آدرس : جزیره کیش، ساحل مرجانی

بیگ بال در کیش (معرفی، قیمت و آدرس)

بیگ بال در کیش

بیگ بال در کیش جزو تفریحات آبی جذاب و مقرون‌به‌صرفه است. جزیره کیش با بستر مناسب برای انجام انواع تفریحات آبی و غیر آبی، از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌گردد. سالیانه انواع سرگرمی‌های مفرح در کیش معرفی می‌شوند تا این جزیره در زمینه گردشگری، قادر به رقابت در سطح خاورمیانه باشد. تفریحاتی مانند قایق سواری، غواصی، ماهیگیری، اسکی روی آب و ده‌ها تفریح جذاب دیگر در سواحل کیش انجام می‌شوند. راحتی سفر به جزیره با تور کیش هتل داریوش تضمین‌شده‌است. هتل و پرواز برای سفری برنامه‌ریزی‌شده در این تور کیش تعریف‌شده‌اند.

اگر به جزیره سفر کردید حتما بیگ بال در کیش را امتحان کنید. سرگرمی ایمن و تفریح خانوادگی به‌نام بیگ بال منتظر شما است. در مطلبی مختصر درباره بیگ بال در کیش بیشتر صحبت می‌کنیم.

 

بیگ بال کیش

فهرست مطالب

بیگ بال چیست؟


بیگ بال جزو تفریحات دریایی کیش است که در سواحل آرام دریا، رودخانه، دریاچه یا استخرهای بزرگ انجام می‌شود. توپ بزرگی ساخته‌شده‌از پلاستیک شفاف که می‌توانید وارد آن شوید. درز توپ (جایی که از آن وارد شده‌اید) بسته می‌شود و توپ روی آب قل می‌خورد. خارج‌از ایران تفریح بیگ بال با نام حباب بزرگ (Giant bubble) مشهور است و سرگرمی پرطرفداری محسوب می‌گردد. بیگ بال در کیش شرایطی را فراهم کرده که گردشگران در تمام سنین از این تفریح جذاب لذت ببرند. لازم به ذکر است که بیگ بال غیر از کیش در هیچ یک از شهرهای گردشگری کشورمان وجود ندارد. علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی کیش زمانی را به امتحان کردن تفریحات مهیج آبی اختصاص بدهید.

بعضی بیگ بال‌ها اندازه بزرگتری دارند که ۲ نفر به‌طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند. این تفریح بسیار امن است و هیچ خطری ندارد برای همین کودکان بالای ۶ سال می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر کلاستروفوبیا دارید یعنی در محیط‌های بسته احساس خفگی و ترس به شما دست می‌دهد، بیگ بال در کیش را امتحان نکنید.

بیگ بال در کیش چگونه است؟

 


همان‌طور که گفتیم بیگ بال در کیش، تفریح کاملا امنی است و هیچ خطری متوجه شما نخواهد بود. در سواحل آرام (مانند ساحل مرجان کیش)، بخشی را به بیگ بال اختصاص داده‌اند که با تجهیزات مخصوص مانند حصار، از دریا جدا شده است. مسئول بیگ بال، کمی به شما آموزش می‌دهد که چگونه درون توپ بروید و به اطراف حرکت کنید. اگر با جمع دوستان یا خانواده، بیگ بال را امتحان کنید، هیجان این تفریح بسیار بیشتر است. برخورد توپ‌ها با یکدیگر روی دریا، لحظات شادی برای شما و دوستانتان می‌سازد. از آنجایی که همه افراد خانواده می‌توانند از این فعالیت لذت ببرند، بیگ بال در کیش به عنوان تفریح خانوادگی نیز شناخته می‌شود. با خرید تور کیش زمان کافی برای امتحان کردن انواع تفریحات جزیره را دارید.

به منظور حفظ امنیت، بیگ بال در کیش، زمانی که دریای طوفانی است تعطیل می‌شود. همچنین در ساعاتی از روز که درجه حرارت هوا به حداکثر می‌رسد، امکان استفاده‌از بیگ بال وجود ندارد. ممکن است در فصل گرما، تابش نور خورشید شدید باشد و فرد درون توپ، دچار گرمازدگی شود.

قیمت بیگ بال کیش در سال 1402


در بخش بتدایی به این نکته اشاره کردیم که بیگ بال جزو تفریحات آبی مقرون‌به‌صرفه است. قیمت بلیط بیگ بال در کیش بستگی‌به زمان استفاده از آن دارد. تعرفه این تفریح در سال ۱402 از 19۰ هزار تومان تا 220 هزار تومان اعلام شده است.

 

آدرس بیگ بال در کیش


کیش، ساحل مرجانی

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

بیگ بال در کیش جزو تفریحات آبی جذاب و مقرون به صرفه است. جزیره کیش با بستر مناسب برای انجام انواع تفریحات آبی و غیر آبی، از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌گردد. سالیانه انواع سرگرمی‌های مفرح در کیش معرفی می‌شوند تا این جزیره در زمینه گردشگری، قادر به رقابت در سطح خاورمیانه باشد. تفریحاتی مانند قایق سواری، غواصی، ماهیگیری، اسکی روی آب و ده‌ها تفریح جذاب دیگر در سواحل کیش انجام می‌شوند.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  15 بهمن 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
بیگ بال کیش
  • بیگ بال کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد