معرفی گرانترین اتاق برج العرب دبی در طبقه 25

اشتراک گذاری
عکس فائزه حسین زاده خسرویه (نویسنده تورگردان) به قلم : فائزه حسین زاده خسرویه تاریخ انتشار : 23 خرداد 1403 به روزرسانی : 23 خرداد 1403
گرانترین اتاق برج العرب

برج ‌العرب یکی از جاذبه‌های گردشگری و البته از نمادهای اصلی شهر توریستی دبی در کشور امارات است و با شهرتی که دارد، پذیرای حضور بسیاری از مسافرهای سرتاسر دنیاست. شهرت برج العرب، چیزی بیشتر از یک هتل پنج ستاره بوده و اولین هتلی در جهان امروز است که عموم مردم به هفت ستاره بودنش می‌شناسند. هر چند که مدیریت این هتل ادعا می‌کند که هرگز خودشان، برج العرب را هتل هفت ستاره عنوان نکرده‌اند. وقتی اتاق‌های لوکس برج العرب در مقایسه با تمامی اتاق‌های اقامتی سایر هتل‌های توریستی سایر نقاط دنیا حرف اول را می‌زنند، در گرانترین اتاق برج العرب کدام یک از امکانات بروز جهان را می‌توان دسترسی داشت و چه چیزهایی را می‌شود تجربه کرد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم. 

فهرست مطالب

درباره هتل برج العرب دبی؛ تنها هتل هفت ستاره در جهان

هتل برج العرب، نگین درخشان دبی است، معماری خیره‌کننده‌ای دارد و یکی‌ از نمادهای اصلی شهر دبی به شمار می‌آید. از نظر موقعیت مکانی، این هتل 5 ستاره لوکس روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده و تا ساحل جمیرا، فاصله کمی دارد. برای ورود به هتل برج العرب باید از پل منحنی خصوصی عبور کنید تا به محوطه اصلی برسید و وارد لابی شوید. 

ارتفاع بنای برج العرب به 321 متر می‌رسد و در رده‌بندی جهانی براساس ارتفاع، رتبه هفتم را دارد. نمای بیرونی برج العرب به بادبان کشتی شباهت دارد و یک دکل هم بر روی آن قرار گرفته است. بر روی سقف بنای این هتل، یک باند برای فرود هلیکوپتر تعبیه شده و تا به حال، جنگنده F35 روی این باند فرود داشته است. براساس سلیقه مسافران، آن‌هایی که تمایل داشته باشند می‌توانند از خدمات ترانسفر به هتل با هلیکوپتر استفاده کنند. بنای هتل برج العرب شامل 56 طبقه (یا 28 طبقه با اتاق‌های دوبلکس)، 202 اتاق و 8 رستوران مختلف است. 

گرانترین اتاق برج العرب کدام است؟

عکس گرانترین اتاق برج العرب دبی

سوئیت سلطنتی یا رویال (Royal Suite)، مجلل‌ترین و البته گرانترین اتاق‌ هتل برج العرب در دبی محسوب می‌شود و به‌واسطه مجلل‌ترین المان‌های داخلی و لوکس‌ترین امکاناتش، شهرتی جهانی دارد. اصلی‌ترین ویژگی‌های گرانترین واحد برج العرب را در بخش زیر می‌خوانید: 

اندازه گرانترین اتاق برج العرب چقدر است؟

عکس گرانترین اتاق برج العرب در دبی

سوئیت رویال، مساحتی معادل 780 متر مربع یا 8400 فوت دارد. این مساحت باعث شده تا سوئیت رویال به یکی از بزرگترین سوئیت‌های هتل در مقیاس جهانی تبدیل شود. 

قیمت سوئیت رویال (گرانترین اتاق برج العرب) چقدر است؟

تصویر لوکس ترین اتاق در هتل برج العرب

برای هر شب اقامت در سوئیت رویال برج العرب، مبلغی بیشتر از 24 هزار دلار پرداخت می‌شود. تغییر در مبلغ اقامت سوئیت رویال متناسب با هر فصل است. مبلغ پرداختی برای استفاده از سایر سوئیت‌های برج العرب، بین 1000 تا 15 هزار دلار متغیر است. 

مشخصات اصلی گرانترین اتاق هتل برج العرب دبی:

 
مجلل‌ترین اتاق برج العرب که همان سوئیت رویال یا سلطنتی است، همانند سایر اتاق‌های هتل، دوبلکس است و دو طبقه دارد. برای دسترسی به هر طبقه، آسانسوری خصوصی تعبیه شده و کسی جز مهمانان سوئیت نمی‌توانند به این آسانسور دسترسی داشته باشند. 

ظرفیت سوئیت برج العرب، 780 متر مربع است و به یک اتاق غذاخوری تجهیز شده که ظرفیتی برای پذیرایی از حداکثر 12 مهمان را دارد. برای سرگرم شدن در سوئیت برج العرب می‌توانید به سه بخش ‌کتابخانه، سالن بدنسازی و اتاق سینما بروید که در فضای سوئیت رویال به طور اختصاصی و مجزا طراحی شده‌اند. 

همانطور که امکانات سوئیت رویال خاص است، پذیرایی در آن هم به شکلی ویژه و منحصربه‌فرد انجام می‌شود که کمتر می‌توان نمونه‌اش را در جایی دیگر پیدا کرد. به محض ورود به این سوئیت، مراحل پذیرایی باتلر سرویس ارائه می‌شود. این پذیرایی شامل خدمات شخصی است که شامل هر فرد مهمان شده و خستگی سفر را در نطفه خفه می‌کند. باز و بسته کردن چمدان‌ها و حمل‌و‌نقل آن‌ها، رزرو شام، شخصی‌سازی برنامه سفر برای سر زدن به جاهای دیدنی دبی و حتی خرید روزانه شخصی توسط این خدمات پوشش داده می‌شوند. 

حتی اگر تفریحات دبی را ترجیح نمی‌دهید یا وقت کافی ندارید، ترکیب استخر خصوصی و جکوزی با پانورامایی از خلیج فارس می‌تواند حالتان را حسابی جا بیاورد.

در هتل برج العرب، فقط یک سوئیت رویال وجود دارد و همین باعث شده تا لوکس‌ترین اتاق جهان، وارد رقابتی انحصاری شود و قیمت بالای آن براساس منطق توجیه اقتصادی داشته باشد.

شش نوع دیگر از اتاق‌های برج العرب دبی را می‌شناسید؟


اتاق‌های لوکس و مجلل هتل برج العرب را می‌توان در هفت رده قرار داد و معرفی کرد. یکی از این هفت نوع اتاق، سوئیت مجلل رویال است که ابتدا از لحاظ قیمت و مشخصات، معرفی و بررسی کردیم. شش نوع اتاق دیگری که در بنای برج العرب قابل دسترسی هستند، عبارتند از: 

  1. سوئیت کلاب مشرف به خلیج فارس
  2. سوئیت دولوکس یک خواب
  3. سوئیت دولوکس دو خواب
  4. سوئیت پانورامایی برای خانواده‌های ۲ تا ۴ نفره
  5. سوئیت پرزیدنتال دو خواب
  6. سوئیت دیپلماتیک سه خواب برای ۶ نفر بزرگسال و ۲ کودک
     

امکانات هتل برج العرب در یک نگاه

تعدادی از امکانات و ویژگی‌های کلیدی هتل برج العرب عبارتند از:

  1. سوئیت‌ها: واحدهای اقامتی برج العرب فقط شامل سوئیت‌ها می‌شود که هر کدام حداقل 170 متر مربع (1830 فوت مربع) وسعت دارند. تمامی این سوئیت‌ها مجلل هستند و به آخرین تکنولوژی و امکانات روز مجهز شده‌اند.
  2. رستوران‌ها: هتل برج العرب دارای چندین رستوران سطح بالا از جمله رستوران معروف برای سرو غذاهای دریایی به‌نام Al Mahara است. آنچه که این رستوران را خیلی برجسته می‌کند، محیط آکواریوم مانندش برای سرو غذاست.
  3. اسپا: برج العرب دارای یک مرکز آبگرم بزرگ است که طیفی متنوع از خدمات درمانی را ارائه می‌کند.
  4. ساحل خصوصی: بنای هتل برج العرب، ساحلی خصوصی در بنای خود دارد و برای ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی مختلف، استانداردترین امکانات را دارد.
  5. مرکز تناسب اندام: سوئیت‌های لوکس برج العرب به سالن‌های بدنسازی مجهزند.
  6. ترانسفر هلیکوپتری: هتل برج العرب، امکان انتقال هلیکوپتر به و از فرودگاه و همچنین سایر مکان‌های دبی را دارد؛ چون یک باند برای فرود هلیکوپتر در بالاترین نقطه خود دارد.
     

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

گرانترین اتاق برج العرب، سوئیت سلطنتی یا رویال است که وسعتی به اندازه 780 متر مربع دارد و شامل دو طبقه است. در برج العرب، تنها یک سوئیت سلطنتی وجود دارد و اگر از قبل رزرو شده باشد، نمی‌توانید در آن اقامت داشته باشید. قیمت گرانترین اتاق برج العرب برای یک شب از 24 هزار دلار شروع می‌شود و در فصل‌های متفاوتی از سال ممکن است این قیمت بیشتر باشد.

تصاویر مرتبط
  • تصویر لوکس ترین اتاق در هتل برج العرب
  • عکس گرانترین اتاق برج العرب دبی
  • عکس گرانترین اتاق برج العرب در دبی
پرسش و پاسخ
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد