لیست کنسرت‌های ایرانی در امارات و دبی 2024

کنسرت‌های ایرانی دبی

 

کنسرت‌های ایرانی در امارات و دبی، یکی‌از جذاب‌ترین برنامه‌های تفریحی است که پیشنهاد می‌کنیم از دستش ندهید. تاریخ کنسرت‌های دبی 1402 و 1403 در همین صفحه اعلام می‌شود. یک مرحله قبل یا بعد از سفر خارجی‌تان با تور دبی ، به‌همراه داشتن لیست کامل «کنسرت‌های ایرانی دبی در 2024» برنامه تفریحاتتان در این شهر عربی و پرجاذبه، متفاوت‌تر از همیشه خواهد شد. برای دیدن این لیست، کافی است نگاهی‌به جدول زیر بیندازید.

 

نام خواننده

تاریخ برگزاری

محل برگزاری

تور پیشنهادی

علی یاسینی

22 آوریل 2024 - 3 اردیبهشت 1402

دبی، هتل جمیرا بیچ

تور دبی هتل جمیرا بیچ

رضا صادقی

23 آوریل 2024 - 4 اردیبهشت

دبی، هتل جمیرا بیچ

علیرضا طلیسچی

24 آوریل 2024 - 5 اردیبهشت 1402

دبی، هتل جمیرا بیچ

لیتو و خلسه

3 ژوئن 2024 - 14 خرداد 1403

دبی، کلاب مجلل دبی

تور دبی هتل سیتی سیزنز

اندی و کوروس

25 اوت 2024 – 4 شهریور 1403

دبی، سالن وورلد ترید سنتر

تور دبی هتل گرند میفر

حسین تهی

6 اکتبر 2024 – 15 مهر 1403

دبی، بیزینس بی، هتل رامی دریم، کلاب یومی

تور دبی هتل برج العرب جمیرا

سپهر خلسه

28 سپتامبر 2024 – 7 مهر 1403

مسقط، هتل گرند هرمز

تور دبی هتل رافلز

ابی

19 دسامبر 2024 – 29 آذر 1403

دبی، سالن اپرا

تور دبی هتل فورچون گرند

 

برای خرید بلیط و بررسی «قیمت برنامه کنسرت‌های ایرانی در امارات و دبی» از طریق سایت‌هایی که در ادامه معرفی‌شده، اقدام کنید. 

فهرست مطالب

رزرو بلیط کنسرت های ایرانی در امارات از طریق 4 سایت اینترنتی

 

برای خرید و رزرو بلیط کنسرت‌های ایرانی دبی 2024 چندین سایت وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید. قبل‌از آشنایی‌ و ورود به سایت‌های رزرو کنسرت دبی پیشنهاد می‌کنیم حساب بانکی خارجی را باز کرده و از طریق درگاه پی‌پال اقدام کنید.

 

  1. سایت اپرا دبی: درصورتی‌که کنسرت دبی موردنظرتان در سالن اپرا برگزار می‌شود، سایت اپرا دبی به‌نشانی اینترنتی dubaiopera.com، امکان رزرو بلیط کنسرت‌های ایرانی را برایتان فراهم کرده است. خوبی خرید از این سایت، باز کردن حساب کاربری جدید است؛ درست در لحظه‌ای که می‌خواهید خریدتان را نهایی کنید.
  2. سایت bongevent: تهیه بلیط آنلاین برای کنسرت‌های دبی را می‌توانید با سایت bongevent تجربه کنید. طبق اصول خریدهای اینترنتی، اگر ظرفیت سایت bongevent تکمیل شده بود، لازم است برای رزرو سایر برنامه‌ها اقدام کنید.
  3. سایت دنیاب: سایتی دیگر به‌نام دنیاب به آدرس اینترنتی donyab.app، تمامی خدمات لازم برای کنسرت‌های دبی ۱۴۰۳ را فراهم کرده است. حتی قبل از شروع سفرتان با تور دبی از تهران می‌توانید بلیط برنامه تفریحی‌تان را زودتر از موعد بگیرید. 
  4. سایت qalino: مزیتی که سایت qalino برای خرید بلیط کنسرت‌های امارات و سایر کشورهای خارجی دارد، ایرانی بودن مطالب و ملیت اداره‌کنندگانش است. برای خرید هر بلیط کنسرت در شهر دبی و کشور امارات می‌توانید به این سایت مراجعه کنید، البته قبل از تکمیل ظرفیت سالن‌های برگزارکننده.

قیمت بلیط کنسرت‌ خوانندگان ایرانی در امارات


هزینه و قیمت بلیط کنسرت خوانندگان ایرانی امارات را می‌توانید در هر یک از 4 سایت معرفی‌شده در بخش قبل ببینید. اگر طبق تقویم کنسرت‌های دبی پیش بروید، معمولا قیمت صندلی‌های جلوتر برای علاقه‌مندان، بیشتر آب می‌خورد. دومین عامل مهم در افزایش یا کاهش قیمت بلیط کنسرت‌های ایرانی در دبی به سیاست‌های شرکت برگزارکننده مربوط می‌شود.


با مشاهده لیست کنسرت‌های دبی 2024 با قیمت هر بلیط آشنایی پیدا می‌کنیم. به‌طورمعمول، هزینه بلیط‌های کنسرت در دبی از 199 درهم شروع می‌شود و در برخی‌از مواقع مثل سال نو میلادی، این قیمت‌ها دست‌خوش تغییراتی مثل گرانی یا تخفیف می‌شوند.


باتوجه‌به متغیر بودن قیمت بلیط‌ها توصیه می‌کنیم که حتما به سایت‌های گفته‌شده، سر بزنید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کنسرت‌‌های ایرانی دبی 2024 با حضور خواننده‌هایی نظیر علی یاسینی، رضا صادقی، علیرضا طلیسچی، لیتو و خلسه، اندی و کوروس، حسین تهی و ابی برگزار می‌شود. محل برگزاری این کنسرت‌ها بسته‌به حضور هر خواننده‌ای می‌تواند یکی‌از مکان‌های هتل جمیرا بیچ، کلاب مجلل دبی، سالن وورلد ترید سنتر، سالن اپرا و هتل گرند هرمز باشد.

انتشار :  9 اسفند 1402 به روزرسانی :  9 اسفند 1402 نویسنده :   فائزه حسین زاده خسرویه
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد