رستوران خاورخانم سرولات چابکسر | به همراه معرفی روستا

sarvelat-chaboksar-Gilan-khavarkhanom-tourgardan-com (1)1

رستوران خاور خانم و روستای سرولات را اوایل دهه هفتاد کسی نمی شناخت. بیکاری در روستا موج می زد و اهالی جز باغداری و کشاورزی که رونق چندانی هم نداشت راهی برای کسب معاش سراغ نداشتند. عده ای از اهالی روستا به شهرها پناه می بردند و در آنجا مشغول به کار می شدند. خانواده خاورخانم هم از سرولات خارج شده و برای پیدا کردن شغل مناسب به شهر رفته بودند. در قزوین به همسر خاورخانم شغلی پیشنهاد شده بود و به نظر می رسید اوضاع مالی رو به سامان است. با این حال برای کسی که عمری در طبیعت بکر گیلان میان جنگل و رودخانه زندگی کرده باشد طاقت آوردن در محیط شهری کار آسانی نیست.

این خانواده کوچک عطای شهر را به لقایش بخشیدند و به روستایشان برگشتند تا با همان کشاورزی و باغداری روزگار بگذرانند. خانه شان را بازسازی کردند و تراسی برای آن احداث کردند. تراسی که چند سال بعد باعث شهرتشان در کل ایران و حتی جهان شد و در نهایت به «رستوران خاور خانم» تبدیل شد. گردشگران بسیاری به رستوران خاورخانم در روستای سرولات سر می زنند و اوقاتی خوش در کنار طبیعت بی نظیر سرولات سپری می کنند. اگر شما هم دوست دارید برای یک بار هم که شده از غذاهای رستوران خاور خانم بچشید، همین الان تور شمال را رزرو نمایید و روزی خوش را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

 

این مقاله تنها معرفی رستوران و داستان شکل گیری اولیه آن توسط خاورخانم است. با این حال به هیچ وجه به معنای تبلیغ برای رستوران یا تایید کیفیت و خدمات آن نمی باشد. توصیه می شود پیش از مراجعه به آنجا کامنت های این مقاله را که توسط میهمانان رستوران ثبت شده مطالعه کنید. 

 

خاور خانم در رستورانش

 

 

رزرو تور شمال از تهران با ارزان ترین قیمت

 

 

 

رستوران خاورخانم سرولات چطور مشهور شد؟

 

بعد از بازگشت به روستا، خاورخانم هیچ چیز نداشت جز دل خوش، دستپخت خوب و روستایی که دوستش داشت و زندگی در آن را با همه سختی هایش به همه امکانات شهری ترجیح داده بود. در سال 74 به صورت اتفاقی یک روز خانواده ای طبیعت‌گرد به سرولات آمدند و روبروی تراس خانه او اتراق کردند. این خانواده بساط پخت و پز به راه انداخته بودند که ناگهان باران گرفت. آن ها که حسابی مضطرب شده بودند خاورخانم را روی تراس خانه اش دیدند.

از او درخواست کردند تا زمانِ تمام شدن باران به خانه‌ی او پناه بیاورند. خاور خانم قبول کرد و همین آمدن، شروع ماجرای شهرت خاورخانم بود. او که مهمان نوازی در خونش عجین شده بود برایشان آتش درست کرد تا در تراس غذایشان را کباب کنند. شب آن ها را در منزلش نگه داشت و فردای آن روز آن ها را به بازار در تور رامسر برد. برایشان ماهی تازه خرید، پاک کرد و با دستپخت خودش سرخ کرد.

 

غذای رستوران خاور خانم

 

مهمان ها که حسابی از دستپخت و پذیرایی او شگفت زده شده بودند، هنگام رفتن از خاورخانم درخواست کردند که پول غذا و اقامت را با آن ها حساب کند. او که نمی دانست چه قیمتی باید بگوید هزار تومان بیشتر درخواست نکرد ولی آن ها در ازای پذیرای‌اش 9 هزار تومان به وی دادند. این خانواده رفتند ولی از خاورخانم قول گرفتند که اجازه دهد باز هم به منزلش بیایند و دستپختش را امتحان کنند. خاورخانم هم پذیرفت و از این اتفاق شگفت زده شد. آن خانواده طبیعت گرد نه تنها خودشان باز هم به سرولات برگشتند بلکه دوستان و آشنایانشان را نیز آوردند و این روستا و خاورخانم را به آن ها نیز معرفی کردند.

کم کم نام خاورخانم بر سر زبان ها افتاد تا جایی که او و همسرش به فکر افتادند که کار کشاورزی و باغداری را رها کنند و از مهمان های سرولات پذیرایی کنند. منزلشان را به غذاخوری تبدیل کردند و به مرور با رونق گرفتن کارشان دست بقیه اعضای خانواده و فامیل را هم در این شغل بند کردند. خاور خانم به مردم سرولات یاد داد که اگر قدر داشته هایشان را بدانند بهترین ها برایشان رقم می خورد. با تلاش بیشتر می توان ایده های بهتری را پیاده سازی کرد و روستا را به محفلی شاد و پر رونق مبدل کرد. رستوران خاور خانم اولین استارت برای افزایش رونق به روستای سرولات چابکسر شد و گردشگران بیشتری را به خود جذب کرد.

 

خاورخانم سرولات عکس

 

شهرت رستوران خاور خانم و روستای سرولات چابکسر

 

نام خاورخانم و رستوران خاورخانم  باعث شد سرولات در بین گردشگران و طبیعت گردان اسم دَر کند. امروزه با گذشت دو دهه از آغاز به کار رستوران، بیکاری در سرولات به صفر رسیده و صنعت گردشگری به کمک اقتصاد روستا آمده است. عده ای مثل خاورخانم رستوران و غذاخوری به راه انداخته اند، برخی ویلا ساخته اند یا خانه هایشان را اجاره می دهند. طبیعت زیبا و آب و هوای باصفای سرولات، کار را برایشان راحت کرده است و نیازی به ریخت و پاش های آنچنانی و ساخت وسازهای عجیب و غریب ندارند، تنها یک تراس در مقابل طبیعت، حال گردشگران را خوب می کند. مناظر بکر و سحر انگیزِ کوه، جنگل، دریا، رودخانه، مِه، صدای آب و چهچهه پرندگان، همه چیز را فراهم کرده است و تنها همت اهالی است که به آن اضافه شده و به استقبال مسافران سرولات آمده است.

 

عکس باقالی قاتوق رستوران خاور خانم

باقالی قاتوق در رستوان خاور خانم سرولات

 

امروز دیگر کمتر کسی است که نام سرولات و به خصوص رستوران خاورخانم را نشنیده باشد. خاورخانم خودش در رستوران مشغول است و در حال چرخ زدن در آشپزخانه و تدارک کارهای غذاخوری است. بنا بر نظرسنجی تورگردان در میان کاربران، به نظر می رسد بیشتر مسافران ترجیح می دهند خاورخانم به جای خسته کردن خود در آشپزخانه کنارشان بنشیند و از داستان غذاخوری اش برایشان حرف بزند. چیزی که به آن ها حال بهتری می دهد تماشای حال خوش خاورخانم است نه خستگی او.

 

منوی رستوران خاور خانم

منوی رستوران خاور خانم در روستای سرولات واقع در استان گیلان به شرح زیر است:

چلو کباب ترش به همراه سرویس کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 60000 تومان

چلوکباب چنجه به همراه کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 52000 تومان

چلو جوجه ترش به همراه کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 38000 تومان

چلوجوجه زعفرانی به همراه کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 35000 تومان

چلومرغ شکم پر برای 2 نفر کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 80000 تومان

چلو ماهی قزل آلا کره، زیتون پرورده یا ترشی و نوشیدنی 55000 تومان

میرزا قاسمی (یک کاسه) بدون برنج 15000 تومان

باقالی قاتوق ( یک کاسه) بدون برنج 15000 تومان

ترشی تره (کاسه ای) 12000 تومان

مخلفات محلی شامل اشپل، باقلی خام و مغز گردو 20000 تومان

چلو ساده 10000تومان 

یک کوزه ماست محلی 7000 تومان

 

تصویر چلو مرغ رستوران خاور خانم

 

 

احتمالا بپسندید: جاذبه های گردشگری رامسر: تله کابین، ساحل، جنگل دالخانی، جواهرده

 

عکس تراس رستوران خاور خانم

تراس رستوران خاور خانم سرولات

 

عکس کباب رستوران خاور خانم

کباب در رستوران خاور خانم سرولات

 

نمای بیرون رستوران خاور خانم عکسها

نمای بیرون رستوران خاور خانم سرولات

 

سالن غذاخوری رستوران خاور خانم

سالن غذاخوری رستوران خاورخانم روستای سرولات

 

حالا که داستان رستوران خاورخانم را شنیدید بد نیست با روستای سرولات بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی روستای سرولات و منطقه جواهردشت

 

سرولات روستایی در جنوب چابکسر و جزء شهرستان رودسر استان گیلان است. این روستای سرولات تا شهر چابکسر 3 کیلومتر فاصله دارد. روستایی که در ارتفاعات البرز بر فراز یک دره و میان دو رودخانه کورئه و آچی رود خودنمایی می کند. کوه ها آن را احاطه کرده اند و آن را میان مِه و جنگل پنهان ساخته اند. هوای پاک و تمیز کوهستان وامدار رودخانه ها و باغستان های مرکبات آن است. صدای آب و وزش نسیم در لابلای درختان بر روح آدمی عطرافشانی می کند.

سرولات قسمتی از منطقه حفاظت شده جواهردشت است. کوه های مهران، لیکام و شاسروس و منطقه جواهردشت، این روستا را در بر گرفته است. از سال 1378 منطقه جواهردشت با ترکیبی از جنگل های هیرکانی و گونه های گیاهی و جانوری متعدد، حفاظت شده اعلام شد. مهمترین بخش از دیدنی های سرولات مناظر و چشم اندازهای بی بدیل خود روستاست. چشم اندازهای بی نظیر جنگلی و مناظر زیبای ساحل چابکسر، بوی گل و گیاه و جلوه باغستان های مرکبات با هیچ چیزی در جهان برابری نمی کند.

 

عکس سرولات خاورخانم

 

جاهای دیدنی گیلان روستای سرولات چابکسر 

 
پیاده روی و کوهنوری:

یکی از بهترین و زیباترین جاهای دیدنی گیلان ارتفاعات چابکسر، مخصوص کوهنوردی و پیاده روی است. شیب زیاد زمین های روستا، کار را برای پیاده روی طولانی مدت سخت می کند. با این همه علاقمندان به طبیعت پس از استقرار در ویلاها و خانه های روستا به قدم زدن و گشت زنی در روستا مشغول می شوند. عده ای از سرولات به سمت روستاهای کوهستانی لیمه سرا، لیکام، جَنگسرام، منهسئه و پشتاسران کوهنوردی می کنند. نسیم خنک و طراوت فضا جنگل نوردی را بی نهایت لذت بخش می کند. اگر شما هم دوست دارید روی ارتفاعات گیلان کوهنوردی را تجربه کنید و در میان خانه های روستایی قدم بزنید و از دیدن جاذبه های بکر چابکسر لذت ببرید، تور رشت را رزرو نمایید.

 

پیک نیک در حاشیه رودخانه چابکسر در تور رشت:

رودخانه آچی رود برای اهالی روستا اهمیت زیادی دارد. گردشگران نیز معمولا خود را به آن می رسانند و از خنکی هوای لب رودخانه لذت می برند. برای رفتن به سمت رودخانه باید از میدان اصلی سرولات به سمت چپ بپیچید و چندین سربالایی و سرپایینی را پیاده روی کنید. در مسیر از فضای سرسبز و دشت پیش رو مسحور خواهید شد و فرصت هایی برای توقف، بساط پهن کردن و نوشیدن چای و خوردن تنقلات پیدا خواهید کرد. بعد از رسیدن به رودخانه می توان در کنار آب هم مستقر شد و یک پیک نیک حسابی راه انداخت.

 

اجاره کلبه جنگلی:

یکی از تفریحات دوست داشتنی و خیلی خاص راهنمای تور شمال و تور رشت در سرولات اجاره کلبه های جنگلی و خانه های روستایی در محیطی جنگلی و روستایی و تجربه واقعی گردشگری روستایی است. کلبه های سرولات با درختان پوشیده شده و در موقعیت های منحصر به فرد قرار گرفته اند. در فاصله بسیاری از این کلبه ها هیچ خانه و کلبه ای وجود ندارد و شما می توانید در آنجا طبیعت گردی واقعی به سبک اروپایی و استرالیایی را تجربه کنید. این کلبه ها از همه نوع امکانات رفاهی از قبیل برق و آب برخوردارند. در ضمن سرایدارهایی به فاصله 500 متری کلبه ها برای امنیت گردشگران مستقر هستند. 

اگر علاقمند به جنگل گردی و طبیعت پیمایی هستید توصیه می شود مقاله « جنگل های شمال کشور برای سفر در تعطیلات » را مطالعه کرده و حتما سری به مناطق معرفی شده در مقاله بزنید. 

 

بازدید از چشمه قزل:

چشمه پرآب قزل چشمه شیخ زاهد چابکسر از دیدنی های نزدیک به سرولات است. این چشمه خروشان در کنار رستوران قزل چشمه و مجموعه پرورش ماهی برادران حسن زاده واقع شده است. گردشگرانی که به سرولات می روند معمولا به این چشمه هم سر می زنند.

 

شکم گردی:

بد نیست یادآوری کنیم که اگر رستوران خاورخانم خیلی شلوغ بود و نوبت به شما نرسید از رستوران های دیگر سرولات هم می توانید استفاده کنید. باغ رستوروان گیلار سرولات محیطی آرام، دلنشین و لاکچری را فراهم کرده و تراسی بی نهایت زیبا دارد. تراس رستوران گیلار فضایی خاطره انگیز در برابر پهنه وسیع دشت را به خود اختصاص داده است. این تراس آبنما و فواره های مصنوعی بسیار زیبایی دارد که ترکیب رنگ آبی اآن ها در برابر یک قاب عکس سبز از طبیعت بی نهایت روح نواز است.  

گردشگران عموما از کباب ماهی رستوران قزل چشمه هم استقبال زیادی می کنند.

 

عکاسی:

اگر علاقمند به لباس های زیبای محلی باشید می توانید لباس سنتی بپوشید وبه همراه خانواده عکس یادگاری در قامت خانواده ای گیلکی از خود به یادگار بگذارید. عکاسی سنتی سرولات در نزدیکی رستوران خاورخانم قرار گرفته و لباس ها را اجاره می دهد. در ضمن خودتان هم دوربین به همراه داشته باشید و تا می توانید از مناظر زیبای سرولات عکس برداری کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

عکس خاورخانم سرولات

 

فصل سفر به روستای سرولات و رستوران خاورخانم

بهترین فصل سفر به سرولات اواخر بهار و فصل تابستان است. سایر فصول سال هوا سرد است و نمی توانید شب ها روی ایوان بنشینید و از مناظر لذت ببرید. رستوران خاور خانم فقط برای نهار غذا سرو می کند و ایام پر گردشگر در تراس آن صف هایی طولانی برای رسیدن نوبت بسته می شود. اگر طرفدار آرامش و دوری از جمعیت هستید پس از سرو غذا برای طبیعت گردی و اقامت کمی از رستوران خاورخانم فاصله بگیرید و یا به سراغ کلبه های جنگلی بروید.

 

تور گیلان و سایر تورهای مناطق شمالی کشور را از تورگردان تهیه کنید.

 

رستوران خاور خانم عکسها از : @Amir Food Review

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

خانواده کوچک خاورخانم عطای شهر را به لقایش بخشیدند و به روستایشان، سرولات، برگشتند تا با همان کشاورزی و باغداری روزگار بگذرانند. خانه شان را بازسازی کردند و یک تراس برای آن ساختند. تراسی که چند سال بعد باعث شهرتشان در کل ایران و حتی جهان شد و پایه رستوران خاورخانم در روستای سرولات چابکسر را بنا کرد.

انتشار :  2 بهمن 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
عکس خاورخانم سرولات
  • عکس خاورخانم سرولات
  • عکس سرولات خاورخانم
  • خاورخانم سرولات عکس
  • سالن غذاخوری رستوران خاور خانم
  • عکس باقالی قاتوق رستوران خاور خانم
  • تصویر چلو مرغ رستوران خاور خانم
  • عکس تراس رستوران خاور خانم
  • عکس کباب رستوران خاور خانم
  • غذای رستوران خاور خانم
  • خاور خانم در رستورانش
  • نمای بیرون رستوران خاور خانم عکسها
  • sarvelat-chaboksar-Gilan-khavarkhanom-tourgardan-com (1)1
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
50 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
فاطمه
سلام امروز اولين بار بود رفتيم اين رستوران واقعا تجربه ى خيلى بدى بود بقيه ى غذاهاش و نميدونم ولى كبابش و اردك شكم پرش افتضاح بود كلا يه ديس استخون گزاشتن روى ميز با يه كيلو الوچه پخته شده بود كه از ترشى خورده نميشد آخرش برنج و با ماست خورديم و اومديم بيرون اونقدر بد بود اين تجربه كه از كل رستورانهای منطقه زده شدم
یوسفی
امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ اونجا بودیم ، اول سرو غذا در بشقاب ملامین سفید که بشقاب کلی خط و خش داشت . و با توجه به پولی که میگیرید سرویس دهی بسیار ضعیف بود ، چنجه با توجه به قیمت ، کیفیت بسیار پایین داشت ، ماست ابکی و شل و ول بود ، ته دیگ هم که زعفرانی نبود ، ترشی سیر هنوز نرسیده و خام بود . برخورد کارکنان هم نمره پایین داده میشه ، قطعا دفعه بعد انتخاب من و اطرافیان نخواهد بود.
منصور ذکریا
ماروز دوشنبه 6آذر اونجا بودیم کیفیت غذاش خیلی افت کرده قبلا ته دیگ برنجش زعفران داشت و مقدارش بیشتر بود ماهی سفیدش کاملا بی مزه بود و حتی کوچکترین ادویه و نمک نداشت زیتون پرورده کاملا بیکیفیت بود ترشی سیر نیز نرسیده بود ما هر ساله میرفتیم و امسال خیلی افت کرده و قیمتهاش بالا رفته و تصمیم گرفتیم که دیگه نریم
امین
با سلام از دیدن کارگر افغانی در رستوران که خدمات میداد تعجب کردم , افغانی اونجا هم نفوذ کرده لطفن از هموطنهای خودمون استفاده کنید .
بهنام
سلام لطفا به جای کارگر افغانی از اهالی و هموطن خودمون در رستوران استفاده کنید
;کتایون
سلام ما اواخرتیرماه امسال رفتیم،چشم انداززیبایی داشت،طعم غذاها قابل قبول بود،درکل راضی بودیم
مریم
سلام خوب هستید اصلا غذاهاش خوب نبست ارزش رفتن نداره ترافیک شدید جای پارک نیست اصلا خطرناکه ادم فکر میکنه ماشین توی دره میافته.کیقیت غذا پایین قیمت های بالا شلوه واقعا ارزش نداره
افتخاری
سلام ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ما اونجا ناهار خوردیم اونقدری که تعریف میکردن اصلا همچین چیزی نبود اردک شکم پر خیلی معمولی بود طعم خاصی نداشت چنجه هم خیلی معمولی قیمت غذاها نجومی بود قیمتش نسبت به کیفیت غذا خیلیییی بالا بود
تصدیقی
سلام ما امروز ساعت۵ روز ۲۹ اردیبهشت ۴۰۲ اونجا نهار خوردیم چنجه کیوی زده و بی کیفیت پلو ابکشی و بی مزه و زیتون پرورده فوق افتضاح باقالی قاتق باقالی نپخته و کباب سرد کلا بسیار بسیار بد بود.لطفا و خواهشا تبلیغ درست انجام بدید کلی هزینه وقتمون از بین رفت
نعیم
واقعا راضی نبودیم چنجه و کباب ترش سفارش دادیم که گوشت تازه نبود و طعم خوبی نداشت و برنج کاملا بی مزه بود. محیط شلوغ بود و دوست داشتنی نبود. ماست و دوغ هم کاملا آبکی و معمولی بود. بنظرم فقط بخاطر تبلیغات معروف شده نه برای طعم و کیفیت غذا.حیف شد ای کاش تصورم تا این حد خراب نشده بود
خدنگیعفیفه خدنگی
دوست عزیز از اینکه تجربه ناخوشایندی داشتید متاسفم. آیا معرفی رستوران خاورخانم در بلاگ تورگردان بود که باعث شد به آنجا مراجعه کنید یا علت تصمیم گیری تان چیز دیگری بوده؟ با توجه به نارضایتی بیشتر مشتریان در صورتی که بلاگ ما باعث انتخاب اشتباه مسافران عزیز بشود، حتما آن را حذف خواهیم کرد
TAHEREH
تعطیلات عید فطر 1402 رفتیم روستا به هیچ وجه ظرفیت تعداد اون تعداد ماشین نداره و میتونم بگم کلا به خاطر ظرفیت روستا احساس میکنی هر لحظه به قعر دره سقوط میکنی و جای پارک کافی اصلاااا وجود نداره غذا هم کلا به هیچ وجه با سطح انتظار مطابق نیست و اون غذا رو شما می تونین در یک محیط با کلاس و با کیفیت خیلی بالاتر تهیه کنید.امیدوارم ظرفیت و کیفیت خدمات دهی چه از نظر غذا و خدمات سرور و جاده خیلی بهتر بشه
علیخانی
کیفیت غذاش نسبت به قیمت خیلی پایین بود اصلا راضی نبودیم سه نوع غذا سفارش دادیم کباب ترش چنجه و ماهی قزل الا،اما هیچ کدوم اونجوری که شنیده بودیم کیفیت نداشت
امید
تعطیلات نوروز 1402 رستوران رفتیم ولی غذاها فوق مزخرف بود الکی مشهور شده
Ar
رفتار پرسنل نامناسب،کیفیت غذا معمولی،سرویس بهداشتی ها کثیف .در مجموع توصیه نمیکنم تشریف ببرید.
Sh
عاليي بود غذاش ما ديروز كباب ترش خورديم فوق العاده بود فضاي خيلي زيبايي هم داره خورشت ترش تره اش ام خوشمزه بود
Sophia
ما امروز رفتیم فضاش خیلی خوبه غذاهم کباب ترش و ترش تره خوردیم که عالی بود و گوشتش هم خیلی خوب پخته بود و نرم بود برنجش هم که عالی واقعا لذت بردیم
فرزاد
در یک کلام بگم هر کسی که بره اونجا تا اخر عمرش خودشو لعنت میکنه کیفیت غذا زیر صفر (قدیم خوب بوده) برخورد به قدری زننده هستش که قطعا دعواتون میشه با پرسنل و مدیریت
سمانه
سلام ما ی چند روز پیش رفتیم اونجا اولا که ماهی ها نپخته بود مرغ شکم پرش هم خیلی بد مزه بود ماست هم خیلی حال بهم زن بود خود خاور خانم هم نه اخلاق داشت نه معرفت پسرم رفت ازش نون بگیره گفته بود ندارم با این که ی عالمه نون اونجا بود قیمت هاش هم کمر شکن بود ما نه نفر ناهار خوردیم دو ملیون پول دادیم جاش هم پیاده راه بری حلاک میشی پرسنلش هم عالی نیستن برنجش هم نه بوی خوب داشت نه مزه این نظر من بود عمرا برم اونجا
زهرا بادفرسا

ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید ?

مجید
با سلام من امسال مرداد ماه رفتم بسیار غذای عالی با کیفیت و فضای تمیز و برخورد خوب پرسنل قابل توجه بود و همه چیز عالی بود
زهرا بادفرسا

سلام بر شما

ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید ?

ملیکا
غذا افتضاح هیچ ارزشی نداره
اعظم ایزدخواه
چرا نظر منو نمیزارید چون تعریف الکی نمیکنم؟
اعظم ایزدخواه
سلام وعرض ادب فقط وفقط جاش قشنگه اونم اگه روی تراس جای خالی باشه سرویس دهی افتضاح وبرخورد خیلی نامناسب محیط کثیف وظرفها ملامین وهیچ کس از شما نمیپرسه که چی میخواین در کل افتضاح،من به هیچ عنوان دیگه به این رستوران نمیرم وپیشنهاد میکنم که اصلا نرید چون بابت یه غذای خیلی معمولی با برخورد وپذیرایی افتضاحشون کلی پول هم میگیرن.
زهرا بادفرسا

سلام دوست عزیز

از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.

اعظم ایزدخواه
سلام وعرض ادب فقط وفقط جاش قشنگه اونم اگه روی تراس جای خالی باشه سرویس دهی افتضاح وبرخورد خیلی نامناسب محیط کثیف وظرفها ملامین وهیچ کس از شما نمیپرسه که چی میخواین در کل افتضاح،من به هیچ عنوان دیگه به این رستوران نمیرم وپیشنهاد میکنم که اصلا نرید چون بابت یه غذای خیلی معمولی با برخورد وپذیرایی افتضاحشون کلی پول هم میگیرن.
نازنین
میزهای ۲ ونفره و ۳ نفره نداشتند ودرتراسها ۴ زوج ۴ میز ۵ نفره رااشغال ومردم رامعطل کردند بهتره دریکی از تراسها میزهای ۲ نفره و۳ نفره برای زوجها وخانوادههای ۳ نفره باشه که معطلی وهرج ومرج کمترباشه
زهرا بادفرسا

ممنون از اینکه تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید.

الهه
خاور خانم بی نهایت بداخلاق...غذای کاملا معمولی...پرسنل نسبتا کثیف
علی
1رستوران کاملا معمولی و با سرویس دهی پایین. کیفیت غذاها درجه 2. فقط منظره قشنگی داره.
احستمي
مكاني عالي اما اخلاق بد خاله خاور+كيفيت كاملا معمولي غذا
نازی
باید بگم کیفیت غذاشون افتضاح شده هم کیفیت هم سرویس دهی و برخورد کارکنان و هم اینکه قیمت های بسیار بالا
علی
من ۵ سال هستش هر ساله یک یا دو وعده نهار با خانواده میریم رستوران خاور خانم انصافه هر ساله بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت بود امسال (مهر ۱۴۰۰)دوباره اومدیم اولا کیفیت غذا واقعا بد شده که اردک شکم پر گفتیم نتونستیم بخوریم سیر ترشی که واقعا افتضاح بود برنج مقدارشو کم کرده بودن قیمت ها هم همه دو برابر
عباس
سلام به همگی لطفا برای وقت و پول خودتون احترام بیشتری قائل بشید ومثل ما اسیر تبلیغات نشید جوجه کباب ترش و میرزا قاسمی سفارش دادیم که جوجش فقط شور بود و هیچ طعمی نداشت درحالیکه جاهای دیگه بمراتب بهتر از این جوجه ترش رو خورده بودم میرزا قاسمی هم که اصلا سیر نداشت و خودمون تو خونه بختر از این رو درست میکنیم واقعا متاسفم
مینا
چقدر همه چیز عالی ? طبیعت بکر ، کارآفرین برتر ، سرآشپز فوق العاده ? کرونا ازمون دور شه حتما میریم فقط این منویی که گذاشتین برای چه تاریخی هست؟
خدنگیعفیفه خدنگی
منو برای سال 99 هست دوست عزیز. شاید قیمت ها کمی تغییر کرده باشه
لیلا
چقدر هوس برانگیز
خدنگیعفیفه خدنگی
بله واقعا غذاهاش لذیذن
زهرا
ما رفتیم خاور خانم انقد سرش شلوغ بود و بداخلاقی میکرد... کاش به جای اینکه خودش هنوز کارا رو مدیریت کنه بیاد بشینه پهلوی مشتری ها چون بیشتری ها دوست دارن خودشو ببینن
خدنگیعفیفه خدنگی
حرف شما به جاست ولی توی ویدئو هم لابد دیدیدن که خود خاور خانم میگفتن باید حتما بالای سر همه باشم که کارا درست انجام بشه
زهرا
حرف شما به جاست. ولی توی ویدئو هم لابد دیدین، خودشونم میگفتن باید خودم بالای سر همه باشم که کارشونو درست انجام بدن
لیلا
چه غذاهای هوس برانگیزی و چه طبیعتی
خدنگیعفیفه خدنگی
چه سرآشپزی و چه گردشگران با ذوقی
حمیدرضا
انشالله ایشون سلامت باشند من دوبار رفتم از همه نظر عالی بودند
خدنگیعفیفه خدنگی
خاور خانم هم سرآشپز نمونه ای هست هم یک کارآفرین برتر روستایی
مریم
چقدر جالب بود. دوست دارم حتما برم اونجا. فقط کاش منوی غذایی‌ رستورانش رو هم میزاشتین
خدنگیعفیفه خدنگی
با سلام. ممنون از توجهتان. حتما به زودی منوی غذایی به مقاله اضافه می شود.
admin
ممنون از شما
admin
خیلی عالی بود