بهترین پارک های آبی دبی برای یک روز مهیج و فراموش نشدنی

بهترین پارک های آبی دبی

پارک های آبی دبی آنقدر متنوع و زیاد هستند که همه افراد با هر سنی را سرگرم و شگفت‌زده می‌کند. این پارک‌های آبی با تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای که دارند در تمام ایام سال قابل استفاده‌اند و خاطره‌ای خوش را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می‌آورند. دبی با بیش از 10 پارک آبی متنوع و جذاب به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای تفریحات آبی شناخته می‌شود. پس اگر مقصد سفر شما دبی است، تا انتهای این مطلب از مجله تورگردان همراه ما باشید تا با بهترین پارک های آبی دبی آشنا شوید.

فهرست مطالب

1- پارک آبی یاس ابو ظبی، بزرگ‌ترین پارک آبی دبی

 

خرید بلیط

آدرس: دبی، جزیره یاسیاس غرب، أبوظبی

ساعت کاری: 10:00 تا 19:00

قیمت بلیط پارک آبی یاس + غذا: 3,528,000 تومان

قیمت بلیط پارک آبی یاس + ترانسفر رایگان: 3,402,000 تومان

بهترین پارک های آبی دبی
پارک آبی یاس ابوظبی، بزرگ‌ترین پارک آبی دبی - منبع گوگل مپ

 

دومین پارک آبی برتر جهان را می‌شناسید؟ پارک آبی یاس ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi)، یکی از بهترین پارک های آبی دبی و جهان است که با تم اماراتی جذاب و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز به یکی از جاهای دیدنی دبی تبدیل شده و گردشگران را به خود جذب می‌کند. پارک آبی یاس 15 هکتار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی دبی شناخته می‌شود.

چیزی که پارک یاس ابوظبی را از دیگر پارک‌های آبی دبی متمایز می‌کند، ماجراجویی و داستان آن است. به محض اینکه وارد این مجموعه می‌شوید، مسابقه و داستان شروع شده و باید با سرنخ‌هایی که دارید به دنبال مرواریدی گمشده باشید. جذاب و وسوسه‌کننده است نه؟ 

این پارک آبی دبی 8 بخش مختلف دارد که هر کدام با تم و فضایی متفاوت طراحی شده است؛ به‌طوری‌که وسایل و بازی‌ها نیز با توجه به فضایی که دارد، تغییر می‌کند و بسیار جالب است. این را هم بگوییم که بزرگ‌ترین سرسره 6 نفره دنیا نیز در این پارک وجود دارد؛ پس به هیچ‌وجه آن را از دست ندهید و با دوستان یا خانواده امتحانش کنید. اگر دل و جرئت زیادی هم دارید و می‌خواهید آدرنالین خونتان به اوج برسد، طولانی‌ترین ترن هوایی معلم در جهان را که در پارک آبی یاس است را امتحان کنید!

بزرگترین پارک آبی دبی
بزرگترین سرسره 6 نفره دنیا - منبع گوگل مپ

 

این مجموعه بیش از 40 نوع سرسره، استخر و وسایل تفریحی دارد و با امکانات رفاهی متعدد همچون رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، سرویس بهداشتی و... خاطره‌ای لذت بخش از سفر به دبی را به ثبت خواهید رساند.

2- پارک آبی وایلد وادی، از محبوب‌ترین و بهترین پارک های آبی در دبی

 

خرید بلیط

آدرس: دبی، ناحیه جمیرا دو، خیابان جمیرا، رو‌به‌روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی

ساعت کاری: 10:00 تا 18:00

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی: 3,206,000 تومان

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی + ناهار: 3,752,000 تومان

بهترین پارک آبی دبی کدام است؟
بهترین پارک آبی دبی را بشناسید! - منبع گوگل مپ

 

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) محبوب‌ترین و بهترین پارک آبی دبی در بین گردشگران است. این پارک آبی در جاده جمیرا، روبه‌روی برج‌العرب واقع شده است. وایلد وادی تنها پارک آبی دبی است که تم و مضمون آن بر اساس شخصیت‌های محبوب و فولکلور عرب ساخته شده و در بین 10 تا از بهترین پارک‌های آبی جهان قرار گرفته است.

علاوه‌براین پارک وایلد وادی، جزء پارک های آبی روباز دبی است و با امکانات ویژه و منحصربه‌فردی که دارد، در همه ایام سال، حتی زمستان، دمایی معتدل و عالی دارد. یکی دیگر از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک آبی این است که بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره آبی جهان را در خود جای داده و هیجان آن را هیچ کجای دیگر تجربه نخواهید کرد. در سال 2005 نیز استخر و بازی‌هایی ایمن برای کودکان به وایلد وادی اضافه شد و می‌توانید با خیال راحت فرزندان خود را به این بخش بسپارید تا آب تنی کنند و غرق لذت شوند.

در این مجموعه بی‌نظیر، 3 استخر، آبشار 18 متری و 30 سرسره و وسیله تفریحی وجود دارد که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. نظر گردشگران نیز نشان می‌دهد که محبوب ترین بخش در این پارک آبی دبی، Breaker's Bay بوده که بزرگ‌ترین استخر موج در خاورمیانه است!

 


برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: پارک آبی وایلد وادی دبی 


 

معرفی پارک های آبی در دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی - منبع گوگل مپ

 

نکته جالب این است که هزینه ورودی پارک آبی وایلد وادی دبی بر اساس قد افراد محاسبه می‌شود و ورود افراد زیر 2 سال رایگان است. حواستان باشد که اگر بلیط خود را به صورت آنلاین خرید کنید، بسیار ارزان‌تر از خرید حضوری خواهد بود. قیمت بلیط وایلد وادی در حال حاضر به شرح زیر است:

  • پذیرش حضوری افراد غیر مقیم 1.1 متر و بالاتر: 295 درهم
  • پذیرش حضوری افراد غیر مقیم زیر 1.1 متر: 245 درهم
  • پذیرش حضوری افراد مقیم امارات 1.1 متر و بالاتر: 230 درهم
  • پذیرش حضوری افراد مقیم امارات زیر 1.1 متر: 210 درهم
  • رزرو آنلاین بلیط افراد غیر مقیم 1.1 متر و بالاتر: 215 درهم
  • رزرو آنلاین بلیط افراد غیر مقیم زیر 1.1 متر: 195 درهم
  • رزرو آنلاین بلیط افراد مقیم امارات 1.1 متر و بالاتر: 215 درهم
  • رزرو آنلاین بلیط افراد مقیم امارات زیر 1.1 متر: 175 درهم

 

امکاناتی نظیر رستوران فروشگاه، سرویس بهداشتی، فیش اسپا، آلاچیق برای استراحت و...  نیز در این مجموعه طراحی شده و یکی از بهترین روزهای زندگی خود را ثبت خواهید کرد. 

3- پارک آبی آتلانتیس، با بزرگ‌ترین سرسره آبی جهان

 

خرید بلیط

آدرس: دبی، جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت، پارک آبی آتلانتیس دبی

ساعت کاری: 8:45 تا 17:30

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس: 4,018,000 تومان

پارک آبی آتلانتیس، مهیج‌ترین پارک آبی دبی
بزرگترین سرسره آبی جهان در پارک آبی آتلانتیس دبی - منبع گوگل مپ

 

اگر به دنبال هتل های دبی با پارک آبی هستید، هتل آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا بهترین گزینه پیش روی شماست؛ در واقع این هتل، تنها هتل دبی است که پارک آبی آکواونچر آتلانتیس (Atlantis Aquaventure Waterpark) در آن قرار گرفته و برای گردشگران بسیار جذاب است. این پارک آبی تنها پارکی است که ساحل اختصاصی به طول 500 متر دارد و بزرگ‌ترین سرسره آبی جهان را در خود جای داده است.

علاوه‌براین دلفیناریوم، غواصی، سرزمین شیرهای دریایی و آکواریوم نیز از امکانات این مجموعه هستند که در مقایسه با سایر پارک‌های آبی دبی تفریحاتی منحصربه‌فرد به شمار می‌روند. پارک آبی آتلانتیس نیز یکی دیگر از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی است که بیش از 150 سرسره مهیج و استخر دارد. البته به این نکته توجه کنید که استفاده از سرسره‌های این پارک ابی برای افراد با قد بیش از 120 سانتی‌متر مجاز است و برای کمتر از آن احتمال غرق شدن وجود دارد!

همچنین پارک آبی اکواونچر دبی، بخش کودکان را کاملا جدا از بخش بزرگسالان طراحی کرده و با وسایل و سرسره‌هایی کاملا ایمن بهترین لحظات را برای کودکان و فرزندان دلبندتان خلق می‌کند.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پارک های آبی دبی همیشه و در هر فصلی از سال، از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در این شهر به شمار می‌رود. ساده بگوییم؛ محال است به دبی بروید و حداقل یک روز را در یکی از بهترین پارک های آبی دبی سپری نکنید. پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی یاس ابوظبی، پارک آبی لاگونا، پارک آبی اسپلش پد، پارک آبی دریم لند، پارک آبی آیس لند، پارک آبی واندر لند، پارک آبی اسپلش ان پارتی و پارک آبی لگولند از بهترین پارک های آبی دبی هستند که در تمام فصول می‌توان از مهیج‌ترین سرسره‌های جهان و بزرگ‌ترین استخرهای موج خاورمیانه لذت برد.

انتشار :  25 آبان 1402 به روزرسانی :  25 آبان 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
بهترین پارک آبی دبی کدام است؟
  • بهترین پارک آبی دبی کدام است؟
  • بزرگترین پارک آبی دبی
  • معرفی پارک های آبی در دبی
  • پارک آبی آتلانتیس، مهیج‌ترین پارک آبی دبی
  • بهترین پارک های آبی دبی
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد