وایت لیبل چیست و وایت لیبل های تورگردان چه امتیازی دارد؟

وایت-لیبل-خدمات-مسافرتی-تورگردان

وایت لیبل چیست؟

فرض کنید برای رستورانتان از یک شرکت ملامین سازی، ظرف هایی خریداری کرده اید و آن ها را با برند خود روی میزها چیده اید. یا اینکه ورزشکار هستید و برای تیمتان لباسی سفارش داده اید که نام باشگاه و شماره لباس بازیکنان‌تان به صورت مشخص روی آن آمده است. در این مثال ها شما تولید کننده آن ظرف ها و لباس ها نیستید ولی آن ها را با برند خودتان شخصی سازی کرده و استفاده می کنید. وایت لیبل هم چنین چیزی در دنیای دیجیتال است. در حوزه گردشگری، سایت هایی هستند که دیتا بیسِ فروشِ بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا و سایر خدمات گردشگری را در اختیار دارند و برای راه اندازی این سیستم هزینه های زیادی کرده اند. یک آژانس مسافرتی بدون اینکه لازم باشد تمامی این راه ها را برود و پرسنلی زیاد برای راه اندازی این دیتا بیس به راه بیندازد می تواند با گرفتن وایت لیبل از این سایت های فروشِ آنلاین، با برند و اختصاصات سازمانی خود به فروش بلیت، رزرو هتل، تور مسافرتی و مواردی از این دست بپردازد. در واقع آژانس مذکور مثل یک نمایندگی است با این تفاوت که با نام برند خودش فعالیت می کند. وایت لیبل در کسب و کارهای زیادی راه اندازی شده است ولی رواج آن در صنعت توریسم چشمگیرتر است.

 

وایت لیبل تورگردان

 

وایت لیبل پرواز، وایت لیبل هتل و خدمات مسافرتی در تورگردان

 

وایت لیبل قالبی آماده از یک سایت جستجوگر برای رزرو خدمات گردشگری است. از طریق این سایت آژانس ها می توانند به فروش اینترنتی محصولات و خدماتشان مبادرت ورزند یا به عبارت دیگر محصول و دیتا بیس شرکتی را که از آن وایت لیبل تهیه کرده اند به نام خود بفروشند. سایت تورگردان از معدود شرکت هایی است که از دیتا بیسی قوی در زمینه پرواز داخلی و خارجی، هتل های سرتاسر کشور، ویزا و سایر خدمات گردشگری برخوردار است. این شرکت تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی، تمامی هتل ها و هتل آپارتمان های کشور و غیره را تحت پوشش قرار می دهد و در مقایسه با سایر سایت های رزرو آنلاین خدمات مسافرتی از قیمت مناسب تری برخوردار است. 

آژانس مسافرتی که به فروش خدماتی مثل بلیط هواپیمای داخلی و خارجی و رزرو هتل نیاز دارند می توانند با دریافت وایت لیبل و وب سرویس خدمات مسافرتی از این شرکت معتبر، بدون اینکه خودشان کوچکترین هزینه ای بکنند به تمامی محصولات گردشگری دسترسی داشته باشند و اقدام به فروش آن ها نمایند.

 

وایت لیبل تورگردان

 

تمامی تورهای مسافرتی در تورگردان

 

تورگردان تنها سایتی است که به عنوان یک موتور جستجوی تور فعالیت می کند و تمامی خدمات پرواز و قطار و بلیت را در کنار محل اقامت در قالب تور ارائه می کند. تورگردان ها، لیدرهای تور و آژانس هایی که برگزار کننده تور می باشند می توانند تورهای خود را در سایت تورگردان قرار داده و بدون هزینه اضافی برای بازاریابی، به بهتر دیده شدن و فروش تورهایشان مبادرت ورزند. سایت تورگردان سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و به رتبه خوبی در گوگل دست یافته است. قرار دادن تور در سایت تورگردان به معنی این است که به سرعت به صفحه اول گوگل منتقل شوید و هر کاربری با سرچ تور مورد نظر، شما و برندتان را در صفحه اول گوگل ببیند. پرسنل قوی تورگردان در زمینه بازاریابی اینترنتی ( دیجیتال مارکتینگ ) از قبیل سئو، تبلیغات ادوردز و طراحی قوی و پشتیبانی سایت باعث شده پیوستن به حلقه تورگردان سودی چند جانبه برای آژانس ها به همراه داشته باشد. از مزایای همکاری با تورگردان حذف شدن هزینه تبلیغات و بازاریابی است. این سایت از طریق بک لینک و لینک دادن تورهای شما به سایت خودتان باعث بالا رفتن اعتبار سایت و برند شما می شود. میزان روکشی و تخفیف های تورگردان به شدت منعطف است و با هدف معامله ای دو سر سود و بُرد بُرد تعریف شده است. هدف تورگردان، رونق گرفتن بازار گردشگری در ایران و افزایش فروش تمامی فعالان این حوزه است.

تیم تورگردان از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است و در راستای همکاری با شرکت های مسافربری، آموزش های لازم برای فروش آنلاین و راه اندازی سایت ارائه می شود. به علاوه باید خاطر نشان کرد که مراحل اولیه ارائه وایت لیبل تورگردان به شرکت ها با تعاملی دو سویه همراه خواهد بود و شرکت ها می توانند رنگ سازمانی و سایر شخصی سازی ها را در سایت اختصاصی خود اعمال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران تورگردان با شماره های 021476278  و 09915888742 تماس بگیرید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تورگردان تنها سایتی است که به عنوان موتور جستجوی تور فعالیت می کند و تمامی خدمات پرواز و قطار و بلیت را در کنار محل اقامت در قالب تور ارائه می کند. تورگردان ها، لیدرهای تور و آژانس هایی که برگزار کننده تور می باشند می توانند تورهای خود را در سایت تورگردان قرار داده و بدون هزینه اضافی برای بازاریابی، به بهتر دیده شدن و فروش تورهایشان مبادرت ورزند.

انتشار :  17 مهر 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
وایت لیبل تورگردان
  • وایت لیبل تورگردان
  • وایت لیبل تورگردان
  • وایت-لیبل-خدمات-مسافرتی-تورگردان
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد