قلعه وحشت کیش | ترس، وحشت، هیجان و فرار

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش که احتمالا در مسیر پیاده روی در کیش و نزدیک به بلوار داریوش، ورودی آن به چشمتان خورده باشد، نخستین قلعه وحشت موجود در کیش است. قلعه ی وحشت کیش در واقع کلبه ای چند صد متری است که در آن جا می توان کلی هیجان و ترس را تجربه کرد و آدرنالین خون را بالا برد. کسی که به این موضوعات علاقه داشته باشد محال است به قلعه ی وحشت کیش برود و ناراضی برگردد. هر روز جمعیت زیادی صف می کشند تا بتوانند از این مجموعه متفاوت دیدن کنند و رنگی متفاوت به سفرشان در  تور کیش بدهند؛ رنگی که با آبی فیروزه ای دریا و خاکیِ آثار تاریخی متفاوت است؛ رنگی سرخ شبیه به خون آدمیزاد. در این جاذبه وحشت ناک، صدای جیغ گردشگرانی را می شنوید که در تور کیش به قلعه وحشت آمده اند و از ترس داد و فریادشان بلند است. حتی اگر شما شجاع ترین گردشگر کیش باشید، در این کلبه وحشتناک طعمی از ترس را خواهید چشید. اگر مشتاقید همین الان خود را در قلعه وحشت کیش ببینید کافی است، تور کیش را با هتل های مناسب خریداری کنید. تونل وحشت قلعه ی وحشت کیش بی صبرانه منتظر شماست.

ادامه مطلب را در سایت تورگردان دنبال کنید.

 

 فضای قلعه وحشت کیش چگونه است؟

 

قلعه وحشت در جزیره کیش نوعی اتاق فرار است. ابتدا وارد فضایی تاریک می شوید و باید به دهان جمجمه ای بزرگ ورود کنید که دندان هایش را نشانتان می دهد. بعد از آن باید دالان ها و مسیرهای پیچ در پیچ را که با موضوعات ترسناک پر شده اند و ممکن است قلب شما را به درد بیاورند، روبرو شوید. بعد از کلی تجربه ترس و وحشت، تازه متوجه می شوید که این اول راه بوده است چون با فردی وحشتناک روبرو می شوید که با اره برقی به دنبالتان افتاده است. حالا این شمایید که باید راه فرار را پیدا کنید وگرنه دردسرهای زیادی انتظارتان را می کشد. آن هایی که فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس را دیده باشند هیجانشان در این قلعه چند برابر می شود. گوشه گوشه قلعه با جمجمه های انسانی و نورپردازی های قرمز مواجه می شوید و گاهی آدم هایی سرتا پا خونی جلویتان سبز می شوند. در این میان موجوداتی عجیب و غریب نیز با دندان های درنده به چشم می خورند که مشخص نیست گرگسان اند یا خوناشام.  

اگر خیلی دل قرصی ندارید مطمئنا از ابتدا خودتان را به همراهتان خواهید چسباند چون حتی تحمل دیدن صحنه هایی که با آن روبرو می شوید، کار آسانی نیست. گاهی با موجودی عجیب روبرو می شوید که دست هایش را به سمت شما گشوده و گویی می خواهد شما را در آغوش بکشد. تحمل این همه استرس، ترس و وحشت از هر کسی ساخته نیست. تنها چراغ قوه است که می تواند راه های تاریک را برایتان روشن کند وگرنه خیلی جاها به در و دیوار می خورید و نمی توانید در تاریکی راهتان را پیدا کنید.

 

امکانات قلعه وحشت

 

این همه ترس و وحشت قطعا ارزشش را داشته که همیشه صف های طولانی برای تهیه بلیط قلعه وحشت شکل بگیرد. با اینکه تصویر این قلعه و صحنه هایش هیچ وقت از ذهنتان پاک نمی شود ولی باز هم برای تجدید خاطراتِ ترس، می توانید با پرداخت مبلغی برای عکاسی تصاویری از حضورتان در قلعه ثبت کنید. غرفه عکاسی در انتهای قلعه وحشت و پیش از رسیدن به بخش خروجی قرار دارد. در ابتدای ورود نیز یک لیدر قوانین و راه و چاه های قلعه را به شما گوشزد می کند و بی تردید اگر با مشکلی مواجه شدید و خودتان نتوانستید راه فرار را پیدا کنید به کمکتان می آید. قلعه وحشت هم تجربه ترس و وحشت است، هم نوعی بازی و هیجان لذت بخش.

می توانید فیلمی ترسناک و زنده که خودتان در آن نقش دارید در قلعه وحشت بسازید. دوربین هایی مخفی در قلعه وجود دارد که با دیدن آن ها بعد از اتمام بازی، بسیار تعجب خواهید کرد. در این قلعه سه سناریوی فول اکشن، متوسط و کم اکشن وجود دارد که با توجه به میزان دل و جراتتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر خواستید می توانید درخواست دهید که لیدر در تمامی مراحل همراهتان باشد.

 

فواید قلعه وحشت کیش برای قلب

 

اگر چه که حضور در قلعه وحشت به عنوان یکی از مهیج ترین جاهای دیدنی کیش برای افرادی که نارسایی یا ناراحتی قلبی دارند توصیه نمی شود ولی از سوی دیگر برای افراد عادی قلعه وحشت سود رسان است. ترسیدن باعث ترشح آدرنالین در بدن و افزایش فعالیت قلب می شود. در نتیجه فشار خون بالا می رود و رگ های قلبی و عضلانی باز می شود. در نتیجه افزایش مقاومت عضلات بدن، مواد قندی و چربی خون سوزانده می شود. از سوی دیگر قلعه وحشت خاصیت ضد افسردگی دارد. این بازی با اثر گذاری بر مغر تحریک پذیری اعصاب را تقویت کرده و جلوی روان پریشی را می گیرد. به علاوه حواس چشایی و بویایی را تقویت می کند و خواص ضد التهابی، التیام بخشی زخم ها، بهبود حافظه، هوش و تمرکز همگی در نتیجه هیجان ناشی از حضور در قلعه وحشت به وجود می آید.

 

عکس قلعه وحشت در کیش

 

گردشگران زیادی دوست دارند، قبل از سفر به کیش و رزرو تور کیش هتل داریوش یا رزرو تور کیش هتل ترنج عکس قلعه وحشت در کیش را ببینید. در این بخش عکس های جذاب قلعه ی وحشت کیش را برای علاقه مندان قرار داده ایم.

قلعه ی وحشت کیش

 

قلعه وحشت

 

قلعه وحشت کیش در تور کیش

 

هیجان و ترس فقط در تور کیش با پرواز هوایی رفت و برگشت را به بهترین شکل تجربه کنید. همچنین توصیه می شود، اگر کودک خردسال دارید به فکر این جاذبه گردشگری نباشید، چرا که ممکن است تاثیر بدی در ذهن او داشته باشد. این جاذبه مخصوص جوانان و بزرگسالان بوده و فرصت بازدید آن حدود 6 ساعت است.

 

قلعه وحشت کیش

 

قلعه ی وحشت کیش

 

ساعت کاری قلعه وحشت کیش

 

هر بلیط مخصوص یک نفر است ولی محدودیتی در خرید بلیط وجود ندارد. این قلعه برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است و می توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند. کل زمان حضور در قلعه وحشت 7 دقیقه است و همه روزه از 6 بعد از ظهر تا 2 نیمه شب باز است.

آدرس:

بلوار داریوش، محوطه پشت هتل ارم.

 

نقشه قلعه وحشت کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

قلعه وحشت کیش که احتمالا در مسیر دوچرخه سواری و نزدیک به ساحل، ورودی آن به چشمتان خورده باشد، نخستین قلعه وحشت موجود در کیش است. در آن جا می توان کلی هیجان و ترس را تجربه کرد و آدرنالین خون را بالا برد. کسی که به این موضوعات علاقه داشته باشد محال است به قلعه وحشت برود و نا راضی برگردد. هر روز جمعیت زیادی صف می کشند تا بتوانند از این مجموعه متفاوت دیدن کنند و رنگی متفاوت به سفرشان در کیش بدهند؛ رنگی که با آبی فیروزه ای دریا و خاکیِ آثار تاریخی متفاوت است؛ رنگی سرخ شبیه به خون آدمیزاد.

انتشار :  1 دی 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   سحر علیزاده
تصاویر مرتبط
قلعه ی وحشت کیش
  • قلعه ی وحشت کیش
  • قلعه وحشت کیش در تور کیش
  • قلعه وحشت
  • قلعه وحشت کیش
  • قلعه ی وحشت کیش
  • قلعه وحشت کیش
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد