جایروکوپتر کیش تفریحی جدید و هیجان انگیز در جزیره

جایروکوپتر کیش

جایروکوپتر کیش یکی از تفریحات مهیج و جالب در جزیره است. بسیاری از گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند به دنبال تفریحات جدید هستند که خوشبختانه هر بار به جزیره سفر کنید تفریحات تازه‌ای به کلاب‌های دریایی و... اضافه شده است. هیچ منطقه‌ای در کشورمان مانند کیش نتوانسته انواع تفریحات آبی، پروازی، ورزشی و طبیعی را در کنار هم گرد آورد. در هر فصلی که به این جزیره زیبا سفر کنید می‌توانید از تفریحات مخصوص آن فصل لذت ببرید. در کنار مراکز خرید لوکس، سواحل زیبا، رستوران‌های خاص و... تفریحات کیش از مهیج‌ترین بخش‌های سفر می‌باشند.

 

جایروکوپتر کیش در غروب

 

جایروکوپتر کیش از آن تفریحات جدید می‌باشد که به سرعت در بین گردشگران محبوب شده است. چنانچه می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک از جاهای دیدنی کیش دیدن کنید، نگاهی به لیست تفریحات این جزیره بیاندازید. اگر به تفریحات پروازی علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید این سرگرمی کاملا امن باشد پس حتما جایروکوتر را امتحان کنید. در مطلب پیش رو تمام اطلاعات لازم درباره جایروکوپتر کیش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

جایروکوپتر کیش در رنگهای مختلف

 

جایروکوپتر چیست؟

 

جایروکوپتر ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر می‌باشد. این وسیله به اندازه یک هواپیمای بسیار سبک است که در بالاترین قسمت آن یک پره بزرگ مانند هلی‌کوپتر نصب شده است. ظرفیت جایروکوپتر کیش دو نفر (یک خلبان و یک سرنشین) می‌باشد. این ماشین در سال ۱۹۲۳ در کشور اسپانیا ابداع شد و سازنده آن توانست در اولین پرواز آزمایشی با موفقیت فرود بیاید. در جنگ جهانی دوم، ارتش نازی از جایروکوپتر برای اهداف نظامی استفاده می‌کرد. پس از اینکه در دهه‌های بعد ادوات جنگی پیشرفت کردند جایروکوپتر دیگر مورد استفاده‌ای نداشت.

با توسعه صنعت گردشگری و همچنین سرگرمی‌های مختلف،‌ جایروکوپتر را برای تفریح و تجربه پرواز به کار گرفتند. جایروکوپتر کیش نیز برای ایجاد یک سرگرمی مهیج و جذاب در جزیره به وجود آمده است. در بخش‌های بعدی موارد بیشتری را درباره جایروکوپتر نام خواهیم برد.

 

جایروکوپتر کیش برای خانمها

 

ویژگی‌های جایروکوپتر کیش

 

جایروکوتر کیش شامل چندین ویژگی مهم است که با معرفی آنها، انگیزه بیشتری برای امتحان کردن جایروکوتر پیدا خواهید کرد. تعدادی از ویژگی‌های این تفریح هیجان انگیز در کیش عبارتند از:

 

جایروکوپتر‌های جدید در کیش

تمام جایروکوپتر‌هایی که در حال حاضر در جزیره کیش فعال هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، از مدل‌های جدید بوده و کاملا امن می‌باشند. این وسایل، بر اساس برنامه‌های دقیقی سرویس می‌شوند تا گردشگران بتوانند یک سفر امن را تجربه کنند. بنابراین امنیت جایروکوپتر کیش تضمین شده است.

 

جایروکوپتر در کیش

 

برای مطالعه جاهای دیدنی کیش کلیک کنید.

 

ظرفیت جایروکوپتر کیش

همان‌ طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم هر جایروکوپتر دو نفر ظرفیت دارد. یک خلبان و یک سرنشین می‌توانند در جایروکوپتر جای بگیرند. بنابراین به خاطر داشته باشید که این تفریح خانوادگی و یا جمعی نیست با این حال می‌توانید در حال پرواز، دوستان یا اعضای خانواده خود را در آسمان در یک جایروکوپتر دیگر مشاهده نمایید.

 

مسیر پرواز جایروکوپتر کیش

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جایروکوپتر در تور کیش، مسیر پرواز است. در طی پرواز می‌توانید منظره‌های زیبایی از آب‌های خلیج فارس را از فراز آسمان مشاهده کنید. همچنین در سمت دیگر چشم اندازه زیبایی از ساختمان‌های شهر کیش را خواهید دید. حتی اگر چندین بار به کیش سفر کرده باشید،‌ تجربه تماشای این جزیره در ارتفاع، برای شما جذاب‌تر خواهد بود.

 

بنر عکس بنر استانبول

 

عکاسی و تصویربرداری جایروکوپتر کیش

پرواز با جایروکوپتر بر فراز جزیره کیش فرصتی برای شما به وجود می‌آورد که مناظر زیبا را از زاویه ای متفاوت ببینید. اگر تمایل داشته باشید که تجربه پرواز شما ثبت گردد می‌توانید از خدمات عکاسی و تصویربرداری جایروکوتر کیش استفاده کنید. دوربین‌های مختلفی در این مجموعه وجود دارند که می‌توانند روی کلاه ایمنی شما، روی مچ دست،‌ روی جایروکوپتر و... نصب شوند. دوربین‌ها به صورت کنترل از راه دور کار می‌کنند و می‌توانند زاویه‌ها و زمان‌های مختلفی را ثبت کنند. پس از فرود تمام تصاویر و ویدیو‌ها روی یک CD کپی شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

جایروکوپتر کیش در آسمان

 

شرایط پرواز با جایروکوپتر‌

از آنجایی که برای پرواز با جایروکوپتر باید موارد ایمنی بسیاری چک شوند، نکاتی وجود دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر می‌باشند:

- ۱۵ دقیقه پیش از پرواز در سایت پروازی حضور داشته باشید.

- مسئولان سایت پروازی از شما درباره سابقه بیماری‌ها و وضعیت سلامت جسمی سؤال خواهند کرد. این سؤالات را با دقت و صادقانه پاسخ دهید. معمولا افرادی که دچار حمله های عصبی می‌شوند و یا مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند از پرواز با جایروکوپتر منع می‌گردند. همچنین این پرواز برای خانم‌های باردار ممنوع است.

- ظرفیت جایروکوپتر تنها یک نفر است به عبارتی شما به همراه خلبان با جایروکوپتر پرواز خواهید کرد.

- جایروکوپتر کیش در فصل های گرم از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۸ شب پرواز می‌کند. در فصل‌های معتدل برنامه پرواز از طلوع خورشید تا غروب خورشید برقرار می‌باشد.

- سرعت جایروکوپتر در پرواز‌های عادی ۱۵ متر بر ساعت است. با توجه به شرایط سرنشین، این سرعت می‌تواند بیشتر باشد.

- مدت زمان پرواز با جایروکوپتر کیش بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه خواهد بود.

 

جایروکوپتر برای چه افرادی ممنوع است؟

- خانم‌های باردار: افزایش ارتفاع و هیجان ناشی از آن می‌تواند برای سلامت خانم‌های باردار خطرناک باشد.

- افراد با وزن بالاتر از ۱۱۰ کیلوگرم: جایروکوپتر کیش یک هواپیمای سبک است بنابراین پرواز افراد با وزن بالاتر از ۱۱۰ کیلوگرم ریسک سقوط را افزایش می‌دهد.

- کودکان زیر ۱۰ سال: سایت پروازی جایروکوپتر کیش به کودکان زیر ۱۰ سال اجازه پرواز نمی‌دهد. همچنین قد افراد بایستی حداقل ۱۲۰ سانتی‌متر باشد.

 

 

نکات دیگر درباره جایروکوپتر کیش

- برای استفاده از کافی شاپ و خدمات تصویربرداری جایروکوپتر کیش باید هزینه مجزا بپردازید.

- در صورت نامناسب بودن شرایط جوی، پرواز انجام نشده و هزینه بلیط به شما عودت می‌گردد.

- بعد از رزرو بلیط جایروکوپتر کیش نمی‌توانید آن را کنسل نمایید بنابراین هزینه برگشت نمی‌شود.

 

قیمت بلیط جایروکوپتر کیش

قیمت فعلی جایروکوپتر کیش ۴۸۰ هزار تومان برای هر نفر می‌باشد. برای تهیه بلیط می‌توانید به سایت پروازی، کانتر‌های گردشگری جاهای دیدنی کیش و یا وب سایت‌های معتبر جزیره مراجعه نمایید. بلیط‌های آنلاین نیازی به چاپ شدن ندارند و می‌توانید تصویر بلیط را با استفاده از گوشی همراه به مسئول سایت پرواز نشان دهید.

 

آدرس جایروکوپتر کیش

کیش، بلوار میر مهنا، میدان ملل، سایت پروازی جزیره کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

جایروکوپتر کیش از آن تفریحات جدید می‌باشد که به سرعت در بین گردشگران محبوب شده است. چنانچه می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک به کیش سفر کنید، نگاهی به لیست تفریحات این جزیره بیاندازید. اگر به تفریحات پروازی علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید این سرگرمی کاملا امن باشد پس حتما جایروکوتر را امتحان کنید. در مطلب پیش رو تمام اطلاعات لازم درباره جایروکوپتر کیش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

انتشار :  7 فروردین 1401 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
جایروکوپتر کیش برای خانمها
  • جایروکوپتر کیش برای خانمها
  • جایروکوپتر در کیش
  • جایروکوپتر کیش در غروب
  • جایروکوپتر کیش در رنگهای مختلف
  • جایروکوپتر کیش در آسمان
  • بنر عکس بنر استانبول
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
محمدرضا
عاليه
سحر علیزاده

از اینکه مقاله جایروکوپتر کیش براتون جذاب بوده خرسندیم.

به نظر میرسه به مطالعه تفریحات هیجانی کیش هم علاقه باشید. اگر تا کنون این مقاله را مطالعه ننموده اید، لطفا به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://tourgardan.com/blog/detail/75/%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4