کشتی تفریحی کیش | رزرو کشتی تفریحی کیش اوستا، نوید دریا، آرتمیس، آکواریوم، دنا و...

کشتی دنا کیش

عکس بنر خرید بلیط کشتی تفریحی کیش

 

از مهمترین جاذبه های کیش که در سایر نقاط ایران نمی توان نمونه اش را پیدا کرد گشت زدن در میان آب های خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش و لذت بردن از پذیرایی دریایی است. این موضوع تقریبا جزو فانتزی های بسیاری از علاقمندان به سفر و گشت و گذار است. تصور اینکه شب را در یک کشتی بزرگ بگذرانی ، غذا میل کنی و روی عرشه آن آب های خروشان دریا را به تماشا بنشینی تجربه ای منحصر به فرد است. این آرزو خوشبختانه در کیش برای همه افراد با هر سطح بودجه ای با قیمتی مناسب فراهم شده است.

کشتی تفریحی کیش جزو تفریحات آبی جزیره محسوب می شود و از سوی دیگر به دلیل اینکه عموم این کشتی ها شب ها به دریا می زنند جزو تفریحات شبانه نیز محسوب می شود. در این کشتی ها همان برنامه های جنگ های شبانه از جمله اجرای موسیقی زنده و غیره به راه است.

 

کشتی تفریحی اوستا کیش

 

بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

 

نمی توان از روی قیمت و کوچکی و بزرگی کشتی ها درباره خوب و بد بودن  کشتی های تفریحی در کیش نظر داد. هر کسی با توجه به سلیقه اش ممکن است یکی از کشتی های تفریحی کیش را بهترین بداند. ممکن است برای یک نفر قیمت کشتی  مد نظر باشد؛ خیلی ها به برنامه های شبانه و موسیقی و جشن های درون کشتی اهمیت می دهند؛ و عده ای غذای سرو شده در کشتی به یادشان می ماند. در این میان بسیاری از گردشگران به دنبال لذت بردن از تماشای منظره آب به خصوص پیش از تاریک شدن دریا هستند. بنابراین امتیاز دادن به یکی از کشتی ها به عنوان بهترین کشتی تفریحی کیش کار اسانی نیست. کافی است نگاهی به نظرات کشتی تفریحی کیش بیندازید تا متوجه شوید بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم کدام است و حتی برخی از لوکس ترین کشتی های تفریحی در. برعکس کشتی های معمولی و کوچکتر با خدماتی متر برای بعضی افراد بسیار خاطره انگیز و دلنشین از آب در بیاید.

بهتر است خودتان بعد از مطالعه و کسب اطلاع درباره کشتی های تفریحی کیش، که در ادامه می آید، کشتی محبوبتان را انتخاب کنید. با تورگردان همراه باشید. کشتی تفریحی کیش، انواع مختلفی دارد که بعضی از آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

 

کشتی تفریحی مجلل اوستا 5 کیش در تور کیش

 

کشتی تفریحی اوستا کیش

 

کشتی اوستا 5 کیش از بزرگترین و مجلل ترین کشتی ها تفریحی کیش بعد از کشتی کروز محسوب می شود.  کشتی اوستا در 3 سانس 7 تا 9 شب، 9 تا 11 شب و 11 شب تا 1 بامداد حرکت کرده و از گردشگران پذیرایی می کند. عرشه کشتی اوستا بسیار بزرگ است و بر روی آن به سبک کشتی های تفریحی جهان سایه بان هایی بر روی میزهای پذیرایی و تا چهار نفره قرار گرفته است. نمای کلی عرشه کشتی و نوع پذیرایی ها به واقع دل انگیز و قابل قبول است. می توان در این کشتی از منظره اب های آزاد لذت برد، شام سرو کرد و از برنامه های مفرح شبانه استفاده کرد.

کشتی تفریحی مجلل اوستا 5 کیش سه طبقه است و همزمان برای 450 نفر ظرفیت دارد. در سالن اصلی 220 نفر می توانند حضور یابند و از اجرای موسیقی زنده و جنگ شبانه لذت ببرند. رستوران داخل کشتی جزو معروف ترین و محبوب ترین پذیرایی های تور کیش محسوب می شود. به علاوه افرادی که در سانس های 7 به بعد به کشتی میهمان می شوند می توانند به جای شام از امکانات کافه تریا استفاده کنند.

قیمت بلیط کشتی تفریحی اوستا 5 کیش

280.000 تومان

آدرس کشتی تفریحی اوستا در کیش

بندرگاه کیش: جزیره کیش، بلوار ایران

تلفن: 0930023264

 

کشتی نوید دریا کیش تجربه ای به یاد ماندنی در تور کیش

 

کشتی نوید دریا کیش

 

کشتی نوید دریا از معروف ترین و پرکارترین کشتی های تفریحی موجود در جزیره است که امکانات و خدمات قابل قبولی را در اختیار میهمانان خود می گذارد. در کشتی نوید دریا، سالن های متعددی به صورت روباز و سرپوشیده وجود دارد که به نام های سالن اختصاصی کافی شاپ، سالن های لوکس، سالن vip و... شناخته می شوند. در کشتی نوید دریا برنامه اجرای زنده موسیقی توسط هنرمندان شناخته شده، استنداپ کمدی و سرو شام و نهار در سالن های سرپوشیده، همیشه به راه است. کافی شاپ در روی عرشه است و می توان همزمان با نوشیدن انواع قهوه و دمنوش و نوشیدنی های سرد و گرم از منظره دریای بیکران لذت برد.

کشتی نوید دریا در 5 سانس مجزا از میهمانان پذیرایی می کند و دست گردشگران برای استفاده از تفریحات و فضای خوب آن در روز یا شب باز است. هر یک از گشت های کشتی نیز دو ساعت طول می کشد. برای شام و نهار هزینه اضافی دریافت نمی شود بلکه همان هزینه بلیط کشتی نوید دریا شامل پذیرایی غذا نیز می شود. تعیین صندلی ها نیز هنگام ورود به اسکله و نشان دادن اولویت خرید تعیین می گردد.

هزینه بلیط کشتی نوید دریا: 250.000 تومان

تلفن: 0930023264

 

کشتی آکواریوم کیش فرصتی شگفت انگیز برای جنگ شبانه 

 

کشتی آکواریوم کیش

 

کشتی آکواریوم نوعی دیگر از کشتی های تفریحی کیش و در واقع مقرون به صرفه ترین کشتی تفریحی کیش است. کشتی تفریحی آکواریوم کیش از سوی گردشگران داخلی و توریست های خارجی با استقبال خوبی مواجه است. در میان کشتی های آکواریوم کیش می توان به کشتی آکواریوم طوطیا، کشتی آکواریوم سیمرغ، کشتی آکواریوم کف شیشه ای، کشتی آکواریوم ستاره و کشتی آکواریوم گردشگر است. آب های اطراف جزیره کیش و مروارید خلیج فارس محل زیست انواع مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره های دریایی و غیره است. کشتی های آکواریوم و کف شیشه ای فرصت بازدید از این آبزیان جذاب را برای گردشگران و علاقمندان فراهم می کند. معمولا همزمان با گذشتن از محل زندگی این ماهیان و آبزیان موسیقی لایت و متناسب با محیط دریا پخش می شود تا فضایی خاص و طبیعی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورد.

کشتی آکواریوم ستاره دریایی یکی از این کشتی های تفریحی است که دارای فاکتورهای لازم برای کسب مجوز استاندارد است. در طبقه زیرین این کشتی یک سالن زیر آب وجود دارد که گردشگران از آنجا به تماشای دنیای زیر آب مشغول می شوند.

هزینه کشتی آکواریوم کیش: 95.000 تومان به بالا

 

برای کسب اطلاعات کامل درباره جاهای دیدنی کیش کلیک کنید

 

کشتی آرتمیس کیش

 

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

 

کشتی تفریحی آرتمیس کیش همانطور که از نامش پیداست، شبیه به سازه های یونانی و بناهای باستانی است. این کشتی بزرگ و با شکوه دو طبقه است و با  پذیرایی شام و اجرای زنده موسیقی و جنگ های مفرح از میهمانانش استقبال می کند. بر روی عرشه وسیع کشتی تفریحی آرتمیس فضایی بسیار دلبار برای قدم زدن، نشستن و تماشای دریا فراهم شده است. گردشگرانی که تمایل داشته باشند از کشتی آرتمیس استفاده کنند می توانند طی 3 سانس دو ساعته به انتخاب خودشان از اجرای شاد و کمدی اسماعیل دیدار زاده، سهیل شجاهی، امیر قیاسی و مجتبی امیر علیان به همراه موسیقی زنده برخوردار شوند. پذیرایی شام عموما جوجه کباب، دورچین و نوشیدنی است. کشتی آرتمیس جز کشتی تفریجی کیش با شام محسوب می شود.

کشتی آرتمیس 30 متر طول و 10 متر عرض دارد. ظرفیت رستوران آن 130 صندلی است که در طبقه اول قرار دارد.

هزینه بلیط کشتی آرتمیس: 93.000 تومان

تلفن: 0930023264

 

کشتی تفریحی دنا مشهورترین کشتی تفریجی کیش با شام

 

کشتی تفریحی دنا کیش

 

کشتی تفریحی دنا نیز مثل سایر کشتی ها تفریحی کیش گشتی دو ساعته را پیش روی گردشگران قرار می دهد. برنامه هایی همچون پذیرایی شام و اجرای زنده موسیقی و اجرای کمدی نیز برقرار است. 30 دقیقه پیش از شروع و حرکت کشتی باید در بندرگاه کیش حضور داشته باشید. شام معمولا چلو جوجه، دورچین و نوشیدنی است.

قیمت کشتی تفریحی دنا: 85.000 تومان

 

کشتی تفریحی آرامیس در کیش 

کشتی تفریحی آرامیس دو بار در بندرگاه کیش پهلو می‌گیرد. برنامه‌های این کشتی در ساعات شب اجرا می‌شود که شامل سرو شام، اجرای موسیقی زنده، اجرای برنامه‌های کمدی، قرعه کشی برای هدایا، سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم، گشت دریایی و… است. کشتی آرامیس ساعت ۹ شب و ساعت ۱۱:۳۰ شب در بندرگاه کیش پهلو می‌گیرد و برنامه‌های آن دو ساعت می‌باشد.

 

قیمت بلیط کشتی تفریحی آرامیس

۹۵ هزار تومان برای هر نفر

 

آدرس کشتی آرامیس در کیش

بندرگاه کیش: جزیره کیش، بلوار ایران

 

 

خرید بلیط کشتی تفریحی کیش

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کشتی تفریحی کیش از مهمترین جاذبه های جزیره است که در سایر نقاط ایران نمی توان نمونه اش را پیدا کرد. غذا خوردن در کشتی تفریحی کیش و لذت بردن از جنگ های شبانه تقریبا جزو فانتزی های بسیاری از علاقمندان به سفر و گشت و گذار است. تصور اینکه شب را در یک کشتی بزرگ بگذرانی ، غذا میل کنی و روی عرشه آن آب های خروشان دریا را به تماشا بنشینی تجربه ای منحصر به فرد است. این آرزو خوشبختانه در کیش برای همه افراد با هر سطح بودجه ای با قیمتی مناسب فراهم شده است.

انتشار :  2 دی 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
خرید بلیط کشتی تفریحی کیش
  • خرید بلیط کشتی تفریحی کیش
  • عکس بنر خرید بلیط کشتی تفریحی کیش
  • کشتی تفریحی آرتمیس کیش
  • کشتی تفریحی اوستا کیش
  • کشتی نوید دریا کیش
  • کشتی تفریحی دنا کیش
  • کشتی آکواریوم کیش
  • کشتی تفریحی اوستا کیش
  • کشتی دنا کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
1 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
ضامن
کشتی اوستا پذیرایی و خدمات کافی شاپ و رستوران ندارد. دو بار درخواست منو شد که توجهی نکردند. حتما خوردنی و نوشیدنی همراه داشته باشید. سفارش گیری باید از میز شماره ۱ تا آخر شروع شود و منو روی همه میزها باشد.