راهنمای سفر به کیش در تابستان

kish tour in summer3

اگر به دنبال تور ارزان کیش هستید بهترین راه این است که تور کیش در فصل تابستان را انتخاب کنید. در این فصل قیمت تورهای کیش به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند و می توان سفری خوب در جزیره را با بهترین امکانات مثل اقامت در هتل های بالای سه ستاره برای خود رقم زد. عده ای به اشتباه تصور می کنند گرما و رطوبت هوا در این فصل غیر قابل تحمل است؛ به همین دلیل فکرِ سفر به مروارید خلیج فارس در این فصل را به ذهنشان هم راه نمی دهند اما واقعیت این است که با مدیریت کردن زمان بندی تور، به راحتی می توان بدون اذیت شدن، از همه تفریحات کیش بهره مند شد. در ادامه نکاتی درزمینه سفر به کیش(Kish island) در تابستان آمده است که با رعایت آن بدون شک می توانید سفر ارزان و در عین حال شاد و دلنشین را در تابستان تجربه کنید.

 

تو کیش در تابستان

 

برای مقایسه قیمت و رزرو تورهای کیش کلیک کنید

 

 علت ارزانی تور کیش چیست؟

 

اول از همه باید بگوییم که علت ارزانی کیش در فصل تابستان چیست؟  قیمت تور کیش در فصل تابستان به خصوص تیرماه و مرداد ماه به یکباره کاهش چشمگیری پیدا می کند. این در حالی است که تا چند روز قبلش یعنی در روزهای پایان گرفتنِ فصل امتحانات در انتهای بهار و اوایل تابستان قیمت تور کیش به خصوص در تور هوایی کیش باورکردنی نیست. البته همانطور که می دانید بیشترین قیمت تور کیش مربوط به زمستان، اوایل بهار و تعطیلات نوروز است که هوای جزیره رویایی و بسیار خنک می شود و همه از سرمای شهر و دیارشان فرار می کنند تا در جزیره بدون نیاز به سیستم های گرمایشی و بخاری کمی روح و جانشان را گرم کنند. در فصل تابستان رطوبت هوای جزیره در کنار گرمای آن افزوده می شود و روزهای آن شباهت به سونای بخار پیدا می کند. با این حال جای نگرانی نیست! آیا بهتر نیست به جای اینکه ساعت ها پول به سالن های سونای بخار بدهید، در رطوبت طبیعیِ جزیره کیش پوستتان را تغذیه کنید. به توصیه متخصصان پوست این هوای شرجی خوراکِ پوست های حساس و خشک و آسیب دیده است. پس گول آن هایی که شما را از گرما و رطوبت هوا می ترسانند نخورید و حتما این هوای ناز را تجربه کنید چون به هیچ وجه غیر قابل تحمل نیست.

 

دلفیناریوم کیش

 

صبح ها به مراکز خرید کیش و اجرای موسیقی بروید

 

اگر علاقه به خرید کردن داشته باشید و یکی از علت های سفرتان به کیش همین موضوع باشد، اصلا گرمای هوا را احساس نخواهید کرد چون روزها را در مراکز خرید کیش خواهید گذراند. صبح که از خواب بیدار می شوید بعد از نوش جان کردن صبحانه ای پر و پیمان در هتل، راهی مراکز خرید شوید. معمولا در نزدیکیِ بیشتر هتل های کیش در مرکز شهر، بازارها و پاساژهایی با جدیدترین محصولات و برندهای مطرح وجود دارد. داخل پاساژها جدیدترین سیستم های سرمایشی و تهویه تعبیه شده و از خانه خودتان هم خنک تر و با صفا تر است. می توانید بعد از خرید کردن برای رفع خستگی از کافی شاپ های این مراکز استفاده کنید و خودتان را به نوشیدنی های خنک مهمان کنید. اگر بارتان زیاد بود سری به نمازخانه ها بزنید؛ بعد از استراحت و عبادت، کمی آنجا تجدید قوا کنید و بعد، بقیه برنامه هایتان را ادامه دهید. خوشبختانه بسیاری از رستوران های مطرح کیش در مراکز خرید معروف قرار گرفته اند. بسیاری از این رستوران ها با اجرای برنامه های زنده موسیقی و اجرای شومن ها و کمدین های مطرح کشور میهمانانشان را سرگرم می کنند. بنابراین تا اینجای کار را حسابی خوش گذرانده اید و از تور کیش لذت برده اید.

تور کیش در تابستان

 

تفریحات آبی کیش در این هوا خیلی می چسبد

 

برنامه دیگری که می توانید صبح ها به سراغش بروید تفریحات آبی کیش است. تقریبا همه تفریحات آبی کیش از غواصی و شاتل سواری و بنانا سواری تا قایق سواری، با آب تنی کردن همراه است. وقتی که لباس هایتان سرتا پا خیس شده آیا باز هم می توانید از گرما هوا گلایه کنید. بعد از ورود به اسکله های تفریحی کیش اول از هر چیز وارد سالن هایی می شوید که سیستم های سرمایشی عالی دارد. در این مکان های سرپوشیده آموزش تفریحات را برای شما انجام می دهند. برای نمونه آن هایی که به دنبال غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس هستند باید پیش از هر چیز حدود نیم ساعت در این قسمت توسط مربیان شیوه کار را آموزش ببینند و بعد هم به زیر آب بروند. در تفریحاتی مثل شاتل سواری، قایق سواران عمدا طوری در آب ویراژ می دهند که حتما یکی دوبار نزدیک است در آب سقوط کنید و احتمالا کلی خیس می شوید. در بنانا سواری از همان ابتدا پاهایتان درون آب قرار می گیرد. خلاصه اینکه لذت خوشگذرانی در آب های جزیره اجازه نمی دهد گرمای هوا را احساس کنید. از مهمترین تفریحات آبی جزیره می توان به چتر پاراسل، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، قایق های بادبانی و بسیاری تفریحات دیگر اشاره کرد که در ساحل ها و اسکله های تفریحی متعدد انجام می شود.

 

غواصی در کیش-تور کیش در تابستان

 

قدر شب های کیش را بدانید

 

شب ها بهترین زمان برای خوش گذراندن در دل جزیره است. عده ای دوچرخه سواری در کنار ساحل و سواری کردن با موتورهای برقی را ترجیح می دهند. در این فصل چنان آرامشی در جزیره حاکم است که می توانید به تنهایی یا با همسفرانتان گشتی به یادماندنی و دل انگیز را تجربه کنید یا اینکه در کنار ساحل به ورزش هایی مثل والیبال ساحلی بپردازید. شب، ساحل مملو از علاقمندانی است که به دنبال آرامش و استراحت اند.

اگر به دنبال هیجان و خندیدن هستید در کنار جاهای دیدنی کیش  جُنگ های شبانه نیز می تواند پیشنهاد خوبی باشد. بهتر است اینطور بگوییم که اگر کسی به کیش بیاید و جنگ های شبانه را نرود، نصف عمرش به باد رفته است. کافی است ذره ای تحقیق کنید تا بفهمید کدام یک از جُنگ ها با روحیه شما سازگار است. بعضی از این جُنگ ها کمپانی خنده است. در این سالن ها آنقدر شما را می خندانند که احتمالا فکتان درد می گیرد. بعضی از جنگ ها بیشتر به حرکات نمایشی یا اجرای موسیقی معروف است و خلاصه هر یک در زمینه ای خاص توجه مشتریان را جلب کرده اند ولی همه آن ها دیدنی و جذاب اند. در بعضی ایام سال، سالن های کنسرت نیز در جزیره رونق می گیرد. در این مناسبت ها، حتما بلیط کنسرت را تهیه کنید و حال و هوایی هنری را با موسیقی شاد و ایرانی تجربه کنید.

از دیگر برنامه های شبانه جزیره، دور زدن با کشتی های تفریحی کیش است. در کیش کشتی های تفریحی متفاوتی وجود دارد که بعضی از آن ها با اجرای برنامه های کمدی و استندآپ از میهمانانشان پذیرایی می کنند یا اجرای زنده موسیقی دارند. می توانید شام را در کشتی رزرو کنید و شب را در میان آب بگذرانید. کشتی های تفریحی از برنامه های متنوعی برخوردارند و شما می توانید با توجه به سلیقه و علایقتان کشتی های آکواریومی یا حتی کشتی کروز را از قبل رزرو کنید.

اگر بر طبق این برنامه پیش بروید مطمئن باشید سفری خوب و ارزان و در عین حال به یاد ماندنی را در کیش خواهید داشت. پس همین حالا سری به وبسایت تورگردان بزنید و با رزرو تورهای کیش در انواع هتل های پنج ستاره تا یک ستاره برنامه سفرتان را بچینید. ایامتان به کام، عمرتان مستدام

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تور کیش در فصل تابستان به دلیل تخفیف های فوق العاده جزو ارزان ترین تورهای کیش به شمار می رود. اگر در مدیریتِ زمان بندی سفر نکات زیر را رعایت کنید می توانید سفری ارزان و در عین حال به یادماندنی و راحت را در کیش تجربه کنید. با تورگردان همراه باشید و تور ارزان کیش را به خود هدیه دهید.

انتشار :  6 شهریور 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
دلفیناریوم کیش
  • دلفیناریوم کیش
  • تو کیش در تابستان
  • تور کیش در تابستان
  • غواصی در کیش-تور کیش در تابستان
  • kish tour in summer3
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد