ساعت کاری : 9:00 تا 13:30 و 17:00 تا 23:00
هزینه ورودی : رایگان
مناسب برای : تمام سنین
آدرس : کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

مرکز خرید دامون کیش؛ لوکس‌ترین مرکز خرید جزیره

مرکز خرید دامون کیش

آیا شما هم به دنبال یک مکان جذاب برای تفریح و خرید هستید؟ پس رفتن به مرکز خرید دامون کیش را فراموش نکنید. این مجموعه با طراحی و معماری منحصر به فرد امکان خرید از معروف‌ترین برندها را فراهم کرده و با داشتن سینما، شهربازی، فودکورت، پیست یخ و... یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای تفریح و خرید است. در این مطلب از مجله تورگردان با معرفی مرکز خرید دامون و بررسی امکانات آن همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی مرکز خرید دامون کیش

 

تلفن مرکز خرید دامون کیش: 07644459776

ساعت کاری مرکز خرید دامون: 9:00 تا 13:30 و 17:00 تا 23:00

اینستاگرام مرکز خرید دامون: damoonmall

 

معرفی مرکز خرید دامون کیش
مرکز خرید دامون، لوکس‌ترین مرکز خرید در کیش - (منبع: گوگل مپ)

 

مرکز خرید دامون کیش، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش است که با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر، توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت خرید این جزیره پیدا کند. ساخت این مرکز خرید مدرن و لوکس از سال 1388 آغاز شده و در سال 1391 در سه طبقه به بهره‌برداری رسیده است. در بازار دامون کیش بیش از 100 غرفه تجاری وجود دارد و همه چیز برای داشتن یک خرید لاکچری در تور کیش فراهم است.

 

مالک مرکز خرید دامون کیست؟

 

این مجتمع تجاری صاحب شخصی ندارد؛ بلکه مالک مرکز خرید دامون شرکت سهامداری دامون است که قبل از آن نیز مجتمع‌های مسکونی دامون که در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده، توسط این شرکت به بهره‌برداری رسیده است.

مرکز خرید دامون در کیش کجاست؟

 

آدرس مرکز خرید دامون: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

مرکز خرید دامون ساحلی کیش در شمال جزیره، در نزدیکی ساحل دامون و ابتدای شهرک دامون واقع شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید راه‌های مختلفی وجود دارد. هم می‌توانید با تاکسی‌ها و ون‌هایی که در سطح جزیره مشغول فعالیت هستند به این مرکز خرید بروید و هم اگر به دوچرخه سواری و گشت دور جزیره علاقه دارید، با دوچرخه و از مسیر مشخص پیست دوچرخه سواری خود را به این بازار پرطرفدار برسانید. همچنین اگر وسیله نقلیه شخصی خود را با کیش آورده‌اید یا خودرو اجاره کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت ماشین را در پارکینگ این مجموعه پارک کنید و به خرید بروید.

 

مرکز خرید دامون کیش کجاست؟
عکس‌های مرکز خرید دامون کیش - (منبع: گوگل مپ)

فروشگاه‌ها و اجناس پاساژ دامون کیش

 

در فروشگاه‌های لوکس و برند مرکز خرید دامون باکیفیت‌ترین اجناس اورجینال پیدا می‌شود. در این بازار محبوب انواع فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، شکلات‌های خارجی و خوراکی‌های خوشمزه، جواهرات و طلاجات، لوازم الکترونیکی مانند موبایل، لپتاپ و... فعال هستند. علاوه بر این مطرح‌ترین برندهای داخلی و خارجی نظیر ماوی، نایک، اپل، ماراتن، بوسینی، زیپو و... نیز در مرکز خرید دامون شعبه دارند. توصیه می‌کنیم با جیب پر پول راهی این مرکز خرید شوید؛ زیرا قیمت اجناس در این بازار نسبت به سایر مراکز خرید گران‌تر است!

پیشنهاد می‌کنیم از خرید شکلات‌های و خوراکی‌های خارجی غافل نشوید. در بازار دامون فروشگاه معروف فرانکفورتر وجود دارد و می‌توانید انواع شکلات‌های تازه و خوش طعم خارجی را از این فروشگاه تهیه کنید و به عنوان سوغات کیش با خودتان ببرید.

 

فروشگاه های مرکز خرید دامون
فروشگاه‌های لوکس مرکز خرید دامون - (منبع: گوگل مپ)

امکانات تفریحی و رفاهی بازار دامون

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که مرکز خرید دامون را متمایز کرده است، وجود امکانات تفریحی و رفاهی آن است. امکاناتی نظیر پیست اسکی یخ، سینما، فودکورت و رستوران، پارکینگ، شهربازی، سوپرمارکت 24 ساعته و... از جمله خدماتی است که گردشگران را به این مرکز خرید جذب می‌کند و در کنار خرید، تجربه‌ای لذت‌بخش از این تفریحات را نیز برای آنان رقم می‌زند.

فودکورت و رستوران سنتی

 

یکی از محبوب‌ترین امکانات این مجموعه، فودکورت و رستوران مرکز خرید دامون است. فودکورت دامون شامل یک فضای بسته و یک فضای نیمه باز ایوان مانند بوده و با طراحی زیبا و خاص نظر افراد را به خود جلب کرده است. در این فودکورت سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود و به دلیل تنوع و کیفیت بالای غذاها، رضایت میهمانان خود را بدست آورده است.

منوی فودکورت دامون انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و فست فود را در خود جای داده و می‌توانید از صرف غذاهای چینی، لبنانی، ایتالیایی و... لذت ببرید. در این مرکز خرید یک رستوران سنتی هم وجود دارد که از بهترین رستوران‌های کیش است و انواع غذاهای معروف ایرانی مانند قرمه سبزی، قیمه، چلو گوشت، کباب، آبگوشت و... در این رستوران سرو می‌شود.

 

فودکورت مرکز خرید دامون در کیش
فضای زیبای فودکورت مرکز خرید دامون در کیش - (منبع: گوگل مپ)

پیست اسکی یخ

 

به جز تفریحات آبی کیش، از جذاب‌ترین تفریحات جزیره که در پاساژ دامون وجود دارد، سالن پاتیناژ یا پیست یخ است و برای علاقمندان به اسکی روی یخ، فرصتی عالی و تکرارنشدنی را فراهم می‌کند. این پیست اسکی با استفاده از یخ مصنوعی در زمینی به مساحت 200 متر مربع در طبقه دوم ساخته شده و محل مناسبی برای تمرین و آموزش اسکی روی یخ است. همچنین، افرادی که تجربه‌ای از اسکی ندارند، پس از آموزش توسط مربیان می‌توانند وارد پیست شوند. بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، حتما به پیست اسکی یخ مرکز خرید دامون بروید.

 

پیست اسکی مرکز خرید دامون کیش
پیست یخ از امکانات تفریحی مرکز خرید دامون - (منبع: گوگل مپ)

سوپر مارکت 24 ساعته (میتا مارکت شعبه دامون)

 

یکی از بهترین خدمات رفاهی این مرکز خرید، سوپر مارکت 24 ساعته آن است. میتا مارکت از بهترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیش است که شعبه دامون آن به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بوده و در هر ساعت از شبانه روز اگر به چیزی نیاز داشتید، می‌توانید از این مارکت تهیه کنید. سوپر مارکت دامون در طبقه همکف واقع شده و از بیرون مجموعه نیز درب ورودی دارد.

 

سوپر مارکت مرکز خرید دامون
سوپر مارکت 24 ساعته مرکز خرید دامون کیش - (منبع: گوگل مپ)

 

سایر امکانات مرکز خرید دامون

 

در طبقه سوم مجموعه دامون علاوه بر مراکز اداری و تجاری و دفاتر مدیریت، یک شهربازی کوچک برای کودکان وجود دارد و لحظاتی شاد و ماندگار را برای فرزندان دلبندتان به ارمغان می‌آورد.

نظرات مسافران درباره مرکز خرید دامون کیش

 

مسافرانی که تجربه سفر با تور کیش را داشته‌اند و مرکز خرید دامون را برای تفریح و گردش انتخاب کرده‌اند، لحظات خوشی را در این مجموعه و در کنار دوستان و خانواده گذرانده‌اند. همچنین این مرکز خرید را به عنوان لوکس‌ترین بازار کیش می‌شناسند و بیشترین میزان رضایت افراد از فودکورت دامون و کیفیت غذاهای آن بوده است. تنها نقطه ضعف این مرکز خرید از نظر مسافران قیمت بالای اجناس بالای آن است.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

محال است به جزیره کیش سفر کنید و دلتان نخواهد در بازارها و مراکز خرید لوکس یا سنتی کیش گشتی بزنید. مرکز خرید دامون از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش است که به دلیل امکانات تفریحی و واحدهای تجاری با اجناس اورجینال از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز به شمار می‌رود. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات، عطر و ادکلن، خوراکی‌ها و شکلات‌های خوشمزه اصل و... به چشم می‌خورد. علاوه بر این پیست یخ، رستوران و فودکورت با غذاهای ایرانی و بین المللی، سینما، سوپر مارکت 24 ساعته، شهربازی، پارکینگ و... از امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید دامون در کیش هستند و لحظاتی لذت‌بخش را برای گردشگران رقم می‌زند.

انتشار :  9 مهر 1402 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
سوپر مارکت مرکز خرید دامون
  • سوپر مارکت مرکز خرید دامون
  • پیست اسکی مرکز خرید دامون کیش
  • فروشگاه های مرکز خرید دامون
  • مرکز خرید دامون کیش کجاست؟
  • فودکورت مرکز خرید دامون در کیش
  • معرفی مرکز خرید دامون کیش
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد