برج آرمیتاژ مشهد : معرفی بخش های فروشگاهی و تفریحی

14

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن را نوعی تفریح می دانید و از تفریح و خرید به صورت همزمان لذت می برید عاشق برجی خواهید شد که امروز معرفی می کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که با خرید کردن حال نمی کنید و خرید کردن برایتان خیلی زود خسته کننده می شود باز هم باید بگوییم که از این برج خوشتان می آید چون گشت و گذار در آن تنها به خریدن محدود نمی شود. اگر از جاهای لوکس و مدرن خوشتان می آید، اگر اهل فیلم و سینما هستید، اگر دنبال جایی متفاوت برای سرگرم کردن کودکانتان هستید، اگر، اگر و اگر... در هر حال از برج گلشن آرمیتاژ مشهد خوشتان خواهد آمد. این برج 34 طبقه مجموعه ای گردشگری و بی نظیر را برای مردم این شهر و مسافران فراهم کرده است. با تورگردان همراه باشید تا با وصف العیشِ برج آرمیتاژ نصف العیش کنیم.

اولین کاری که در تور مشهد انجام می دهید این باشد که کارت توریستی تهیه کنید. شاید بپرسید چه نیازی به کارت توریستی آن هم در مشهد داریم؟ یا بپرسید این کارت را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟ در انتهای مقاله خواهیم گفت که کارت توریستی در برج آرمیتاژ به چه درد می خورد. این کارت را از طریق وب سایت آرمیتاژ گلشن هم می توانید تهیه کنید. باید وارد قسمت خدمات توریستی شده و ثبت نام کنید. به همین راحتی.

 

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

معرفی مجموعه گردشگری برج آرمیتاژ مشهد (آرمیتاژ گلشن)

 

آرمیتاژ گلشن برجی 34 طبقه با نمایی لوکس شبیه برج های تجاری دوبی و اروپا است که در حال حاضر بلندترین برج در شهر مشهد و از جدیدترین بازارهای مشهد به شمار می رود. در این برج همه چیز از روی نظم و اصول ساخته شده. هارمونی بیرونی و داخلی برج از نظر بصری باعث آرامش خاطر می شود. برای معرفی برج بهتر است از کال سنتر شروع کنیم. در این مرحله خدمات توریستی به کمکتان می آید. کد رهگیری تان را نشان دهید تا کارت را به شما تحویل دهند. با داشتن کارت توریستی ارمیتاژ گلشن خدمات ترنسفر برای شما فعال می شود و از محل هتل شما تا برج با ماشین به دنبالتان می آیند. در ضمن می توانید از تسهیلات مربوط به سینما و شهر بازی کارالند هم برخوردار شوید.

 

کافی شاپ برج آرمیتاژ گلشن

 

برج آرمیتاژ از طبقه 1- تا طبقه 4 تجاری است. در این پنج طبقه انواع برندهای داخلی و جهانی و محصولات مورد نیاز از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی، برقی و حتی کالای خواب پیدا می شود. سایر طبقات هم شامل بخش اداری، گالری ها، موزه ها و... است. در میان انبوهی از کالاهای با کیفیت ارائه شده از انواع برندهای مطرح، قطعا شما هم برای خرید وسوسه خواهید شد ولی هنگام خرید حواستان به توریست کارت باشد، بعضی از این واحد های فروش از توریست کارت شما پشتیبانی می کنند. تنوع و کیفیت محصولات در برج آرمیتاژ بسیار بالاست و بدون تردید زمان زیادی سرگرم فروشگاه ها خواهید شد.

اگر مبلغ خریدتان از یک حد مشخصی بالاتر رفته باشد می توانید از شانس سفری رویایی با کشتی کروز بهره مند شوید. همان طور که متوجه شده اید این برج پر از شگفتی است و تصمیم دارد رویاهای شما را تحقق بخشد.

 

برج آرمیتاژ گلشن

 

کافی شاپ برج آرمیتاژ مشهد یکی دو تا نیست

هر زمان که از گشت و گذار در بین واحد های تجاری خسته شدید برای رفع خستگی چشم بچرخانید و یکی از کافی شاپ های آرمیتاژ را انتخاب کنید. اگر خواستید غذا سفارش دهید پیشنهاد می کنیم به فودکورت رفته و انواع غذاهای بین المللی و برندهای متفاوت غذایی را تجربه کنید. بالای این فضا روف گاردن هم چشم نوازی می کند و شما را برای یک پذیرایی اعیانی فرا می خواند. در آنجا هم می توانید از منویی لاکچری و لوکس برخوردار شوید هم نمایی خیره کننده از شهر را به تماشا بنشینید. برای سخت پسند ها بخش وی آی پی هم تدارک دیده شده است. در این بخش می توانید از کارت توریستی هم استفاده کرده و تخفیف بگیرید. 

 

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

موزه و سینما در برج آرمیتاژ

موزه برج در بالاترین طبقه هم فضایی فرهنگی است و هم نمایی زیبا از شهر را پیش پایتان پهن می کند. پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ هم که در مطلب سینماهای مشهد به آن اشاره کردیم در طبقه پنجم قرار دارد و سینمایی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید پیش رویتان قرار می دهد. طراحی آن بسیار زیبا و امکاناتش بی نهایت عالی و به روز است.

 

این را نیز می پسندید: راهنمای کامل جاهای دیدنی حرم 

 

سینما در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

شهربازی کارالند در آرمیتاژ هفت تیر مشهد

اگر به همراه خانواده راهی برج شده اید به هیچ وجه شهر بازی کارالند را از دست ندهید. این شهر بازی که خیلی زود در تمام کشور معروف شده است از معروف ترین شهربازی های کودکان در مشهد به شمار می رود. کارالند از نوع شهر بازی های موضوعی است. اگر کوچولویی در خانواده دارید و شما هم مثل من به دنبال تفریحات آموزشی برای فرزندانتان هستید این شهربازی برای شما ساخته شده است. در کنار شهربازی رستوران و کافه قرار گرفته و همه چیز برای ساختن یک روز خوب فراهم است.

 

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

روف گاردن های دوقلو در برج آرمیتاژ

در این طبقه انتهایی بار دیگر کارت توریستی را استفاده کنید، آن هم برای رفتن به روف گاردنی رویایی، دوقلو و خاطره انگیز. فضای آرام و روح بخش در کنار گل های زیبا گل ها بیشتر شبیه تابلوهای نقاشی است. یکی از روف گاردن ها با آسانسوری اختصاصی در بالای برج قرار گرفته و جان می دهد برای اینکه خانواده و دوستان را آنجا ببرید و لحظاتی خوش را سپری کنید.

 

روف گاردن برج آرمیتاز مشهد

 

مجموعه های ورزشی و سایر بخش های گردشگری پاساژ آرمیتاژ

اگر چشمتان به سالن های ورزشی لوکس مجموعه افتاده باید بگویم استخر، جکوزی، سونا و همچنین سالن های بولینگ، بیلیارد و ماساژ لحظات دلچسبی را برایتان رقم خواهد زد. برای رفتن به این طبقات از قبل مایو به همراه بیاورید.  

 

سالن ورزشی برج آرمیتاژ گلشن

 

برج آرمیتاژ مشهد پر از بخش های متفاوت گردشگری و توریستی است: بیزنس سنتر با لابی اختصاصی بی نهایت لوکس، آرایشگاه و سایر خدمات شهری و گردشگری. اگر شانس بیاورید و در یکی از مناسبت ها در آرمیتاژ باشید قطعا مراسم و برنامه های ویژه و احتمالا آدم های معروف را در آنجا خواهید دید. جشنواره پرهیجان و یا شرکت در قرعه کشی های هیجان انگیز آن را نیز داشته باشید.

 

ساعت کاری آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ مجموعه  کاملی را فراهم کرده که می توان یک روز کامل و شاد را در آن سپری کرد. مجموعه آرمیتاژ گلشن روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح تا 10 شب و در روزهای دیگر از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای حضور مشهدی ها و مسافران است.

 

برای کسب اطلاعات راجع به دیگر جاهای دیدنی مشهد مقاله « جاهای دیدنی مشهد » را مطالعه کنید. 

 

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن را نوعی تفریح می دانید و از تفریح و خرید به صورت همزمان لذت می برید عاشق برجی خواهید شد که امروز معرفی می کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که با خرید کردن حال نمی کنید و خرید کردن برایتان خیلی زود خسته کننده می شود باز هم باید بگوییم که از این برج خوشتان می آید چون گشت و گذار در آن تنها به خریدن محدود نمی شود.

انتشار :  13 اسفند 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
  • مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
  • کافی شاپ برج آرمیتاژ گلشن
  • مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
  • سینما در مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
  • روف گاردن برج آرمیتاز مشهد
  • مرکز خرید آرمیتاژ مشهد
  • برج آرمیتاژ گلشن
  • سالن ورزشی برج آرمیتاژ گلشن
  • 14
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد