ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش ساحلی بسیار زیبا در بخش شرقی جزیره کیش است. این ساحل مساحت زیادی دارد و وجود درختان نارگیل، آبهای زلال خلیج فارس و شن‌های روشن یادآور سواحل زیبای استوایی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده ساحل درختان نارگیل در جزیره، مکانی بی‌نظیر برای استراحت و تفریح باشد. ساکنان جزیره کیش این ساحل را برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند و به شما هم توصیه خواهند کرد حداقل یک بار از این فضای زیبا بازدید نمایید. حدس می‌زنیم این ساحل نسبت به دیگر ساحل‌های جزیره کمتر شناخته شده باشد به همین دلیل می‌خواهیم اطلاعات کاملی درباره آن به علاقه‌مندان ارائه دهیم. در سفر آینده خود به جزیره کیش، ساحل درختان نارگیل را به خاطر داشته باشید و در برنامه تفریحی خود برای این مکان زیبا هم زمانی را اختصاص دهید.

 

ساحل نارگیل کیش

 

ساحل درختان نارگیل کیش کجاست؟

 

ساحل درختان نارگیل در بخش شرقی جزیره و در سمت راست خیابان فردوسی می‌باشد. فاصله ساحل نارگیل تا مرکز جزیره ۱۵ کیلومتر است. بسیاری از اهالی کیش، ساحل درختان نارگیل را به عنوان یک پارک ساحلی می‌شناسند. البته باید خاطر نشان کنیم که امکانات موجود در این ساحل قابل قبول بوده و برای گذراندن یک روز مهیج یا آرام مناسب است. با هر سن و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید در ساحل درختان نارگیل اوقات خوشی داشته باشید. در ادامه این مطلب درباره امکانات این ساحل و تفریحات موجود در آن صحبت خواهیم کرد. اجازه بدهید ابتدا درباره ویژگی‌های کلی ساحل نارگیل صحبت کنیم. مساحت ساحل درختان نارگیل در کیش ۲۰ هزار متر مربع می‌باشد. درختان نارگیل در صف‌های منظم کاشته شده و تعداد آن‌ها به ۳۰۰۰ درخت می‌رسد. برخی از درختان کهنسال‌تر بوده و برگ‌ها بسیار بزرگی دارند. برگ درخت نارگیل در ۴ فصل سال سبز است برای همین می‌توان زیر سایه این درخت استراحت کرد و از سایه آن لذت برد.

درختان نارگیلی که بالغ شده‌اند، میوه می‌دهند بنابراین باید حواستان جمع باشد که در فصل رسیدن نارگیل‌ها، زیر این درختان نباشید. نارگیل میوه سنگینی است که پس از رسیدن روی زمین می‌افتد. اگر در فصل مناسبی مانند فصل بهار به تور کیش رفته باشید وزش باد در میان برگ‌های درختان نارگیل فضای آرامش بخشی ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ساحل درختان نارگیل کیش می‌توانیم به شن‌های روشن و مرجانی آن اشاره کنیم. بخشی از آبهای این منطقه دارای مرجان است و برای همین آب دریا بسیار زلال به نظر می رسد. ترکیب شن‌ها روشن، آبهای زلال خلیج فارس و درختان نارگیل، تصویری شبیه به زیباترین کارت پوستال‌ها ایجاد می‌کند. ساعتی استراحت در این محیط خالی از لطف نیست. اگر ترجیح می‌دهید در ساحل درختان نارگیل کارهای مهیج‌تری انجام دهید، لطفا به ادامه مطلب و پیشنهادات ما توجه کنید.

 

قدم زدن در ساحل نارگیل کیش

 

برای بازدید از "پارک برفی کیش" کلیک کنید.

چرا باید از ساحل درختان نارگیل کیش دیدن کنیم؟

 

اگر تا این قسمت از مطلب با ما همراه بوده‌اید، دیگر انگیزه کافی برای بازدید از ساحل درختان نارگیل را دارید. علاوه بر زیبایی این ساحل حال می‌خواهیم بدانیم چه امکاناتی در این بخش از جزیره کیش فراهم شده است؟ همچنین چه تفریحات سرگرم کننده‌ای می‌توانیم در ساحل درختان نارگیل انجام دهیم. لطفا دقت کنید که بسیاری از تفریحات مناسب فصل‌های خاصی هستند. به طور کلی بازدید از ساحل درختان نارگیل در فصل‌هایی از سال که بارندگی کمتر است، پیشنهاد می‌شود.

 

کج شدن درختان نارگیل کیش

 

امکانات ساحل درختان نارگیل کیش

امکاناتی که در ساحل درختان نارگیل وجود دارند به حد قابل قبولی است به طوری که می‌توانید یک روز کامل در این مکان به تفریح و استراحت بپردازید. از جمله این امکانات به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

 

آلاچیق

چندین آلاچیق در ساحل درختان نارگیل ساخته شده است. این آلاچیق‌ها دارای سقفی پوشانده شده با شاخه‌های درختان هستند که باعث می‌شود سایه دلنشینی در آلاچیق ایجاد شود. می‌توانید در این آلاچیق‌ها استراحت کنید و هم‌زمان از منظره خلیج فارس و ساحل لذت ببرید. همچنین امکان صرف غذا یا نوشیدنی در آلاچیق‌ها دارید تا دیگر مجبور نباشید برای صرف غذا، ساحل را ترک کنید.

 

پیست دوچرخه سواری

یک جاده مخصوص دوچرخه سواری در ساحل درختان نارگیل کیش وجود دارد. این پیست به صورت استاندارد ساخته شده و برای دوچرخه سواران حرفه‌ای و عادی مناسب است. تماشای غروب به هنگام رکاب زدن در پیست دوچرخه، تصویر زیبایی در ذهن شما به یادگار می‌گذارد.

 

تفریحات دریایی

تفریحات دریایی بسیاری را می‌توانید در ساحل درختان نارگیل کیش انجام دهید. البته لطفا دقت کنید که انجام هر نوع تفریح دریایی فقط در زمان‌هایی که دریا آرام است ممکن می‌باشد. برخی از امکانات و تفریحات دریایی در ساحل درختان نارگیل عبارتند از:

- جت اسکی

- قایق پارویی

- قایق ماهیگیری

- قایق پدالی

- گشت با قایق‌های کف شیشه‌ای

- غواصی

- شنا

- و...

 

درختان نارگیلی ساحل

 

زمین‌های ورزشی

در ساحل درختان نارگیل کیش، چندین زمین ورزشی وجود دارد. در این ساحل می‌توانید به هندبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی سرگرم شوید.

 

عکاسی

در بخش‌های ابتدایی گفتیم که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساحل درختان نارگیل کیش، ظاهر زیبای آن است. مناظری شبیه به سواحل استوایی در این منطقه از کیش به وجود آمده که برای عکاسی سوژه‌های فوق‌العاده‌ای دارد. اگر عکاسی حرفه‌ای آموخته باشید در هنگام غروب، تصاویر بسیار جذابی ثبت خواهید کرد. همچنین اگر دوربین گوشی شما با کیفیت است در ساعات روز، در این ساحل عکاسی کنید.

 

درختان نارگیل در ساحل کیش

 

ساحل درختان نارگیل کیش به چه مکان‌هایی نزدیک است؟

در نزدیکی ساحل درختان نارگیل هتل‌هایی مانند هتل داریوش، هتل ارم، هتل آرامیس، هتل سارا، ستاره کیش، آبادگران، پارسیان و... قرار دارند. علاوه بر این‌ها کافی شاپ هتل داریوش فاصله بسیار کوتاهی با ساحل درختان نارگیل دارد.

از دیگر جاهای تفریحی نزدیک به ساحل باید به پلاژ آقایان اشاره کنیم که امکانات زیادی برای تفریح و استراحت آقایان در ساحل فراهم شده است.  اگر احساس گرسنگی کردید، رستوران میر مهنا فاصله بسیار کوتاهی با ساحل درختان نارگیل دارد به طوری که با یک پیاده روی کوتاه به رستوران می‌رسید.

 

سخن پایانی

در این مطلب درباره ساحل درختان نارگیل کیش اطالاعاتی به شما ارائه کردیم. این ساحل زیبا و جذاب، از فضای شهری به دور است برای همین می‌توانید در آن ساعاتی را با آرامش بگذرانید و از مناظر جذاب آن لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم در فصل بهار از جاهای دیدنی کیش بازدید کنید و در این فصل حتما سری به ساحل درختان نارگیل بزنید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

ساحل درختان نارگیل کیش ساحلی بسیار زیبا در بخش شرقی جزیره کیش است. این ساحل مساحت زیادی دارد و وجود درختان نارگیل، آبهای زلال خلیج فارس و شن‌های روشن یادآور سواحل زیبای استوایی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده ساحل درختان نارگیل در جزیره، مکانی بی‌نظیر برای استراحت و تفریح باشد.

انتشار :  17 اسفند 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
درختان نارگیل در ساحل کیش
  • درختان نارگیل در ساحل کیش
  • کج شدن درختان نارگیل کیش
  • درختان نارگیلی ساحل
  • ساحل نارگیل کیش
  • قدم زدن در ساحل نارگیل کیش
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد