هتل تارا مشهد (معرفی امکانات، اتاق ها، رستوران)

هتل تارا مشهد

زائرانی که از خیابان شیرازی یعنی بالا سرِ حضرت به حرم امام رضا مشرف می شوند عموما با دیدن هتل های موجود در این خیابان حسرت می خورند که ای کاش ما هم در این هتل اقامت داشتیم و از تراس اتاقمان هر صبح و شام گنبد و بارگاه منور رضوی را به نظاره می نشستیم؛ باید بگوییم آرزوی محالی نیست. با رزرو د هتل تارا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. از یک سو با مناسب ترین قیمت در نزدیک ترین مکان به حرم اقامت کنید و از سوی دیگر از خدمات گردشگری و سیاحتی هتل تارا بهره مند گردید. هتل 4 ستاره تارا از طراحی سنتی و اتاق های متعددی برخوردار است. هر یک از اتاق ها طراحی منحصر به فرد و مبلمان متفاوتی دارد. همه نوع امکانات رفاهی در هتل برقرار است و اگر تمایل داشته باشید در سفرتان فقط به حرم بروید و بقیه وقتتان را در هتل بگذرانید، این هتل شما را از هر گونه برنامه تفریحی بی نیاز می کند. سالن های ورزشی با دستگاه های متعدد؛ استخر با سونا، جکوزی، سالن ماساژ و...؛ اتاق بیلیارد؛ گیم نت و اتاق بازی کودکان برای سرگرمی میهمانان راه اندازی شده است. به علاوه امکان گشت شهری و بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دیدنی های مشهد با ترنسفر هتل فراهم است. رستوران ها و کافه های موجود در هتل تارا به سبک سنتی و مدرن با انواع غذاهای ایرانی و ملل باعث شده مسافران به غذاخوری های بیرون از هتل سر نزنند و همه وعده های غذایی را در هتل نوش جان کنند. هتل تارا امکانات متعددی همچون آرایشگاه، سالن کنفرانس، کتابخانه، اتاق چمدان، خدمات ویژه معلولین، ترنسفر استقبال به راه آهن و فرودگاه، تاکسی سرویس، اینترنت، صندوق امانات، پارکینگ و همه امکانات یک هتل 4 ستاره را داراست. هر زمان که به مشهد رسیدید بی دغدغه در انتظار سرویس های هتل تا را بمانید چون این هتل 24 ساعته میهمانانش را پذیرش می کند.

 

فاصله هتل تارا با حرم، مراکز خرید و دیدنی های مشهد

 

هتل چهار ستاره تارا بین خیابان شیرازی 17 و 19 یعنی همان خیابانی که به میدان شهدا منتهی می شود قرار گرفته است. این منطقه از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر است و به ورودی شیرازی و بالا سر حضرت معروف است. در گذشته از میان خیابان شیرازی رودخانه ای به نام کال مشهد عبور می کرد و به این منطقه بالاخیابان می گفتند. هتل تارا مشهد آدرس سرراستی دارد و از مقابل ورودی آن می توان به راحتی بارگاه منور امام رضا را دید و عرض ادب کرد. برای رفتن به حرم با پای پیاده تنها 8 دقیقه در پیش است و در صورت نبود ترافیک با خودرو این فاصله به کمتر از 5 دقیقه می رسد. پیشنهاد می شود در ساعات پر ترافیک این خیابان پیاده روی را برای رفتن به حرم انتخاب کنید چون از ماندن در ترافیک سنگین سریع تر به نتیجه می رسد.

از هتل تارا تا میدان شهدا که مرکز شهر مشهد به حساب می آید تنها دو سه دقیقه راه است. از آنجا می توان به پایانه اتوبوسرانی دسترسی پیدا کرد و به سمت بیشتر مراکز شهری رهسپار شد. از آنجا تا بازار خیابان دانشگاه و برج آلتون، پردیس سینمایی هویزه و بورس کیف و کفش این خیابان تنها ده دقیقه راه است. فاصله هتل تارا مشهد تا راه آهن کمتر از ده دقیقه با خودرو و تا فرودگاه و ترمینال بیش از نیم ساعت است.

از جاذبه های نزدیک به هتل تارا مشهد می توان به موزه مردم شناسی در خیابان شیرازی و چسبیده به حرم مطهر، مقبره شیخ طبرسی، شهربازی موجود در مراکز خرید و بازارهای سنتی و مدرن سوغات فروشی اشاره کرد. در ضمن از این خیابان تا باغ ملی و خانه تاریخی ملک نیز راه چندانی نیست.  

 

امکانات هتل تارا مشهد

 

اول از هر چیز بد نیست چون از اتاق های هتل تارا سخن گفتیم اشاره کنیم که این اتاق ها از امکانات زیادی همچون چای ساز، صندوق امانات، اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی بار با هزینه ، میز تحریر،  و برای امنیت میهمانان از کپسول آتش نشانی، سیستم اطفاء حریق و سیستم اعلام حریق برخوردار است. سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها از جدیدترین تکنولوژی ها بهره برده است. در اتاق ها هم سرویس بهداشتی ایرانی و هم سرویس فرنگی قرار گرفته است.

هتل تارا برای رفاه حال میهمانانی که به همراه کودکانشان به تور مشهد آمده اند یک اتاق بازی برای کودکان راه اندازی کرده است و علاوه بر آن یک سالن گیم نت نیز برای جوانان وجود دارد. برای بزرگسالان سالن بیلیارد و سالن ورزشی به همراه وسایل بدنسازی و جکوزی و بازی های ویدئویی تجهیز شده است.

میهمانان هتل تارا برای رفت و آمد به هتل از خدماتی همچون ترنسفر استقبال رایگان و ترنسفر بدرقه و تاکسی سرویس به همراه هزینه برخوردار می شوند. برای آن هایی که بلیت برگشتشان را تهیه نکرده اند می توان خدمات تهیه بلیت هتل را معرفی نمود.  

هتل چهار ستاره تارا همچنین از امکاناتی در حد هتل هایش از قبیل ارایشگاه، اتاق چمدان، روزنامه، رستوران بام و کافی شاپ، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات برای معلولین و خدمات باربری بهره مند شده است.

مهمترین مزیت این هتل نزدیکی به حرم مطهر و قرار گرفتن در یکی از خیابان های مهم و اصلی شهر مشهد است که دستیابی گردشگران و زائران به همه نقاظ شهری را آسان می کند.

با این همه هتل تارای مشهد از امکاناتی همچون خدمات CIP ، خدمات بیدارباش، زمین ورزشی، صرافی و شبکه پخش فیلم بی بهره است. پارکینگ هتل برای 30 خودرو ظرفیت دارد و گردشگرانی که قصد سفر با خودروی شخصی دارند بهتر است از قبل آن را رزرو کنند.  

 

اتاق های هتل تارا مشهد

 

هتل چهار ستاره تارا آنقدر اتاق ها و سوئیت های متنوعی دارد که کمتر کسی سلیقه و نیازش بی پاسخ می ماند. این اتاق ها با اسامی و تم های متنوع و شگفت انگیز میهمانان تور مشهد را سر ذوق می آورد. اتاق ها و سوئیت هایی به نام شایگان سوئیت، سوئیت اگزکیوتیو، دل آویز سوئیت، سوپریور سوئیت، جونیور سوئیت، سروش سوئیت و نمونه هایی از این دست آدم را کنجکاو می کند که بداند در آن اتاق ها چه خبر است که چنین اسم هایی برایشان انتخاب شده است. لازم به توضیح نیست که هر یک از این اتاق ها با توجه به تم و پس زمینه ای که تعریف کرده اند دکوراسیون و سرویس های متفاوتی دارند و میهمانان هتل را به اشکال مختلف هیجان زده می کنند.

اتاق هایی همچون دابل دابل روم، دیکلاس روم و سوپریور روم نه تنها برای میهمانان ایرانی که بیشتر برای گردشگران خارجی و توریست های عرب تدارک دیده شده است. این گردشگران ثروتمند هتل های زیادی را در کشورهای مختلف دیده اند و درباره هتل تارا مشهد نظرات مثبتی از خود ثبت کرده اند.  

آن هایی که به صورت خانوادگی به تور مشهد آمده اند می توانند از فامیلی روم هتل تارا که ظرفیت یک نفر اضافه دارد استفاده کنند. این اتاق 1 تخت سینگل و 1 تخت دبل دارد. آن افرادی که به تنهایی به مشهد سفر  کرده اند، چه با هدف زیارت و چه برای کار می توانند از اتاق یک تخته هتل تارا که یک تخت سینگل دارد استفاده کنند. اتاق ها دو تخته نیز مختص زوج ها است ولی اگر زوج جوان باشند پیشنهاد می شود از اتاق های ماه عسل استفاده کنند یا حداقل قبل از ورود به هتل این موضوع را به پرسنل هتل تارا اطلاع دهند. بی تردید کارکنا هتل سورپرایزهای خوبی برایشان در نظر خواهند گرفت.

 

رستوران های هتل تارا در مشهد

 

هتل تارا سه رستوران بزرگ به نام های رستوران خرمن، رستوران گلشن و رستوران ارغوان و یک تراس چشم انداز و همچنین کافی شاپی شیک و حرفه ای دارد. رستوران ارغوان در طبقه اول قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، سنتی و فست فود را برای همزمان 150 نفر تدارک می بیند. منوی این رستوران انتخابی و بوفه است و برای نهار و شام از تنوع خوراک های رنگ وارنگ برخوردار است. رستوران خرمن ظرفیتی 50 نفره دارد و در همان طبقه اول برای غذاهای ایرانی با منوی انتخابی آماده خدمترسانی به گردشگران تور مشهد است. رستوران گلشن هتل تارا در طبقه منهای یک قرار گرفته و 150 نفر ظرفیت دارد. نوع غذای این رستوران سنتی، ایرانی و فست فود است و منوی آن هم انتخابی و هم بوفه است.

تالار مجلل کوروش در هتل تارا در طبقه اول قرار گرفته و مناسب برگزاری مراسم و مناسب های خاص است. مشهدی های عزیز می توانند برای عروسی ها و جشن های خو دروی این تالار مجلل حساب کنند.

لمکده سنتی فضایی سنتی و در عین حال بسیار شیک در طبقه فوقانی هتل به همراه اتاق ک های مجهز و کاج ها و گلدان های کوچک و بزرگ و حوض و فواره راه اندازی کرده است.

کافی شاپ هتل تارا به نام آتش در لابی هتل قرار گرفته و فضای بسیار دنج و خوبی برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوش طعم است.

هتل تارا مدعی است که در رستوران هیاش از مرغوب ترین مواد اولیه و برترین سرآشپزهای ایرانی و بین المللی بهره برده است. در رستوران های خدمات VIP ارائه می شود. این امکان فراهم شده که میهمانان با تشریفاتی ویژه غذایشان را در صورت تمایل در اتاقشان میل کنند. هر گونه تلاشی صورت گرفته تا میهمانان با خاطره ای خوش این هتل را ترک کنند.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

انتشار :  10 مرداد 1398 به روزرسانی :  2 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
2 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
مسعود مهرآفرین
با سلام من بهمراه خانواده ام در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۷ تا دهم تیرماه مهمان این هتل بودیم ، هیچ نکته منفی ندیدم، بسیار مدیریت ، پرسنل خوب و خوش اخلاق و پذیرش بسیار باشخصیت . صبحانه عالی و متنوع و نظافت خوب و در کل تصمیم گرفتیم انشاالله هر وقت به مشهد مسافرت کردیم حتما همین هتل را انتخاب کنیم. چون بسیار راضی بودیم. تشکر میکنم از تمامی پرسنل خوب هتل تارای مشهد که سفر خوبی را برایمان رقم زدند.
حسینیسیده تکتم حسینی

سلام. از اینکه تجربیات خودتونو با ما به اشتراک گذاشتید بسیار سپاسگذاریم.