رستوران ها در تور یزد

no_image

رستوران ها در تور یزد

 

رستوران ها در تور یزد توجه بسیاری را به خود جذب می کند. گردشگران می گویند اگر می خواهید فضای دوستانه تر و فرهنگی تری را تجربه کنید، رستوران های قدیمی ایرانی بهترین راه برای این امر است. بسیاری از رستوران ها، کباب استاندارد ایرانی را سرو می کنند. چند رستوران بین المللی در یزد وجود دارد که غذاهای ایتالیایی، هندی، عربی و مکزیکی را سرو می کنند. معمولاً در شهرهای گرم، اکثر اماکن بعد از ساعت 4 بعد از ظهر فعال نیستند.
در رستوران های سنتی و چای خانه هتل کهن انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند فسنجون، قیمه و همچنین برخی غذاهای اروپایی و هندی سرو می شود. فضای خوبی دارد و در نزدیکی زندان اسکندر قرار دارد.

فروشگاه شیرینی پزی حاجی خلیفه واقع در میدان امیر چخماق به خاطر شیرینی هایش به ویژه باغلوا مشهور است. 
کافه داخل باغ دولت آباد نوشیدنی های گیاهی بسیار خنک را ارائه میدهد.
برای بهترین کباب های شیشلیک در شهر به میدان امیر چخماق بروید. در گذرگاه زیر مسجد تعدادی از غذاهای محلی و کبابی وجود دارد که می توانید آنها را با یک نان و پیاز تکمیل کنید. 
کافه کتاب با نوشیدنی گلاب، پارک شاه ابوالقاسم، کافی شاپ و کافه کتاب (در مسیر مسجد جامع به زندان الکساندر) در یزد بسیار دلنشین هستند. 
یزد با شیرینی هایش میان مردم مشهور است. ژله ها و باقلواهای بادامی، پسته ای و نارگیلی یزد، دوست داشتنی تر از هر شهر دیگر ایران است. می توان آنها را در صدها مغازه در سطح شهر خریداری کرد. همچنین سر زدن به رستوران های یزد را فراموش نکنید، رستوران هایی همچون کافه فوکا سنتی در ایوان ساختمانی تاریخی، رستوران سنتی با ساختمان تاریخی ترمه و ترنج، رستوران قیصر، رستوران خانه دوست یزد با ساختمانی تاریخی و در نهایت هتل سنتی خان دوحد تعداد اندکی از رستوران ها و کافه های زیبای شهر یزد هستند. 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

انتشار :  5 اسفند 1400 به روزرسانی :  3 مرداد 1402
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد