هتل هافبرد در کیش با نهار یا شام (ترنج، پارمیس، گراند و...)

هتل هافبرد کیش

هتل های فولبرد و هافبرد کیش کدامند؟

 

  1. هتل ترنج کیش (5 ستاره)
  2. هتل پارمیس کیش (5 ستاره)
  3. هتل شایگان کیش (5 ستاره)
  4. هتل آریان کیش (4 ستاره)
  5. هتل لیلیوم کیش (4 ستاره)
  6. هتل گراند کیش (3 ستاره)
  7. هتل لوتوس کیش (3 ستاره)

 

از آن جهت که شاید عده‌ای با اصطلاح فولبرد و هافبرد هتل‌ها آشنایی نداشته باشند و معنای هتل هافبرد و فولبرد کیش را ندانند، توضیحات کوتاه این مطلب، کمک‌کننده است. هتل هافبرد به هتلی می‌گویند که علاوه‌بر صبحانه، یکی از وعده‌‌های ناهار یا شام را نیز به صورت رایگان به میهمانان خود ارائه می‌کند. منظور از هتل فولبرد کیش همان هتلی است که هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای میهمانان تدارک دیده‌ است. با این حال باید بدانید که اکثر هتل‌های کیش اقامت با صبحانه دارند و تعداد محدودی از هتل‌ها قابلیت رزرو به صورت هافبرد (با صبحانه و ناهار) را دارد. 

درباره هتل‌ کیش با سه وعده غذای صبحانه، ناهار و شام هم باید بدانید که در واقعیت، هیچ هتل فولبردی در این جزیره وجود ندارد. 

در ادامه «هتل‌های هافبرد کیش» را برایتان معرفی کرده‌ایم تا اگر قصد سفر به این جزیره را داشتید، با اطلاعات کامل برای رزرو تور کیش و هتل مورد نظر خود اقدام کنید.

 

لیست هتل‌های کیش با غذا

هتل کیش با صبحانه و ناهار؛ عکس هتل هافبرد پارمیس

 

تاکنون برای شما هم این سوال پیش آمده است که هتل‌های هافبرد کیش کدام هتل‌ها هستند؟ هتل‌های فولبرد چطور؟ در سال 1402، فقط هفت هتل، وعده غذایی صبحانه و ناهار را به مسافران و گردشگران خود ارائه می‌کنند. از لیست هتل‌های 5 ستاره، فقط سه هتل ترنج، شایگان و پارمیس، صبحانه و ناهار را دارند. با قیمتی کمتر در هتل گراند و لوتوس که از هتل‌های 3 ستاره جزیره هستند، هافبرد به حساب می‌آیند. برای هتل هافبرد کیش 4 ستاره هم می‌توانید هتل لیلیوم و هتل آریان را انتخاب کنید.

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور برای سفرهای داخلی است. به طوری که اغلب افراد تا زمان مناسبی برای سفر پیدا می‌کنند، راهی جزیره می‌شوند تا چند روزی را دور از شلوغی و هیاهو سپری کنند و لحظاتی سرشار از شادی را داشته باشند. علاوه‌بر امکانات رفاهی و تفریحی هتل، به دنبال تور کیش با صبحانه و نهار و شام می‌گردند تا دیگر نیازی نباشد برای صرف غذا به خارج از هتل بروند و هزینه‌ای اضافه پرداخت کنند. در این مطلب از مجله تورگردان قصد داریم به معرفی هتل‌های کیش با صبحانه و ناهار یا شام بپردازیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

1- هتل ترنج کیش (اولین هتل ساحلی ایران)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

بدون شک تا به حال نام هتل ترنج کیش به گوش‌تان خورده است و آوازه این هتل روی آب ایران و خاورمیانه را شنیده‌اید. هتل ترنج در سال 1394 در شمال غربی جزیره فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ترنج، اولین هتل روی آب ایران است که مشابه آن را در مالدیو دیده‌اید و حتما آرزو کرده‌اید که کاش شما هم چند شبی را در اتاق‌های دلنشین هتل بگذرانید.


این مطلب را نیز می‌پسندید: هتل ترنج کیش و معرفی کامل امکانات آن


این هتل لوکس با توجه به اینکه نام پنج ستاره را یدک می‌کشد، امکانات منحصر به فرد و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد و به دلیل فضای لوکس اتاق‌ها، بهترین هتل کیش از نظر مسافران است. هتل ترنج دارای یک طبقه و 100 باب واحد اقامتی است که به صورت هافبرد قابل رزرو هستند. با اقامت در آن، علاوه بر صبحانه، ناهار نیز به میهمانان ارائه می‌شود. با اقامت در «هتل ترنج کیش» سفری رویایی و تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد.

 

هتل هافبرد کیش، هتل ترنج کیش

 

رزرو تور کیش هتل ترنج با تخفیف باور نکردنی و اقامت هافبرد

2- هتل پارمیس

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: كيش، میدان پردیس

هتل بین المللی پارمیس نیز یک هتل هافبرد کیش است که با صبحانه و ناهار از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل پنج ستاره پارمیس یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های هافبرد در کیش است که در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 7 طبقه بنا شده و 168 باب واحد اقامتی مختلف نظیر اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه را در خود جای داده است.

در این هتل، امکانات ویژه‌ای نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، خدمات لاندری، پارکینگ و... نیز برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان فراهم شده و اقامتی به یاد ماندنی را برای آنان رقم می‌زند. علاوه‌براین، هتل پارمیس موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. این هتل در میدان پردیس کیش واقع شده و به مراکز خرید و جاذبه‌هایی از جمله بازار پردیس 1، بازار زیتون، مرکز تجاری، رویا مال، کیش مال، بازار مروارید، اسکله تفریحی، پارک هنگام، کارتینگ و... بسیار نزدیک است. بدون شک اقامت هافبرد در هتل پارمیس کیش سفری خاطره انگیز را برای‌تان رقم خواهد زد.

 

هتل کیش با صبحانه و ناهار، هتل پارمیس کیش

 

کدام هتل کیش ناهار دارد؟ جهت رزرو تور کیش هتل پارمیس کلیک کنید

3- هتل شایگان کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی

هتل های کیش با ناهار؛ عکس هتل شایگان
 

هتل شایگان، یک هتل پنج ستاره در کیش است که اقامت هافبرد را می‌توان در آن تجربه کرد. واحدهای اقامتی آن تنوع بسیاری دارد. اتاق دو تخته ویلایی، هتلی و لوکس، انواع اتاق سه تخته و سوئیت ویلایی یکخوابه با ظرفیت‌های سه و چهار نفره، صبحانه و ناهار را دارند. هتل شایگان در سال 1382 افتتاح شد و شامل 130 واحد اقامتی برای استراحت و تفریح مسافران است. رستوران این هتل در طبقه همکف است و با هزینه‌ای که برای اقامت پرداخت می‌کنید، دو وعده صبحانه و ناهار برای هر مسافر ارائه می‌شود. موقعیت مکانی مناسب، لابی بزرگ، استخر خوب و موزیک زنده در رستوران از ویژگی‌های موردپسند مسافرها برای اقامت در این هتل پنج ستاره است. 
برای اقامت در هر اتاق هافبرد این هتل می‌توانید تور کیش هتل شایگان را رزرو کنید. این تور مسافرتی شامل بلیط دوطرفه هواپیما و اقامت چندروزه در هتل شایگان است. تعداد روزهای سفر و نوع اتاق با درخواست شما، شخصی‌سازی خواهد شد.
 

هتل هافبرد کیش؛ عکس بوفه هتل شایگان

لیست هتل‌های لوکس جزیره اینجاست: لوکس‌ترین هتل‌های کیش


4- هتل آریان کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
 

هتل آریان در بسته سفر با تور کیش با ناهار قرار دارد. این هتل 4 ستاره است و فقط تعدادی از اتاق‌های آن، علاوه‌بر صبحانه، وعده ناهار را هم به مسافران ارائه می‌کنند. لیست اتاق‌ها با صبحانه و ناهار هتل آریان به صورت زیر است:

  • اتاق دو تخته عادی 
  • اتاق دو تخته لوکس
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار تخته

این هتل در سال 1378 افتتاح شد و دارای 73 واحد اقامتی است. رستوران هتل آریان در لابی قرار دارد و گنجایش آن به 120 نفر می‌رسد. طبق نظرات مسافران، کیفیت اتاق‌های لوکس نسبت‌ به واحدهای عادی، بیشتر است. برای رزرو تور کیش هتل آریان با ناهار با شماره 02147627800 با کارشناسان تورگردان تماس تلفنی بگیرید.
 

هتل آریان؛ عکس هتل کیش با ناهار

5- هتل لیلیوم کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی
 

هتل لیلیوم، هتلی هافبرد در کیش است که 4 ستاره دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته عادی و به سبک vip است. از بین 154 واحد اقامتی، تنها تعدادی از اتاق‌های این مجموعه، هافبرد هستند. لیست این واحدها به صورت زیر است:

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • سوئیت یکخوابه دونفره با ویوی دریا
  • اتاق سه تخته از نوع VIP
  • اتاق چهار تخته عادی و سبک vip
     

محبوبیت هتل لیلیوم در میان هتل‌های کیش با ناهار به دلیل منوی متنوع سلف سرویس است. البته در نزدیکی این هتل هم رستوران ایرانویچ قرار دارد که برای شام شب می‌توان روی آن حساب باز کرد. بزرگی اتاق‌ها و موقعیت مکانی خوب از نقطه نظرات مثبت مسافران درباره هتل لیلیوم است.
 

هتل لیلیوم؛ هتلی 4 ستاره و هافبرد در کیش

6- هتل گراند کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس

در حال حاضر هتل‌های هافبرد ارزان‌تر دیگری نظیر هتل گراند کیش در جزیره وجود دارد که هم قیمت مناسبی دارد و هم با توجه قیمت پایین، خدمات و امکانات خوبی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل در سال 1388 در 4 طبقه به بهره برداری رسید و با 60 باب اتاق و سوئیت، اقامتی خاطره‌انگیز را برای گردشگران رقم می‌زند. هتل گراند، یکی از ارزانترین هتل‌های کیش است و می‌تواند برای سفری کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه می‌تواند انتخاب خوبی برای سفر بعدی‌تان باشد.

هتل گراند در بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس واقع شده و بهترین موقعیت مکانی را دارد. به طوی که می‌توانید پیاده به اسکله تفریحی بروید و از تفریحات آبی مانند شاتل سواری، فلای بورد، غواصی، قایق سواری و سایر جاهای دیدنی کیش لذت ببرید. همچنین می‌توانید در کمترین زمان خود را به مراکز خرید کیش مانند بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار زیتون، مرکز خرید دامون، بولینگ مریم و... برسانید.

 

کدام هتل کیش ناهار دارد، هتل گراند کیش

 

تور کیش هتل گراند بهترین تور مقرون به صرفه برای سفر به جزیره

7- هتل لوتوس کیش

 

  برای رزرو تماس بگیرید

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، «هتل لوتوس کیش با صبحانه و ناهار» انتخابی مناسب و مقرون‌به صرفه است که باعث کاهش هزینه اقامت شما می‌شود. این هتل 3 ستاره در سال 1383 افتتاح شد و فعالیت خود را با نام هتل لاله آغاز کرد. در سال 1390 به منظور ارتقا کیفیت و خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت و نام هتل به لوتوس تغییر یافت. معماری زیبای این هتل به سبک هخامنشی طراحی شده و تصویر زیبایی از خود را به نمایش می‌گذارد. پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده هتل لوتوس کیش با ارائه بهترین خدمات در تلاش‌اند تا لحظاتی ماندگار از اقامت را برای میهمانان خود به ارمغان آورند.

 

هتل لوتوس کیش

 

تور کیش هتل لوتوس ارزان‌ترین تور سفر به جزیره

 

اتاق های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در 3 طبقه ساخته شده و 72 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است. علاوه بر این تمام امکانات رفاهی مورد نیاز نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، بالکن، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و... وجود دارد و همه چیز برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی و دلنشین فراهم است. در این هتل می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته اقدام کرده و از سفر خود لذت ببرید.

 

امکانات هتل لوتوس

 

هتل لوتوس کیش هتلی سه ستاره است و امکانات زیادی ندارد؛ اما همین خدمات کم با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. این هتل به صورت هافبرد رزرو می‌شود که می‌توانید برای صرف صبحانه و ناهار به رستوران هتل بروید و از طعم بی نظیر غذاهای ایرانی و دریایی آن لذت ببرید. علاوه‌بر‌آن می‌توانید دورهمی‌ها و قرارهای کاری خود را در کافی شاپ لوتوس برگزار کرده و با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه از خودتان به بهترین نحو پذیرایی کنید. از دیگر امکانات ویژه هتل نیز می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت وای فای رایگان، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان، فضای سبز به وسعت 1200 متر و... اشاره کرد. 

 

کلام پایانی

 

در این مقاله تلاش کردیم بهترین هتل‌های هافبرد کیش را برای علاقه‌مندان و کسانی که می‌خواهند در چنین هتل‌هایی اقامت داشته باشند، معرفی کنیم. از مزیت‌های رزرو هتل با غذا می‌توان به کاهش هزینه‌ها اشاره کرد؛ زیرا اگر هتل شما خدمات خود را به صورت هافبرد ارائه دهد، دیگر نیازی ندارید برای صرف غذا به رستوران بروید و هزینه‌های هنگفتی را متقبل شوید. از طرفی ممکن است کیفیت مطلوبی هم نداشته باشد. هتل ترنج کیش، هتل پارمیس، هتل گراند و هتل لوتوس از جمله هتل‌های هافبرد کیش هستند که می‌توانید برای رزرو آن‌ها اقدام کرده و سفری ماندگار را تجربه کنید.

 

جهت خرید و مشاوره تخصصی تور می‌توانید با کارشناسان ما در تورگردان تماس حاصل کنید و یا از طریق سایت یا اپلیکیشن تورگردان برای رزرو تور مورد نظر خود اقدام نمایید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

جزیره کیش یکی از گردشگر پذیر‌ترین نقاط کشور است و هر ساله افراد زیادی کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در این جزیره امکانات رفاهی و تفریحی زیادی به چشم می‌خورد و همه چیز برای داشتن سفری خاص و به یاد ماندنی فراهم است. علاوه‌براین‌ها، مهم‌ترین بخش هر سفر محل اقامت است. به همین منظور در کیش هتل‌های زیادی از 5 ستاره تا 3 ستاره با بهترین امکانات و خدمات به چشم می‌خورد. اگر شما هم می‌خواهید هتل‌های هافبرد کیش را بشناسید، به ابتدای این مطلب مراجعه کنید

انتشار :  16 آبان 1401 به روزرسانی :  27 اسفند 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
کدام هتل کیش ناهار دارد، هتل گراند کیش
  • کدام هتل کیش ناهار دارد، هتل گراند کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل هافبرد کیش، هتل ترنج کیش
  • هتل کیش با صبحانه و ناهار، هتل پارمیس کیش
  • هتل های کیش با ناهار؛ عکس هتل شایگان
  • هتل کیش با صبحانه و ناهار؛ عکس هتل هافبرد پارمیس
  • هتل لیلیوم؛ هتلی 4 ستاره و هافبرد در کیش
  • هتل هافبرد کیش؛ عکس بوفه هتل شایگان
  • هتل آریان؛ عکس هتل کیش با ناهار
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
عماد

با همون پولی که رزرو میکنیم نهار و شام‌میدن؟

حسین زادهفائزه حسین زاده

سلام خدمت شما. در هتل‌های هافبرد، هزینه‌ای که برای رزرو اتاق می‌پردازید، شامل هزینه صبحانه و ناهار هم می‌شود. سفر خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم.