تفریحات دبی؛ 30+ جای تفریحی خاص دبی برای خانواده‌ها و کودکان

تفریحات دبی

تفریحات دبی در کشور امارات به‌قدری متنوع است که به‌عنوان یک توریست، حوصله‌تان سر نمی‌رود. راستی، تفریحات شهر دبی آنقدری گران نیست که حتی نتوانید روی تور تفریحات دبی، حساب باز کنید. در تفریحات تور دبی، شما هم می‌توانید به سراغ سواحل عمومی و رایگان، پارک‌های آبی، طبیعت‌گردی، شهربازی‌ها، تفریحات هیجانی، مراکز تفریحی لوکس و آکواریوم‌های تماشایی بروید. فعالیت‌های تفریحی که در دبی می‌توانید تجربه کنید، مختص به همین شهر است. در این مطلب از مجله تورگردان، علاوه‌بر سواحل به تمامی تفریحات دبی برای رده‌های سنی مختلف اشاره کردیم. پس همراه ما باشید. اگر خواندن این مقاله برایتان مفید است، آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. 

فهرست مطالب

تفریحات رایگان در ساحل‌های دبی

 

اولین و بهترین تفریحات دبی، سواحل شنی عمومی و رایگان آن است. شنا، غواصی، ورزش‌های آبی مثل کایاک سواری، موج سواری با پارو، فلای برد، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب و حتی تفریحات غیر آبی مثل والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس، ترامپولین و بادبادک بازی را با رفتن به بهترین سواحل دبی می‌توانید تجربه کنید. در اطراف این سواحل، معمولا مراکز خرید، رستوران‌‎ها و کافی شاپ‎‌ها قرار دارند و جان می‌دهند برای بازارگردی و استراحت. فقط ساحل الصفوح دبی است که چنین بخش‌هایی را ندارد و در بسیاری از مواقع از نگاه مسافران و توریست‌ها دور می‌ماند.

تفریحات رایگان در ساحل‌های دبی
عکس یکی از سواحل عمومی دبی

 

شهر دبی، تقریبا 64 کیلومتر خط ساحلی دارد که تعدادی از آن‌ها برای همه مردم و توریست‌ها به‌طور رایگان قابل دسترسی‌اند. دسترسی به سواحل دبی در هر بازه زمانی از سال، شدنی است؛ اما در فصلی مثل تابستان ممکن است که دچار آفتاب سوختگی یا گرمازدگی شوید. در بخش زیر، تعدادی از بهترین سواحل که به ارزانترین تفریحات دبی معروف‌اند، آورده‌ایم:

 

ساحل لامر (La Mer)

 

ساحل لامر از بهترین سواحل آفتابی دبی، به‌تازگی تاسیس شده و می‌توانید روی بهترین تفریحات دریایی رایگان در نزدیکی آن، حسابی ویژه باز کنید. درخت‌های نخل در مسیر ساحل و دیوارنگاری‌های رنگارنگ از زیبایی‌های منحصر‌به‌فرد لامر محسوب می‌شوند. فضای دوست‌داشتنی ساحل لامر با رنگ‌های جذاب و چیدمانی به سبک معاصر، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی، همه بازدیدکنندگان را شیفته خودش می‌کند. این ساحل شامل 4 بخش مهم است:

  • لامر جنوبی
  • لامر شمالی
  • لاگونا
  • رویدادهای هنری و تفریحی

به‌لحاظ موقعیت جغرافیایی، ساحل لامر دبی در جمیرا 1 بین پریل جمیرا و خلیج جمیرا قرار گرفته است. برای رسیدن به این ساحل می‌توانید از خطوط اتوبوس RTA دبی استفاده کنید.

عکس ساحل لامر از بهترین تفریحات رایگان شهر دبی
عکس فضای ساحل لامر

 

این ساحل عمومی با آب‌های تمیز و تفریحات متنوع، مقصدی مناسب برای تفریحات خانوادگی دبی با هر رده سنی است. این را از یاد نبرید که زیبایی‌ واقعی ساحل لامر در شب است. تفریحات شبانه شهر دبی هم در کنار این ساحل، همه را به جنب‌وجوش درمی‌آورد. 

تا دلتان بخواهد، دیدنی‌های هیجان‌انگیزی در ساحل لامر وجود دارد. در این ساحل، مجموعه بازی کودکان به‌نام «هوا هوا» قرار دارد که توریست‌های بسیاری را جذب می‌کند. ظاهر این زمین بازی به شکل یک گنبد بوده، شامل قله‌ها و مکان‌های مرتفع زیادی است. بالا رفتن از ارتفاعات «هوا هوا» برای کودکان و حتی همراهان آن‌ها، سرگرم‌کننده و مهیج است.

ساحل لامر از بهترین سواحل آفتابی و تفریحاتی دبی
عکس ساحل لامر از بهترین سواحل تفریحی رایگاه دبی

 

در پارک آبی لاگونا دبی (Laguna Water Park)، امکانات و جاذبه‌های تفریحی متعددی قرار دارد، مثل سینما چندبعدی، ترامپولین، سالن بدن‌سازی و البته تعداد زیادی کافه و رستوران متنوع.

با ورود به ناحیه شمالی ساحل لامر، جاذبه‌های زیادی برای تجربه انواع تفریحات آبی موتوری فراهم شده است، از جمله فلای برد، جت اسکی، موج سواری و… . در ناحیه جنوبی هم امکاناتی مدرن برای انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده آبی مثل کایاک سواری، استند آپ پدل بورد (موج سواری با پارو) و... مهیاست.

 

ساحل کایت  (Kite Beach) 

 

ساحل کایت در نزدیکی ساحل جمیرا، یکی از بهترین سواحل و جایی برای تفریحات مجانی دبی در بین توریست‌های ایرانی است. دلیل معروف بودن آن هم تعبیه شدن انواع و اقسام تفریح‌های آبی و غیر آبی است. در بخش تفریحات غیر آبی این ساحل عمومی، انواع زمین‌های بازی برای چندین رشته ورزشی پرطرفدار مثل والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس و هندبال هم تعبیه شده است. در فضاهای اصلی ساحل کایت هم تفریحات آبی رایگان و متنوعی را می‌توانید انتخاب کنید؛ مثل غواصی، قایق سواری، جت اسکی، چتر سواری، بادبادک بازی و اسکی روی آب.

عکس ساحل کایت، جایی برای تفریحات مجانی در دبی
ساحل کایت، جایی برای تفریحات مجانی در شهر دبی

 

دلیل نام‌گذاری ساحل کایت دبی، معلق بودن کایت‌های زیبا در آسمان ساحل است. اگر ماجراجویی را تفریح با ارزشی می‌دانید، بادبادک‌ بازی را در بین تفریحات‌ رایگان دبی از دست ندهید. 

وقتی به ساحل رسیدید، غذاهای رستوران‌های ساحلی معروف را امتحان کنید. اسم معروف‌ترین رستوران این منطقه سالت (SALT) است که مدیران آن، دو خانم‌اند. تقریبا هر مسافری که برای تفریح در دبی به ساحل کایت رفته، به این رستوران هم سری زده است؛ زیرا محبوبیت رستوران سالت به شبکه‌های اجتماعی هم رسیده است. در بین لیست غذاهای آنجا، برگرها، متنوع‌ترین رده‌بندی را دارند و اکثر طرفداران هم بخاطر صرف این غذای فست فودی خوشمزه بعد از تفریح در دبی به رستوران سالت می‌روند. برای سرو غذا می‌توانید از میز و صندلی‌های ساحل شنی و محیطی صمیمانه و گرم آن استفاده کنید.

نمایی از تفریح در غروب ساحل کایت دبی

 

ساحل جمیرا (Jumeirah Beach)

 

بهترین ساحل دبی برای شنا، ورزش‌های آبی و آفتاب گرفتن، ساحل جمیراست. تفریحات ساحلی دبی را همه روزه می‌توانید انجام بدهید. ساحل جمیرا دبی (JBR) یکی از بهترین سواحل در سرتاسر دنیاست که بین گردشگران و حتی ساکنین دبی هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. این ساحل تفریحی و رایگان جزو اصلی‌ترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود که امکاناتی فوق العاده دارد، مثل صندلی‌‌های راحتی ساحلی، مراکز تفریحات و ورزش‌های آبی. اگر اهل پیاده‌روی در امتداد ساحل هستید، با قدم زدن در کنار ساحل جمیرا می‌توانید معروف‌ترین اقامتگاه‌‌ها و هتل‌‌های تور دبی را ببینید که بهترین هتل‌ها و لوکس‌ترین مراکز اقامتی جهان‌اند!

ساحل جمیرا، بهترین ساحل دبی برای شنا و تفریحات آبی
نمای ساحل جمیرا از نزدیک

 

ساحل الصفوح (Sufouh Beach)

 

تفریحات ساحلی دبی در کنار ساحل الصفوح برای همه توریست‌ها و مسافران، رایگان است. این جای تفریحی عمومی تا قصر پادشاهی امیر امارت متحده عربی فاصله کمی دارد و به‌ همین علت هم با اسم بلک پالاس پیچ، معروف است. خلوت بودن ساحل الصفوح در میان ساحل‌های دریایی و تفریحی دبی، اکثر مسافران را راضی می‌کند تا آن را انتخاب کنند.

تفریح رایگان دبی در ساحل الصفوح

درباره مقایسه ساحل الصفوح با ساحل لامر یا کایت باید بگوییم که آنقدری امکانات تفریحی ندارد. حتی اگر بخواهید به رستوران یا کافه‌ای در نزدیکی ساحل بروید، جایی را پیدا نمی‌کنید. به‌همین خاطر، بهتر است که خوراکی همراه خودتان داشته باشید. نام دیگر الصفوح بیچ، سیکرت بیچ (ساحل مخفی) است که به‌دلیل پنهان بودنش از چشم بسیاری از توریست‌ها به این اسم شناخته می‌شود.

تفریحات دبی؛ پارک‌های آبی هیجان‌انگیز

 

تفریحات هیجان‌انگیز دبی بعد از سواحل عمومی این شهر می‌توانند بهترین موقعیتی باشند که بهترین حس‌وحال را در محوطه آن‌ها تجربه می‌کنید. این مراکز تفریحی، تجهیزات متعددی برای آب‌تنی دارند که براساس استانداردهای روز ساخته شده‌اند و رایگان نیستند. 

یاس ابوظبی (بهترین پارک آبی دنیا در دبی)، پارک آبی لاگونا در ساحل لامر و پارک آبی آتلانتیس، گزینه‌های همیشگی برای تفریحات هیجان‌انگیز در شهر دبی‌اند. بعد از این 3 گزینه پیشنهادی، پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی لگولند از جمله سایر تفریحات خاص دبی‌اند که با آن‌ها می‌توانید حس ماجراجویی و لذت گشت و گذار را در برنامه سفرتان تقویت کنید. 

برای ورود به پارک‌های آبی دبی می‌بایست بلیط داشته باشید. تورگردان، ارائه‌کننده‌ بلیط پارک‌های آبی برای تور تفریحی در دبی است. قیمت تفریحات دبی در پارک‌های آبی را به‌تفکیک در هر بخش آورده‌ایم. برای ثبت درخواست و رزرو تور تفریحاتی می‌توانید با پشتیبانی‌های سایت به‌شماره 02147627800 تماس بگیرید. 24ساعته در کنار شما هستیم.
 

پارک یاس ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi)

 

قیمت بلیط پارک آبی یاس ابوظبی: شروع از 3 میلیون و 461 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

 

با انتخاب مقصد دبی برای سفر، فرصت تفریح کردن در بهترین مراکز تفریحی دنیا را دارید؛ مثل پارک یاس ابوظبی. استفاده از تجهیزات روز و استاندارد در توسعه این پارک، موردی است که اکثر توریست‌ها و شهروندهای شهر دبی را به این اطمینان می‌رساند که مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. ماجراجویی در پاک آبی یاس ابوظبی، دومین عاملی است که اکثر مسافران تور دبی از تهران حاضر می‌شوند تا برای یکبار هم که شده، این جای تفریحی سرگرم‌کننده را تجربه کنند. 

 

پارک آبی یاس ابوظبی؛ بهترین پارک‌ آبی هیجان انگیز دبی
محوطه پارک تفریحی و آبی یاس ابوظبی

 

پارک یاس ابوظبی، بیشترین بخش‌های تفریحی را در بین تمامی تفریحات دبی دارد. این مجموعه آبی با امکانات فوق‌العاده‌اش، 7 بخش مهم و اصلی دارد. توضیحات مربوط به این بخش‌ها را در ادامه آورده‌ایم:

  • بخش شاهین: سرسره آبی رعشه، سرسره گردبادی داواما و حلقه لیوا
  • بخش جبل: دارای 13 بخش تفریحی، از جمله سرسره‌های ماری، سرسره کوهان‌دار، سرسره سقوط، سرسره 6 لاینه سباگ و…
  • بخش دلفین: موج سواری، بشکه حباب و رستوران
  • بخش بندیت: ترن آبی و هوایی، توپ گردان و مخزن مروارید 
  • بخش مرح: ویژه کودکان 
  • بخش ظبی: رودخانه خروشان
  • بخش واحه: استخر موج
     
پارک آبی یاس ابوظبی؛ بهترین پارک‌ آبی هیجان انگیز دبی

 

پارک آبی آتلانتیس یا آکوانچر (Aquaventure Waterpark)

 

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس: شروع از 2 میلیون و 564 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

 

موج‌ سواری، سرسره‌های آبی، ترن آبی، کایاک سواری و اسکی روی آب را می‌خواهید فقط در یک مرکز تفریحی دبی تجربه کنید؟ به پارک آبی آتلانتیس بیایید! بزرگترین پارک آبی دنیا در داخل هتل آتلانتیس دبی و در محدوده جزیره نخل جمیرا قرار دارد. این پارک آبی و تفریحی، ساحل اختصاصی برای استراحت دارد و محلی مناسب برای بازگشت انرژی ازدست‌رفته‌تان است.

 

پارک آبی آتلانتیس یا آکوانچر؛ مناسب برای تفریحات خانوادگی دبی

 

این مجموعه آبی برای تفریحات خانوادگی دبی، امکانات خاصی دارد. یکی از این امکانات، بخش اختصاصی برای تفریح کودکان است و بیشتر از 15 تا سرسره هیجان‌انگیز برای رده‌های سنتی متفاوت در این بخش تعبیه شده‌اند. سرسره آکوکندا (طولانی‌ترین سرسره آبی جهان)، سرسره زوم رنگو، سرسره انتقام خدای دریا، سرسره رقابت و چندین سرسره هیجان‌انگیز دیگر، بهترین لحظه‌های تفریح در پارک آبی آتلانتیس دبی را برای شما رقم می‌زنند. با رزرو بلیط این جای تفریحی، شما هم مانند توریست‌های هر ساله دبی، به بالا رفتن آدرنالین خون‌تان در این جای تفریحی، ایمان می‌آورید!

 

پارک آبی آتلانتیس یا آکوانچر؛ مناسب برای تفریحات هیجان‌انگیز دبی

 

پارک آبی لاگونا (Laguna waterpark)


رزرو تفریحات دبی

 

آب‌تنی لذت‌بخش برای تفریحات آبی در شهر دبی می‌خواهید؟ پارک آبی لاگونا، اولین تجربه آب‌تنی لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند. این پارک آبی پرطرفدار، یکی از بخش‌های ساحل عمومی لامر است.

پارک آبی لاگونا مناسب برای تفریحات شبانه دبی

 

اکثر توریست‌هایی که به این مجموعه تفریحی سر می‌زنند، موج‌‌سواری را هم در برنامه خود قرار می‌دهند؛ زیرا این پارک، پتانسیل ویژه‌ای برای موج‌سواری کودکان و بزرگسالان دارد. تفریحات شبانه دبی در پارک آبی لاگونا، ویژه خانم‌هاست و سانس آن از ساعت 19 شروع می‌شود و تا 2 بامداد ادامه پیدا می‌کند. طبق قوانین این پارک آبی، برای کودکان زیر 2 سال نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ اما سایر مراجعه کنندگان باید بلیط آن را تهیه کنند.

 

تفریحات هیجان‌انگیز در پارک آبی لاگونا


 

پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park)

 

قیمت بلیط پارک آبی لگولند: شروع از 3 میلیون و 845 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

 

تفریحات آبی دبی بسیار گسترده است. پارک آبی لگولند، بخشی از شهربازی‌های زنجیره‌ای به‌همین نام است. همانطور که از اسم این مرکز تفریحی دبی پیداست، سروکارتان با لگوهاست؛ اما به شکلی متفاوت‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنید! با ورود به این جای تفریحی و آبی می‌توانید سازه‌های لگویی را که خودتان درست کرده‌اید، روی موج‌های آب امتحان کنید.

پارک آبی لگولند؛ مناسب برای تفریحات کودکان و خانواده‌ها در دبی

 

اینجا همان نقطه‌ای است که می‌توانید خلاقیت و تصورات‌تان را به نمایش بگذارید. شاید باورش کمی سخت باشد که اینجا، شهر واقعی انیمیشن لگولند است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید به‌همراه قایق وارد رودخانه شوید، جرقه‌ رویاپردازی را روشن کنید و با کودک‌تان، قطعات لگویی درست کنید. بعد از قایق سواری در رودخانه، قایق‌های خانوادگی، تونل‌های موجی و استخر یا سرسره‌های جذاب و مرتفع این مرکز آبی و تفریحی را هم امتحان کنید.

 

عکس تفریحات شهر دبی


 

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark)

 

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی: شروع از 3 میلیون و 261 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

پارک آبی وایلد وادی از بهترین تفریحات آبی دبی

 

پارک تفریحی و آبی وایلد وادی در بهترین نقطه شهر دبی یعنی خیابان جمیرا قرار دارد و با قرار گرفتن در موقعیت آن، از لحاظ دسترسی به سایز جاذبه‌های دبی هم، راحت هستید. این پارک آبی در لیست 10 تا از تاپ‌ترین پارک‌های آبی سرتاسر دنیا قرار دارد و می‌توانید انتظار یک روز سرشار از هیجان را در این پارک داشته باشید. پارک آبی وایلد وادی دبی، بخش‌های زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. در بخش زیر، هیجان‌انگیزترین امکانات این پارک را آوردیم تا در این سرزمین عجایب، یک قدم از همه جلوتر باشید!

  • جمیرا اسکرا برای سُر خوردن از ارتفاع چندمتری تا روی سطح زمین
  • برچ سورج؛ سرسره‌ای مارپیچ با حرکت پرشتاب
  • مستر بلسترز (ترن آبی 15متری)
  • استخر موج برای موج سوازی 
  • رودخانه جوها
  • تنتروم اَلِی برای تجربه گرداب آبی 

 

تفریحات دبی؛ پارک آبی وایلد وادی

تفریحات خاص شهر دبی؛ آکواریوم‌های تماشایی


باغ وحش‌های زیر آب یا همان آکواریوم‌های تماشایی از تفریحات خاص شهر دبی در کشور امارات‌اند و مشابه‌شان را به‌سختی و مشقت می‌توانید در جای دیگری از دنیا پیدا کنید. آنچه که باعث شده تا این نقاط از شهر دبی، همیشه شگفت‌انگیز باشند، گونه‌های متنوع جانوری دریایی و طبیعی آن‌هاست. با پرداخت هزینه‌های بلیط برای بازدید از آکواریوم‌های فانتزی و اما واقعی دبی می‌توانید ساعت‌ها با مناسب‌ترین هزینه، سرگرم شوید! برای رزرو تور تفریحاتی دبی با پکیج‌هایی که خودتان انتخاب می‌کنید، از طریق شماره 02147627800 با پشتیبانی‌های سایت تورگردان در ارتباط باشید.
 

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium)

 

قیمت بلیط آکواریوم دبی: شروع از 1 میلیون و 994 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

 

آکواریوم دبی، کوچک‌شده اقیانوس است و 140 گونه دریایی در آن قرار گرفته‌اند. این گونه‌های دریایی را می‌توانید از نمایی شفاف ببینید و حتی می‌توانید روی غواصی در نزدیکی آن‌ها، حسابی ویژه باز کنید. اسنورکلینگ هم از جمله فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده در فضای داخلی این آکواریوم محسوب می‌شود. اگر هنوز این مکان هیجان‌انگیز را تجربه نکردید یا فرصتش را نداشتید، با تور دبی از مشهد و تهیه بلیط‌های گشت شهری در دبی با تورگردان می‌توانید این شانس را داشته باشید که با کوسه‌های این آکواریوم هم‌نشین شوید!

 

بهترین تفریح خاص دبی؛ آکواریوم دبی مال

 

دوست دارید از نزدیک به کوسه‌ها و ماهی‌ها غذا بدهید؟ اگر از کارکنان این جای تفریحی بخواهید، این امکان برای شما فراهم است. شهرت آکواریوم دبی، تنها در کشور امارات مطرح نیست؛ بلکه سرتاسر جهان، این جاذبه گردشگری را به‌عنوان بزرگترین آکوراریوم جهان می‌شناسند. پروژه مربوط به ساخت این آکواریوم در سال 2006 به مرحله آخر رسید و دو سال بعد از آن، یعنی در سال 2008، افتتاح شد. 

 

بهترین تفریح خاص دبی؛ آکواریوم دبی مال

 

آکواریوم آتلانتیس (Aquarium Atlantis)

 

قیمت بلیط آکواریوم آتلانتیس: شروع از 4 میلیون و 828 هزار تومان
رزرو تفریحات دبی

 

شکوه و عظمت هتل 5 ستاره آتلانتیس به‌قدری است که بزرگترین آکواریوم خاورمیانه را در دل خود جای داده است. آنچه که این آکواریوم را در مقایسه با آکواریوم دبی مال متمایز کرده، مخزن لمسی آن است. با دسترسی به این مخزن، جذابیت این آکواریوم برایتان بیشتر می‌شود. کافی است که این مخزن را لمس کنید تا جانوران دریایی را به جهت‌های متفاوت منتقل کنید. 

 

آکواریوم آتلانتیس؛ بزرگترین جای تفریحی خاورمیانه

 

علاوه‌بر راه رفتن و تماشای زیبایی‌های مسحورکننده جانوران دریایی، این فرصت را دارید که به این حیوانات هم غذا بدهید. تمامی افراد همراه‌تان در هر رده سنی که هستند، می‌توانند این جاذبه تفریحی خیره‌کننده و عجیب را تماشا کنند. 

 

آکواریوم آتلانتیس برای تفریح در دبی و غذا دادن به ماهی ها

 

رستوران و ویرانه‌های مرموز در کنار 20 نمایش از زندگی دریایی، یک تجربه همه‌جانبه را در آکواریوم آتلانتیس رقم می‌زنند. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تفریحات دبی را می‌توانیم در دو دسته تفریحات آبی و تفریح‌های غیر آبی قرار بدهیم. بهترین تفریحات دبی از نگاه هر کسی متفاوت است. اگر هیجان و آدرنالین را به هر حس دیگری ترجیح می‌دهید، دهکده جهانی، چتربازی، شهر متل پلی و چندین جاذبه‌ دیگر جزو تفریح‌های هیجان انگیز شهر دبی‌اند. تفریحات ارزان و حتی رایگانی را هم که می‌توانید در دبی تجربه کنید، می‌بایست به سواحل عمومی، موزه سکه، موزه قهوه و پناهگاه حیات وحش راس الخور بروید. برای داشتن لیستی از تمامی تفریحات دبی پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را به‌طور کامل بخوانید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتشار :  20 آبان 1402 به روزرسانی :  22 آبان 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
تصاویر مرتبط
آکواریوم آتلانتیس برای تفریح در دبی و غذا دادن به ماهی ها
  • آکواریوم آتلانتیس برای تفریح در دبی و غذا دادن به ماهی ها
  • پارک آبی لاگونا مناسب برای تفریحات شبانه دبی
  • پارک آبی وایلد وادی از بهترین تفریحات آبی دبی
  • تفریحات رایگان در ساحل‌های دبی
  • ساحل جمیرا، بهترین ساحل دبی برای شنا و تفریحات آبی
  • بهترین تفریح خاص دبی؛ آکواریوم دبی مال
  • عکس ساحل کایت، جایی برای تفریحات مجانی در دبی
  • آکواریوم آتلانتیس؛ بزرگترین جای تفریحی خاورمیانه
  • پارک آبی یاس ابوظبی؛ بهترین پارک‌ آبی هیجان انگیز دبی
  • تفریحات هیجان‌انگیز در پارک آبی لاگونا
  • تفریحات دبی؛ پارک آبی وایلد وادی
  • بهترین تفریح خاص دبی؛ آکواریوم دبی مال
  • نمایی از تفریح در غروب ساحل کایت دبی
  • تفریح رایگان دبی در ساحل الصفوح
  • پارک آبی آتلانتیس یا آکوانچر؛ مناسب برای تفریحات خانوادگی دبی
  • پارک آبی آتلانتیس یا آکوانچر؛ مناسب برای تفریحات هیجان‌انگیز دبی
  • عکس ساحل لامر از بهترین تفریحات رایگان شهر دبی
  • ساحل لامر از بهترین سواحل آفتابی و تفریحاتی دبی
  • پارک آبی یاس ابوظبی؛ بهترین پارک‌ آبی هیجان انگیز دبی
  • پارک آبی لگولند؛ مناسب برای تفریحات کودکان و خانواده‌ها در دبی
  • عکس تفریحات شهر دبی
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد