امکان رزرو اتاق و سوئیت : دارد
آدرس : قشم، جاده ساحلی جنوبی، جنب زیارتگاه شاه شهید
ساحل اختصاصی برای شنا : دارد
امکان شنا بانوان : دارد

نمایش همه امکانات

دیدنی‌های نزدیک
غارهای خربس دره ستارگان قشم ژئوپارک قشم
هتل‌های نزدیک
هتل بوتیک ایرمان قشم هتل ارم قشم
رستوران‌های نزدیک
رستوران محوطه هتل ساحل طلایی قشم رستوران عمو لقمان کردستانی
تفریحات آبی
قایق سواری قایق پارویی چتر و تخت ساحلی جت اسکی اسکی روی آب دوش آب شیرین قایق پدالی ساحل اختصاصی برای شنا

پلاژ سیمین قشم | بهترین فصل سفر، آدرس، معرفی

no_image

پلاژ سیمین قشم یکی از قدیمی‌ترین پلاژهای جزیره قشم است. در‌ واقع این پلاژ هنگامی که گردشگران زیادی به جزیره نمی‌رفتند ساخته شد و در زمان خود امکانات مناسبی به مسافران ارائه می‌داد. در این پلاژ می‌توانستید شنا و آب تنی کنید، سوار بر قایق‌های تندرو شوید و یا آفتاب بگیرید. در حال حاضر پلاژ سیمین قشم به بخشی از هتل ساحل طلایی قشم تبدیل شده است و در تور قشم می توانید این هتل را رزرو نمایید.  شاید شما هم نام این پلاژ قدیمی را شنیده باشید. در ادامه می‌خواهیم به بررسی امکانات آن بپردازیم.

 

پلاژ سیمین قشم

 

 

    برای رزرو و مشاهده قیمت‌ تور قشم از ساری و سایر مبادی کلیک کنید    

 

 

معرفی پلاژ سیمین قشم 

 

پلاژ سیمین قشم در دهه ۷۰ شمسی ساخته شد. در آن زمان گردشگران زیادی به قشم رفت و آمد نمی‌کردند. به طور کلی مراکز خرید قشم در آن زمان به اندازه امروز متنوع و جذاب نبودند و اغلب مسافران قشم را، گردشگرانی از استان هرمزگان و یا استان بوشهر تشکیل می‌داد. امکانات پلاژ در آن زمان بسیار مناسب بود و همین موضوع باعث شد که پلاژ سیمین شناخته شده و محبوب شود. در ابتدای فعالیت پلاژ، امکانات رفاهی و تفریحی مانند قایق سواری (قایق موتوری)، قایق پارویی، چتر و تخت ساحلی، بوفه غذا و نوشیدنی، زمین بازی کودکان، منطقه حفاظت شده دریایی برای شنا، آلاچیق در ساحل، سرویس بهداشتی، دوش آب شیرین و… در دسترس گردشگران بودند.

پس از آن دوران، وقتی که دیگر جزیره قشم تبدیل به منطقه گردشگری مهمی شد، ظاهر پلاژ سیمین هم تغییر کرد. در حال حاضر این پلاژ جزو محوطه هتل ساحل طلایی قشم است. در ادامه درباره این هتل صحبت می‌کنیم.

 

پلاژ سیمین در قشم

 

سوئیت های هتل ساحل سیمین قشم 

 

هتل ساحل طلایی پلاژ سیمین قشم

 

هتل ساحل سیمین قشم یکی از هتل‌های 4 ستاره قشم است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. سوئیت‌های هتل ساحل سیمین قشم به صورت دو تخته، اتاق دو تخته VIP، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته VIP، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته VIP، سوئیت یک خوابه پنج نفره و سویت دوبلکس هشت نفره ارائه می شود. سوئیت‌های این هتل دارای ویو ساحل دریا هستند که آرامش بیشتری را برای گردشگران فراهم می‌کند.  برای رزرو سوئیت‌های پلاژ سیمین قشم ابتدا تاریخ پرواز، تعداد شب های اقامت و تعداد نفرات را مشخص نمایید.

 

پلاژ بانوان قشم

 

پلاژ بانوان قشم همان پلاژ سیمین است که از قدیمی‌ترین پلاژهای جزیره قشم به شمار می‌رود و در جاده ساحل جنوبی واقع شده است. یکی از دلایل راه اندازی پلاژ بانوان این بود که در زمان گذشته افراد کمی به قشم سفر می‌کردند. در نتیجه به این فکر افتادند که با تاسیس پلاژی همانند پلاژ بانوان قشم گردشگران را به این منطقه جذب کنند. بعدها نام این جزیره به پلاژ سیمین قشم شهرت یافت و گردشگران زیادی برای بازدید از آن به این جزیره سفر می‌کنند.

پلاژ سیمین در هتل ساحل طلایی

 

هتل ساحل طلایی قشم در سال ۱۳۸۰ با 56 اتاق افتتاح شد. همه اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل رو به دریا هستند و منظره‌ای از خلیج فارس را به نمایش در می‌آورند. گفتیم که پلاژ سیمین قشم در حال حاضر جزو محوطه هتل ساحل طلایی می‌باشد. در گذشته پلاژ سیمین علاوه بر تفریحات دریایی و ساحلی، سوییت‌هایی را به مسافران اجاره می‌داد که در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده و اتاق‌های دیگری به آن اضافه شد. در حال حاضر علاوه بر رزرو اتاق‌های هتل ساحل طلایی می‌توانید از امکانات پلاژ استفاده کنید. 

 

شنا برای آقایان در پلاژ بلامانع است ولی خانم‌ها باید با حجاب مناسب شنا کنند. تفریحات دیگری مانند جت اسکی، قایق سواری، اسکی روی آب، ساحل اختصاصی برای شنا، قایق پارویی و... در پلاژ سیمین در دسترس می‌باشند. از آنجایی که ساحل این پلاژ تنها در اختیار میهمانان مقیم هتل می‌باشد، بسیار تمیز بوده و حالت بکر خود را تا حدودی حفظ کرده است. اگر هتل ساحل طلایی را برای اقامت خود انتخاب کنید، علاوه بر استفاده از امکانات پلاژ، می توانید از مزایای این هتل بهره مند شوید. از جمله مزایای هتل ساحل طلایی قشم می توان به کوتاه ترین فاصله با جاذبه های دیدنی اشاره نمود که در قسمت بعدی به آن می پردازیم.

 

پلاژ سیمین قشم

 

بهترین فصل برای بازدید از پلاژ سیمین قشم

 

اگر مایل هستید تور قشم را رزرو نمایید و سری به پلاژ سیمین بزنید، بهتر است فصل پاییز و زمستان را انتخاب کنید. در این دو فصل هوای جزیره قشم بسیار مطلوب و معتدل می‌شود. در فصل گرما، هوای جزیره به شدت شرجی و گرم است که تحمل آن برای افراد غیر بومی مشکل می‌شود. اوایل بهار نیز برای سفر به جزیره مناسب است در این زمان می‌توانید در آب‌های خلیج فارس شنا کنید، در عین حال گرمای هوا قابل تحمل می‌باشد. 

 

پلاژ سیمین در  قشم

 

جاذبه های نزدیک پلاژ سیمین قشم (هتل ساحل طلایی)

 

پلاژ سیمین قشم یا هتل ساحل طلایی به برخی از جاهای دیدنی قشم نزدیک است که از جمله می‌توان به غارهای خوربس، دره ستارگان، زیارتگاه شاه شهید و فرودگاه قشم اشاره نمود. این هتل تا جزایر ناز و میدان امام قلی خان 18 دقیقه با خودرو فاصله دارد. اگر شما هم دوست دارید قبل از سفر به این جزیره زیبا و اقامت در پلاژ سیمین، با جاذبه‌های گردشگری قشم بیشتر آشنا شوید، مقاله " جاهای دیدنی قشم" را مطالعه کنید. در این مقاله لیست جامعی از جاهای دیدنی تهیه کرده‌ایم تا برنامه خوبی برای سفر خود بچینید. در برخی مواقع گردشگران سعی می‌کنند، در تور قشم از جزایر نزدیک هم دیدن کنند. جزیره‌های هنگام، هرمز و لارک از جمله جزیره‌هایی هستند که فاصله اندکی با قشم دارد.

 

هتل‌های نزدیک به ساحل سیمین قشم

 

اگر در سفر به قشم می‌خواهید از پلاژ سیمین بازدید کنید و قصد اقامت در آن را ندارید می‌توانید هتل‌‌های نزدیک به این پلاژ را انتخاب نمایید. هتل بوتیک ایرمان قشم یکی از هتل‌های 4 ستاره قشم و نزدیک به پلاژ سیمین است و حدود 12 کیلومتر با آن فاصله دارد. یکی دیگر از هتل‌هایی که نزدیک به این پلاژ می‌باشد، هتل ارم قشم است. هتل 4 ستاره ارم قشم در بلوار آزادگان واقع شده و با ارائه بهترین خدمات و امکانات آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز است. این هتل نیز با پلاژ سیمین طلایی قشم حدود 15 کیلومتر فاصله دارد و در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه به مقصد می‌رسید.

برای مشاهده قیمت تور در این هتل ها اینجا کلیک کنید: 

تور قشم از مشهد

تور قشم از تهران

تور قشم از گرگان

تور قشم از شیراز

تور قشم از کرمانشاه

 

آدرس پلاژ سیمین قشم (هتل ساحل طلایی)

 

پلاژ سیمین در قشم، جاده ساحلی جنوبی، جنب زیارتگاه شاه شهید واقع شده و تا مرکز شهر تقریبا 11 کیلومتر فاصله دارد.

در نهایت برای استعلام قیمت پلاژ سیمین قشم یا هتل ساحل طلایی قشم می توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین برای اطلاع از تخفیفات لحظه‌ای انواع تور قشم به صورت لحظه‌ای سایت تورگردان را بررسی نمایید. تور قشم با هتل ساحل طلایی و بازدید از جاهای دیدنی قشم، تور قشم را به سفری هیجان انگیز و آرامش بخش تبدیل می‌کند. اگر شما تجربه رفتن به ساحل طلایی را دارید با ما در میان بگذارید. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پلاژ سیمین قشم یکی از قدیمی‌ترین پلاژهای جزیره قشم است. در‌ واقع این پلاژ هنگامی که گردشگران زیادی به جزیره نمی‌رفتند ساخته شد و در زمان خود امکانات مناسبی به مسافران ارائه می‌داد. در این پلاژ می‌توانستید شنا و آب تنی کنید، سوار بر قایق‌های تندرو شوید و یا آفتاب بگیرید. در حال حاضر پلاژ سیمین قشم به بخشی از هتل ساحل طلایی قشم تبدیل شده است.

انتشار :  28 فروردین 1401 به روزرسانی :  24 دی 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
پلاژ سیمین در قشم
  • پلاژ سیمین در قشم
  • پلاژ سیمین قشم
  • پلاژ سیمین قشم
  • پلاژ سیمین در  قشم
  • هتل ساحل طلایی پلاژ سیمین قشم
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
15 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
مقیم همین الان هتل
من همین الان تو هتل اقامت دارم فاجعه است یه خرابه که اصلا نمیشه اسم هتل روش گذاشت چه برسه به ۴ ستاره وضعیت نظافت فاجعه است اصلا ملافه ها عوض نشده حتی توالت شسته نشده به عمرم هتلی به این کثیفی ندیدم محوطه مخروبه است الانم نهار رفتیم رستوران هتل بعد از ۳ ساعت سفارش ما رو آوردن دقیقا ۳ ساعت طول کشید و یه غذای خام و افتضاح آوردن واقعا نمی دونم چطور با این اوضاع به این هتل ۴ ستاره دادن چطور کسی رسیدگی نمی کنه
الهام
ما اردیبهشت ۱۴۰۲ اتاق رزرو کردیم، اما با عکس‌اش خیلی متفاوت بود، اصلا اتاقه ویو خوبی نداشت و پر از مورچه بود، افتضاح، آخرشبم یه اتاق سگ سیاه زشتی رو با خودشون داشتن که آورده بودن ساحل، درصورتی که مثلاً طبق قوانین آوردن حیوانات ممنوعه، خلاصه منکه اصلا نمیرم و پیشنهاد نمیکنم .
مخاطب خاص
اکه میخواهید یه شب خوب رو توساحل تجربه کنید فقط شب پنجشنبه ها،یعنی از سواحل ترکیه هم باحال تره
الهام
اگر اسمش پلاژ بانوانه پس چرا دیگه باید باحجاب شنا کنن... خوب دیگه این مسافت رو امدن واسه چیه!!!
محمد
من هم با خانواده و چند مهمان فروردین ۱۴۰۲ اومدم هتل سیمین قشم، در نگاه اول خوب بود ولی بعد چند ساعت نظرم عوض شد، برای یه کاری که وظیفه عادی هر هتلی هست چند مرتبه باید میگفتی تا بررسی بشه، یه شامپو هم حتی نبود، برای چایی ۲ روز گفتم تا اوردن. من جاهای مختلفی رفتم اما به نظرم این هتل رو بیخیال بشین، فقط یه نکته مثبت داره که خودش ساحل داره.
فرشید
سلام چادر بزنید کنار هتل بهتره شبی ۵ میلیون ضرر نمی‌کنید فاجعه بود هتلش
شکوفه
۲۶ تا ۲۹ میخواییم رزرو کنیم
محمد رؤف
آذر1400اومدم هتل بدون رزرو خیلی لطف کردن یه سِوِیِیت از سیمین به من دادند فوقآلعاده بود تنها محل زیبا و بکر و با امکانات اینجاست من لذت بردم و بهتیرین روزها رو اونجا گذروندم با سپاس از همه عزیزان
جواد امیری
سلام دوستان ما با توجه به تصاویر که از هتل دیدیم رزرو انجام دادیم شب رسیدم وقتی اتاق رو دیدم کاملا با عکس ها متفاوت بود واقعا افتضاح بود کثیف امکانات در حد یه مسافرخونه بود نه هتل اصلا انتخاب خوبی نیست برای اقامت در قشم
مانی
به حتم و قطع میتونم بگم فاجعه بارتر و افتضاح تر از این هتل وجود نداره هتلی بدون مدیریت کثیف بی برنامه
فاطمه
متاسفانه اصلا ارزش نداشت مخصوصا با توجه به قیمت بالایی ک دریافت میکنند....جدای سرویس دهی ضعیف...عدم نظافت مرتب و روزانه ای ک داره...در آخر بابت دوش پوسیده حموم ک با باز کردن اب شکست ادعا کردن ک باید هزینه رو مسافر بده و به شدت برخورد بدی داشتن...
محمد رضا‌ موجی
با چه تصور غلطی رزرو کردیم و به اتفاق خانواده امدیم پلاژ سیمین . افتضاح بود افتضاح . نه نظافت اقاق نه امکانات اولیه، پرده ها روی زمین ریخته داخل اتاق بی نهایت مگس با بوی بسیار نامطبوع و ....‌ واقعا متاسفم بحال اول خودم که از راه دور آمدم به سیمین دوم بحال مدیریت اقامتگاه . امیدوارم کمی هم که شده به میهمانانشان احترامی که شایسه است گذاشته شود.
حسینیسیده تکتم حسینی

دوست عزیز از بابت مشکلاتی که داشتید ما از سمت هتل از شما عذرخواهیم و ممنون از اینکه تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید.

اصغر گلشن آرا
شنیدم بسیار با کیفیت است
الهام
اشتباه به سمعتون رسوندن، اصلا هزینه این هتل ندین چون وقتی رفتین پشیمون میشین