هتل داریوش کیش؛ معرفی کامل بخش های مختلف

تور-مشهد-هتل-داریوش-تورگردان (1)

هتل داریوش کیش همواره در شمار بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره برای افراد سخت‌پسند قرار دارد و اقامتی لاکچری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. در نتیجه تصمیم گرفتیم به «معرفی هتل داریوش کیش» پرداخته و شما را با زیبایی‌ها و امکانات این هتل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

معرفی هتل داریوش کیش

مالک هتل داریوش کیست؟

اقامتی شاهانه در هتل داریوش

امکانات هتل مجلل داریوش 

اتاق های هتل داریوش کیش

موقعیت مکانی و آدرس هتل داریوش

جاذبه های گردشگری اطراف هتل

قوانین هتل تاریخی داریوش

قیمت هتل داریوش کیش

سایت هتل داریوش کیش

مقایسه هتل داریوش با سایر هتل های پنج ستاره کیش

تور هتل داریوش کیش

نظرات هتل داریوش کیش

نقشه هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش هتلی مجلل ولی نسبتا گران‌قیمت است. این هتل که از گران‌ترین هتل‌های جزیره به‌شمار می‌رود بی‌دلیل اینقدر زیاد برایتان آب نمی‌خورد. با تهیه بلیط سفر به کیش و اقامت در هتل داریوش دنیایی متفاوت را پیش‌روی‌تان خواهید دید. بنای مجلل و شاهانه هتل حس پادشاهی و قدم زدن در تاریخ را به شما القا می‌کند. هنگامی که در تراس اتاق‌های روبه‌دریا نشسته‌اید سکوت و راحتی خیال چنان شما را فرا می‌گیرد که ناخودآگاه خود را در زمان داریوش کبیر حس می‌کنید و درک خواهید کرد که چگونه از بلندی کاخ‌های پادشاهی کل قلمرو را زیر نظر داشته است. امکانات این هتل باورکردنی نیست. وقتی برای صرف صبحانه و ناهار وارد رستوران می‌شوید، تنوع منوی بوفه گیجتان خواهد کرد و قدرت تصمیم‌گیری درمیان آن همه غذا، دسر و نوشیدنی را نخواهید داشت. منوی رستوران‌ها آنقدر مجلل، پروپیمان و چشم‌نواز است که در عروسی‌های لاکچری نیز نمونه‌اش یافت نمی‌شود. بد نیست برای اثبات مدعای‌مان کمی بیشتر درباره هتل داریوش کیش بگوییم.

 

معرفی هتل داریوش کیش

 

مالک هتل داریوش کیش کیست؟

 

مالک هتل داریوش کیش، سرمایه‌دار و هتل‌دار معروف مشهدی، حسین ثابت بکتاش است. او همان کسی است که هتل‌هایی در جزیره قناری و پروژه‌های متعدد در مشهد، کیش و سایر کشورها را اجرا کرده و هنوز در حال فعالیت است. وی که علاقه‌ی زیادی به احیا کردن افتخارات تمدنی ایران دارد، هتل داریوش کیش را در سال 1382 همچون موزه‌ای هنری و درعین‌حال کاربردی احداث کرد. از دیگر ایده‌های وی راه‌اندازی اولین هتل سبز ایران در هتل داریوش بوده است. درحال‌حاضر هتل داریوش کیش به همراه دلفیناریوم کیش و باغ پرندگان به مالک هواپیمایی زاگرس جناب آقای سید عبدالرضا موسوی واگذار شده است. ظاهرا حسین ثابت در حال حاضر سرمایه‌اش را در بخش‌های دیگری از کشور هزینه می‌کند، چون سایر هتل‌های دیگر که از املاک وی بوده، یک به یک در کیش واگذار شده است.

 

برای رزرو و مشاهده قیمت کلیک کنید!
تور کیش از اصفهان هتل داریوش
تور کیش از مشهد هتل داریوش
تور کیش هتل داریوش از تهران
تور کیش از شیراز هتل داریوش 

 

هتل داریوش کیش؛ اقامتی شاهانه

 

اقامت در هتل داریوش کیش با اقامتی شاهانه همراه خواهد بود. پس از رسیدن به کیش ترانسفر فرودگاهی هتل به استقبالتان می‌آید و شما را در مقابل هتلی 121 هزار متر مربعی پیاده می‌کند. فرقی نمی‌کند که اتاق‌های هتل را رزرو کرده باشید یا قصد اقامت در سوئیت‌ها یا ویلاهای ساحل اختصاصی هتل داریوش کیش را داشته باشید، در هر صورت برای رفتن به پذیرشِ هتل باید از باغ اختصاصی و بسیار بزرگی که با درختان استوایی و آبنماهای چشم نواز تزئین شده عبور کنید. باید سرتان را بارها برای دیدن ستون‌های بلند بالا با سردیس‌هایی هخامنشی و درخت‌های سربه فلک کشیده بالا ببرید.

 

کافی شاپ استخر هتل داریوش کیش

 

هنگامی که گیج از فضای باغ که سکوتی دلنشین نیز آن را رویایی می‌کند عبور کردید، باید پا به درون لابی بگذارید. قصر واقعی این جا خودنمایی می‌کند. هر سو که می‌نگرید تندیس‌ها و نمادهایی از پرسپولیس روبروی شماست. صندلی‌ها، دیوارها و تک تک المان‌های داخلی برگرفته از معماری باستانی و یادآور روزگاری است که ایران از شکوهی مثال زدنی برخوردار بود. کفپوش‌ها از سنگ‌هایی پر نقش و نگار و گران قیمت تشکیل شده است و هیچ گوشه‌ای از بنا بی تزئین نمانده است. تور کیش هتل داریوش از مشهد، تهران، اصفهان و سایر شهرهای کشور همین شکوه را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

 

امکانات هتل مجلل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یک ورودی اصلی و چندین خروجی دارد. از خروجی های متعدد می توانید به باغ پشت هتل بروید که دست کمی از باغ ورودی ندارد. باغ پشتی رو به ساحل اختصاصی هتل داریوش است و استخرها و دریاچه اختصاصی را در خود جای داده است. از خروجی های مختلف می توانید به سمت پلاژ شنا در ساحل، استخرها، تفریحات آبی کیش و بخش های مختلفی که مد نظرتان است بروید. می توانید در ساحل اختصاصی هتل پیاده روی کنید یا با سوار شدن بر دوچرخه تمام جاهای دیدنی کیش را زیر نظر بگیرید.

اقامت در هتل داریوش از تخفیف بالای 50 درصدِ دلفیناریوم کیش برخوردار بوده و لحظاتی شاد و مفرح را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این هتل می‌توانید انواع تورهای گشت شهری جزیره را تهیه کنید و به تفریحات کیش سری بزنید، البته اگر امکانات و تفریحات درون هتل فرصت این کار را به شما بدهد!

 

استخر هتل داریوش کیش

 

استخر هتل داریوش کیش و مجموعه آبی آن یکی از بهترین امکانات این هتل به شمار می‌رود. این مجموعه شامل استخر روباز و سرپوشیده برای آقایان و بانوان، جکوزی، ماساژ تایلندی، ماساژ پا با ماهی و... می‌باشد. استخر روباز هتل داریوش این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که در محیطی دل انگیز تنی به آب بزنید و قوای روحی و جسمی خود را تجدید کنید.

 

استخر هتل داریوش کیش

 

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل

 

هتل داریوش از جمله هتل‌های هافبرد کیش است که از چندین رستوران و کافی شاپ برخوردار است. رستوران‌های آپادانا و پاسارگاد همانطور که از نامشان پیداست طراحی باستانی دارند و با عناصری از معماری ایرانی مثل تندیس‌ها و نمادهای قصر داریوش تزئین شده‌اند. به خصوص رستوران پاسارگاد شیک‌ترین رستوران هتل داریوش کیش است و دیوارهایی همچون تندیس‌های دیواری پاسارگاد دارد. هر دو رستوران در فضایی دلباز و وسیع در میان سالن هتل قرار گرفته‌اند. از میان رستوران آپادانا کانال آبی که با کاشی‌های آبی تزئین شده عبور می‌کند و با گلدان‌های سبز تزئین شده است.

علاوه بر این کافی‌شاپ هتل داریوش شامل کافی شاپ‌های آتوسا و کافی شاپ استخر می‌باشد که با فضایی دلنشین و سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌ها از میهمانان خود استقبال کرده و تجربه‌ای به یاد ماندنی از قرارهای کاری و دورهمی‌های دوستانه را به یادگار می‌گذارد. به جز این‌ها سالن تشریفات ویژه یا لانژ از ساعت 16:30 تا 19:30 با سرو انواع شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و... آماده پذیرایی از میهمانان خاص و ویژه خود است.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: معرفی هتل مارینا پارک کیش و امکانات تفریحی و گردشگری آن

 

منوی رستوران هتل داریوش کیش

 

منوی رستوان هتل داریوش کیش

 

فضاسازی رستوران هتل داریوش کیش به گونه ای است که اشتهای آدم کاملا باز می‌شود. باید هم اشتهای میهمانان هتل داریوش خوب باشد، چون منوی رستوران‌ها چه برای نهار و چه برای صبحانه شدیدا متنوع و فراوان است. غذاها و دسرها آنقدر زیاد و هوس‌برانگیز است که تنها حسرت میهمانان این خواهد بود که کاش چند روز برای خوردن این غذاها فرصت داشتیم. قطعا هر کس این منوی پر و پیمان را ببیند خیلی زود متوجه می‌شود که بخش اعظم آن‌ها زیادی خواهد آمد و میهمانان به هیچ وجه نمی‌توانند از پس خوردن آن همه غذا بر بیایند. پس با این حال قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش و قیمت صبحانه با توجه به تنوع فوق العاده منوی صبحانه و ناهار کاملا معقول به نظر می‌رسد.

 

قیمت صبحانه هتل داریوش کیش

 

انواع غذاهای سنتی، چندین نوع سوپ و سالادهای بسیار متنوع، آش رشته با نعنا داغ، پیاز داغ و سیر داغ اضافه، چندین نوع ماست، انواع ترشی‌ها و شوری‌ها با تزئینات هوس برانگیز، چندین نوع شیرینی و میوه‌های فصل در حجم زیاد، انواع نان‌های سنتی و حجیم و... به صورت سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار دارد. تنها در منوی صبحانه هتل داریوش کیش می‌توان علاوه بر غذاهای سرد خوراک‌هایی مثل میلک فلکس، رول سبزیجات، کاپ سیب زمینی، پنه گوشت و انواع غذاهای گرم و فست فودها را نوش جان کرد. تمامی این غذاها و امکانات با همان قیمت رزرو اتاق در تور کیش هتل داریوش حساب می‌شود و اینجاست که علت بالا بودن قیمت سفر کیش با اقامت در هتل داریوش را متوجه می‌شوید. اگر بالا بودن قیمت برایتان مسئله ساز نیست، حتما یک بار هم که شده اقامت در این هتل را تجربه کنید و خود را از لذت این همه امکانات محروم نسازید.

 

قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش

 

مجموعه ورزشی

 

اگر در سفر هم می‌خواهید ورزش خود را ادامه دهید، با اقامت در هتل داریوش خیالتان از این بابت راحت باشد. در این هتل امکانات ورزشی متعدد نظیر باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، غواصی و... با بهترین تجهیزات وجود دارد و این نیاز شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

 

پارک دلفین‌ها

 

همانطور که گفتیم دلفیناریوم کیش متعلق به هتل مجلل داریوش است. در نتیجه برای میهمانان خود تخفیف ویژه‌ای را برای بازدید از پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان در نظر گرفته است. مگر می‌شود به کیش بروید و دلتان نخواهد با دلفین‌های آموزش دیده و حرکات با نمکشان سرگرم شوید؟ قطعا شادترین لحظات را سپری خواهید کرد و متوجه گذر زمان نمی‌شوید.

 

سایر امکانات هتل داریوش

 

این هتل جهت رفاه میهمانان خود به جز مواردی که ذکر شد، امکانات متعدد دیگری نظیر آرایشگاه، آتلیه عکاسی، پارکینگ، آژانس مسافرتی، گیم نت و کافی نت، اجاره اتومبیل، اتاق چمدان و... را فراهم کرده است. به طوری که کمتر پیش می‌آید برای رفع نیازهای خود به بیرون از هتل مراجعه کنید.

 

فضای سبز هتل داریوش کیش

 

سوئیت ها و اتاق های هتل داریوش کیش

 

سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل داریوش در تور کیش به قدری تنوع دارد که به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و تعداد افراد خانواده‌تان برای رزرو آ‌ن‌ها اقدام کنید. از تخت‌های لوکس و راحت و میزها و مبلمان مجلل اتاق که بگذریم باید اعتراف کنیم که مهم‌ترین بخش جذاب اتاق‌ها، تراس‌های آن است. تراس‌هایی بسیار دلنشین که باغ و دریا را زیر نظر دارد و تماشای طلوع و غروب آفتاب از آنجا بسیار خاطره انگیز است. به خصوص اتاق‌های رو به دریا منظره‌ای تکرار نشدنی را در عمر انسان رقم می‌زند. صدای موج‌های دریا و مرغ‌های دریایی، زیبایی مناظر را تکمیل می‌کند. شاید فکر خوبی باشد که بعد از تماشای مناظر برنامه‌ای برای پیاده روی در ساحل اختصاصی هتل داریوش را با همراهانتان تجربه کنید. به نظر می‌رسد این تجربه برای گردشگرانی که در ویلاهای ساحلی هتل داریوش کیش اقامت دارند در دسترس تر باشد.

 

بعضی از اتاق‌ها و سوئیت های لوکس هتل داریوش کیش دارای امکانات هوشمند متعدد از جمله پرده‌های برقی است. برای آن دسته از میهمانانی که تمایلی به استفاده از حمام‌های شیشه‌ای ندارند تدابیری اندیشیده شده که بتوانند شیشه‌های سرویس بهداشتی را به صورت مات یا شفاف تنظیم کنند. در ادامه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بزرگ را معرفی می‌کنیم تا ضمن آشنایی بیشتر با امکانات و تفاوت آن‌ها، انتخاب بهتری داشته باشید.

 

تفاوت اتاق های هتل داریوش کیش

 

اتاق دبل استاندارد: این اتاق‌ها جهت اقامت دو نفر طراحی شده است و با دو چشم انداز رو به باغ و رو به دریا قابل رزرو است. نکته قابل توجه درباره اتاق‌های دو تخته هتل داریوش این است که در تمام آن‌ها یک عدد تخته دبل وجود دارد. در نتیجه اگر مایل باشید اتاق دو تخته تویین رزرو کنید، یک عدد کاناپه تختخواب شو برایتان فراهم می‌شود. اتاق دبل استاندارد با چشم انداز دریا ظرفیت نفر اضافه دارد و به صورت کاناپه تختخواب شو ارائه می‌شود اما اتاق دبل استاندارد رو به باغ امکان افزایش ظرفیت ندارد.

اتاق دبل لوکس: اتا‌ق‌های دو تخته لوکس هتل داریوش همانند اتاق‌های دبل استاندارد با دو چشم انداز متفاوت طراحی شده است و علاوه بر تمام امکانات رفاهی شامل یک عدد تخت دو نفره می‌باشد. تفاوت این اتاق با اتاق‌های استاندارد در متراژ آن‌هاست که کمی بزرگتر است و امکان افزایش ظرفیت نفر اضافه را دارد.

اتاق کابانا: اگر برای شما هم سوال است که اتاق کابانا هتل داریوش چیست باید بگوییم اتاق‌های کابانا همان اتاق‌هایی هستند که در محوطه هتل و خارج از ساختمان هتل واقع شده‌اند؛ اما تفاوتی در امکانات آن‌ها با واحدهای اقامتی داخل ساختمان وجود ندارد. اتاق‌های کابانا ظرفیت نفر اضافه ندارند و با قیمتی کمتر می‌توانید برای رزرو آن‌های اقدام نمایید.

 

اتاق کابانا هتل داریوش کیش

 

اتاق کابانا با حمام سانروف دار: این اتاق‌ها لذت تجربه حمام در فضای باز و شخصی را برای شما به ارمغان می‌آورد و خاطره‌ای فراموش نشدنی را رقم می‌زند. تنها تفاوت این اتاق‌ با اتاق‌های کابانا معمولی در حمام سانروف دارش می‌باشد. همچنین این اتاق ظرفیت نفر اضافه ندارد.

سوئیت: اگر به دنبال فضایی بزرگتر با تمام امکانات هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل داریوش را انتخاب کنید. اتاق‌های هتل داریوش  در انواع سوئیت‌های دبل لوکس، سوئیت‌های دبل آتوسا و سوئیت رویال لوکس چهار نفره قابل رزرو است. می‌توانید به دلخواه خود هر یک از منظره‌های رو به دریا و رو به باغ را انتخاب کرده و از اقامت خود در این هتل مجلل لذت ببرید.

 

رزرو هتل داریوش کیش

 

فاصله هتل داریوش کیش تا دریا، مراکز خرید و سایر جاذبه‌های جزیره

 

اگر بخواهیم لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل کیش را با بهترین موقعیت مکانی معرفی کنیم، بدون شک هتل داریوش خواهد بود. این هتل در میدان داریوش کیش واقع شده و به ساحل بسیار نزدیک است؛ به طوری که در کمتر از 5 دقیقه به صورت پیاده به ساحل می‌رسید. علاوه بر این در فاصله بسیار کمی از معروف‌ترین مراکز خرید مانند مرکز خرید پردیس 1 و 2 ، پانیذ و... قرار گرفته و برای کسانی عاشق خرید هستند، بهترین هتل است. در نتیجه فاصله هتل داریوش کیش تا دریا، مراکز خرید، پلاژ بانوان و... از مهم‌ترین دلایلی است که افراد اقامت در این هتل را ترجیح می‌دهند.

 

آدرس هتل داریوش کیش: بلوار داریوش، میدان داریوش

 

ساحل اختصاصی هتل داریوش کیش

 

جاذبه های گردشگری اطراف هتل

 

اقامت در هتل داریوش در عین اختصاصی و لوکس بودن، در دل مراکز خرید و بخش‌های مهم جزیره کیش است. باغ و عمارت هتل داریوش کیش فاصله چندانی با میدان پردیس و بازارهای پردیس 1 و 2 ندارد. تنها با ده دقیقه پیاده روی می‌توان از هتل داریوش خود را به این مراکز رساند. با کمی رانندگی نیز می‌توان به سرعت به مرکز تجاری کیش، اسکله تفریحی کیش، بازار مرجان، بازار مریم و دیگر مراکز خرید کیش دست یافت. برای آن‌هایی که اقامت در هتل داریوش را انتخاب کرده‌اند، بی تردید بازدید از دیگر جاذبه‌های تاریخی کیش نیز اهمیت دارد. توصیه می‌شود این دسته گردشگران حتما سری هم از شهر زیر زمینی کاریز بزنند. آنجا نیز به همت یک ایرانی مقیم آلمان بازسازی شده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. از دیگر دیدنی‌های تاریخی کیش می‌توان به خانه مردمشناسی بومیان کیش، پایاب، و دیدنی‌هایی مثل درخت انجیر معابد، ساحل مرجانی و... اشاره کرد.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: هتل ترنج کیش؛ اولین هتل دریایی ایران و خاورمیانه

 

قوانین هتل تاریخی داریوش

 

قبل از انتخاب و رزرو هر هتلی برای اقامت بهتر است اطلاعاتی از قوانین هتل مورد نظر خود مانند ساعت تحویل و تخلیه اتاق، کنسلی، محدودیت سن و... بدست آورید. برخی از قوانین هتل داریوش به صورت زیر است.

 

        - ساعت تحویل اتاق‌ها ساعت 15 و ساعت تخلیه ساعت 12 ظهر می‌باشد.

        - در ایام پیک و تعطیلات نوروز امکان تغییر یا کنسل کردن وجود ندارد.

        - هزینه اقامت افراد زیر 7 سال رایگان، بالای 12 سال کامل و بین 7 تا 12 کمتر از قیمت بزرگسال است.

        - قوانین کنسلی هتل‌ها ثابت نیست و ممکن است تغییر کند. با این حال جریمه کنسلی بعد از مهلت مقرر معادل کسر هزینه یک شب اقامت می‌باشد.

 

قوانین هتل داریوش کیش

 

قیمت هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش با توجه به اینکه هتلی پنج ستاره و لوکس در گردشگرپذیرترین نقطه ایران می‌باشد، طبیعتا قیمت‌های نسبتا بالایی دارد؛ اما اگر کمی فکر کنید، متوجه می‌شوید که با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد چندان گران هم نیست. به طور کلی قیمت اقامت در هتل داریوش با توجه به اتاق‌های این هتل که پیش‌تر آن‌ها را معرفی کردیم، تعیین می‌شود.

ارزان‌ترین قیمت اتاق‌های این هتل متعلق به اتاق‌های کاباناست که حداقل قیمت آن‌ها حدود 3 میلیون و 70 هزار تومان است. بیشترین قیمت اتاق‌های هتل داریوش برای سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا است که برای یک شب اقامت باید حدود 11 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کنید. (آخرین به روزرسانی قیمت در آبان ماه 1401)

با این حال قیمت هتل داریوش کیش در ایام مختلف سال متغییر است که در سایت تورگردان می‌توانید از جدیدترین قیمت‌ها مطلع شوید.

 

سایت هتل داریوش کیش

 

اگر کنجکاو هستید که درباره امکانات، خدمات و انواع اتاق‌های هتل داریوش با جزئیات بیشتری اطلاعات کسب کنید، سایت هتل داریوش کیش بهترین منبع برای گردشگران است. به طوری که اگر به وب سایت رسمی هتل داریوش به آدرس dariushgrandhotel.com مراجعه کنید، اطلاعات بسیار خوبی راجع به معماری هتل، امکانات در اختیار کاربران قرار داده و عکس‌های زیادی از بخش‌های مختلف این هتل با بهترین کیفیت قابل مشاهده است. همچنین این سایت امکان رزرواسیون آنلاین اتاق‌ها و رزرواسیون پارک دلفین‌ها را فراهم کرده و در سریع‌ترین زمان می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

 

شماره تلفن هتل داریوش کیش: 07644444900

 

مقایسه هتل داریوش با سایر هتل‌های 5 ستاره کیش

 

 در این مطلب به صورت اختصاصی به معرفی هتل داریوش کیش و بررسی اتاق‌ها و امکانات آن‌ پرداختیم. اما یادتان نرود که جزیره کیش مملو از هتل‌های لوکس و گران قیمت است که برای افراد سخت پسند ساخته شده‌اند. هتل شایگان کیش، هتل مارینا پارک، هتل ترنج و... از جمله هتل‌های پنج ستاره و لاکچری جزیره هستند و از رقبای سرسخت هتل داریوش به شمار می‌روند. با این حال هر یک از این هتل‌ها ویژگی منحصر به فردی دارند و افراد علاقه‌مند را به سوی خود می‌کشانند. مثلا اغلب افرادی که می‌خواهند اقامت روی آب را تجربه کنند به هتل ترنج روی می‌آورند و کسانی که به تاریخ علاقه دارند شیفته معماری باشکوه هتل داریوش می‌شوند و اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند. در نتیجه همه چیز به سلیقه و علاقه شما عزیزان بستگی دارد.

 

مقایسه هتل داریوش با هتل ترنج و سیر هتل های پنج ستاره کیش

 

تور هتل داریوش کیش از تمام شهرهای کشور

 

اگر قصد دارید به کیش سفر کنید و بودجه کافی برای اقامت در هتل پنج ستاره تاپ را کنار گذاشته‌اید، تور هتل داریوش کیش بهترین سفر عمرتان خواهد بود. سفر با تور علاوه بر هزینه کمتری که دارد، آرامش را نیز برایتان رقم می‌زند. چرا که پیش از سفر هم بلیط پرواز رفت و برگشتتان رزرو می‌شود، هم هتلی که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید و هیچ چیز لذت بخش‌تر از یک سفر با برنامه و منظم نیست!

علاوه بر این اگر تور کیش هتل داریوش را از طریق سایت تورگردان رزرو نمایید، تخفیف‌های گردشگری هیجان انگیز برای تفریحات و جاذبه‌های جزیره را نیز دریافت خواهید کرد.

 

نظرات هتل داریوش کیش

 

در سایت‌های گردشگر ی مختلفی می‌توانید برای رزرو هتل داریوش کیش به صورت آنلاین اقدام کنید. در هر یک از این سایت‌ها، نظرات هتل داریوش کیش را که حاصل به اشتراک گذاری تجربیات میهمانان این هتل است را خواهید دید. دیدگاه‌های مختلف افراد در تصمیم گیری بهتر بسیار دخیل است و کمک شایانی به انتخاب بهتر شما می‌کند. تجربه نشان داده است که هتل داریوش کیش نظرات مثبت زیادی را به خود اختصاص داده و از مجموع 5 امتیاز، به طور میانگین 4.2 امتیاز کسب کرده است. بیشترین میزان رضایت میهمانان به ترتیب به موقعیت مکانی هتل، کیفیت اتاق‌ها، پروتکل‌ها بهداشتی، امکانات هتل، قیمت و فضای سبز بسیار جذاب آن تعلق دارد. در نتیجه با توجه به بازخوردهای بسیار خوب این هتل می‌توان با خیال راحت برای رزرو آن اقدام کرد.

 

برای تهیه تور کیش هتل داریوش با تخفیف های ویژه می توانید روی موتور جستجوی تور و سایت تورگردان حساب کنید.

 

نقشه هتل داریوش کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل داریوش کیش از گران‌ترین هتل‌های جزیره به شمار می‌رود؛ ولی این سفر بی جهت اینقدر زیاد برایتان آب نمی خورد. با اقامت در هتل داریوش دنیایی متفاوت را پیش رویتان خواهید دید. بنای مجلل و شاهانه هتل حس پادشاهی و قدم زدن در تاریخ را به شما القا می‌کند. هنگامی که در تراس اتاق‌‌های رو به دریا نشسته‌اید سکوت و آرامش چنان شما را فرا می‌گیرد که ناخودآگاه خود را در زمان داریوش کبیر حس می‌کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل لوکس داریوش همراه ما باشید.

انتشار :  6 آبان 1398 به روزرسانی :  9 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
تفاوت اتاق های هتل داریوش کیش
  • تفاوت اتاق های هتل داریوش کیش
  • قوانین هتل داریوش کیش
  • ساحل اختصاصی هتل داریوش کیش
  • کافی شاپ استخر هتل داریوش کیش
  • قیمت صبحانه هتل داریوش کیش
  • قیمت بوفه ناهار هتل داریوش کیش
  • رزرو هتل داریوش کیش
  • استخر هتل داریوش کیش
  • اتاق کابانا هتل داریوش کیش
  • منوی رستوران هتل داریوش کیش
  • مقایسه هتل داریوش با هتل ترنج و سیر هتل های پنج ستاره کیش
  • معرفی هتل داریوش کیش
  • فضای سبز هتل داریوش کیش
  • تور-مشهد-هتل-داریوش-تورگردان (1)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد