تور کروز آنتالیا ( شرایط و قیمت بلیط)

کروز آنتالیا

تور کروز آنتالیا یکی از تفریحات جذاب در آنتالیا و ترکیه است. همان‌ طور که می‌دانید کروز کشتی یا قایق های بزرگ چند طبقه هستند که امکانات تفریحی به مسافران ارائه می‌دهند. اگر به گشت زنی در دریا با کشتی علاقه دارید می‌توانید در شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا این تفریح را امتحان کنید. تور‌های کروز انواع مختلفی دارند که بسته به نوع و تعداد امکانات و برنامه‌ها، هزینه آن‌ها متفاوت خواهد بود. برای اینکه درباره تور کروز آنتالیا اطلاعاتی به دست آورده باشید لطفا ادامه این مطلب را بخوانید.

 

کشتی کروز در آنتالیا

 

تور کروز در آنتالیا

 

استان آنتالیا یکی از استان‌های ساحلی و مشهور ترکیه است. بسیاری از گردشگران از سراسر جهان این استان را برای تفریحات تابستانی و دریایی انتخاب می‌کنند. اگر به آنتالیا سفر کنید متوجه می‌شوید تعداد زیادی از گردشگران اروپایی هستند. آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. دریای مدیترانه با آب و هوای مطبوع، غذاهای متنوع، تفریحات مهیج و... محلی مناسبی برای گذراندن تعطیلات در ۶ ماه اول سال است. کشتی کروز در تور آنتالیا هم در فصل بهار و تابستان برگزار می‌گردد. بسیاری از گردشگرانی که به آنتالیا سفر کرده‌اند، به شما پیشنهاد می‌کنند تور کروز را در آنتالیا حتما امتحان کنید.

 

برنامه تور کروز در آنتالیا

 

تور‌ کشتی‌های کروز که در آنتالیا برگزار می‌شوند برنامه‌های مشابهی دارند اما ممکن است کیفیت آن‌ها متفاوت باشد. برای مثال کشتی‌های بزرگ‌تر بلیط گران‌تری دارند. همچنین اگر منوی غذا و نوشیدنی‌ها متنوع باشد هزینه تور بیشتر است. این کشتی‌ها در بندر لیمان پهلو می‌گیرند. بندر لیمان از شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. معمولا ساعت ۱۰ تا ۱۱ زمان سوار شدن مسافران به کشتی است. برنامه تور کروز در آنتالیا به شکلی است که ساعت ۱۶ تا ۱۷ به بندر لیمان باز می‌گردید.

کشتی حرکت می‌کند و پس از چند دقیقه به نزدیکی آبشار های دودن می‌رسد. این آبشار‌ها از ارتفاع ۴۰ متری به دریا سرازیر می‌شوند و منظره زیبایی به وجود می‌آورند. مسافران می‌توانند از جایگاه مخصوص به دریا شیرجه بزنند و ساعتی را شنا کنند. سپس مسافران دوباره به کشتی برمی‌گردند و حرکت می‌کنند. پس از چند دقیقه گشت زنی در دریا به نزدیکی جزیره موش می‌رسید. جزیره موش یا سیچان آداسی جزیره‌ای کوچک و خالی از سکنه است که در نزدیکی بندر کمر می‌باشد. برخی شکل جزیره را دلیل بر این نامگذاری می‌دانند.

در نزدیکی سیچان آداسی باز هم کشتی توقف می‌کند تا مسافران در صورت تمایل شنا کنند. پس از آنکه زمان سپری شد، کروز به بندر لیمان بر می‌گردد. در تمام مدتی که در کشتی هستید می‌توانید از خوراکی‌های و نوشیدنی‌ها به صورت نامحدود استفاده کنید. معمولا موسیقی هم در کشتی وجود دارد که ممکن است یک دی جی باشد. وعده ناهار نیز در کشتی سرو می‌گردد. کروز‌های بزرگ دارای سه طبقه می‌باشند که طبقه اول مخصوص بار و رستوران، طبقه دوم مخصوص رقص و موسیقی و طبقه سوم برای حمام آفتاب استفاده می‌شوند.

 

در تور کروز آنتالیا به چه وسایلی نیاز داریم؟

 

اگر می‌خواهید در طی برنامه کروز، در دریا شنا کنید پس حتما لباس شنا، حوله و دمپایی به همراه داشته باشید. اگر می‌خواهید حمام آفتاب بگیرید باید روغن مخصوص بدن در وسایل شما باشد. در طول برنامه هر ساعت کرم ضد آفتاب روی صورت خود را تمدید کنید تا دچار آفتاب سوختگی نشوید. اگر دوست ندارید پوست شما برنزه یا آفتاب سوخته شود از لباس‌های آستین‌دار به رنگ روشن و جنس نخی استفاده کنید. همچنین کلاه و عینک آفتابی را هم فراموش نکنید.

معمولا در کروز دچار دریازدگی نمی‌شوید زیرا این کشتی‌ها، حرکت محسوسی روی عرشه ندارند. چنانچه مشکلی برای شما پیش آمد به مدیریت تور اطلاع دهید تا به شما کمک کند.

 

تهیه بلیط تور کروز در آنتالیا

شاید برای شما سؤال پیش آمده باشید که بلیط تور کروز را در آنتالیا از کجا تهیه کنیم. اگر تور مناسبی را برای سفر به آنتالیا انتخاب کرده باشید حتما برنامه کروز در آن وجود دارد. در غیر این صورت از رسپشن هتلی که در آن ساکن هستید بخواهید تا برایتان بلیط کروز رزرو نماید.

 

چه امکاناتی در تور کروز آنتالیا ارائه می‌شود؟

در تور کروز آنتالیا می‌توانید از رستوران و بار استفاده کنید. همچنین ناهار در رستوران سرو می‌گردد. برخی از تور‌ها در کشتی عکاسان حرفه‌ای دارند که در صورت دلخواه ، از شما عکاسی خواهند کرد. هزینه عکاسی جداگانه دریافت می‌شود. موسیقی هم بدون توقف در کشتی کروز به گوش می رسد.

 

قیمت بلیط تور کروز در آنتالیا

همان‌ طور که در بخش‌های ابتدایی گفتیم، هزینه تور کروز در جاهای دیدنی آنتالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد. کشتی‌های بزرگ‌تر یا امکانات با کیفیت‌ بالاتر عوامل افزایش قیمت بلیت کروز می‌باشند. هر چقدر کروز لاکچری‌تر باشد، باید پول بیشتری بپردازید. برای تور کروز در آنتالیا شروع قیمت‌ها از ۵۰ لیر ترکیه است.

 

در آخر

امیدواریم سفر آینده شما به آنتالیا با تور کروز آنتالیا جذاب‌تر شود. این برنامه برای تمام سنین مناسب است اما جوانان از آن استقبال بیشتری می‌کنند. معمولا مسافران در حال شنا، نوشیدن و یا حرکات موزون هستند، با در نظر گرفتن این موضوع می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تور کروز آنتالیا یکی از تفریحات جذاب در آنتالیا و ترکیه است. همان‌ طور که می‌دانید کروز کشتی یا قایق های بزرگ چند طبقه هستند که امکانات تفریحی به مسافران ارائه می‌دهند. برای اینکه درباره تور کروز آنتالیا اطلاعاتی به دست آورده باشید لطفا ادامه این مطلب را بخوانید.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
کشتی کروز در آنتالیا
  • کشتی کروز در آنتالیا
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد