پارک خانواده کیش از بوستان های منطقه میر مهنا

پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش یکی از پارک‌های جزیره در منطقه میر مهنا می‌باشد. پارک خانواده کیش با نام بوستان مینا و پارک مینا هم شناخته می‌شود. ممکن است در برخی نقشه‌های آنلاین، نام پارک مینا را در این نقطه ببینید. پارک خانواده در شهرک میر مهنا ساخته شده و معمولا اهالی جزیره کیش از آن استفاده می‌کنند. به هر حال اگر در جزیره به دنبال یک محیط خانوادگی برای استراحت و بازی کودکان هستید، پارک خانواده کیش را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب کوتاه از تورگردان درباره پارک خانواده صحبت خواهیم کرد.

 

پارک خانواده کیش

 

پارک خانواده در کیش

 

بخش شرقی جاهای دیدنی کیش بیشترین هتل‌ها و رستوران‌های لاکچری را رد خود جای داده است. همچنین تقریبا تمام تفریحات دریایی در سواحل ضلع شرقی می‌باشند. اگر به دلایل کاری به جزیره سفر کرده‌اید یا می‌خواهید تفریحات ارزانتری را امتحان کنید، پارک خانواده در ضلع غربی جزیره گزینه مناسبی است. بسیاری از ساکنین جزیره افرادی هستند که از شهر‌های دیگر ایران به کیش رفته‌اند، اگر شما هم از این دست افراد می‌باشید می‌توانید از پارک خانواده کیش به عنوان محل بازی فرزندانتان استفاده کنید.

پوشش گیاهی پارک خانواده با طبیعت جزیره کیش همخوانی دارد. انواع نخل‌ها، درختان با گل کاغذی، کاکتوس و… در پارک خانواده کیش (بوستان مینا) دیده می‌شوند. علاوه بر این‌ها انواع وسایل بازی و دستگاه‌های ورزشی در پارک خانواده کیش تعبیه شده‌اند. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر پارک خانواده را توصیف کنیم باید بگوییم این پارک یک مجموعه فرهنگی ورزشی است. در این مجموعه فرهنگسرا، کتابخانه، زمین بدمینتون، زمین بازی کودکان، آمفی تئاتر روباز، رینگ دوچرخه سواری، پیست اسکیت، بازارچه محلی، استخر قایق‌های کنترلی، میز تنیس، زمین بسکتبال و … وجود دارند. علاوه بر اینها می‌توانید از امکاناتی مانند بوفه، رستوران، آلاچیق، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و … استفاده کنید. مبلمان شهری به کار رفته در این پارک استاندارد و راحت می‌باشند و در مقابل آب وهوای مرطوب جزیره، زنگ نمی‌زنند.

 

در چه فصلی به پارک خانواده برویم؟

 

از آنجایی که جزیره کیش آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، بهتر است در فصل پاییز و زمستان به این جزیره سفر کنید. با این حال اکثر جشنواره‌های کیش در فصل تابستان برگزار می‌شوند. اگر در فصل تابستان به تور کیش سفر رفتید، ساعات شب را برای بازدید از پارک خانواده کیش انتخاب کنید. در ساعات روز تحمل گرما و شرجی برای افراد غیر بومی دشوار است. در پارک خانواده کیش آبنما‌ها و فواره‌های اینتراکتیوی وجود دارند که با حرکات و نورپردازی زیبا، در هنگام شب قابل مشاهده هستند. همچنین آلاچیق‌های متعددی در پارک خانواده کیش ساخته شده‌اند که برای جمع‌های خانوادگی مناسب می‌باشند. بعد از یک روز پر جنب و جوش استراحت در یک محیط خانوادگی، خستگی شما را برطرف خواهد کرد.

 

اجاره دوچرخه در پارک خانواده کیش

می‌توانید در پارک خانواده دوچرخه اجاره کنید و در رینگ مخصوص رکاب بزنید. اگر مایل باشید می‌توانید با این دوچرخه‌ها به سمت خیابان غروب کیش بروید و در حین رکاب زدن، غروب خورشید را بر روی آبهای خلیج فارس تماشا کنید. تجربه تماشای غروب به هنگام رکاب زدن، تجربه‌ای جذاب در جزیره کیش است.

 

آدرس پارک خانواده کیش (بوستان مینا)

کیش، شهرک میر مهنا، خیابان میر مهنا، خیابان مینا

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

پارک خانواده کیش یکی از پارک‌های جزیره در منطقه میر مهنا می‌باشد. پارک خانواده کیش با نام بوستان مینا و پارک مینا هم شناخته می‌شود. ممکن است در برخی نقشه‌های آنلاین، نام پارک مینا را در این نقطه ببینید. پارک خانواده در شهرک میر مهنا ساخته شده و معمولا اهالی جزیره کیش از آن استفاده می‌کنند. به هر حال اگر در جزیره به دنبال یک محیط خانوادگی برای استراحت و بازی کودکان هستید، پارک خانواده کیش را پیشنهاد می‌کنیم. در این مطلب کوتاه درباره پارک خانواده صحبت خواهیم کرد.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  2 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
پارک خانواده کیش
  • پارک خانواده کیش
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد