تاکسی در کیش (کرایه تاکسی، تاکسی اینترنتی، تاکسی خطی و...)

images

تاکسی در کیش از مهمترین موضوعات بودجه بندی سفر محسوب می شود. جزیره زیبای کیش یکی از زیبا‌ترین جزیره‌های خلیج فارس است و مقصد گردشگری پرطرفداری می‌باشد. علاوه بر زیبایی‌ها و جاذبه‌های کیش، این جزیره یکی از قطب‌های مهم اقتصادی است که بسیاری از فعالیت‌های تجاری در آن جریان دارند. شاید شما بخواهید برای تفریح و گردش به کیش سفر کنید و در سواحل زیبای آن به استراحت بپردازید یا سری به مراکز خرید بزنید همچنین ممکن است برای فعالیت‌های تجاری به جزیره بروید به هر حال یکی از مهم‌ترین نیاز‌های شما، رفت و آمد یا حمل و نقل است.

کرایه تاکسی در کیش نرخ‌های مصوب دارد که توسط تاکسیرانی جزیره تعیین شده‌اند. می‌خواهیم درباره انواع تاکسی در کیش اطلاعاتی به شما ارائه دهیم تا در سفر به جزیره با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و خیالی آسوده‌تر کار‌های خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که در کیش علاوه بر انواع تاکسی و وسایل نقلیه عمومی، می‌توانید گزینه اتومبیل اجاره‌ای را هم انتخاب کنید. چنانچه به اجاره خودرو تمایل ندارید در ادامه مطلب از تورگردان با ما همراه شوید تا درباره تاکسی در کیش بحث کنیم.

 

تاکسی تلفنی در کیش

 

انواع تاکسی در کیش

 

قبل از اینکه درباره انواع تاکسی در جاهای دیدنی کیش اطلاعاتی ارائه بدهیم بهتر است به چند نکته درباره این جزیره دقت کنید. کیش دارای هوای گرم و مرطوب می‌باشد به صورتی که تقریباً نیمی از سال نور آفتاب آنجا سوزان است و نمی‌توان با پای پیاده مسیر‌های نه چندان طولانی را طی کرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا در فصل‌های گرما، وسیله نقلیه مناسبی در اختیار داشته باشید.

وسایل نقلیه در کیش باید حتماً به سیستم سرمایشی مناسبی مجهز باشند تا مسافر در حین استفاده از آن‌ها دچار گرمازدگی نشود. خوشبختانه تاکسی‌ها در کیش دارای سیستم سرمایشی بسیار مناسبی هستند و مسافر در این خودرو‌ها احساس راحتی خواهد کرد.

نکته بعدی که در مساله حمل و نقل جزیره کیش باید در نظر بگیریم، این است که مبدا‌ها و مقصد‌های محبوب مشخص هستند و برای همین استفاده از تاکسی‌های خطی یک گزینه مناسب است.

 

تاکسی خطی در کیش

همان‌ طور که در بخش قبلی هم گفتیم مسیر‌های پر رفت و آمد در کیش، مشخص می‌باشند برای مثال فرودگاه، اسکله، مراکز خرید، هتل‌ها و… جزو مبدا‌ها و مقصدهایی هستند که مسافران زیادی دارند. تاکسیرانی کیش در راستای رفاه گردشگران و میهمانان جزیره، خط‌های پر رفت و آمد را مشخص کرده که در هر خط تعدادی تاکسی وجود دارند. همه تاکسی‌های خطی در جزیره کیش یک مدل و به رنگ زرد می‌باشد که روی سقف آن‌ها علامت مشخص تاکسی به چشم می‌خورد.

 

تاکسی خطی در کیش

 

تعدادی از ایستگاه‌های تاکسی در جزیره کیش عبارتند از:

- ساحل مرجان تا میدان ساحل

- میدان ساحل تا میدان امیر کبیر

- میدان ساحل تا بازار مروارید

- میدان خلیج فارس تا میدان سعدی

- میدان سعدی تا کلیه نقاط میر مهنا

 

تاکسی تلفنی در کیش

آژانس‌های تاکسیرانی متعددی در جزیره وجود دارند که می‌توانید با یک تماس، درخواست تاکسی کنید. تاکسی‌های بی سیم یا تاکسی تلفنی در کیش تویوتا کمری سفید رنگ هستند و دارای آرم مربوط به آژانس تاکسیرانی می‌باشند. تاکسی بی سیم در تور کیش یک نرخ ورودی دارد و بعد از ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر مبلغی دریافت می‌گردد. این تاکسی‌ها دارای کیلومتر شمار یا تاکسی متر هستند که میزان مسافت طی شده را نمایش می‌دهند.

 

کرایه تاکسی در کیش

 

تاکسی اینترنتی در کیش

در سال‌های اخیر تاکسی‌های اینترنتی به محبوبیت زیادی رسیده‌اند و تقریباً در تمام شهر‌های کوچک و بزرگ ایران می‌توانید از خدمات تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. کافی است اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مورد نظر خود را نصب کرده و نقطه مبدأ و مقصد را مشخص کنید. در جزیره کیش نیز از این تکنولوژی استفاده می‌شود تا حمل و نقل آسانتر باشد.

 

دو نوع تاکسی اینترنتی در کیش فعالیت می‌کنند که عبارتند از:

تاکسی اینترنتی آی کیش

در سال ۱۳۹۷ آی کیش به عنوان تاکسی اینترنتی در کیش شروع به فعالیت کرد. برای اینکه بتوانید از خدمات این شرکت استفاده کنید کافی است اپ آی کیش را دانلود و نصب کنید سپس اجازه دهید تا نرم‌افزار مکان فعلی شما را بیابد، پس از اینکه مبدأ و مقصد را مشخص کردید یک درخواست در اپلیکیشن انجام می‌دهید تا تاکسی به موقعیت فعلی شما بیاید. خودرو‌های آی کیش دارای تاکسی متر هستند که به شما نشان می‌دهد چه مسافتی طی کرده‌اید و باید به چه میزان هزینه بپردازید.

 

تاکسی اینترنتی اسنپ

با اینکه شرکت اسنپ در سال‌های اخیر در بسیاری از شهر‌های ایران به طور گسترده مشغول فعالیت بوده، در جزیره کیش تا چند وقت پیش در دسترس نبود. خوشبختانه مدیر عامل اسنپ اعلام کرده است که می‌توانید در جزیره کیش هم از امکانات تاکسی اینترنتی اسنپ استفاده کنید.

 

تاکسی لندن کیش (تاکسی انگلیسی)

یکی دیگر از انواع تاکسی در کیش که به تازگی شروع به فعالیت کرده است تاکسی لندن کیش می‌باشد. این تاکسی‌ها مانند تاکسی‌های شهر لندن به رنگ سیاه هستند و جنبه لوکس و زیبایی به تاکسیرانی جزیره داده‌اند. نرخ تاکسی‌‌های سیاه مانند دیگر تاکسی‌های جزیره است و تجهیزات مناسبی برای حمل و نقل افراد توان‌خواه دارد. از مزایای این تاکسی ها بزرگ بودن و جاداری آن هاست. برای مواقعی که جمعیتتان زیاد است و در یک تاکسی معمولی جا نمی شوید یا اینکه خرید زیادی کرده اید و دستتان پر است تاکسی انگلیسی توصیه می شود.

 

تاکسی انگلیسی در کیش

 

درخواست تاکسی در کیش

اگر تصمیم دارید از تاکسی اینترنتی در کیش استفاده کنید کافی است اپلیکشن مربوط به آن را نصب کرده و درخواست تاکسی کنید. برای استفاده از تاکسی‌های خطی نیز بایستی در ایستگاه‌های مشخص شده آن‌ها را بیابید. اگر انتخاب شما تاکسی‌های تلفنی هستند باید با آژانس مورد نظر تماس بگیرید و اطلاعات مبدأ و مقصد را ارائه بدهید.

 

نرخ تاکسی در کیش

نرخ تاکسی در کیش بر اساس نرخنامه‌ای که سازمان تاکسیرانی جزیره تصویب می‌کند مشخص می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با روابط عمومی تاکسیرانی جزیره کیش تماس بگیرید یا از اپراتور آژانس‌های تاکسیرانی سؤال کنید. همچنین اطلاعات کاملی در این باره در اپ‌های تاکسی اینترنتی موجود می‌باشند.

 

سخن آخر

امیدواریم سفر شما به کیش یک سفر به یاد ماندنی باشد چرا که این جزیره مرجانی یکی از زیبا‌ترین نقاط گردشگری ایران است و جاذبه‌های منحصر بفردی دارد. با انتخاب و برنامه‌ریزی دقیق برای حمل و نقل در جزیره و انتخاب بهترین «تاکسی در کیش» از وقت خود به بهترین شکل استفاده کنید و از سفر لذت ببرید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تاکسی در کیش از مهمترین موضوعات بودجه بندی سفر محسوب می شود. شاید شما بخواهید برای تفریح و گردش به کیش سفر کنید و در سواحل زیبای آن به استراحت بپردازید یا سری به مراکز خرید بزنید همچنین ممکن است برای فعالیت‌های تجاری به جزیره بروید به هر حال یکی از مهم‌ترین نیاز‌های شما، رفت و آمد یا حمل و نقل است.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  3 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
تاکسی تلفنی در کیش
  • تاکسی تلفنی در کیش
  • تاکسی انگلیسی در کیش
  • کرایه تاکسی در کیش
  • تاکسی خطی در کیش
  • images
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد