توانید انواع طلا و جواهرات خاص و شیک را تهیه کنید. همچنین چندین فروشگاه ساعت‌های برند و لوکس در مجتمع ارکیده موجود هستند.

امکانات مجتمع ارکیده

آسانسور، سرویس بهداشتی و رستوران‌

ساعات کاری مجتمع ارکیده

۹:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس مجتمع ارکیده

اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، خیابان حکیم نظامی، ابتدای خیابان خاقانی

تلفن

۳۶۲۵۰۹۰۰ – ۰۳۱

 

مجتمع پارک

 

مراکز خرید اصفهان، مجتمع پارک اصفهان

 

مجتمع پارک یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری اصفهان است که به سبک مدرن ساخته شده و فروشگاه‌های باسابقه‌ای دارد. این مجتمع در سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی احداث و افتتاح شد. مجتمع پارک دارای ۱۵ هزار متر مربع است. در مرکز طبقه همکف یک فضای سبز کوچک وجود دارد که در نزدیکی آن فروشگاه‌های فست فود فعال هستند. این مجموعه دارای ۴۰۰ واحد تجاری است که شامل فروشگاه پوشاک، لوازم بهداشتی، آلات موسیقی، محصولات چرم طبیعی، عینک، بدلیجات، ساعت، لباس کودک، لوازم ورزشی، مزون‌ها، کافی شاپ و... می‌باشد. مجتمع پارک برای خرید پوشاک و آلات موسیقی محل مناسبی است.

امکانات مجتمع پارک

سرویس بهداشتی و پارکینگ مسقف

ساعات کاری مجتمع پارک

۹:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس مجتمع پارک

اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، ۲۰۰ متری ایستگاه مترو

تلفن

۳۶۶۷۰۴۹۲ – ۰۳۱

 

مجتمع تجاری اداری کوثر

 

بازارهای اصفهان، پاساژ کوثر

 

مجتمع تجاری اداری کوثر در محله هتل پل و دقیقا روبروی سی و سه پل در ابتدای خیابان چهارباغ قرار گرفته است. موقعیت مناسب این مجتمع باعث جذب گردشگران بسیاری شده است. ۴ طبقه از مجتمع کوثر برای فروشگاه‌ها و باقی آن‌ها به شرکت‌ها و مطب پزشکان اختصاص دارد. در مجتمع کوثر می‌توانید کالاهایی مانند اسباب بازی، پوشاک، مبلمان خانگی و اداری، طلا و جواهرات و... را تهیه کنید.

امکانات مجتمع کوثر

سرویس بهداشتی، پارکینگ، آسانسور و کافی شاپ

ساعات کاری مجتمع کوثر

۹:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس مجتمع کوثر

اصفهان، سی و سه پل، ابتدای خیابان چهار باغ بالا

تلفن

۳۶۲۵۱۹۱۴ – ۰۳۱

فروشگاه‌هایی که در جنوب شهر اصفهان و خیابان نظر میانی قرار دارند، محصولاتی مانند کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، زیور آلات و... عرضه می کنند. از آنجایی که خیابان نظر در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان مانند کلیسای وانک، کلیسای بیت اللحم، محله‌های قدیمی ارامنه و... قرار دارد، محل مناسبی هم برای خرید می‌باشد. اگر به اصفهان سفر کردید پس از بازدید از کلیسای وانک می‌توانید سری هم به فروشگاه های خیابان نظر بزنید.

 

برای بازدید از بازارهای مشهد کلیک کنید.

 

مجتمع تجاری مارتین

 

بازارهای اصفهان، بازار مارتین اصفهان

 

یکی از مشهور‌ترین مجتمع‌های تجاری در نزدیکی خیابان نظر، مجتمع تجاری مارتین است. در این پاساژ می‌توانید لباس، کفش، کیف، جواهرات و بدلیجات تهیه کنید. این مجتمع در چند قدمی کلیسای وانک قرار دارد. این مرکز از محبوب ترین مراکز خرید پوشاک اصفهان  محسوب می شود و در ایام پیک پر از گردشگر می شود. برای بازدید از این بازار می توانید تور اصفهان از تهران یا تور اصفهان از شیراز و یا تور اصفهان از مشهد را رزرو کنید.

امکانات مجتمع مارتین

آسانسور، پله برقی و سرویس بهداشتی

ساعات کاری مجتمع مارتین

۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس مجتمع مارتین

اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، خیابان نظر میانی، کوچه آلفرد

یا

چهارراه حکیم نظامی، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسا

تلفن

۳۶۲۸۵۰۵۳ - ۰۳۱

 

مجتمع تجاری جشنواره‌

 

بازارهای اصفهان، مجتمع تجاری جشنواره

 

پاساژ جشنواره یکی دیگر از بازارهای اصفهان است که در خیابان نظر میانی قرار دارد، مجتمع جشنواره می‌باشد. در این مجتمع می‌توانید کیف، بدلیجات، لباس، پوشاک بچگانه، لوازم آرایشی بهداشتی و... تهیه کنید. این مجتمع کوچک است، اما برای خانم‌ها، کالاهای قابل قبولی عرضه می‌کند. مجتمع جشنواره روبروی کوچه آلفرد و در نزدیکی کلیسای وانک است.

ساعات کاری مجتمع جشنواره‌

۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس مجتمع جشنواره‌

اصفهان، نظر میانی، ابتدای کوچه خورشید

 

مرکز خرید جلفا

 

اگر قصد خرید لباس‌‌های زنانه مانند لباس شب، لباس عروسی و دیگر پوشاک نفیس مجلسی را دارید می‌توانید به مرکز خرید جلفا بروید. این مرکز خرید دارای بوتیک‌ها و مزون‌های مختلفی است و معمولا اجناس بر اساس مد روز در آن ارائه می‌شوند. قیمت لباس‌ها در این مجتمع بالا بوده که با توجه به تعداد پایین و گاهی تک دوخت قابل توجیه است. مرکز خرید جلفا در خیابان خاقانی و در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان مانند کلیسای وانک، کوچه سنگتراش‌ها و خانه تاریخی هوانس قرار دارد.

ساعات کاری مرکز خرید جلفا

۸ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مرکز خرید جلفا

اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه شکرچیان

تلفن

۳۶۲۸۶۸۰۵ – ۰۳۱

علاوه بر مراکز خریدی که در جنوب زاینده رود قرار دارند، فروشگاه های خیابان چهارباغ عباسی هم محبوب هستند. در این خیابان زیبا می‌توانید از جاهای دیدنی اصفهان مانند مدرسه چهارباغ، فضای سبز میانی خیابان چهارباغ، پارک هشت بهشت و... دیدن کنید و سپس در مراکز خرید هم گشتی بزنید. تعدادی از مراکز خرید که در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته‌اند را در ادامه مشاهده کنید.

 

مجتمع تجاری عالی قاپو

 

مجتمع تجاری عالی قاپو در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته و یکی از مجتمع‌های قدیمی و باسابقه در اصفهان می‌باشد. بهتر است برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی با برند‌های برتر و همچنین خرید آلات موسیقی به این مجتمع مراجعه نمایید.

ساعات کاری مجتمع عالی قاپو

۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مجتمع عالی قاپو

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، قبل از دروازه دولت

نکته: مجتمع عالی قاپو در خیابان چهارباغ عباسی است و امکان عبور و مرور وسایل نقلیه در آن وجود ندارد.

تلفن

۳۲۲۴۳۶۹۰ – ۰۳۱

 

مجتمع تجاری انقلاب

 

مجتمع تجاری انقلاب یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری در شهر اصفهان است که به سبک مدرن ساخته شده ولی به سال‌های پیش از انقلاب تعلق دارد. این مجتمع بین افراد مسن‌تر با نام ۲۴ اسفند شناخته شده و در آن می‌توانید کت و شلوار مردانه، لوازم آرایشی بهداشتی، لباس‌های مجلسی زنانه، لباس عروس و کالای خواب تهیه کنید. بسیاری از عروس و داماد‌ها برای خرید عروسی به این مجتمع می‌آیند.

امکانات مجتمع انقلاب

سرویس بهداشتی و پارکینگ

ساعات کاری مجتمع انقلاب

9:30 صبح تا ۱ بعد از ظهر، ۵ عصر تا 10:30 شب

آدرس مجتمع انقلاب

اصفهان، میدان انقلاب (روبروی سی و سه پل)

 

مجتمع تجاری سپاهان یکی از مراکز خرید اصفهان

 

مجتمع بعدی که در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد، مجتمع تجاری سپاهان می‌باشد. در این مجتمع می‌توانید پوشاک مردانه، پوشاک کودک، پارچه، بدلیجات و لباس‌های مجلسی زنانه تهیه کنید. این مجتمع یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در اصفهان است که هنوز هم بین برخی افراد محبوب است.

امکانات مجتمع تجاری سپاهان

پله برقی، سرویس بهداشتی و کافی شاپ

ساعات کاری‌ مجتمع تجاری سپاهان

۹:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس مجتمع تجاری سپاهان

اصفهان، میدان انقلاب، نبش خیابان کمال اسماعیل

 

مرکز تجاری شهر

 

مرکز تجاری شهر یکی از مراکز خرید اصفهان است که در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. همان‌ طور که گفتیم امکان عبور و مرور وسایل نقلیه به این خیابان وجود ندارد بنابراین باید خودرو شخصی خود را در پارکینگ انقلاب قرار داده و به مرکز تجاری شهر بیایید. این مجتمع دارای فروشگاه‌های لباس، بدلیجات، کیف، عینک، سنگ‌های قیمتی و... می‌باشد.

امکانات مرکز تجاری شهر

پله برقی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ

ساعات کاری مرکز تجاری شهر

۹:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس مرکز تجاری شهر

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علیخان

 

مجتمع تجاری افتخار

 

اگر در شهر اصفهان در جستجوی کفش، کیف یا چمدان هستید، پیشنهاد می‌کنیم به پاساژ افتخار مراجعه کنید. این مجموعه در ۳ طبقه ارائه دهنده انواع کفش‌های محصول ایران و خارج است. همچنین می‌توانید از نمایندگی برند‌های معتبر چمدان بخرید. چند فروشگاه در این مجموعه نیز محصولاتی با چرم طبیعی عرضه می‌کنند. پارکینگ این مجتمع در کوچه آزادی است که باید از خیابان شمس آبادی به آن دسترسی پیدا کنید.

ساعات کاری مجتمع افتخار

۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مجتمع افتخار

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، قبل از دروازه دولت

 

مجتمع تجاری چهارباغ

 

برای خرید کتاب بهترین پیشنهاد ما در شهر اصفهان، مجتمع چهارباغ است. در این مجتمع می‌توانید انواع کتاب‌های درسی، کتاب‌های کنکور، زبان‌های خارجی و کتاب‌های متفرقه را جستجو کنید. همچنین کافی شاپ، فروشگاه ها زیورآلات نقره و بدلیجات نیز در مجتمع تجاری چهارباغ دایر می‌باشند.

ساعات کاری مجتمع چهارباغ

۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس مجتمع چهارباغ

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، قبل از خیابان آمادگاه

 

ارگ جهان نما

 

مجتمع تجاری اداری ارگ جهان نما در میدان امام حسین یا دروازه دولت اصفهان قرار دارد. با اینکه مجتمع مساحت زیادی دارد فروشگاه‌های آن با استقبال چندانی مواجه نشده است اما برای خرید کتاب می‌توانید به ارگ جهان نما مراجعه کنید.

آدرس ارگ جهان نما

اصفهان، دروازه دولت

تلفن

۳۲۱۲۱۲۹۹ – ۰۳۱

کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازار: برج جهان نمای اصفهان

 

برای رزرو تور به مقاصد داخلی و خارجی و همچنین تور اصفهان با تورگردان همراه باشید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

مراکز خرید اصفهان شامل جذاب ترین بازار‌های سنتی و مدرن شهر اصفهان است. گردشگرانی که به شهر اصفهان می‌آیند غالبا مکان‌های تاریخی را برای تفریح انتخاب می‌کنند. می‌خواهیم در یک مطلب مفصل به معرفی مراکز خرید اصفهان بپردازیم. بازار‌ها و بازارچه‌های سنتی به همراه مراکز خرید مدرن به مخاطبان معرفی می‌شوند. همچنین به اطلاع شما می‌رسانیم که هر مرکز خرید برای تهیه چه کالاهایی مناسب‌تر می‌باشند. موارد دیگری مانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کاری این مراکز نیز ذکر می‌شود.

انتشار :  27 فروردین 1401 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
بازار بزرگ اصفهان
  • بازار بزرگ اصفهان
  • بازارهای اصفهان
  • بازار قیصریه اصفهان
  • بازارهای مدرن اصفهان
  • سیتی سنتر اصفهان
  • بازارهای اصفهان، مجتمع تجاری جشنواره
  • بازارهای اصفهان، بازار مارتین اصفهان
  • بازارهای اصفهان، سر در بازار قیصریه
  • بازارهای اصفهان، پاساژ کوثر
  • بازارهای سنتی اصفهان
  • بازارهای اصفهان، مجتمع تجاری ارکیده اصفهان
  • تیمچه بازار امین الدوله
  • بازارهای اصفهان، بازار قیصریه اصفهان
  • مراکز خرید اصفهان، مجتمع پارک اصفهان
  • no_image
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد