معرفی هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی هتلی ۵ ستاره در جزیره مصنوعی نخل جمیرا در دبی است. این هتل در تاریخ ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۰۸  افتتاح شد. هتل آتلانتیس دبی را به تقلید از هتل آتلانتیس جزیره بهشتی در باهاما ساختند. همان طور که میدانی در افسانه‌های باستان، آتلانتیس شهری گمشده در زیر اقیانوس اطلس می‌باشد. هتل آتلانتیس را نیز مانند قصر گمشده آتلانتیس به زیباترین شکل و با الهام از معماری عربی و اقیانوسی طراحی کرده‌اند. از آنجایی که هتل آتلانتیس دبی یکی از مشهور ترین و لوکس ترین هتل های جهان است، تصمیم گرفتیم مطلبی در این باره حاضر کنیم. در مطلب پیش رو درباره معماری هتل آتلانتیس، امکانات رفاهی آن، ویژگی‌های منحصر به فرد هتل و...  صحبت خواهیم کرد. برای سفر به هتل آتلانتیس لطفا با ما همراه شوید...

 

هتل آتلانتیس دبی

 

معرفی هتل آتلانتیس دبی

 

 گفتیم که هتل آتلانتیس در جزیره مصنوعی نخل جمیرا در دبی قرار دارد. این هتل به سبک عربی و اقیانوسی طراحی شده و دارای ساختمانی متقارن است. تمام امکاناتی که از یک هتل ساحلی انتظار داریم و حتی امکاناتی فراتر از تصور ما در هتل آتلانتیس دبی گردآوری شده‌اند. این هتل دارای ساحلی شنی و اختصاصی است که میهمانان مقیم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای معماری و دکوراسیون داخلی از داستان‌های افسانه‌ای آتلانتیس و شهر گمشده استفاده کرده‌اند تا فضایی رویایی و لاکچری خلق نمایند. تمام اشیا و وسایلی که در هتل آتلانتیس وجود دارند در منتهای زیبایی و تجمل انتخاب شده اند برای مثال لوستر‌های گران‌قیمت، پرده های زربفت، سرویس خواب بسیار منحصر به فرد و... در این هتل وجود دارند. کافی است تصاویری از محیط داخلی هتل تماشا کنید تا متوجه شوید یک هتل لوکس در شهر دبی می تواند تا چه حد به تجملات بپردازد. می توانید مطمئن باشید که حتی یک اتاق معمولی یا ساده در هتل آتلانتیس وجود ندارد.

 

عروسی در هتل آتلانتیس دبی

 

امکانات هتل آتلانتیس دبی

امکانات هتل آتلانتیس در شهر دبی، جذاب‌ترین بخش این مطلب می‌باشند. تمام امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره دارید به علاوه تعداد زیادی امکانات و ویژگی‌های لاکچری دیگر، در هتل آتلانتیس گردآوری شده‌اند. این هتل زیبا در ساحل خلیج فارس است و به همین دلیل توانسته از تمام عوامل محیطی کمک بگیرد تا شهر رویایی آتلانتیس را در واقعیت به وجود بیاورد. تعدادی از امکانات هتل آتلانتیس دبی را در دسته‌بندی‌های مختلف نام می‌بریم...

 

تفریحات آبی و دریایی هتل آتلانتیس

بدیهی است که یک هتل لاکچری در تور دبی و در کنار ساحل بهترین امکانات را برای انجام تفریحات آبی و دریایی فراهم کرده باشد. یکی از این امکانات در هتل آتلانتیس ساحل شنی و اختصاصی است. در این ساحل اختصاصی میهمانان مقیم هتل می توانند شنا کنند، شیرجه بزنند و یا حمام آفتاب بگیرند. تمام چیزهایی که در ساحل لازم دارید مانند تخت‌های ساحلی، چترهای آفتابگیر، نوشیدنی های خنک و... به میهمانان هتل ارائه می‌گردد.

پارک آبی اونچر یکی از بزرگ‌ترین و مهیج ترین پارک های آبی در خاورمیانه است. این پارک آبی در مجموعه هتل آتلانتیس دبی قرار دارد که برای کودکان و بزرگسالان تفریحات مختلفی را به وجود آورده ست. یک آکواریوم بزرگ و دریایی نیز در مجموعه هتل آتلانتیس دبی قرار دارد. می‌توانید در این آکواریوم غواصی کرده و از نزدیک موجودات دریایی و دلفین های بازیگوش را ببینید.

 

هتل آتلانتیس دبی

 

امکانات ورزشی هتل آتلانتیس

از جمله امکانات ورزشی در هتل آتلانتیس دبی می توانیم به یک زمین مجهز تنیس آزاد اشاره کنیم. تمام امکانات استاندارد مناسب برای تنیس آزاد در این محوطه فراهم شده است. همچنین چندین سالن بیلیارد با بهترین میز‌ها و نورپزداری در هتل آتلانتیس قرار دارند.

برای افرادی که به ماساژ و ریلکس کردن علاقه دارند یک سالن حرفه‌ای اسپا در هتل آتلانتیس ساخته شده است.  این سالن‌ها دارای سونای خشک و سونای مرطوب می‌باشند. چندین مربی ماساژ حرفه ای نیز این سالن‌ها را اداره می‌کنند. اگر میهمانان مقیم هتل به ورزش‌هایی مانند پرورش اندام یا فیتنس علاقه داشته باشند می توانند از باشگاه های مجهز هتل آتلانتیس استفاده کنند. مربی های حرفه‌ای در این سالن‌ها به افراد کمک می‌کنند تا تمرینات خود را به صورت صحیح انجام دهند.

 

تراس هتل آتلانتیس دبی

 

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل آتلانتیس

تعدادی از بهترین رستوران های شهر دبی در مجموعه هتل آتلانتیس قرار دارند. این رستوران‌ها غذاهای بومی امارات و همچنین غذاهای بین المللی را طبخ و تهبه می‌نمایند. رستوران یوان در هتل آتلانتیس انواع غذاهای چینی باکیفیت را ارائه می‌کند که در سطح جهانی شهرت دارد.  رستوران دیگری که در هتل آتلانتیس وجود دارد رستوران نوبو است. این رستوران غذاهای ژاپنی و عربی تهیه می‌کند و جزو برترین رستوران های جهان بوده که چندین بار به عنوان رستوران نمونه انتخاب شده است. رستوران بعدی که قصد معرفی آن را داریم Levantine است. در این رستوران می توانید غذاهای لبنانی و مدیترانه ای را با بهترین کیفیت امتحان کنید.

 لازم به ذکر است که مواد اولیه این رستوران‌ها از کشورهای دیگر به امارات فرستاده می شوند، زیرا همان طور که می دانید آب و هوای این کشور برای رشد بسیاری از گیاهان مناسب نمی باشد. همین موضوع باعث می‌شود قیمت غذاهای بین المللی در شهر دبی گزاف باشد.  هر چند رستوران‌هایی که نام بردیم به هر حال جزو لاکچری ترین رستوران های جهان بوده و علاوه بر قیمت بالای مواد اولیه از بهترین سرآشپزها و بهترین پیشخدمت ها برای تهیه و سرو غذا استفاده می‌کنند بنابراین در نظر داشته باشید که رستوران های موجود در هتل آتلانتیس دبی قیمت بسیار بالایی دارند.

یکی از جذاب‌ترین و مشهور‌ترین کافی‌شاپ‌های هتل آتلانتیس، کافی شاپی است که در طبقه‌های زیرین هتل قرار گرفته و اطراف آن آکواریوم دریایی می‌باشد. در هنگام صرف نوشیدنی خود در این کافی شاپ می‌توانید از پنجره‌ها، موجودات دریایی مختلف را مشاهده کنید. کافی شاپ دریایی هتل آتلانتیس یکی از برترین و لاکچری‌ترین کافی شاپ‌های جهان است.
 

اتاق‌های هتل آتلانتیس

در بخش‌های قبلی گفتیم که حتی یک اتاق معمولی یا ساده در هتل آتلانتیس دبی ساخته نشده است. تمام اتاق‌ها در بهترین شکل و با زیباتری وسایل تزیین شده و امکانات یک هتل ۵ ستاره را ارائه می‌کنند. تعدادی از اتاق‌ها دارای منظره خلیج فارس هستند و تعدادی دیگر رو به شهر دبی می‌باشند. منظره‌های قابل مشاهده در تمام اتاق‌ها شگفت انگیز است و محیط و اتمسفر زیبایی خلق کرده‌اند. گران‌ترین اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی، سوییت‌های سلطنتی در بخش پل می‌باشند. گفتیم که ساختمان هتل آتلانتیس به شکل متقارن ساخته شده و به دو قسمت تقسیم می‌شوند. برای ارتباط این دو بخش از یک پل به نام Roysl Bridge Suite استفاده می‌کنند. سوییت‌هایی که در این بخش قرار دارند، دارای مساحتی بیشتر و منظره زیباتری نسبت به اتاق‌های دیگر هتل می‌باشند.

بدیهی است که قیمت سوییت‌های سلطنتی بسیار بالاتر از اتاق‌های دیگر هتل می‌باشد. در برخی از اتاق‌ها امکاناتی مانند فضای غذاخوری، بار، تلسکوپ و... نیز تعبیه کرده‌اند.

 باند فرود هلی‌کوپتر

هتل آتلانتیس دارای یک باند فرودگاهی مجهز برای هلی‌کوپتر است. میهمانان مقیم یا افراد دیگر می‌توانند با پرداخت هزینه‌ بلیط از تور پرواز بر فراز شهر دبی استفاده کنند.

امکانات دیگر هتل آتلانتس دبی

هتل آتلانتیس دبی یک هتل ۵ ستاره است برای همین از نام بردن امکانات معمول و عادی هتل‌ها صرف نظر کردیم. در چند جمله کوتاه این امکانات شامل اینترنت نامحدود، سرویس ۲۴ ساعته، ترنسفر فرودگاهی و... می‌باشند.



در آخر

امیدواریم معرفی هتل آتلانتیس دبی به عنوان یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی با تمام امکانات و فضای رویایی برای شما مفید و جالب واقع شده باشد. می‌توانید در سفر آینده خود در این هتل اقامت کنید یا اینکه از برخی امکانات استثایی این مجموعه لذت ببرید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل آتلانتیس دبی هتلی ۵ ستاره در جزیره مصنوعی نخل جمیرا در دبی است. این هتل در تاریخ ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. هتل آتلانتیس دبی را به تقلید از هتل آتلانتیس جزیره بهشتی در باهاما ساختند. همان طور که میدانی در افسانه‌های باستان، آتلانتیس شهری گمشده در زیر اقیانوس اطلس می‌باشد. هتل آتلانتیس را نیز مانند قصر گمشده آتلانتیس به زیباترین شکل و با الهام از معماری عربی و اقیانوسی طراحی کرده‌اند.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
هتل آتلانتیس دبی
  • هتل آتلانتیس دبی
  • هتل آتلانتیس دبی
  • عروسی در هتل آتلانتیس دبی
  • تراس هتل آتلانتیس دبی
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد