معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ مهیج‌ترین پارک‌ آبی دنیا!

پارک آبی وایلد وادی دبی

با تفریح در یکی از بهترین پارک‌های آبی دنیا در دبی، چه حس‌وحالی دارید؟ پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park) از هیجان‌انگیزترین تفریحات دبی است که برای تجربه تمامی بخش‌های آن، دست کم به یک روز کامل نیاز دارید. اگر از شهرت وایلد وادی دبی، زیاد شنیده‌اید و می‌خواهید بلیط آن را بدون معطلی و قبل از شروع سفرتان به دبی خریداری کنید، با پشتیبانی‌های سایت تورگردان به‌شماره 02147627800 تماس بگیرید. قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی از 3 میلیون و 261 هزار تومان شروع می‌شود. اگر بخواهید وعده ناهار را هم در این پارک سرو کنید، قیمت بلیط به 3 میلیون و 817 هزار تومان تغییر پیدا می‌کند. 

به‌دنبال مهیج‌ترین پارک آبی دنیا در دبی و آشنایی با خاص‌ترین بخش‌های آن هستید؟ به توضیحاتی که در ادامه این مطلب از مجله تورگردان آمده، توجه کنید.

فهرست مطالب

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی


پارک آبی وایلد وادی از جاهای تفریحی و معروف شهر دبی در کشور امارات است. این پارک آبی 5 هکتاری، از پرطرفدارترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دنیاست. با ورود به آن، ایمان می‌آورید که حتی فراتر از یک پارک تفریحی است!

از نظر موقعیت مکانی، این پارک آبی بزرگ بین دو جاذبه هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ قرار دارد. این مکان تفریحی در دبی جزو پارک‌های آبی روباز است که خانم‌ها و آقایان به‌همراه کودک یا کودکان خود می‌توانند لحظاتی شاد و تکرارنشدنی داشته باشند. از جدیدترین استانداردهای جهانی برای ساختن پارک آبی وایلد وادی دبی استفاده شده است. مثلا اگر در تابستان به این مجموعه تفریحی می‌روید، دمای آب براساس دمای روزهای گرم تابستان به‌قدری خنک‌ می‌شود که احساس کنید همه چیز بر وفق مرداتان است. این مجموعه بزرگ، فرصت‌ها و امکانات متعددی را برای لذت بردن در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از سرسره 32 متری عمودی گرفته تا ترن سواری در میان آب‌ها!

اکنون وقت آن رسیده تا ببینیم که چه جاذبه‌های سحرآمیزی در این مجموعه آبی منتظر شماست.
 

مهیج‌ترین بخش‌های پارک آبی وایلد وادی دبی


جذابیتی که پارک آبی وایلد وادی دبی دارد، مختص به‌ آن است. برای مثال، هر سرگرمی را که در اینجا تجربه کنید، در پارک آبی لگولند یا سایر تفریحات و دیدنی‌های شهر دبی، تجربه نخواهید کرد! 

از بین تمامی بخش‌های این پارک، تفریحات آبی را در اولویت قرار بدهید؛ چون حرف زیادی برای گفتن دارند و اگر امتحان نکنید، انگاری بهشت تفریحات دنیا را از دست داده‌اید! فهرستی از بهترین و مهیج‌ترین بخش‌های تفریحی را در بخش زیر لیست کرده‌ایم.
 

جمیرا اِسکِرا (Jumeirah Sceirah) 

 

جمیرا اِسکِرا، بلندترین و سریعترین سرسره آبی برای سقوط آزاد در محدوده خارج از آمریکای شمالی و جنوبی است. ارتفاع این سرسره آبی معروف در دبی، 32 متر و طول آن هم 120 متر است و با سر خوردن روی آن، سرسره‌سواری روی آب به یکی از بهترین تجربه‌هایتان در تور دبی تبدیل می‌شود. 

 

جمیرا اِسکِرا، بلندترین و سریعترین سرسره در پارک آبی وایلد وادی دبی

 

برای اینکه لیز خوردن را روی سرسره جمیرا اِسکِرا تجربه کنید، باید به بالاترین نقطه آن بروید. از کپسولی که آنجا قرار داده شده، استفاده کنید و دست‌هایتان را به‌صورت ضربدری و پاهایتان را جفت کنار هم بگذارید. با شروع شمارش معکوس، احساس اضطراب ممکن است شما را هم در آغوش بگیرد. قبل از اینکه متوجه شوید، زیر کف‌ پایتان باز می‌شود و از سرسره 120 متری با سرعت خیره‌کننده 80 کیلومتر در ساعت به سمت پایین کشیده می‌شوید؛ آیا شگفت‌انگیز نیست؟

قبل از اینکه به سایر بخش‌های مهم وایلد وادی دبی بپردازیم، لازم است قوانین و مقررات پذیرش افراد برای جمیرا اِسکِرا را بدانید. این قوانین برای دو دسته از افراد، محدودیت ایجاد می‌کند. دسته اول، افرادی‌اند که قدشان بیشتر از یک متر و ده سانتی‌متر است. دسته دوم هم افرادی‌اند که وزنی کمتر از صد و سی‌وشش کیلیوگرم دارند. 

 

برج سورج (BURJ SURJ)

 

هنوز هم مایلید تا آدرنالین‌ خون خودتان و دوستانتان را به چالش بکشید؟ برج سورج را انتخاب کنید. برج سورج، سرسره‌ای مارپیچ است و با حرکت پرشتاب آب، شجاعت شما را امتحان می‌کند. به‌طوری که نمی‌توانید حدس بزنید نقطه بعدی که قرار است آنجا باشید، کجاست! با رسیدن به پایین این سرسره به درون آب استخر پرتاب می‌شوید.

 

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ برج سورج

 

شما هم مثل تمامی افرادی که در صف برج سورج ایستاده‌اند، از تیوپ استفاده خواهید کرد. ظرفیت این تیوپ‌ها، دونفره تا پنج‌نفره است و طبق قوانین این تفریح آبی نمی‌توانید که تک‌نفری سوار تیوپ شوید.

 

مستر بلسترز (MASTER BLASTERS)

 

اوج ماجراجویی در پارک آبی وایلد وادی دبی را می‌توانید در مستر بلسترز تجربه کنید. مستر بلسترز، یک ترن هوایی عجیب و مرموز است و هر کسی که به آنجا رفته، مثل ماهی روی آب، لیز خوردن از ارتفاع 15متری را تجربه کرده است. در این ماجراجویی، حتی جاذبه زمین هم به چالش کشیده می‌شود؛ چرا که برخلاف قوانین فیزیک، به‌راحتی از یک سمت ترن به‌سمتی دیگر حرکت می‌کنید. 

 

ماجراجویی در پارک آبی وایلد وادی دبی با مستر بلسترز

 

موج سواری (Breakers Bay)

 

پازل گمشده در وایلد وادی دبی، استخر موج آن است. این استخر موج به‌گونه‌ای طراحی شده که موج‌هایی به ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل متفاوت در هر سانس ایجاد می‌شوند. برای اینکه روی استخر موج بتوانید حرکت کنید، تخته موج را زیر پایتان بگذارید و دل را بزنید به موج‌ها و رویای موج‌سواری را در محیطی کاملا واقعی و امن تجربه کنید.

 

موج سواری در پارک آبی وایلد وادی دبی

 

چیزی که شاید از شنیدنش کمی دلخور شوید، این است که بلیط موج سواری برای کودکان، ارائه نمی‌شود. اگر هم بخواهید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی را بگیرید، هزینه موج‌سواری به‌صورت جداگانه از شما دریافت خواهد شد. سوالات بیشتری دارید؟ با شماره‌گیری تلفن 02147627800 از پشتیبانی‌های سایت تورگردان، سوال بپرسید.

 

رودخانه جوها (Juha’s Journey)

 

پارک آبی وایلد وادی با فراهم کردن رودخانه جوها، از هیچ امکاناتی برای افزایش ترشح آدرنالین دریغ نکرده است. با ورود به این رودخانه سفر می‌کنید؛ اما نه از آن سفرهای معمولی و عادی. سفری مملو از آرامش، برخلاف آنچه که در مستر بلسترز تجربه کردید، اینجا حسش می‌کنید. 

 

معرفی پارک آبی وایلد وادی؛ رودخانه جوها

 

طول رودخانه جوها به 360 متر می‌رسد و در این سفر، دورتادور پارک آبی وایلد وادی دبی را در یک قاب نمایشی زنده می‌بینید. برای سفرتان به دورتادور این پارک آبی می‌توانید گروهی یا تک‌نفره باشید. هر تعداد که باشید، نیاز به تیوپ دارید تا در طول مسیر روی آب شناور شوید. 
برعکس موج سواری، رودخانه جوها برای تمامی رده‌های سنی مجاز است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر کودکتان همراهتان است، تمام تلاشتان را کنید تا از تیوپ به‌سمت بیرون پرتاب نشود! 

 

تنتروم اَلِی (TANTRUM ALLEY)

 

بعد از یک سفر آرام و موج‌سواری با سرعتی آرام، نوبت سفری طوفانی است. تنتروم اَلِی که به گرداب‌های شدیدش در وایلد وادی دبی شهرت دارد، بهترین مکان برای تجربه کردن این سطح از شدت هیجان است. 

 

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ تنتروم اَلِی

 

برای شروع ماجراجویی به‌سرعت برق‌وباد می‌بایست خودتان را به سرسره آن برسانید که شیب بسیار تندی دارند. بعد از آن، در سه گرداب شدید قرار می‌گیرید و احتمالا شما هم در آن لحظه فقط به لحظه پایانی فکر می‌کنید؛ چرا که برای تجربه کردن این تفریح آبی باید دل و جرئت زیادی داشته باشید تا نترسید! 

در وایلد وادی دبی، کودکات در چه بخشی می‌توانند تفریح کنند؟

 

بخشی به‌اسم Juha’s Dhow and Lagoon، یک مکان اختصاصی تفریحی برای کودکان است. فعالیت‌هایی که کودکان می‌توانند در این‌جا تجربه کنند، بسیار متنوع‌ است؛ از تفنگ آب‌پاشی گرفته تا سرسره‌های آبی ویژه کودکان.

 

در وایلد وادی دبی، کودکات در چه بخشی می‌توانند تفریح کنند؟

 

در محوطه اصلی این بخش، سطل‌های پرآبی قرار دارند که هر چند دقیقه یکبار، به زمین می‌ریزند. اگر در این محیط باشید، پاشش باران‌های ناگهانی را تجربه می‌کنید. در نظر داشته باشید که والدین هم می‌توانند وارد این بخش شود و در کنار کودک‌شان از تفریحات آبی، لذت ببرند. 

قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی چقدر است؟


اگر کودک زیر 2 سال دارید، نیازی نیست که هزینه‌ای بابت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی پرداخت کنید. در سال 1402، قیمت بلیط این پارک آبی بدون در نظر گرفتن وعده غذایی برای هر نفر، 3 میلیون و 261 هزار تومان است. اگر تمایل دارید که بلیط وایلد وادی دبی را به‌همراه ناهار رزرو کنید، هزینه بلیط برای هر نفر، 3 میلیون و 817 هزار تومان آب می‌خورد. جزئیات بیشتر را در جدول زیر آوردیم:

 

نوع بلیط

قیمت

بلیط وایلد وادی

3 میلیون و 261 هزار تومان

بلیط وایلد وادی همراه با ناهار

3 میلیون و 817 هزار تومان

ترانسفر رفت‌وبرگشت وایلد وادی (حداکثر برای 4 نفر)

2 میلیون و 564 هزار تومان

خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی چگونه است؟


برای خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی کافی است با پشتیبانی‌های سایت تورگردان به‌شماره 02147627800 تماس بگیرید. در کنار این بلیط می‌توانید بلیط سایر گشت‌های دبی مثل دلفیناریوم و سافاری دبی را هم بگیرید. ما در تورگردان، برای تمامی تفریحات دبی، تور ویژه ارائه می‌دهیم که می‌توانید هر کدام از آن برنامه‌ها را به دلخواه و سلیقه خودتان برنامه‌ریزی کنید. 
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پارک آبی وایلد وادی دبی، بخش‌های متعددی دارد؛ از تفریحات آبی گرفته تا رستوران‌ و کافه. بخش‌های تفریحی پارک وایلد وادی دبی، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان، به‌طور اختصاصی طراحی‌شده‌اند و برخی از مهیج‌ترین امکانات آن هم برای استفاده همزمان خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. حتی این پارک آبی مهیج در شهر دبی، مکانی اختصاصی برای استراحت افراد دارد. برای ورود به این پارک، نیاز است تا بلیطش را بگیرید. برای دریافت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی، 02147627800 را شماره‌گیری کنید تا درخواست شما را نهایی کنیم.

انتشار :  22 آبان 1402 به روزرسانی :  28 آبان 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ برج سورج
  • معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ برج سورج
  • موج سواری در پارک آبی وایلد وادی دبی
  • معرفی پارک آبی وایلد وادی؛ رودخانه جوها
  • جمیرا اِسکِرا، بلندترین و سریعترین سرسره در پارک آبی وایلد وادی دبی
  • معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی؛ تنتروم اَلِی
  • در وایلد وادی دبی، کودکات در چه بخشی می‌توانند تفریح کنند؟
  • ماجراجویی در پارک آبی وایلد وادی دبی با مستر بلسترز
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد