معرفی کشتی لوتوس دبی؛ تور کشتی لوتوس را امتحان کنید

کشتی لوتوس دبی

زمان تور کشتی لوتوس دبی فقط سه ساعت است؛ اما امکانات به‌اندازه‌ای هستند که احساس می‌کنید ساعت‌ها در کشتی وقت گذرانده‌اید. البته که جای تعجب ندارد؛ لوتوس دومین کشتی بزرگ امارات است و به عنوان باشکوه‌ترین کشتی دبی شناخته می‌شود. کروز لوتوس در جهان معروف است و عده زیادی از مسافرهایی که تور دبی را رزرو می‌کنند، یک شب را در این کشتی می‌گذرانند. واقعل چه چیزی باعث محبوبیت این سفر شده؟ پاسخ این سوال را در مجله تورگردان پیدا می‌کنید. 

فهرست مطالب

کشتی لوتوس دبی از نگاه عرشه‌ها

 

اولین چیزی که باعث محبوبیت کشتی لوتوس می‌شود، مسیر حرکتش است. سفر از منطقه‌ی «دبی مارینا» شروع می‌شود. کشتی در خلیج همیشه فارس حرکت می‌کند و از جاهای دیدنی شهر مثل چرخ فلک جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس می‌گذرد. مسیر و ساعت حرکت کشتی یک فرصت خوب برای تماشای غروب آفتاب در شهر دبی ایجاد می‌کند. نقطه پایان سفر، همان منطقه دبی ماریناست. 

 

کشتی لوتوس دبی

کشتی لوتوس، یک تفریح لوکس


در طول مسیر خدمات متفاوتی به مهمانان ارائه می‌شود. هر بخش از کشتی کروز لوتوس دبی یک تفریح درون خودش دارد. در یک سمت کشتی کلاب با ظرفیت ۳٠٠ نفری ساخته شده است. دی‌جی زنده همیشه در این بخش حضور دارد و عده‌ای از مهمانان مشغول خوش‌گذرانی هستند. 

در جای دیگر، عده‌ای در چیل لانژ هتل حضور دارند. مدیریت کشتی به فکر سرگرمی کودکان هم بوده‌اند و یک سینمای کوچک برای آن‌ها راه‌اندازی کرده است. در این بخش فیلم‌های معمولی و انیمیشن به نمایش درمی‌آیند و بچه‌ها را حسابی سرگرم می‌کنند. سینمای کشتی ۶٠ نفر ظرفیت دارد. استخر با ظرفیت ۴۲٠٠٠ لیتر همراه با جکوزی در عرشه کشتی قرار دارد. در روزهای گرم، بیشتر مسافرها روی عرشه کشتی جمع می‌شوند و وجود استخر بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند. کمی دورتر، محیط مخصوص مهمانی را می‌بینید. این بخش ۴٠٠ نفر ظرفیت دارد و همیشه شلوغ است. 
 

خدمات تور کشتی لوتوس دبی


خدمات پذیرایی برای مسافرها متفاوت است. مسافرهایی که پکیج استاندارد را رزرو کنند، با نوشیدنی سبک ( آب و آبمیوه) پذیرایی می‌شوند. این پکیج برای کسایی که به نوشیدنی الکلی علاقه ندارند و کودکان مناسب است. بیشتر خانواده‌های ایرانی که با تور دبی از تهران سفر می‌کنند، پلن استاندارد را ترجیح می‌دهند. درصورتی‌که بلیط ویژه یا VIP تهیه کنید، به انواع نوشیدنی‌های ویژه (الکلی) دسترسی خواهید داشت.  

کشتی لوتوس به مهمان‌ها خدمات ترانسفر هم ارائه می‌دهد. ترانسفر با خودرو شش نفره انجام می‌شود و هزینه جداگانه دارد. حدود ساعت ۱۸ (یک ساعت قبل از حرکت کشتی) خودروی ترانسفر به آدرس شخص می‌رود. زمان برگشت هم حدود ساعت ۲۲:۳٠ از محدوده دبی ماریناست. درصورتی‌که هزینه این خدمات را پرداخت کنید، قابل کنسل کردن نیست و هزینه عودت داده نمی‌شود. 

 

خدمات تور کشتی لوتوس دبی

 

قوانین 

 

  • از نظر پوشش قانونی اعمال نشده است و می‌توانید با هر لباسی که تمایل دارید در تور شرکت کنید. 
  • اگر کودک زیر ۳ سال دارید، نوزاد محسوب می‌شود و نیاز به بلیط ندارد. 
  • هزینه ترانسفر به‌هیچ‌عنوان قابل عودت نیست.
  • نمی‌توانید غذا و نوشیدنی به کشتی ببرید.
  • لازم است حداقل ۳٠ دقیقه قبل از حرکت در کشتی حضور داشته باشید.

هزینه تور کروز لوتوس چقدر است؟


کشتی تفریحی لوتوس چند پکیج به مهمان‌ها  ارائه می‌کند که هر کدام برای یک قشر خاص مناسب است. مثل تمام تفریحات دبی و جهان، هزینه کشتی لوتوس دبی به سطح بلیط بستگی دارد. پکیج کودک با کم‌ترین قیمت و پکیج VIP با بیشترین قیمت رزرو می‌شود. در جدول زیر جزئیات هر پکیج را همراه با قیمتشان مشاهده می‌کنید. قیمت‌ها مربوط به تور کروز مگایات با شام هستند.

 

نوع پکیج

توضیحات

قیمت

پکیج استاندارد 

پذیرایی شام و نوشیدنی سبک (آب و آبمیوه) 

۲۴۹ درهم

پکیج ویژه 

پذیرایی شام و نوشیدنی ویژه

۳۴۹ درهم

پکیج VIP

پذیرایی شام و نوشیدنی ویژه+صندلی رزرو شده

۴۴۹ درهم

پکیج کودک

پذیرایی شام و نوشیدنی سبک (آب و آبمیوه) 

۱۹۹ درهم


 

در کشتی لوتوس دبی چه غذاهایی سرو می‌شود؟


اگر تایم دوم (۱۹:۳٠ تا ۲۲:۳٠) تور کشتی لوتوس را انتخاب کنید، پذیرایی شام هم به خدمات اضافه می‌شود. داخل کشتی یک رستوران بین المللی وجود دارد. انواع غذاهای آسیایی و غربی، فینگر فود، سالاد و دسر در منو رستوران هستند. مدیریت کشتی به فکر افراد گیاه‌خوار هم بوده و چند مدل غذای گیاهی در منو رستوران قرار داده است. ایستگاه آشپزی باربیکیو زنده هم یکی از تفریحات جالب در رستوران بین‌المللی کشتی لوتوس است.

 

در کشتی لوتوس دبی چه غذاهایی سرو می‌شود؟

کشتی لوتوس این ساعت اسکله را ترک می‌کند


رزرو کشتی لوتوس دبی در دو زمان امکان‌پذیر است. تور اصلی که هر روز برگذار می‌شود، کروز مگایات با شام است. کشتی ساعت ۱۹:۳٠ حرکت می‌کند و تا ۲۲:۳٠ به اسکله برمی‌گردد. تور دوم مگایات غروب آفتاب است که فقط آخر هفته‌ها (جمعه و شنبه) برگذار می‌شود. این سفر قیمت مناسب‌تری دارد و از ساعت ۱۶:۱۵ شروع می‌شود. کشتی تا ساعت ۱۸:۳٠ به اسکله برمی‌گردد.

سفر از همین‌جا شروع می‌شود!


درصورتی‌که تصمیم دارید در سفر به دبی، یک شب را در کشتی لوتوس بگذرانید، باید به فکر یک تورگردان باشید. رزرو پرواز، هتل و تفریحات هر کشور قوانین خاص خودش را دارد. اگر بدون آشنایی کامل برای رزرو اقدام کنید، احتمال دارد بیشتر از چیزی که نیاز است، هزینه کنید یا در طول مسیر با مشکل مواجه شوید. 

سایت تورگردان شرایطی را فراهم کرده است که با تور دبی از مشهد و تهران مستقیم به سمت دبی حرکت کنید. تیم ما هرچیزی که نیاز دارید برای سفر آماده می‌کند؛ هتل، بلیط رفت و برگشت و هر تفریحی که مد نظر شماست. برای رزرو تفریحات و بلیط کشتی لوتوس دبی با شماره 02147627800 تماس بگیرید.
 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

لوتوس باشکوه‌ترین کشتی دبی است. استخر، بار، رستوران و حتی یک سینمای کوجک برای بچه‌ها در این کشی وجود دارد. هزینه‌ رزرو تور کشتی لوتوس دبی با توجه به نوع بلیط شما مشخص می‌شود. اگر بلیط تایم عصر را تهیه کنید، هزینه کم‌تری می‌پردازید. بلیط تایم دوم (شب) با پذیرایی شام است و هزینه بیشتری دارد. افراد زیادی در تور لوتوس شرکت می‌کنند و کشتی معمولا شلوغ است. پیشنهاد می‌کنیم روزهایی را که هوا خنک‌تر است، برای رزرو این تور تفریحی انتخاب کنید.

انتشار :  13 آذر 1402 به روزرسانی :  26 دی 1402 نویسنده :   عسل غضنفری
تصاویر مرتبط
در کشتی لوتوس دبی چه غذاهایی سرو می‌شود؟
  • در کشتی لوتوس دبی چه غذاهایی سرو می‌شود؟
  • خدمات تور کشتی لوتوس دبی
  • کشتی لوتوس دبی
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد