ماه عسل در کیش (هتل ها و برنامه های پیشنهادی)

ماه-عسل-در-کیش

ماه عسل کجا بریم؟ نظرتان درباره جزیره زیبای کیش برای یک ماه عسل رویایی و شروع زندگی مشترک چیست؟ اگر شما هم قصد دارید رویایی‌ترین لحظات آغازین زندگی مشترک خود را با ماه عسل در کیش سپری کنید، همراه ما باشید. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل های کیش برای ماه عسل پرداخته‌ایم.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

ماه عسل کیش

تور ماه عسل کیش

زمان مناسب برای ماه عسل در کیش

قیمت تور ماه عسل کیش

هزینه ماه عسل در کیش

اتاق مخصوص ماه عسل در هتل‌‌های کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

پکیج ماه عسل کیش

 

ماه عسل کیش

 

ماه عسل در کیش

 

ماه عسل در کیش می تواند اولین سفر مشترک بین زوج ها را به سفری رویایی بدل کند. جزیره کیش با وجود فضای ساحلی، آب وهوای مساعد در اکثر ماه‌های سال، هتل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع و امکانات تفریحی کم‌نظیر از بهترین مقصدهای ماه عسل در ایران است. با این حال بسیاری از زوج‌ها ماه عسل در خارج از کشور را به سفرهای داخلی ترجیح می‌دهند. لطفا قبل از انتخاب مقصد ماه عسل خود در فضای مجازی درباره کیش و خدمات هتل‌های آن برای عروس و دامادها مطالعه کرده و از تجربه زوج‌های دیگر استفاده کنید.

 

تور ماه عسل کیش

 

اگر از تورها برای ماه عسل خود کمک بگیرید از امکانات بهتری هم برخوردار می‌شوید. تورها با هتل‌های مختلف قراردادهایی دارند که تخفیف و مزایای بیشتری به شما ارائه می‌دهند. تصور کنید دست در دست با همسر خود از فرودگاه خارج می‌شوید و یک خودروی لوکس پر از بادکنک جلوی پای شما ترمز می‌کند. چشم‌ءهای ذوق‌زده همسرتان در آن لحظه حتما دیدنی است. جذابتر اینکه مشابه اینگونه خدمات جانبی و غافلگیرکننده با رزرو تورها به عنوان اشانتیون یا هدیه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. انتخاب تور ماه عسل کیش بهترین گزینه است؛ چون تورهای گردشگری با تجربه خود، شما را راهنمایی می‌کنند و دغدغه برنامه ریزی برای سفر را از دوش شما برمی‌دارند.

 

با خرید تور ماه عسل کیش از تورگردان از آفرهای ویژه برای عروس و دامادهای جوان بهره‌مند شوید

 

زمان مناسب برای ماه عسل در کیش

 

انتخاب زمان ماه عسل در هزینه و آرامش شما تأثیر زیادی دارد. در ایام نوروز و تعطیلات افزایش سفرها به کیش سبب بالارفتن قیمت تورها و هتل‌ها و نیز کاهش تخفیف های بلیت‌ها و فروشگاه‌ها می‌شود. شما چه از آن دسته زوج‌هایی هستید که دوست دارید بلافاصله بعد از مراسم ازدواج به ماه عسل بروید و چه معتقد هستید چند ماه بعد از جشن هم میتواند زمان مناسبی برای ماه عسل باشد تقویم زمانیتان را با توجه به تردد سفرها در جزیره کیش تنظیم کنید. خرداد ماه و اوایل پاییز میتواند بهترین فرصت برای یک ماه عسل اقتصادی و رویایی در جزیره زیبای کیش باشد.

 

تور ماه عسل در کیش

 

قیمت تور ماه عسل کیش

 

هرکجا واژه تور کیش و تورگردان به گوشتان خورد بدانید که قرار است یک سفر با بهترین امکانات و مهیج ترین تفریحات را با کمترین هزینه در مقصد مورد نظرتان تجربه کنید. قیمت هتل‌ها و خدمات اقامتی و رفاهی در کیش رده بندی‌های مختلف و متناسب با هر بودجه‌ای را دارد. پس نگران جیبتان نباشید و فقط به تحقق رویای خود و شریک زندگیتان بیندیشید. تورگردان با تیمی مجرب آماده پاسخگویی به شما زوج عزیز درباره قیمت و جزییات تورهای ماه عسل و پکیج ارزان ماه عسل در کیش است.

 

هزینه ماه عسل در کیش

 

هزینه ماه عسل در کیش کاملا بستگی به انتخاب‌های شما دارد. زمان سفر، سفربا ماشین شخصی یا سفر با تور، نوع ایرلاین پروازی، محل اقامت، نوع اتاق، برنامه‌های تفریحی منتخب و فانتزی‌های شخصی شما برای اولین سفر مشترکتان از عوامل تعیین‌کننده هزینه ماه عسل شما هستند. هتلی مثل هتل ترنج حداقل برای هر شب 2میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد اما هتل های سه ستاره‌ای با امکانات قابل قبول را میتوانید تا شبی 700 هزارتومان نیز پیدا کنید. توصیه اکید ما به شما استفاده از تورها و پکیج‌های مقرون به صرفه آنهاست.

 

پکیج ماه عسل در کیش

 

اتاق مخصوص ماه عسل در هتل‌های کیش

 

اتاق مخصوص ماه عسل که به هانی مون هم شهرت دارد اتاقی با طراحی خاص و مناسب سلیقه شما برای گذراندن اوقاتی به یادماندنی در روزهای نخست آغاز زندگی مشترکتان است. طراحی و چیدمان هانی مون ها در هتل های کیش بی بدیل و خارق العاده است. درست همان چیزی که بارها با چشمهای بسته در ذهنتان تصور کرده اید.

انتخاب تک تک جزییات اتاق و برنامه روزها و شبهایتان در هتل مطابق نظر شما خواهد بود. حتی در برخی هتل‌ها در اتاق شما امکاناتی مثل جکوزی طراحی شده تا در کنار همسر خود در نهایت آرامش لحظه‌های رمانتیکی داشته باشید. سرو غذا نیز به انتخاب شما میتواند در اتاق یا رستوران هتل باشد.

 

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

 

در کیش تنوع هتل‌ها بسیار بالاست اما خدمات یک ماه عسل لاکچری تنها در چند هتل لوکس ارائه میشود. با توجه به زیاد بودن هزینه اقامت در این هتلهای پنج ستاره برخی هتلهای دیگر نیز آماده میزبانی از زوجهای عزیز با هر بودجه ای هستند که معمولا با تورهای گردشگری قرارداد دارند. در ادامه با سه هتل مشهور که جزو جاهای دیدنی کیش محسوب می شوند و در پذیرش و پذیرایی از عروس و دامادها پیشرو و ممتاز هستند آشنا میشویم.

 

ماه عسل در هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش با دیزاین متفاوت اتاق ماه عسل یا هانی مون های خود انتخاب بسیاری از زوج‌های مشکل پسند است. در هانی مون هتل مارینا تخت و کفپوش‌ها با گلبرگهای زیبا تزیین میشود و وجود وان و جکوزی در اتاق شما برای تجربه شبی رمانتیک فضایی آرام را فراهم میکند.

 

جهت آشنایی بیشتر با امکانات و اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش کلیک کنید

 

علاوه بر این پکیج ماه عسل هتل مارینا پارک از امکانات بسیار ویژه و خاص این هتل است که زوج‌های جوان را برای رزرو این هتل ترغیب می‌کند. این پکیج هیجان انگیز شامل موارد زیر می‌شود:

 

        - تزیین اتاق ویژه ماه عسل

        - اقامت در اتاق‌های رو به دریا و دارای وان جکوزی

        - 3 وعده صبحانه مخصوص در اتاق

        - 1 ساعت ماساژ تایلندی برای زوج جوان

        - یک بار استفاده اختصاصی از استخر، سونا و جکوزی در سانس خانوادگی

        - استقبال رایگان از فرودگاه به هتل

        - اینترنت رایگان و پر سرعت در تمام قسمت‌های هتل

 

آدرس هتل مارینا پارک: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دو قلو

شماره تلفن هتل مارینا: 07644465000

تلفن رزرواسیون: 07644465040

پست الکترونیک: info@marinaparkhotel.ir

 

ماه عسل خود را با خرید تور کیش هتل مارینا پارک، به سفری رویایی و خاطره‌انگیز تبدیل کنید

 

 

 

ماه عسل در هتل داریوش

 

 هتل داریوش کیش هم خدمات ویژه ماه عسل را به مطلوب‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار میدهد. مزیت هتل داریوش تنوع باورنکردنی طراحی اتاق هایش میباشد. هیجان انگیز است که میتوانید منظره رو به دریا یا باغ را انتخاب کنید. ماساژ تایلندی، قایق سواری، پینگ پنگ و بیلیارد از امکانات فراهم شده برای زوج‌های مقیم در هتل مجلل داریوش است. در هتل داریوش ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه و ناهار رایگان است و با همان هزینه رزرو اتاق حساب میشود. اگر زوجی دوستدار کوروش و تاریخ باستان هستید سرو غذا در رستوران پاسارگاد و آپادانای هتل داریوش با معماری الهام گرفته شده از تخت جمشید برای شما فراموش نشدنی خواهد بود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل داریوش کیش کلیک کنید

 

آدرس هتل داریوش: جزیره کیش، میدان داریوش

شماره تماس هتل داریوش: 076 4444 4900

پست الکترونیک: gm@dariushgrandhotel.com

 

با رزرو تور کیش هتل داریوش، اقامتی منحصر به فرد را برای ماه عسل خود به ثبت برسانید

 

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

 

اتاق ماه عسل هتل ترنج کیش

 

اتاق های ماه عسل هتل ترنج از مشهورترین‌ها در سطح کشور است. همه چیز در فضای دنج این هتل برای داشتن ماه عسلی دلنشین و آرام آماده است. اتاق‌های کف شیشه‌ای از جذابیت‌های خاص هتل ترنج است که عروس و دامادهای ایرانی را از تمام نقاط کشور به این جزیره می‌کشاند. در ادامه به تفصیل از اتاق‌های خاص هتل ترنج برایتان خواهیم گفت.

هتل ترنج به طراحی خاص هانی‌ مون‌های خود در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی‌اش مشهور است. هتل لوکس ترنج نخستین هتل دریایی خاورمیانه است و شما برای تجربه اقامت در اتاق‌های کف شیشه‌ای آن در کشورهای دیگر باید چند برابر پولی که برای رزرو هتل ترنج می‌پردازید هزینه کنید. اتاق ماه عسل هتل ترنج کیش با توجه به هزینه بالایی که دارد خدمات ارزنده‌‌ای نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد. تخت سفید با گل آرایی سرخ، نور ملایم فضا و حس خوب جاری در چیدمان باوقار اتاق را در رویایی‌ترین شب زندگیتان از هتل ترنج هدیه بگیرید. استخرهایی که بر بام اتاق‌ها رو به دریا قرار گرفته تن شما را در خود گرم کرده و خستگی راه‌های رفته و نرفته پیش از جشن وصالتان را از خاطرتان محو می‌کند. سالن یوگا، ماساژ و رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مدرن با منوهای کم نظیر تنها با رزرو اتاق‌های ماه عسل هتل ترنج به شما ارائه می‌شود. هتل ترنج با دارا بودن آتلیه عکاسی اختصاصی لحظه‌های شیرین ماه عسل شما را با بهترین کیفیت ثبت می‌کند.

 

جهت مطالعه مقاله معرفی هتل ترنج کیش و آشنایی بیشتر با این هتل کلیک کنید

 

آدرس هتل ترنج کیش: میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

شماره تماس هتل ترنج کیش: 076-44474114-8

 

ماه عسل لاکچری و اقامت در هتل دریایی با رزرو تور کیش هتل ترنج از تورگردان

 

هتل ویدا کیش با اتاق‌های هانی مون خاص و زیبا

 

یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل، هتل ویدا است که از لوکس‌ترین هتل‌‌های جزیره بوده و تاکنون زوج‌های زیادی این هتل را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند. هتل ویدا کیش موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به جاذبه‌های گردشگری کیش و دریا دارد و با داشتن اتاق‌های هانی مون اقامتی رویایی در بهترین و خاص‌ترین شب زندگیتان را رقم می‌زند. این اتاق‌ها پیش از ورود میهمانان با بادکنک آرایی، گل آرایی و شمع آِرایی به زیبایی تزیین می‌شوند و با فضایی آرام میزبان عروس و دامادهای عزیز است. در نتیجه می‌توانید هتل ویدا را در فهرست هتل‌های مخصوص ماه عسل در کیش قرار دهید و برای رزرو آن اقدام کنید.

 

جهت معرفی و آشنایی بیشتر با هتل ویدا کیش کلیک کنید

 

آدرس هتل ویدا کیش: میدان سنایی، بلوار موج

شماره تلفن هتل ویدا کیش: 07644420073

اینستاگرام هتل ویدا کیش: vidahotel

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور کیش هتل ویدا برای ماه عسل کلیک کنید

 

اتاق ماه عسل هتل ویدا کیش

 

تجربه اقامتی رویایی در اتاق‌های هانی مون هتل شایان کیش

 

اگر قصد دارید ماه عسل در کیش را تجربه کنید، هتل شایان کیش از دیگر هتل‌های پنج ستاره و لوکس جزیره است که می‌توانید برای ماه عسل خود به آن فکر کنید. این هتل نیز به عنوان بهترین هتل کیش برای ماه عسل شناخته شده و با دیزاین جذاب و منحصر به فرد اتاق‌های ماه عسل، سفری خاطره‌انگیز برای زوجین را به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های هتل شایان به شمع و گلبرگ‌های سرخ به زیبایی تزیین می‌شوند و در بدو ورود شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

آدرس هتل شایان کیش: میدان ساحل، بلوار ساحل

شماره تلفن هتل شایان کیش: 07644422771

پست الکترونیک: shayanhotel@yahoo.com

 

با رزرو تور کیش هتل شایان با بهترین هزینه ماه عسلی رویایی را برای خود رقم بزنید

 

پکیج ماه عسل کیش تجربه ماه عسل ارزان در کیش

 

بهترین خبری که در این مقاله برای شما داریم همین طرح ماه عسل کیش ویژه زوج‌های خاص پسند است که می‌خواهند با حساب و کتاب خرج کنند و شروع زندگیشان با هزینه‌های گزاف نباشد. پکیج ماه عسل کیش با قیمت‌های باورنکردنی توسط بسیاری از تورها ارائه می‌شود. کشتی آکواریوم، پاراسل، شاتل، گشت جزیره، بن های تخفیفی رستوران‌ها، آفرود لندکروز صحرایی، موتورباگی صحرایی و جنگ شبانه بخشی از خدمات عالی برخی پکیج های ماه عسل کیش است. پس تنها راه ماه عسل رفتن به کیش، رزرو هتل‌های پنج ستاره و هزینه چند میلیونی نیست. حتما پیش از برنامه ریزی برای ماه عسل خود از پکیج های ماه عسل تورگردان و دیگر تورهای مسافرتی کسب اطلاع فرمایید.

 

سخن آخر

 

پیام تورگردان برای شما عزیزان اینست که در تجربه اولین سفر مشترک خود سعی کنید با خلاقیت و انتخاب مناسب با بودجه تان ماه عسل خاطره انگیزی برای خود بسازید. تورگردان برای شما عروس و داماد عزیز که در آغاز راه با هم بودن گام برمی‌دارید سفری خوش و ماه عسلی شیرین آرزومند است.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

ماه عسل در کیش می تواند اولین سفر مشترک بین زوج ها را به سفری رویایی بدل کند. جزیره کیش با وجود فضای ساحلی، آب وهوای مساعد در اکثر ماه‌های سال، هتل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع و امکانات تفریحی کم‌نظیر از بهترین مقصدهای ماه عسل در ایران است. با این حال بسیاری از زوج‌ها ماه عسل در خارج از کشور را به سفرهای داخلی ترجیح می‌دهند. لطفا قبل از انتخاب مقصد ماه عسل خود در فضای مجازی درباره کیش و خدمات هتل‌های آن برای عروس و دامادها مطالعه کرده و از تجربه زوج‌های دیگر استفاده کنید.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   انسیه کریمی
تصاویر مرتبط
تور ماه عسل در کیش
  • تور ماه عسل در کیش
  • پکیج ماه عسل در کیش
  • اتاق ماه عسل هتل ویدا کیش
  • ماه عسل کیش
  • بهترین هتل های کیش برای ماه عسل
  • ماه-عسل-در-کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد
مقالات مرتبط